Jonas Crnkovič

Torek, 3. junij 2008

Naslov te kolumne je po mojem skromnem, vendar pristranskem mnenju odličen. Vendar naj takoj povem, da ne gre za domislico. Tudi téma v bistvu nima zveze z Jonasom Žnidaršičem, kot bi iz naslova lahko sklepali — čeprav ne vem, zakaj ga v nadaljevanju potem kar naprej omenjam.

Gre za ime in priimek resnične osebe, ki pa živi še v Nininem trebuščku. Ja, na poti je moj drugi sin. Če lahko verjamemo dr. Vasiliju Cerarju — in le zakaj ne bi —, se bo rodil 20. septembra. Ime mu bo Jonas. Jonas Crnkovič.


Jonasa Žnidaršiča imam rad. Nisva taka prijatelja, ki bi načrtno vzdrževala stike in si vse povedala, in tudi ne taka, da otroku zaradi tega ne bi dal istega imena, recimo Luka, Peter, Tadej; videvava se redko, tudi elektronsko ne komunicirava pogosto; eden do drugega sva v bistvu zadržana, vendar se ceniva in sva v dobrih odnosih. Jonas Ž. je eden tistih, ki so mi pri srcu, četudi živijo daleč od mene. Vedno ga zagovarjam pred tistimi, ki ga ne marajo — po mojem se mu niti ne sanja, da je takih ravno toliko kot fanov! —, in četudi niti meni osebno ni vedno všeč, kar reče, naredi, posname ali napiše, to ne vpliva na moj odnos do njega. Ne vem, kaj je na njem, da mi je tako draga oseba. Igralci, znane osebnosti (kaj šele televizijske), blogerji, (bivši) igralci pokra (in ljubitelji šibkejšega spola) in še in še, kar je v življenju delal in kot kar se je namenoma ali slučajno deklariral, me načeloma ne privlačijo. On je najbolj kontroverzna kombinacija naštetega in še veliko drugega, ampak pri njem me vse to niti najmanj ne moti.

Jonas ni edini pravi zvezdnik v Sloveniji, toda vsekakor je med njimi edini, ki mu je uspelo iz svojega osebnega imena narediti blagovno znamko. Razen za birokratske potrebe Jonas ne rabi priimka. Jonas je kot Madonna ali Diana. Jonas je občeveljaven sinonim za Jonasa Žnidaršiča. Seveda pa to ni le zasluga njegove popularnosti, temveč tudi dejstva, da je ime Jonas zelo redko.

Po tej logiki ne bi mogel ali celo smel biti Jonas nihče razen njega. Ampak vseeno: ali obstaja še kdo drug s tem imenom? Možno. Verjetno. Čeprav sem zadnjič vprašal dotičnega samega — ne da bi mu povedal, zakaj me zanima —, ali pozna še kakšnega človeka po tem imenu. Tak je bil njegov odgovor:

Nak

O imenu Jonas sva z Nino razmišljala že za Oskarja, vendar je nazadnje prevladal argument, da je to ime preveč “zasedeno”. Sicer pa je bilo dileme konec v trenutku, ko sva našla idealno ime Oskar.

Pri iskanju primernih imen je na situ spet ostalo samo ime Jonas. Razen Lize še nihče ni rekel, da mu je všeč. Ljudje dvigujejo obrvi. Jonas? Po Jonasu? Ampak zakaj pa ne? Kako to mislite, po Jonasu? Kaj potem, če obstaja Jonas Žnidaršič? Kaj potem, če je lepo ime? Saj ga ni (namenoma) uzurpiral! Saj nič ne damo na numerologijo in podobni lari-fari iz arzenala novodobnih nedeljskih intelektualcev, ki s tem kompenzirajo svojo socialno in kulturno izpraznjenost! Ali kdo pri zdravi pameti verjame, da bo otrok, ko bo velik, imel lastnosti človeka, ki je pod njegovim imenom (bil) (bolj) znan? Da mu bo ime kot simbol podelilo takšen ali drugačen karakter ali iz njega naredilo — recimo — televizijskega voditelja?

Ponavljam: Jonas je lepo in dobro ime — za razliko od Sandokana (ali za punčke Esmeralde) —, ki bi ga neglede na Žnidaršiča rada dala sinu. In ga tudi bova. Paše k bratčevemu imenu, paše k priimku, je opazno in izstopajoče, vendar obenem normalno in niti malo zafnano. Tako rekoč idealno.

