Taksisti

Sobota, 29. december 2007

Taksi je poceni in praktičen način prevoza — seveda pod pogojem, da te taksist ne prinese ali poskuša prinesti okoli in da lahko vozilo najdeš ali prikličeš v razumnem roku. To pa seveda pomeni, da ljubljanski taksi ni niti poceni niti praktičen način prevoza.

Ljubljanske ulice in promet — se pravi topografijo in nomenklaturo, sam prometni režim kot sistem pravil in možnosti eskiviranja pravil, pa tudi razmere ob določenih urah in dnevih na glavnih cestah in ulicah — imam naštudirane v nulo. Zato me vsako najmanjše taksistično nategovanje skrajno iritira, pa naj bo namensko ali iz nepoznavanja.

Da ljubljanski taksisti ne poznajo Ljubljane, ni nič novega. Ljubljanski taksisti so v glavnem ignoranti iz kdo ve katerih slovenskih, bosanskih ali srbskih predmestij in vasi, ki jih zmede skoraj vsak naslov, ki ni v neposredni bližini ene od ljubljanskih vpadnic. Celo v centru ne poznajo nekaterih najbolj samoumevnih lokacij. Marko Pavliha se je zadnjič v parlamentu pritoževal — sicer neumestno, v zvezi z novelo ZVCP, vendar je res, kar pravi —, da taksist ne ve, kam naj te pelje, če mu rečeš, da greš v Dramo.

Zadnjič sem poklical taksi za v Cankarjev dom. Na prireditev, kakršna je Pogorelićev koncert, se nima smisla peljati z avtom od koderkoli, saj polna Gallusova dvorana zabaše vsa bližnja parkirišča (ploščad in podzemno garažo na Trgu Republike ter Kongresni trg in okoliške ulice. V nezimskem času bi bil to prijeten sprehod, vendar v mrazu in salonsko oblečen nerad pešačim — gospe pa še manj.

Kakorkoli, taksist je bil presenetljivo točno pred hišo na Zrinjskega (oz. Janeza Pavla II. na označevalnih tablah in na nekaterih GPS zemljevidih). Rekel sem mu, da gremo v CD in da naju naj odloži na Erjavčevi pred rampo — kar je bilo po mojem preveč poznavalsko navodilo za levaka. Speljal je proti Poljanski in ustavil pred semaforjem. Mislil sem, da bo zavil levo proti tržnici — kar taksiji lahko —, vendar je šel desno. Ko sem ga vprašal, zakaj ni šel levo, je rekel: zakaj pa, saj vendar gremo na Erjavčevo, peljal bom naprej po Poljanski, nakar na Roško in okrog po Karlovški in Aškerčevi pa po Snežniški not na Rimsko in po Igriški do rampe na Erjavčevi! To je moja rekonstrukcija, sam seveda ni tako natančno naštel ulic: rekel je samo, da gremo po Roški.

Vprašal sem ga, ali se mu je strgalo, in rekel, naj hitro zavije z Ambroževega trga vsaj na Rozmanovo (in naprej levo na Ilirsko, Komenskega, Tavčarjevo itd.). To je tudi godrnjaje storil. Do Konzorcija pa je očitno že pozabil, da gremo na Erjavčevo, saj je s Slovenske zavil že na Šubičevo. In še potem sem moral urgirati, da je sploh ustavil v križišču z Beethovnovo, ker je tako pičil, kot da naju namerava odložiti pri Narodnem muzeju, daleč onstran parlamenta. Ampak kako naj od taksista pričakujem, da bo vedel, kje so vhodi v CD?

Enkrat drugič sem šel s taksijem v Žmauca. Speljal je po Zrinjskega gor proti Streliški in zavil desno. Končno en pameten taksist, sem pomislil, ki bo tako kot jaz na koncu Streliške naredil prekršek in zavil levo v tunel. Ja, ziher. Zavil je desno proti Kopitarjevi in Resljevi. Da ne bo pomote: ne bi imel nič proti, če ne bi hotel narediti prekrška, ampak potem bi mar šel po Poljanski, do katere je od hiše 50 metrov, namesto po Streliški, do katere jih je 250. Tokrat sem začel godrnjati jaz sam, tako da je nazadnje resetiral taksimeter.

