www.thesmokingfun.com

Sreda, 10. januar 2007

V nedeljo zvečer sem bil gost v oddaji Ujeto-zadeto na Valu 202. Tema oddaje — vsaj prve pol ure, za naprej ne vem — je bila prepoved kajenja v zaprtih javnih prostorih. Kot kadilca je urednica in voditeljica Petra Kovič povabila mene, kot nekadilca pa glasbenika in Radio-Durovca Dušana Uršiča.

07012007277.jpg

To je Petra v studiu.

Oddajo sem v studiu z MicroMemom posnel na iPod, potem pa je nekaj dni trajalo, da smo uganili in se skoordinirali, kako več kot 30 MB velik in 26′ 50″ dolg fajl uploadat na Blogos.

Z Uršičem sva se kar dobro počila in se tudi podjebavala. Meni se zdi totalen nakladač, ampak kaj pa naj kdo drug zame reče? Je pa res, da me je prijatelj — kadilec, seveda — poklical, ko sem se vračal domov, in vprašal, ali je bila oddaja v živo, ker bi najraje prišel pred Radio počakat Uršiča in ga malo prebutal.

Posnetek se začne tik pred dejanskim začetkom oddaje in se kakšno minuto po dejanskem koncu konča. Posneta je tudi pavza, ko nama je Petra zrihtala vodo za pit, jaz pa sem Uršiču razlagal ozadje od Smoke on the Water. To sem namreč za hec predlagal, da bi vrteli v pavzi, ker mi ni bil všeč Balašević — nek komad o “cigareti pred spavanje” ali nekaj takega.

No, to je pa posnetek:

Za poslušanje potrebuješ Flash Player.

  • Share/Bookmark
 

Objavljeno v Sreda, 10. Januar, 2007 ob 09:24 v kategoriji miks.
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback.

59 komentarjev na “www.thesmokingfun.com”

  1. heavyd heavyd pravi:

    Kaj si mislim o temi sem na kratko povedal že na Košakovem blogu.
    Materiala mam še ogromno. Naj dodam kvečjem da sem pasiven kadilec od mojega rojstva in da moja starša verjetno boli k. za vse skup, samo da se lahko zakajata. A si gledal film Thank you for smoking? ..poglej si ga. Iz resničnega življenja ti pa lahko povem, da je v ameriki direktor AT (american tobacco) lepo povedal, da mu dol visijo slabe strani kajenja, ker kadijo itak samo črnci pa priseljenci in razne ostale opice.

  2. zigzag pravi:

    Ne Balašević ampak Ribja Čorba

  3. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Aha, Riblja. Hvala.

  4. smaug smaug pravi:

    Clovek si s taksnim enoumnimi kretenizmi tipicnega slovenskega runkla, res gradi hvalevreden renome. Najlepse pri vsemu temu pa je to, da se dotika se pravilne vzgoje; zveni kot vrocerkven mladi clan NASDAP-a…
    Da ne bo pomote: sam sem strasten nekadilec (verjetno ker sta starsa strasna, vendar obzirna, kadilca) in mi gre cigaretni dim mocno v nos, ampak tole…

  5. Safet Ali-beg Safet Ali-beg pravi:

    Samo za info: pesem, ki je bila v ozadju “Još jedna cigareta pred spavanje”, poje Riblja čorba (o njej, skupini, bi veliko vedela povedati Eva Irgl :-) ).

    Sicer pa zanimiva debata. Dušan Uršič, neumen nekadilec, sodi v kategorijo ljudi, ki me v Sloveniji ne morejo presenetiti (poleg Janeza Ruglja, Zmaga Jelinčiča,…), ker jim je repertoar znan in za vse priložnosti podoben.

  6. animos pravi:

    hmm.no ja…dober poskus..ampak malo preveč mlačen.
    Zakaj pa nisi uporabil kakega bolj zaresnega argumenta in bolj zvite retorike s katero bi tudi dejansko dotolkel tega Uršiča, ki btw. itak nima pojma o pojmu..

    “Jaz mu verjamem, Bručanu” pravi..hehe…ta mi je bila najbolj všeč..
    pa.. “Kadilec-Morilec”

    Upam, da boš spravil kaj pametnega skupaj vsaj v tem primeru in to tudi nekje v “resnem” mediju objavil.