Jonasu Ž. pa seveda želim, da bi bil popularen še takrat, ko bo generacija Jonasa C. že odrasla.

Jana (Oskar in jaz), 3. 6. 2008

  • Share/Bookmark
 

Objavljeno v Torek, 3. Junij, 2008 ob 11:20 v kategoriji BabyBlog.
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback.

206 komentarjev na “Jonas Crnkovič”

  1. Dajana Dajana pravi:

    Jao za ime. Sicer pa čestitke. ;)

  2. nevarnokorenjeizvesolja pravi:

    Doma imamo osla, ki je že malo ostarel. Preimenoval ga bom v “Marko.”

    LP

  3. nevenka nevenka pravi:

    Upam, da bo fejst fant :-) . Čestitam.

  4. Marja pravi:

    Čestitke.
    Kaj pa če bi bil Taras?

  5. Dajana Dajana pravi:

    No, pa bom malo bolj razložila ta moj “jao”. Argumenti proti temu imenu:

    1.Za mojega prvega otroka sem mislila, da bo fant (tako je rekla ginekologinja), vprašala sem jo za spol, pa je rekla: “najbrž bo fant” – ali nekaj podobnega. In jaz sem bila 100%, ma kaki 100 – 200% prepričana, da bo fant. In na porodu… punca. Z njenim očetom sva imela določeno ime – (Theo ), na geslo s tem imenom sva dala denar na knjižico.

    In je bila punca. Za drugega in tretjega otroka nisem spraševala več, katerega spola je, res pa je, da sem opazila, da je tehnika strašno napredovala. Že pri mojemu drugemu otroku (marec 2001) in tretjemu (julij 2002) so bile spremembe na ultrazvoku vidne. Tako, da sta oba ginekologa že zgodaj določila spol, pa ga nisem vzela zdravo za gotovo, tako kot prvič.

    2. Prosim, ne piši pravih imen svojih otrok, žena, itd. po internetu. Prosim! O otrokovih pravicah lahko več najdemo tukaj: http://www.varuh-rs.si/index.php?id=32

    Tudi mene v vrtcu in v šoli sprašujejo, če lahko podatke mojih otrok dajo v internet. In zaradi groznih stvari v zvezi z ugrabitvijo Maddie McCann… imam glede tega resne pomisleke. Sicer imam slike svojih otrok na blogu, a majhne in ne vem, če ne bom enkrat vse ven vrgla. Podatkov o tem, kako je kateremu mojemu otroku ime, pa nimam na blogu. Kaj šele, da bi bilo tako kot pro Katarini, ko je na svojem blogu pisala o tem, da sta ji hčerki ukradli denar z banke (vedeli sta številko kartice) in kaj sta s tem naredili in kako ju bo kaznovala in ju ne bo in gor in dol – vse v resničnostnem šovu: Beri moj blog!

    Otroci imajo tudi svoje pravice! Če moja hči (ki redno bere moj blog) reče: daj to in to ven, izbriši to, potem izbrišem. Zdaj mi je že malo jasno, kaj lahko napišem o njej, tako, da se s tem strinja in da ni glede tega občutljiva.

    3. Moj tretji argument proti temu imenu. Ne delaj vendar iz otroka že z rojstvom zvezdo. V nekaj posebnega!!! Jonas v Sloveniji ni isto biti Jonas v Angliji ali od kod je že to ime. Pusti otroku, da se sam odloči, kakšno pot bo imel. Ime Jonas je lepo ime, a ravno zaradi Jonasa je pač tako, da bodo vsi asociirali otroka z njim – s slavo – s tem, da bo otrok nujno MORAL biti podoben svojemu soimenjaku. Zaradi drugih ljudi, ne zaradi njega! Drugače bi seveda bilo, če bi bilo ime Jonas tako pogosto kot Luka, Matej, Peter. Kaj pa če bi ga dal kot drugo ime? Recimo: Luka Jonas Crnkovič.

  6. beatnik pravi:

    Marko, čestitam! Ime je lepo, zelo pogosto v Nemčiji. Tam sem spoznal enega prijetnega in duhovitega Jonasa, ki mi je povedal, da njegovo ime v hebrejščini pomeni golob v smislu glasnika oz. simbola miru.