Nasplošno opažam, da jim je nerodno, če jih dobiš na finti, in prav radi resetirajo taksimeter.

Vsaka finta šteje. Enkrat je pripeljal s Poljanske in ustavil tik pred križiščem z Ulico talcev. Mislite, da je hotel obrniti v križišču, da bi se po Zrinjskega vrnil na Poljansko? Niti slučajno. Zapeljal je v Ulico talcev, zavil desno na Strossmayerjevo in spet desno na Poljansko! Doživel pa sem že tudi, da je pri izhodu iz tunela, kjer bi lahko zavil desno na Streliško, kar nadaljeval čez Krekov trg in zavil desno na Poljansko in šele po tem obvozu blagovolil v drugem križišču desno na Zrinjskega. Sto metrov tu, sto metrov tam — pa nanese za kar dobro napitnino, ne? Ampak od mene ne. Nazaj hočem do centa natančno. Če se mi ne mudi, jih pošljem kar menjat.

Tretjič sem se peljal iz Žmauca domov. Namesto da bi peljal ravno po Rimski naprej in zavil desno na Slovensko (pa potem levo na Aškerčevo in Karlovško do tunela), je zavil na Igriško. Bil sem tiho in čakal, kaj si bo izmislil na križišču Erjavčeve in Slovenske pri Drami. Ko sva stala pred semaforjem, sem opazil, da je vklopil levi smerokaz. Tip me je hotel peljati iz Žmauca na Poljane skozi center, po Dalmatinovi, Komenskega, Resljevi, Poljanski! Takrat sem pa res rekel, da imam dovolj tega taksističnega nategovanja in da zahtevam, da pelje tam, kjer mu bom sam rekel. V zadregi je nekaj momljal in seveda resetiral taksimeter. Plačal sem normalno. Pri tem moram povedati, da bi imel vsak znesek, višji od treh evrov, za vožnjo do centra ali nazaj, za navaden rop.

Zadnja anekdota pa je naslednja: prejšnji petek zvečer, z Nino odhajava na večerjo s prijateljema. Ob pol osmih pokličem Rondo in naročim taksi za ob deset do osmih. Tega vam ne morem garantirati, mi reče dispečerka. Dvajset minut pa bo menda ja dovolj, a ne, rečem. Bomo probali, odgovori. Ob deset do osmih sva pred hišo, še Liza gre z nama, ko gre ravno ven. Ko pet do osmih taksija še vedno ni, pokličem centralo in vprašam, ali bo kmalu tale na Zrinjskega. Hja, gospod, mi reče baba zmešana, saj je že bil pri vas, pet minut je čakal, potem pa je šel naprej, ker imamo stranke, kaj pa si mislite. Zaman sem jo nadiral, da sem naročil taksi za ob deset do osmih in da me mora čakat, če pride prej. Ona pa nič, bla-bla-bla — tako da lahko samo še vržem dol slušalko.

Besen pokličem naslednjo taksi službo, ki jo najdem v telefonu. Intertours, če se prav spomnim. Dispečerka me že vnaprej opozori, da bo trajalo pol ure. Pol ure? Gospa, rečem ponarejeno in prisiljeno mirno: ne naročam taksija v Vižmarje in ne vidim, da bi bil snežni metež. Pol ure? Ste ziher? Žal nimam dovolj avtov, je rekla. Pol pa zaprite štacuno, rečem in spet vržem dol slušalko.

Vse te anekdote pa so samo uvod v še strašnejšo — ampak res strašno — zgodbo, ki jo bom opisal v naslednjih dneh in ki je samo posredno, tako rekoč nekrivdno povezana s taksisti.

Objavljeno v Sobota, 29. December, 2007 ob 22:37 v kategoriji Po defaultu ZNB.
Komentiranje je dovoljeno. Pinganje je trenutno onemogočeno.