  7. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Sam se spomnim Dušana Uršiča, ko je na občini Bežigrad igral nam bodočim obveznikom JLA pred oficirji te iste armade. Sedaj pa vidim, da je postal zagret borec za pravice Slovencev. Ta podatek pove vse.

  8. xurko pravi:

    No o duškotu vidim, da je kar splošno strinjanje. Bolj pa je nevaren tisti del (da bi ga prijatelj kar mal nabutov), ker do tega bo pa zagotovo nekje prišlo, ko se bosta v lokalu srečala kakšen nadut slaboumen nekadilec tipa DU, ki se bo hvalil, da so končno dosegli svoje, zraven pa bo stal kakšen malce nevrotičen kadilec, ki bi zelo rad prižgal cigerto pa je ne bo smel. To bo tema za snemanje Ambrus II.

  9. markopigac markopigac pravi:

    andrej – saj mnogo jih je prijatlejevalo tudi z boro corbo, se v casu, ko je hodil spat s cigareto pred spancem, pa so zdaj najvecji njegovi nasprotniki..

  10. majakrizaj pravi:

    Marko, vse je odvisno od vzgoje…….saj si očka, te bodo že tvoji otročički podučili.. ha,ha veliko teorij in izgovorov bo…..
    Sta mi bila pa dva stavka izrazito simpatična:
    Marko: Jaz sem strpen do nekadilcev ?! ha,ha
    Uršič: Naj uvedejo prostor za neumne nekadilce ?! ha,ha
    Moj koment: jaz,pa si ne želim strastnega poljuba z pepelnikom…..bljek.

  11. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    A propos licking an ashtray: minus krat minus je plus!

  12. mrmojo mrmojo pravi:

    Škoda, da ljudi, ki bi utemeljeno pokazali, da miniter laže o številu obolelih zaradi posledic pasivnega kajenja, ne bodo nikoli povabili v kakšno oddajo.

  13. TurboMan TurboMan pravi:

    pa kdo bo to poslušal? crnkovič samo nekaj parafrizira, pametuje in je ciničen. kakšen je ‘nasprotnik’ nevem, ker sem poslušal samo do tam ko crni izjavi ’sem strpen do nekadilcev’. haha, ta je zmagala res.

    @ košak,

    ti pa si faca. pišeš o tem, kako je ta pač-nevem-kdo-nekadilec igral v JLA bandu, ti sam se pa na svojem blogu hvališ, kako v beogradu (!) opit in (zadet?) doživljaš svoje najboljše vikende…

    Ta podatek pove vse.

  14. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Je velika razlika med Beogradom in oficirji bivše JLA. Uršič pa ni igral v bendu, marveč je nastopal pred nami, ob strani oficirjev v stilu Balaševiča “Računajte na nas”. Jaz pa sem takrat zabrisal vojaško knjižico ob tla, vpričo vse te soldateske.

  15. gimnazijec gimnazijec pravi:

    cjoo ej ne kadim pa se po teh izjavam s tabo strinjam kot pa s tem uršičem

  16. Ninočka Ninočka pravi:

    mhm… cele nedelje zvecer ponavadi delam in sem ujeta z omenjeno oddajo, ki večkrat gosti totalne bedake, in ravno takrat, ko me ni, se zgodi kaj poslušljivega. Stric Murphy…

  17. TurboMan TurboMan pravi:

    @ košak,

    beogad je poosebljenje bivših JLA oficirjev. nevem kje vidiš kakšno razliko…

  18. andrejkosak andrejkosak pravi:

    Pojdi, pa preveri, da ni tako. Siver pa sam nisem videl nobenega na cesti. So jih kar spravili v penzijo.

  19. dc43 pravi:

    Zakaj torej ne kadis v lastnem avtu ? Mogoce, ker ti ne pase inhalacija dima v turbo obliki ?
    Da so rudarji delali v svinjskih pogojih in umirali zaradi zastrupljenosti pljuc, je tut jasno, zato pa se dela v smeri bolj zdravih delovnih pogojev, ker so raziskave pokazale, kaj je slabo in kaj ne. Neka regulativa mora bit, a ne ?
    In ce se strinjas, da so nekateri lokali prevec zadimljeni se za kadilce, kje so sele nekadilci…

  20. nascokin nascokin pravi:

    “Ma ….prosm.. ne me zdej tle enačt z đankiji!” (Marko Crnkovič)