  7. chef chef pravi:

    Čestitam!

  8. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Marja: Taras je bil tudi na seznamu, zelo visoko, ampak je preveč rusko.

    Dajana: Ime in priimek ni nekaj, kar bi bilo nevarno javno objaviti. To niso “podatki” v pravem pomenu besede. Kar zadeva zasebnost, pa se zavedam, da je pri najstnikih drugače. Oskarjevo zasebnost zaenkrat še lahko kontroliram (in moram kontrolirati) sam. Ko bo večji, pa bom (poleg tega) moral upoštevati tudi njegova mnenja in želje.

    Sicer pa mislim, da ne štekaš tega, kar sem hotel povedat: moj Jonas ne bo niti MORAL niti MOGEL biti podoben Jonasu.

    Dveh imen pa ne bi dal otroku.

  9. Andrej pravi:

    ah, Dajana, kakšne bedarije pišeš v zvezi z imenom Jonas, kakšne brezvezne kvazi argumente, in to javno (ne ob piru s frendi), kako ti ni nerodno …
    Jonas je pač ime, kot vsako drugo, zakaj kako ozko razmišlajš v zvezi z imeni (in najbrž tudi z vsem drugim v življenju).

  10. Dajana Dajana pravi:

    Pa saj si že zabetoniral vse skupaj. OK. To je pač tvoja izbira. Ne gre za to, da bi ga TI silil, da bi bil podoben svojemu soimenjaku. DRUGI ljudje! V vrtcu. V šoli. Predstavljaj si, kako je človeku, ki mu je ime Elvis. To je čisto isto kot Jonas v Sloveniji. :(

  11. beatnik pravi:

    OMG!

  12. Iztok pravi:

    Jonas je skandinavsko-germansko ime, ki se na Švedskem izgovori kot Junas. Je izpeljanka svetopisemskega imena Jona(h) ali Jon, ki med drugim pomeni tudi božje darilo.

  13. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Ja, Iztok, to je Božidar, ampak se bolje sliši! ;-)

  14. rabarbara pravi:

    Čestitke! In Jonas je čisto fajn ime. In najbolj važno je,
    da je vama všeč.

  15. Nataša (2) pravi:

    Vedno ko kdo načne debato o imenih, se spomnim na “the Jonasovo” že zeloooo staro radijsko (?) interpretacijo Romea in Julije: … “sej ime ni roka, ni noga… bom šou pa na Mačkovo, pa bom Janez al pa Jože, Peter …” ;)

  16. Dinozaver pravi:

    Očitno štofa za družinske revije ne bo zmanjkalo.
    Izbiri imena pa aplavdiram. Vsaj dvozložno je, hvalabogu, in ne kak Rin Tin Tin. Če mene vprašaš – saj me ne, pa vseeno, ko že vsi modrujejo in ni razloga, da bi bil sam kaj boljši – bi bilo še bolje, če bi bil Jonas Jonas. Se pravi majhen upgrade od Jonasa. In moram dodati, da mi je nekoliko žal, ker ne poznam niti enega Sandokana. Še Elvisa ne.

  17. had pravi:

    @marko: a jonas bo devica :) to dvoje mi nekako ne gre skupaj (vsaka podobnost s kom drugim, je zgolj in samo plod vase domisljije)..

    cestitke!!

    @dajana: dve beli.. pomagata!

  18. Dajana Dajana pravi:

    Elvis je ime možu voditeljice dnevnika. Na Dunaju je bil eden Elvis, pa tudi Elvisa sem že slišala. Sandokan pa tudi vem, da je obstajal.

  19. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Had: Nisem haklih na horoskop. Pa naj bo devica. Lahko pa nekaj dni zamudi in bo tehtnica.

    Sicer pa hvala za čestitke. Vsem! Tudi tistim spodaj, že vnaprej.

  20. kofi kofi pravi:

    Čestitke z moje strani! Mimogrede, preden sva z našo vedela kaj bo, fantek ali punčka, sva imela na zalogi Hana aili Jon. Jonas ali Jon naj bi bilo isto, le zaradi krajšega imena se nama je bolj dopadlo.