39 komentarjev na “Taksisti”

1. quintus quintus pravi:

Hahaha! Ti si jih vsaj upaš nadreti. Jaz se pri taksistih vsled mojega nepoznavanja ulic v kombinaciji s katastrofalnim smislom za orientacijo skrčim v dve gube in upam, da bo vožnja čimprej mimo. Nič čudnega, da potem zmeraj plačam kot vol. Obup! Kriv sem si seveda sam…

2. t. t. pravi:

.kupi si moped. ali pa bicikel.

3. simonarebolj simonarebolj pravi:

Res je. Neprofesionalnost, nateg in rop postaja sinonim za taksi službe.

4. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

T: Seveda se vozim s kolesom, ampak ne pozimi. Vsaj ne, ko je pod nulo.

5. nimiy nimiy pravi:

ja, tko je, ko maš taxije na vasi.

6. markopigac markopigac pravi:

Taksi v LJ je tako zelo drag, da me manj košta vlak do LJ kot pa vožnja od btc do centra..

Mimogrede, koliko taksistov da na koncu racun?

7. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

Pigi, pretiravaš. Povratna LJ-MB za vlak je cca. 30€, do BTC pa ti lahko zacolajo 5 do 6.

Račun pa da vsak, če zahtevaš.

8. chef chef pravi:

Mene je še najbolj nategnil en lump v Brežicah. Mislim, da sem se v Brežice pripeljal z vlakom za cca 5 evrov, odBrežic do Čateških toplic me je pa lump odrl za prek 20 evrov!
    Po mojem me je na sto kilometrov videl, da sem Ljubljančan. Med vožnjo mi je pa razlagal, kako da mu gre slabo s taksi firmo in da ima za zraven še tri tovornjake.

Najbolj smešno pri vsem tem je, da sem potoval z vlakom zato, da bi prišparal za bencin!

9. Dejan Kaloh Dejan Kaloh pravi:

Hm, tekst je dobro satirično-podjebljiv kot vedno…, ni mi pa jasno, kako lahko Ljubljančana vlagajo taksisti v Ljubljani… no, ti se vsaj zdereš na nesposobne in lopovske balkanske glave.

Ne predstavljam si, kako bi me lahko vozili po MB ali pa po LJ, ne da bi jim takoj v naslednjem trenutku, ko bi opazil, da me hočejo vložiti, to tudi povedal… Razumem pa, da je lahko neugodna situacija nastane v tujini, pa še tam se jim ne dam.

Zračunam si približno kilometrino, denimo od aeroporta do hotela, naštudiram karto, trudim se, da opazim naslove cest po katerih me vozaka taksist, ga spremljam, kje vozi… Če pa opazim neke čudne cestne odklone in neke baročne časovne zamike, pa sva lahko kaj hitro v verbalni debati…

10. daeron pravi:

No, jaz nekih slabih izkušenj z ljubljanskimi taksisti nimam. *Potrkam na les*

11. teoo teoo pravi:

Heh, bere se kot kriminalka. Med branjem sem samo čakal kje se bom zapletel z imeni ulic. Na moje precej veliko presenečenje, se je v glavi vedno vse poklapalo. Odličen rezultat za primorca deportiranega v Ljubljano.
    Prad par tedni so me pa precej dobro nasrali. Na zloglasni bložič sem šel s taksijem. Šel bi s kolesom, a je na pol snežilo, pa še totalno sem bil uničen zaradi 15 ur vožnje v dveh dneh. Klical sem najcenejši ljubljanski taksi, a se mi na obeh meni znanih številkah sploh niso oglasili. Tako sem bil primoran sesti v najbližjega. Od CDja kjer živim, pa do SEM sva nabrala za celih 10€. Nekaj je dodala ogromna luknja sredi križišča Šubičeve in Slovenske, ki se je ni dalo zaobiti in sva mogla it okoli na Tivolsko in Masarykovo. Ker nisem v celem vikendu v Beogradu zapravil niti evra, sem mu plačal brez upiranja. V drugih primerih bi verjetno že na pol poti izskočil iz taksija.

12. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

10€ od CD do SEM je rop, pa čeprav po Tivolski in Masarykovi. Ampak to so te barabe, ki čakajo v zasedi.

13. hirkani hirkani pravi:

Ker živim izven Lj, se vanjo ponavadi pripeljem z avtom in taksija ne uporabljam in krajše razdalje ubiram peš.

Sem se pa poleti ene trikrat ali štirikrat peljala s taksijem, ker se mi je mudilo ali je bilo res prevroče. Za razdaljo od KCja do Cankarjeve sem vsakič plačala drugačen znesek (med tremi in šestimi evri) in vsakič so me peljali po drugi poti. Pogosto taksisti tudi niso vedeli kje je Cankarjeva ulica, šele orientir ‘Nama’ jim je bil jasen. V taksijih mi je zoprn tudi njihov specifičen vonj.

Sem pa ravno tale zadnji petek ugotovila, kako so nas nategovali vsi taksisti po vrsti v Novem sadu, ko so nas vozili od hotela Park do stadiona. V petek sem namreč prvič pogledala na zemljevid mesta in ugotovila, da bi imeli peš do naše najljubše restavracije manj kot pet minut, taksisti so nas pa vedno vozili daleč naokoli :-)

14. irena irena pravi:

meni je pa prav smešno gledati, kje bo taksist peljal. tako jih ločim od tistih, ki vedo, kod vozijo in tistih, ki nimajo pojma. :) s taksiji se pa več kot enkrat na dva tedna itak ne vozim in mi je vseeno, če me okoli prinašajo za tisti evro. naj ga majo. bi pa seveda spremenila pesmico, če bi bila bolj redna uporabnica …

pri taksijih me bolj motijo prisiljeni pogovori :D

15. Pris Pris pravi:

Glede “nategovanja” nimam slabih izkušenj, zagotovo pa se dogaja in to verjetno povsod. Po moje te še rikše na orientu vlečejo po najdaljši možni poti. :P

Treba pa je tudi priznati, da je v LJ taksi še vedno veliko cenejši od npr. Zagreba ali Dunaja.

16. Jazzy Jazzy pravi:

teoo si mogu it z mano in sejdiko.. ;) sicer kot primorka ne poznam vših tarif, a sem bila opozorjena na te lopove.. s sejdiko sva na bložični večer od kongresnega do SEMa plačale 4 evriče.. ni se mi zdelo velik :D za nazaj je bil pa večji problem sploh priklicat taksi.. imela sem cifre dveh različnih taksi služb, pa še neuro mi je dal eno, več kot eno uro nisva priklicale nobenega taksija :D

17. remmybostjanski remmybostjanski pravi:

Še bolj se ljubljanski taksisti izkažejo na kakšne daljše relacije. Recimo proti Kranju. Potrebujejo več časa, kot avtobus ali vlak, vozijo proti največjim prometnim zamaškom, kjer taksimeter teče kot navit, celo pot moraš pranašati taksistove “metafiziče”, bolj ko ne monologe, nato pa ti na cilju izda račun za 41€! A to še ni vse. Ker mu neizkušeni potnik pove, da račun plača firma, ga brez sramu vpraša, če lahko napiše 50 ali vsaj 45€.
    K sreči ta potnik nisem bil jaz, saj sem ponavadi v stanju omotičnosti, ko se še lahko posložujem javnega prevoza.(pa čeprav je ta podoben alžirskemu, a je le za študentski žep primernejši).

18. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

Irena: Ne vozim se pogosto s taksijem, to so primeri iz zadnjih dveh mescev. Ampak vseeno me jezi, čeprav gre za razlike v drobižu in minutah. Gre za princip.

Jazzy: Ponoči pa je povsod, v vseh mestih, problem najti taksi. Sem si skusil enkrat v Londonu ob štirih zjutraj.

19. markopigac markopigac pravi:

MC – 8 eur je v eno smer. prav toliko pa je tudi bila cena btc-center.