    Si se kar malo razburil a?hehehehe
    Osebno sem mnenja, da je zakon čista traparija. Kje drugje pa naj ljudje kadijo, kot v barih ?? Če so se sami odločili, da vzamejo ta užitek z vsemi negatinimi učinki vred, naj to počnejo kjer in kakor jih je volja. Kdor ima probleme s pasivnim kajenjem in posledično s smrdečimi oblačili, naj pač ne hodi v dotične lokale. Pa da ne bo pomote – sam sem strastno kadil 4 leta, ko pa postopoma nisem mogel več normalno prilesti po stopnicah do stanovanja (3.nadstropje) in ko sem postajal vedno slabši in vedno bolj uvel med rjuhami (!!!), sem sam pri sebi sprejel odločitev, da užitek pri kajenju pač ne odtehta vseh ostalih. Vseeno pa je kajenje v lokalih, barih, whatever, postalo družbena norma, prav tako kakor obedovanje s priborom, itd.

  21. t. t. pravi:

    dragi marko,
    izberi se 9 svojih sokadilcev ter izrebaj enega, ki bo dobili raka na pljucih. potem pa trikrat vrzi kovanec – ce ne bo vsakokrat cifra, naj kar hitro spise testament.

  22. martin martin pravi:

    Nekoč, pred “davnimi” časi, sem bil pri zdravniku, ki je kadil v ordinaciji. V mojem rojstnem kraju so imeli pepelnike na stranišču. Je pa res, da je bil socializem. Svoboda je taka reč, da prinese nesvobodo.

  23. prometej pravi:

    Marko, a je ta posnetek radijska igra? Kdo je to napisal? Najbrže da je bil satirik mednarodnega formata. Orwell?

  24. inspiron inspiron pravi:

    Marko,

    kako naredim takle mp3 predvajalnik-plugin na Blogosu? (tista črna stvarca z drsnikom in play/pause buttonom)?

  25. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Komplicirano. Najprej sem po FTP poslal file na SiOL, potem pa so sledila naslednja navodila: “v Nadzorni plošči / Dodatki vklopi dodatek Flash MP3, nato pa v v objavi dodaš naslednjo vrstico: [mp3 filename=”http://crnkovic.blog.siol.net/files/2007/01/petra-kovic-ujeto-zadeto.mp3″ /]”. To sem tudi naredil, potem pa vseeno ni šlo. Videl sem to palčko, ampak ni špilala. Admin mi je potem zjutraj sam objavil že napisan post, samo plugin je še spremenil. Bom pa seveda zvedel, kako to naredim sam. Ker bi bilo namreč fajn, če bi to lahko objavljal kdorkoli.

  26. Simon Simon pravi:

    Zdaj mi je jasno od kod ta tvoj markantno globoki glas. Vsa čast za tvojo držo in pogum. Sam zmorem kvečjemu provocirati. Me je pred časom malo preveč “stisnilo”, ko sem se kot obiskovalec po sili razmer nekaj časa gibal po ORL-ju in onkoloških oddelkih in slišal precej povsem enako “počeno” globokih glasov. Sem pa tam spoznal nekaj kadilcev z izjemno držo in pogumom, ki jim dam klobuk dol.

  27. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Hvala, ampak tak glas imam že od takrat, ko sem mutiral.

  28. blitz blitz pravi:

    Marko, odličen posnetek. To je za na blog ne pa tisto Jonasovo afnanje v kamero.

    Mislim pa, da imata oba prav. Zagotovo ima dur prav glede pasivnega kajenja. Če nikotin škodi, gotovo škodi tudi pasivcem. In ti to veš, ne se delat neumnega.

    Imaš deloma prav glede zakona. Država strelja s topovi na vrabce. Ker ni sposobna izvajati normalnega zakona in nadzora, udari kar počez.

    Mislim, da se vsi strinjamo, da so kadilci boljše stranke in bo za lokale nov zakon katastrofa in natakarji bodo ostali brez služb. Bodo pa zdravi.

  29. blitz blitz pravi:

    Turboman – v Beogradu pa res ni nobenih JLA oficirjev več. So samo še četniki.

    Zares – Slovenci se pač hodijo v Beograd opijat in na obisk v Hišo cvetja, ali ne, Košak?