  21. had pravi:

    @dajana: in kaj potem, ce je nekomu ime elvis, ali pa esmeralda, ali pa džemazdin..
    ali se ti res zdi, da tebe to kaj briga, kako bo marko poimenoval svojega sina?
    ali pa da bo uposteval tvoje, moje, tretje mnenje??

  22. katarina pravi:

    najprej prav prijazno opozorilo dajani, naj se ne spušča vame, sicer bo spet v solzah in z bolečim želodcem hodila okoli

    kot drugo pa marko, ime je čist kul. ko sem jaz izbirala imeni za moji hčeri so se pri prvem križali, za drugega pa mi dobesedno niso dovolili, da ji ga dam in sem morala obrnit črke v imenu (prvotno sem ji hotela dati imel Karla). še danes mi je žal, da sem klonila.

    glede elvisa pa jih je v bosni malo morje, ker jim je ta ime všeč in jim je prav malo mar na kaj druge to ime asociira.

  23. Dajana Dajana pravi:

    @katarina: Ne omenjaj mojega imena in me ne opozarjaj niti prijazno, niti drugače. :evil: S tabo imam še račune! Da ne bi mislila, da sem pozabila!

  24. Jure pravi:

    No, Jonasev je v Sloveniji malo čez 20. Čestitke tudi z moje strani.

  25. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Had: No, če to objavim na internetu, kjer je možno komentirati, potem ne morem/moreš reči, da Dajane ali kogarkoli to ne briga. Tudi ni ziher, da ne bi upošteval kakšnega mnenja. Mogoče pa bo kdo predlagal kakšno genialno ime?

  26. tomx pravi:

    Gospod Crnkovič, iskrene čestitke. Glede na prejšnje objave v zvezi z Oskarjem, opažam, da je mali zelo živ in zdrav. Želim vam, da bo tudi drugi Crnkovič junior prav tak.
    LP!

    P.S. Bravo glede dajanja dveh imen otrokom!!!

  27. jonas jonas pravi:

    O-ma-do-na! Počutim se strašno počaščen! Čestitke k priraščaju!

  28. jonas jonas pravi:

    Um … počaščenega?

  29. katarina pravi:

    uh, kako me je stran, dajana, sem že vsa polulana. trapa …

  30. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Počaščenega. Hvala. The pleasure is all mine.

  31. Tea pravi:

    Ah, Marko, Marko… Ne morem verjeti, da si “zabetoniral” ime lastnega otroka preden si se o tem posvetoval z Dajano! Le kako mores biti tako egocentricen??

    Sicer pa, cestitke za Jonasa – tako za otroka kot za ime :)

  32. Marko Jenšterle Marko Jenšterle pravi:

    Čestitke!!!

  33. Morska pravi:

    Če bi bili v igri dve imeni, bi lahko bil Jon As, pa bi bil sigurno edini, pa še as bi bil :)

  34. emma pravi:

    Iskrene čestitke!!!
    Jonas je zelo lepo ime in res paše k priimku. Oskar bo dobil najlepše darilo, biti starejši brat.

  35. zoom pravi:

    Kmalu bo treba menjati naslov ‘Oskar in jaz’ v ‘Jonas, Oskar in jaz’
    :)

    LP in čestitke!

  36. Jasna pravi:

    Vau! Hudo! Pa saj ne morem verjeti! Kaj ne bo mali IVO?!
    Svojemu sinu bi dala ime kakšnega glasbenika. Greg, Rick, Davor..
    Ker sem olikana punca, prvo kar bi mi prišlo na pamet je to, da vprašam Jonasa:” Jonas ali dovoljiš, da svojemu sinu dam tvoje ime”? Čeprav boš naredil po svoje, lepo bi bilo slišati njegov odgovor.
    Saj ime ne naredi človeka, tako kot trdijo nekatere raziskave, ampak človek ime. Imela sem intuicijo, da bo kmalu novi otročiček na poti, to je treba treba čimprej. Človeška telesa glede teh stvari imajo rok trajanja. V naslednji kolumni bo verjetno kaj o poroki. S čestitkami bom počakala do septembra.

  37. Miran pravi:

    Marko! Prvo kar je pomembno je to, da želim tvojemu otroku srečno rojstvo, zdravje in potem v življenju veliko sreče. Da bi osrečeval tudi tebe in tvojo družino, pa prihajal vsem ljudem nasproti.
    Bil si izredno osebno izpoveden. Skorajda te takega nisem do sedaj bral.
    Kar se Jonasa Ž tiče, pa gre gotovo za dobrodošlega človeka, ki je marsikomu zapolnil manjkajoči trenutek.