20. markopigac markopigac pravi:

“Ne predstavljam si, kako bi me lahko vozili po MB ali pa po LJ, ne da bi jim takoj v naslednjem trenutku, ko bi opazil, da me hočejo vložiti, to tudi povedal…”

Mene je taksist pred par meseci iz MB hotel peljati domov po daljsnici. Cesta, ki jo kot Misko iz “Ko to tamo peva” znam pa pamet tudi zaprtih oci, je pod njegovo voznjo bila dolga kot ponedeljek. Cena na koncu pa tudi. Ampak sem mu vrgel polovico obicajne in izstopil pred domom. Tip se ni nic pritozeval :)

21. 1tastar 1tastar pravi:

Jaz bi naivneže, ki se ga v Pen klubu napijejo, potem pa pokličejo taksi, na Metelkovo peljal po obvoznici!! :)

22. Dejan Kaloh Dejan Kaloh pravi:

@ Pigac: Iz MB-ja do Šentilja sta dve možnosti: po autobanu ali po stari cesti preko Pesnice. Predvidevam torej, da je te peljal po stari cesti…kje pa naj te drugače pelje…

23. taca taca pravi:

Jaz se jim nalimam na Dunajsko in potem od naročenega cilja, ki mora biti še vedno na glavni ulici zaradi razlogov, ki jih opisuješ, stopim peš. To je moja metoda. Enkrat pa me je od Viča peljal zadaj mimo fakultet (Jamova idr.), kjer je val rdečih ponoči tak, da stojiš pri vsakem semaforju, ki pa jih ni malo. To s semaforji se mi zdi še ena zvijača, ki jo prakticirajo.
    Danes ponoči pa sem ga pol ure čakala na mrrrrazu, ker je bila centrala Metroja zasedena. Vseeno prisegam na njih ker je zasedenost edina slaba lastnost. Vedno pridejo čez par minut in načeloma ne nategujejo, so že itak poceni in še vozijo po bus progi in ne po polžje.

24. mason mason pravi:

pigac, ne vem s katerim taksijem se voziš, men so zadnjič od pošte do btc-ja računal 3,45€ (s tem da sem seveda poklicala prej).
    Jest morm tut potrkat, mene moja stalna taksi služba ni še nikol razočarala, pa se vozim že kar neki časa… Tut ko je blo treba peljat na letališče (sem 13 km ven iz ljubljane) so pač povedali, da taksi mora pridt do nas, prazen, za to bojo za vožnjo do nas računal polovično ceno, do Brnika pa potem običajno ceno oz. 2. tarifo. naročen je bil 5.00 in se je pred hišo ustavil 5.00 in pomagal s prtljago.

Tko da morm resno potrkat.

Sicer pa, vedno maš pravico usmerit taksista oz. mu pač ne poveš kam naj te pelje ampak samo pot narekuješ ;P

25. markopigac markopigac pravi:

mason – ne vem kateri taksi je bil (ker se ne vozim s taksiji), letos sem se peljal le 2x. enkrat v LJ (omenjena lokacija) in drugic iz mb-domov.

kaloh: na zelezniski postaji v mb sem ujel taksi. z mano je bil kolega iz LJ, on je tudi narocil v avtu pot do sentilja. taksist je tako izbral pot sentiljska cesta (se pravi stara mb pot) in na rondo smer lenart (!?!) pa potem po stari domov. se pravi daljsnjica.

v pesnici sem mu jaz v pristni stajerscini rekel – da bo pa sedaj lepo izklopil taksimeter ker norca se pa ne more delat iz domacinov. pa ga je. dal sem mu 7 evrov, rekel ni vec nicesar.

26. 1tastar 1tastar pravi:

Sicer pa, mladeniči! Če ne grem z avtom, grem na večje razdalje še vedo z avtštopom!!

Pozna kdo bivšega župana Mosta na Soči , Ipavca? On je vedno hodil na štop, potem pa je šoferjem delil priznanja: za 10.000 km , za 15.000 itd. Jaz sem ga srečal na Portugalskem, pa je rekel, da se odpravlja še na Islandijo. S Trajektoštopom?