    Slovencev se v BG prav tre, pa le redko slišiš koga, ki ne omeni, da je bil totalno nažgan. Aja, pa vsi rečejo, da raje gredo žurat v Srbijo kot k ustašem. Za posrat.

  30. Simon Simon pravi:

    Opazka, je bila sto odstotno dobronamerna.

    Se imam za strpnega, ampak do Uršiča sem pa nestrpen že od nekdaj. Menim namreč, da z njim racionalen pogovor ni mogoč. Njega in njegovega radia ne morem poslušati niti sekunde. Zaradi tebe sem posnetek vseeno poslušal in njegov glas mi je povzročal neznanske muke.

  31. ervinator pravi:

    Prva huda neumnost: preganjati kadilce iz lokalov je kulturni skandal Doline Sentflorjanske.
    Odgovor: to ni slovenska posebnost, ampak je trend razvitega sveta – taksno je tudi priporocilo Evropske komisije. Obtozevati zaradi tega samo Slovenijo (morda zraven se Italijo) je sramotna nerazgledanost.

    Druga huda neumnost: nasprotovanje zdravstvenim statistikam, ces da so si jih izmislili doktorji.
    Odgovor: Crnkovic mima pojma o druzboslovnem raziskovanju. Dejstvo je, da je kajenje eden glavnih dejavnikov srcno-zilnih bolezni. Kako se meri statisticni vpliv posameznega faktorja, pa ga jaz ne bom ucil. Ker je cepec.

    Tretja huda neumnost: njemu kajenje ne skodi.
    Odgovor: Srcno-zilne bolezni so tihe bolezni – ko udarijo, je za bolnika ze pozno. Sploh ce si laze, da je sibka sapa zgolj sibka sapa.

    Za najboljsi argument, ki ga je Crnkovic premogel, se je pri artikulaciji zelo potrudil: “Bla, bla, bla!”
    Zraven pa se cepec hvali, kako je strpen do kadilcev …

  32. blitz blitz pravi:

    Marko, a si res Uršiču razlagal Smoke on the water ozadje? Fantastično. Nikoli ti ne bi pripisal, da ga poznaš – sem mislil, da si že v zibki posllušal samo Čajkovskega in Sibeliusa.

  33. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Se hecaš? Že v 6. razredu sem bil med odmori Ian Gillan (medtem ko so moji sošolci v vlogah Ritchieja Blackmora, Jona Lorda, Rogerja Gloverja in Iana Paicea drkali zračne kitare in orgle in tolkli po šolskih klopeh!

  34. TurboMan TurboMan pravi:

    blitz,

    glede ‘beograda, poosebljenja bivših jla oficirjev’, govoril sem v prispodobi, ki je očitno ne košak ne ti nista razumela. povedati sem hotel, da je današnji beograd, kar se tiče politike, zunanje in notranje, enak miloševićemu beogradu.

  35. sacco sacco pravi:

    V prdcih ni katrana, res.

    Kako nizek nivo debate. Z obeh strani.

  36. Mr. Mojo Mr. Mojo pravi:

    ervinator,
    praviš, da:
    “Druga huda neumnost: nasprotovanje zdravstvenim statistikam, ces da so si jih izmislili doktorji.
    Odgovor: Crnkovic mima pojma o druzboslovnem raziskovanju. Dejstvo je, da je kajenje eden glavnih dejavnikov srcno-zilnih bolezni. Kako se meri statisticni vpliv posameznega faktorja, pa ga jaz ne bom ucil. Ker je cepec. “

    No jaz pa imam kar nekaj pojma o tem kako se izvajajo (najbrž si mislil naravoslovne) študije in raziskave pa tudi o tem, kako se meri statistični vpliv posameznega dejavnika.
    Dejstvo je, da je kajenje škodljivo, to ni sporno. če pa se spoznaš na statistično analizo posameznih dejavnikov, si preberi dve najbolj razvpiti študiji na to temo, WHO in EPA, iz katerih izhaja vsa ta gonja proti pasivnemu kajenju, pa sam oceni, koliko je izpostavljenost tobačnem dimu v okolju škodljiva. Študijo WHO dobiš na mojem blogu, poročilo EPA (celotno), skupaj s komentarji, pa bom objavil v kratkem.
    Če se ti ne brati parsto strani, ti lahko kar povem, da statistično signifikantnih dokazov, da bi bila izpostavljenost tobačnem dimu odgovorna za kakršne koli učinke, ki jih sicer pripisujemo kajenju, preprosto ni.