  38. Jasna pravi:

    Pa še to sem pozabila. Tudi jaz ne vem kaj je na tebi, da si mi tako draga oseba.

  39. Nataša Nataša pravi:

    Naj mu bo s sušijem postlano! :)

    Se hecam malo, čestitke, pozdrave, pa veliko zdravja in sreče vsem vpletenim!

  40. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    O ja, na surove ribe ga bo treba čim prej navadit!

  41. Hoovooloo pravi:

    power name, dobro je, čestitke

  42. had pravi:

    @marko: res je.. mogoce sem se malce prenaglil :)
    vendar vseeno je bil ta zapis namenjen za v jano in sem sklepal, da je odlocitev ze “dokoncna”

  43. david.pelko david.pelko pravi:

    Sicer ne obstajam, ampak vseeno čestitam. :)

    Ker so otroči veliki učitelji se boš učil, kakor izgleda z moško družbo! :)

  44. david.pelko david.pelko pravi:

    Skoraj sem pozabil, Jonas je zelo coool ime.

  45. crko pravi:

    Zakaj ne poleg “Jonas Ž.” še “Jonas C.” (morda se SC zlije v en vokal: JonaSC)? Sicer se mi pa zdita obe imeni tvojih otrok “Oskar” in “Jonas” takšni, kakor da si z levega brega Drave in nočeš biti D’Drava kantri deček.

  46. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Pelko: Hvala. In ja, fantje bomo kar naenkrat v večini!

    Had: Dokončno že, dokončno. Ampak kaj nama brani, da si ne bi premislila, če se pojavi še boljše ime?

  47. Miran pravi:

    Jaz sem po horoskopu devica. Ajd to samo tako!

    Kje bo žurka, ko se bo Jonas rodil in koliko imam možnosti, da se ga na tej žurki nacuckam?

  48. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Miran, spet fehtaš!

  49. frau Blitz pravi:

    Marko, bolje bi bilo: prilagodljivec

  50. Blitz pravi:

    Tole prej sem bil seveda jaz, Herr

  51. Miran pravi:

    Ejla, seveda! Za sina boš pa ja povabil tudi ta problematične blogereje!

  52. Miran pravi:

    Popravljam 52. “BLOGERJE”

  53. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Me prav srbi, da bi ti odgovoril, no prav, pa pridi, ti žicar!

  54. Vanja pravi:

    Dajana! Glede Katarine! in glede objave imen! my god, in to od ženske, ki je objavila fotke svojih otrok in podrobno pisala o posilstvu svoje zdaj že najstnice. Dajana, pa ti sploh premoreš kaj samokritičnosti?

  55. pipi pipi pravi:

    Ime ni toliko pomembno, le nosit ga je potrebno znati :)

    Iskrene cestitke! Letos bo veliko otrok …

    .::PiPi::.

  56. Dajana Dajana pravi:

    @Vanja: Jaz sem tercialka, konzervativna, pišem samo o reptilih in zadnje čase o Jezusu, sem proti seksu, vmešavam se v MC-ja in v Jonasa, ne premorem samokritičnosti (tale gospod Crnkovič mi je dvakrat grozil, da me bo prijavil na CSD, če ne bom umaknila tistega zapisa o svoji hčerki in sem ga, pa ne zaradi njega, ampak zaradi moje hčerke) in “najraje” imam agresivne ženske, kot si ti in Katarina, ki mi razlagajo, kdaj sem dober človek in kdaj nisem. :evil:

    @Crni: Jaz imam eno dobro ime za fanta, pa ga niti slučajno ne bom povedala na netu. Ga šparam zase. ;)

  57. Dajana Dajana pravi:

    Kaj pa Vasilij???

  58. en tuki pravi:

    dajana, ti sploh nisi nikol dober človek. ti si hudo povprečna. :) zdaj pa pejt k svoji net sestricam jokat. :) )))

  59. Dajana Dajana pravi:

    Ne, podpovrečna sem, en tuki. Ti si pa zelo pogumen, ane! ;)

  60. Jasna pravi:

    Miran , ko sem te jaz žicala, če mi iz nekaj več kot minutke glasbe narediš note si se naredil Francoza. Skratka ignoriraš. Tukaj pa kar naprej žicaš, za druge pa ne bi ničesar naredil. Pfej, jebemti kakšen skladatelj!