27. Rado Rado pravi:

Se pijan tip zavali v taksi in zamomlja taksistu:
    “Na kongresni trg prosim”

“Saj smo vendar že na Kongresnem trgu”, mu odvrne taksist.

Pa tip seže v žep in vrže taksistu zmečkanih 10 evrekov, rekoč:
    “Hik, tule imate, drugič pa ne vozite tako hitro, čao”.

28. chef chef pravi:

Mene bolj kot nategunstvo navdušuje taksistična (a je to beseda?) subklultura!

29. Simon Simon pravi:

Hja, taksisti. Naša mala mafija. Ne želite si prometne nesreče s katerim od njih, še posebej, če bo za nesrečo očitno kriv taksist. Obrnejo telefon in na prizorišču se še pred policijo pojavi kup kolegov, ki bodo pri Bogu prisegali, da so videli vas kot očitnega krivca za nesrečo.

30. asajt pravi:

Hja…tudi jaz imam res neprijetne izkušnje s taksisti. 30.decembra sem naročila taksi pol ure preden naj bi me pobral. seveda sem čakala celih 45min, od tega kar 20min na mrazu pred vhodnimi vrati. Po večkratnem klicanju in vljudnem naprošanju izredno osorne gospodične v centrali, da kje pa je že ta pred tričetrt ure naročeni taksi, slednji le pripelje. Ko se usedem na zadnji sedež, se tip pogovarja po telefonu, glasno cmoka in po ustih valja žvečilko…..živci mi popuščajo-po dolgem čakanju je poslušanje precej primitivnega telefonskega pogovora zadnja stvar ki mi pade na pamet- taksista prekinem in rečem naj me zapelje do robovega vodnjaka. Tip se obrne, me čudno pogleda in reče: ” Pa kakva ti je to ulica-robov vodnjak?!”

Ni mi preostalo drugega kot da sem ga celo pot usmerjala, poleg tega je davkrat “pomotoma” narobe zavil, odložil pa me je pri zmajskem mostu, ker nisem imela časa da bi tvegala in ga vodila mimo arkad pa po Mačkovi, ampak sem šla čez tržnico raje peš.
    Pot do centra je trajala vsaj 15 min dalj kot navadno, poleg tega sem plačala 2 evra več.

Približno mesec nazaj, sem izpred Vodnikovega hrama naročila taksi preko iste taksi službe(bivši INTERCITY) in ko sem po dvajset minutnem čakanju poklicala centralo, je ta ista gospodična, kot da bi bila jaz kriva, rekla, da je taksi že zdavnaj odpeljal, ker bae da me je čakal deset min in me ni bilo….. Komaj sem zadrževala jezo, ko sem ji razlagala, da že dvajset min stojim na dogovorjenem mestu in da se mi že pošteno mudi- nato pa je pametnjakovička ugotovila, da ga je poslala čakat pred Zmajski most. Vljudno sem jo prosila če lahko taksista čimprej pošlje pred Vodnikov hram- “5 minutk pa bo tam” mi je zatrdila. PA JA!! spet sem čakala 15 min- ponovno pokličem: Kje zaboga je taksi! Ona hladnokrvno:” Pred Zmajskim mostom vas čaka, gospa!” Malenkost jo naderem in zahtevam da ga takoj pošlje za ovinek do Vodnikovega hrama.
    In ona mi predrzno odgovori: “Kaj je, gospa, a ste tolk lena da ne morte pet korakov do Zmajskega mostu narest al kaj!!!”

Takrat se mi je totalno scufal. Po parminutnem preklinjanju sem prekinila zvezo, se pomirila in poklicala drugo taksi službo- škoda, da je nisem že prej, ker sem čakala še nadalnjih 10 min.

31. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

Tjaša: Groza!

Je pa res, če sam čakam v mestu, da taksi včasih iz previdnosti naročim na najbližjo trotl-ziher lokacijo, pa čeprav moram prehodit 100 metrov. Ali zato, da taksist ne bi delal nepotrebnih ovinkov.