  37. ervinator pravi:

    Mr. Mojo, dvomim, da imaš res kaj pojma. Študija, ki jo navajaš za referenco, je družboslovna (uporablja družboslovno metodologijo in se ne ukvarja z medicinskimi eksperimenti). Če imava v mislih isto študijo: http://jncicancerspectrum.oxfordjournals.org/cgi/reprint/jnci;90/19/1440.pdf
    Študija je dru
    Članek je ima ubogih 11 strani. Nikjer ni omenjen WHO. Indeksa te znanstvene publikacije se mi ne da preverjati. Metoda raziskovanja so bili intervjui! Intervjuali so 650 rakavih bolnikov in 1542 kontrolonih osebkov …
    Oprosti, ampak o tem vem kar veliko. Intervjui so blazno nezanesljiva metoda. Za resen dokaz kateregakoli argumenta mora biti raziskava longitudinalna, potekati dlje časa, vključevati več spremenljivk (faktorjev). Takšno študijo potem objavi znanstvena publikacija z najvišjim indeksom. Primer je raziskava o škodljivih in blagodejnih učinkih alkohola, ki je več kot desetletje potekala na nekaj tisoč prebivalcih …
    Ali obstaja podobna študija tudi glede kajenja? Da. Se pa vmes najde tudi kaka na nižjem nivoju – takšna je tvoja referenca.

  38. Safet Ali-beg Safet Ali-beg pravi:

    Zdaj, ko vidim, kaj o tem pravijo še raziskave na višjem nivoju, sem še bolj prepričan v svoje besede zapisane na:
    http://saal.blog.siol.net/2007/01/11/sovrazim-kadilce/

  39. agent agent pravi:

    A ni že Svetlana Makarovič pred leti pisala neke eseje… “Prekleti kadilci”… ali kako je že naslov?

  40. drfeelgood pravi:

    Sem sočuten do vseh….bi rad pomagal…Če se ne motim, gre pri kadilcih za odvisnost od nikotina. Predlagam žvečenje tobaka (to se pa lahko počne tudi tam, kjer je kajenje že zdaj prepovedano). To bo teško prepovedat…..Kmalu pa bodo nastali še tobačni izdelki, ki bodo zniževali ph v ustih….itd, itd, itd

  41. jerry2 pravi:

    Ne dojamete bistva, dragi moji…

    S KAJENJEM MOTIŠ DRUGE. To je vse vistvo. Posegaš v pravice drugih! Tudi če pasivno kajenje ne bi bilo škodljivo, je nevljudno in moteče. Če bi imel jaz v navadi v lokalu glasno prdeti bi mi verjetno rekli, naj neham. Če bi si tam prižigal indijske dišve, mi ne bi dovolili. Kajenje je pa tako razpaseno in samoumevno, da kadilci sploh ne uvidijo, da s tem motijo druge. Ki jih z drugimi zdravimi ali nezdravmi stvarmi ne počnejo. In vso vojno obrnejo na pravico do tega, da delajo kar želijo. So pa v resnici nasilni do drugih.

    In očitno jim lahko na čelo zalepiš trak kjer piše: Kadi, samo nimaš pravice, da mi pihaš svoj dim, kadi ZASE. Pa ne bodo dojeli. Ker so brezobzirni, odvisni… kaj me briga zakaj.

    Tvoja svoboda, kadilec, se neha tam, kjer se začne moja svoboda. Tudi svoboda v tem, da lahko pojem obrok v nedimljenem prostoru!

  42. ervinator pravi:

    Žvečenje tobaka povzroča raka v ustih. Za težke odvisnike raje priporočam nikotinske tablete (zraven pa sugar-free žvečko). ;)
    Prvi dober korak pa je obisk evropske spletne strani “help – za življenje brez tobaka” …

  43. agent agent pravi:

    Kar je jerry2 napisal, je kar tehtno in velja upoštevati. Sicer imamo že nekaj let nekakšno “segregacijo” po gostinskih lokalih, kjer je en del kadilski in drugi nekadilski. Problem pa je v tistih majhnih lokalih, kjer ni možna ločitev. In kolikor imam izkušnje, so takšni lokali krepko zakajeni. Sam sem sicer prepričan, da ni problem v tistih kadilcih, ki se pač obnašajo kulturno in gredo skadit en čik ven, če že čutijo potrebo, pač pa tisti, ki ne zdržijo brez čika niti pet minut. In poznam nekaj takih. Kar se pa prohibicije tiče, je zadeva takšna, da smo pred leti že imel en neumen zdravstven zakon in sicer o alkoholu. Zaradi tega na primer na fakulteti ne moreš nazdraviti ob uspešno opravljeni diplomi. Pri nas na fakulteti so sicer bili poskusi, da bi kdo pretihotapil kakšen šampanjec, vendar je tajnik fakultete to zadevo nemudoma odstranil, saj je nadzor inšpekcij vsaj pri nas strahotno oster.
    Glede Uršiča pa se ne bi vznemirjal, poznam ga osebno in je bil vedno poseben človek. Ima pa svoje fore in se ne da prepričat.

  44. london london pravi:

    Koncno sem nasel cas in poslusal tole….Hja kaj naj recem? Tale Ursic je res en poseben model. Ocitno zelo “tezek” in zelo zelo “pameten”. Marko, dobro da imas mocnejse zivce od mene :) Sam namrec v taksnih primerih cloveka kar hitro posljem…… ja ja saj vem – eter pa to :)

  45. Mr. Mojo Mr. Mojo pravi:

    Ervinator,
    Ja to je ena izmed študij, ki jih omenjam. Glede družboslovnosti vs naravoslovnosti te študije lahko debatirava, opravila jo je pa IARC (International Agency for Research on Cancer), ki je del WHO. Ta ima resda samo 11 strani, poročilo EPA jih pa ima 525.

    To, da so jo opravili z intervjuji v mojem profesionalnem žargonu pomeni, da gre za “case-control study”. Ničesar izrecno družboslovnega v tem.

    Strinjam se s tabo, da je študija crap. Niti en rezultat v njej ne pokaže statistično signifikantnega negativnega učinka ETS. Vendar izpostavljenost v otroštvu pokaže statistično signifikanten pozitivni učinek ETS. Ampak vseeno, študija je crap, to govorim že ves čas. Težava je le v tem, da na njej temelji protikadilska politika WHO in da se nanjo sklicujejo praktično vsi, ki se ukvarjajo z nadzorom kajenja.

    Poročilo ETA je bistveno bolj obsežna študija. Nanjo se sklicuje tudi vlada v svojem predlogu novele zakona. Dobiš jo na http://www.mojomusic.net/epa_study.pdf
    Če se spoznaš na validacijo metodologije in rezultatov, ti ne bo ušlo, da je v njej velika večina rezultatov pokaže, da ETS nima nikakršnega negativnega (niti pozitivnega) učinka. Zero, nada, niente, nichts…
    Bodi pozoren tudi na intervale zaupanja. Zlasti tam, kjer so jih zmanjševali s 95 na 90.

    Veselilo bi me, če bi moje argumente poslušal nekdo, ki se spozna na to, o čem govorim. Zato tudi pozivam vse, ki imajo kakršno koli strokovno mnenje o teh raziskavah in mojih ugovorih, da ga podajo.

  46. dc44 pravi:

    -pri ursicu je mozno samo eno in to me je ze od vekov zanimalo- ali je tako pameten, da ve, kako mora zgledat neumen, da ugaja povprecni slovenski drhali, ki je zdaj v vecini, ali pa je tak po naravi in potem takem nima osebno nobenih zaslug-mi je pa kljub temu malo mem, da hodi MC na take seanse, jebemti, nazadnje bo sel se na piramido- z deso muck in sraufencigerjem pod pajsho- mladi moz, pamet v roke!

  47. janezrav pravi:

    Sam že zelo,zelo dolgo tlačim tole zemljico in tudi kadilec sem bil naj man kakšnih 30 let pa, pa verjetno še kakšna leta več,uvidel sem spoznanje ali jaz ,ali cigareti,sem čez noč prenehal,lahko pa povem,da ni bilo lahko,se je pa splačalo.
    Ker sem že tako dolgo na svetu sem imel dosti znancev in prijateljev kateri so umrli za rakom na pljučih ali kakšno srčno žilno boleznijo zanimivo vsi so bili strastni kadilci,brez kakšnih anket tudi to že dosti pove,je pa res, da so kadilci veliko bolj družabni ljudje,samo to dejstvo verjetno ne odtehta zdravja.