32. simon79 pravi:

Jaz jih vedno usmerjam. Če vidim da hoče kam po svoje zavit, mu lepo prijazno že prej rečem, kje naj pelje. Se kar obnese, še noben ni usajal da on že ve, kje mora it. Drgače grem pa rade volje peš, na daljše razdalje pa s svojim avtom. Taksi pa samo, kadar je res nujno.

33. sadie007 sadie007 pravi:

sicer grem tud jst redko s taksijem, če je res trda noč in me je strah na primer, se pa zgodi, da me kakšen niti zapeljat noče recimo od Name do trnovske cerkve, ker se mu kao ne splača (ker mora tam pri Slonu potem ven iz kolone in potem še enkrat v vrsto) – očitno vsi računajo na relacije LJ-Brnik … no, nazadnje, ko me je peljal, me je pa itak nategnil in mi za pot od Name do cerkve zaračunal 6,40 evra … s tem, da me je hotu peljat okol, mimo Leva in po Tivolski …

detajli, če se komu da brat:

34. TurboMan TurboMan pravi:

hehe, taksist hotu janeza nategnt za 100m :D

kupuješ telefone za 1000€ kle pa ne morš par centov “spregledat” in od njih še zahtevaš da te tretirajo kot legendarnega carja carjev, drgač jim zabijaš slušalke in podobno … res da si urednik siolovega bloga, sam to te še ne nardi tacga carja.

šele ko ti kakšen taksist reče “e jaz sem pa vas že nekje videl”, takrat se loh obnašaš kot kakšna superzvezda, mogoče clo kot britni spirs.

35. Tina pravi:

S taksisti nimam iskušenj, iz napisanega pa se strinjam, da niti slučajno ni prav, da te nekdo dobesedno ropa. Vendar komentarja ne pišem zaradi teme, ampak zaradi načina razmišljanja avtorja, ki se mi zdi zelo ošabno, predvsem pa neprimerno za kvazi intelektualca in kvazi meščana. Malomeščanskost ljubljanskih ”meščanov” me vedno znova preseneča. Taksisti iz bosanskih predmestij (čeprav imam občutek, da je avtor bolj mislil na zabačene planine, ampak se je tega raje vzdržal, tako kot je vseeno vključil še taksiste iz slovenskih predmestij – kao nismo nacionalisti) pa seveda delajo napako, da na tak način izkoriščajo velepomembnost svojih meščanskih strank,

36. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

Tina: Meščani gor ali dol – od taksistov pričakujem, da poznajo ljubljanske ulice bolje od Ljubljančanov samih. Tak je njihov poklic. Zaradi mene pa so lahko tudi iz Horjula ali pa iz nekih bosanskih rovt.

37. ninuška pravi:

Hoj, hoj! Šele sedaj videla tole zanimivo razpravico.
    Jaz kličem kar Intertours – veliko avtomobilov, ugodne cene in ob snežnem zametu pridejo v 15minutah, tole takole pa kar v 5-7minutah.

38. nevenka nevenka pravi:

Tudi jaz sem z Intertoursom zadovoljna. In včasih me taksi pride ceneje kot parkirnina v centru. Parkiram na obrobju, potem pokličem taksi.

39. spaho pravi:

a si ti z lune padu crnkovicu,a si mogoce pomislu,da je vec poti do cilja in da si taxist pac eno pot zbere,a misls da je taxist vedezevalec,da ve po kateri poti ti hocs it,ce mas posebne zelje pac to poves taxistu preden starta,po kateri poti bi rad sel.drgac pa da ti povem al te vozi po poljanski po kopitarjevi al kjer kol,je vse isto 10 do 20 centov razlike.ce se bos pa kdaj z taxijem peljal dlje recimo v maribor,potem je pa vazno po kateri poti te pelje,ker tam je pa malo vec razlike,tko da dokler se peljes za 2 eura bodi tiho.kolko para tolko muzike

Za pisanje komentarjev morate biti prijavljeni.