  48. blitz blitz pravi:

    Marko, ali imaš kak posnetek Child in time. S tvojim vokalom. S tem bi pa Jonasa čisto deklasiral. Ti dam sam 100 komentarjev.

  49. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Žal ne. To je bilo leta 1976!

    PS: Lahko se pa zdaj posnamem, he-he.

  50. ervinator pravi:

    Mr. Mojo, ob priloznosti bom pogledal tudi to drugo studijo. Ne da se mi sicer preverjati, na kaj se zares sklicuje WHO, bom pa sam poiskal najbolj relevantno studijo in o vsem skupaj kaj napisal. Takrat te bom o tem tudi obvestil. Lep pozdrav!

  51. Mr. Mojo Mr. Mojo pravi:

    ervinator, iz čiste radovednosti sprašujem: kako boš določil najbolj relevantno študijo?
    V poročilu EPA je v Dodatku A (od strani 334 naprej) dokaj podroben opis 30 študij, ki so jih uporabili (od 33, ki so jim bile na voljo). Zanimivo je tudi videti, kakšne rezultate so dale tri izločene študije in s kakšnimi argumenti so jih zavrnili.
    No, v tem pregledu, če se ga bos lotil, boš videl, da boš le redko naletel na statistično signifikanten rezultat, ki bi potrjeval kakršen koli negativen učinek ETS. Prav tako boš našel približno podobno število statistično signifikantnih rezultatov, ki celo potrjujejo koristni učinek ETS. Obojih je izredno malo. Vsi ostali pa pač potrjujejo to, kar trdim že ves čas. ETS ne vpliva na obolevnost in/ali umrljivost zaradi bolezni, ki jih sicer povezujemo s kajenjem.

  52. ikari ikari pravi:

    Posnetek bom poslušal takoj ko bom imel dovolj časa za to…

    Je pa carska ideja da sto pripeljal vaju dva skupi. Uršič je rojen za na radio, Marko pa s svincem na prstih (tiskarsko tinto). To je morala bit “ekstra” oddaja. Glede na to da je Uršič skor fašistoidno prot kajenju…

    Moje mnenje je da se, ne samo pri nas, pretirava na to temo čist in v iber. Proti kadilski fašizem je šov dovolj daleč, da bi šel lahko že kak korak nazaj (teorija nihala). Sam sem nekadilec, ker se pač nisem nikoli navadil na smard po čikih, ki bi ga mel v ustih, če bi kadil. Ni pa to razlog, da bi me kadilci motili. Samo probajo nej se lotit kave, bom naredu rom-pom-pom!!!

  53. ikari ikari pravi:

    moja mat, ki kadi, je bolj protikadilsko nastrojena od mene, ki ne…. kaj je kle narode????

  54. blitz blitz pravi:

    Se mi zdi, da imaš zdaj nekoliko preglobok glas. Najbrž od kajenja.

    Ko bo nov zakon, bo pa spet bolje.

  55. martin martin pravi:

    Šele zdajle sem utegnil poslušati. Odličnorealna slika novodobnih razmer. Bolje ne bo nikoli.

  56. Maretov blog » Blog Arhiv » Odmevi, 25.1.2007 pravi:

    [...] Izredno pozitivno presenečenje je Marko Crnkovič. Lepo prizna, da šele sedaj vidi, da so vsi kadilci do sedaj posiljevali nekadilce s svojim dimom. In oboja pljuča so mu šokantna, ha ha. Super! Še enkrat bravo za relativizacijo problema pajzlov. Koga res briga en zakoten lokal na štacjonu? [...]

  57. mugabe mugabe pravi:

    Kar je največji poden, je to, da mora Marko razlagat Uršiču, človeku, ki že leta dela na radiu, živi za to,pomen komada Smoke on the water.To sem jaz vedel leta 1974, pri dvanajstih.

  58. D'Addario pravi:

    Uršič ti ni dorasel in v tej debati kvečjemu meče slabo luč na vse nekadilce.

  59. klemen pravi:

    Marko, a se da mogoče dobiti kje ta posnetek. Sem že poslušal pa bi rad še enkrat.

Komentiraj

Za pisanje komentarjev morate biti prijavljeni.