  61. refleks pravi:

    Predvidevam, da sta razmišljala tudi o Viktorju?
    Upam, da ti omenjeni zaradi tega ne bo v bodoče zahteval kakšne franšize?

    Meni je sicer ime čisto OK!

  62. kinkitone kinkitone pravi:

    Kaj pa Tone?

  63. rok pravi:

    Ce bi nasli v Jonasovi kleti ducat zenskih trupel, bi se Markotu kar naenkrat zazdel Bozo bolj vsecen.

    p.s. Katero ime bi lahko sploh se bolj dvignilo prah kakor Jonas? Sam se spomnim samo enega – Jezus Crnkovic. (Si ga kar predstavljam, imel bi nacelo: stori drugemu tisto, kar noces, da drugi stori tebi. Pa dolge lase…)

  64. Miran pravi:

    JASNA pošlji mi posnetek, pa ti naredim note. Najmanjši problem.
    MARKO, napiši mi tisto kar te srbi.
    Pa še to! ajd.
    Jonasu Crnkoviču napišem pesem. Besedilo in glasbo!
    Ko bo prikobacal na svet, obljubim, da bo skladba javno izvedena, pred polno dvorano! Na eni izmed revij šolskih zborov.
    Rečeno, storjeno.

  65. Blitz pravi:

    Marko, oprosti za komentar 45. Je bilo čisto nepremišljeno. Nek star štos med prijatelji pač, ki pa je v tej zadevi čisto mimo.

    Prosim, če ga zbrišeš.

  66. Karmen pravi:

    Oskar in Jakob bi bila lahko lušna kombinacija za dva malčka.
    Tudi Jonas je lepo ime in zdaj je že izbrano.
    Naj bo mali zdrav.

  67. chef chef pravi:

    Kako sta se Dajana in Katarina spičili! Odlično.

  68. pepi pravi:

    Iskrene čestitke! In kakšno naključje: pred kratkim sem tudi jaz izbral ime za sina in ga poimenoval Jole. Podobno nevsiljivo s pridihom žlahtnosti. Kaj pa ti misliš Marko?

  69. Lukas pravi:

    Bogi ej.

  70. statistik pravi:
  71. anka pravi:

    Ooo. čestitam za naraščaj. Tudi jaz pričakujem devico, (z par dnevi zaostanka pa vago). Ime daj takšno kot ti paše, kaj te briga če je Jonas komu všeč ali ne. Sicer je Jonas zelo lepo ima, lepo zveni, ni popačljivo. Paše majhnemu in velikemu. Pri meni je z moškimi imeni prav kriza. Janoš je bil malo v igri, a se mi zdi preveč Poljsko. Zato upam, da bo punca.
    Ožbej tudi ni nikomur všeč. Moji prijatelji v A pravijo, da je pri njih Ožbej vaški norček, tepček in se za glavo držijo, a bo najbrž kljub temu zmagal.
    Zelo sem skeptična do sicer lepih in zanimivih imen, kot je Rožle, Erazem. Kaj pa če bo slučajno kdaj direktor in bodo imeli sestanek z direktorjem Rožletom …….. in se bodo vsi režali in ga ne bodo poslušali. Neumno vem, a tako se mi zdi.

  72. Jasna pravi:

    Miran, email.prosim! Jonas je kul ime. Pa tudi Jonas Ž. je fejst fant.

  73. Blitz pravi:

    Hvala.

  74. simonarebolj simonarebolj pravi:

    Vse dobro družini z novim članom tudi v bodoče seveda. Naslednja bo pa mogoče punčka … khm … hehe … Zadnji dve leti skoraj vsak teden koga srečam, ki pričakuje naraščaj … med različnimi generacijami … Definitivno “Baby boom II”.

    Kolikor je meni znano pa Jonas ni nič skandinavsko ime, kot je nekdo trdil, ampak v izvoru hebrejsko, čeprav jih je največ baje po Skandinaviji. In pomeni golob, kot je beatnik zapisal … ja, s simboličnim pomenom prinašalca miru. Božji dar pa pomeni po biblijskem izvoru imena Jonah in se Jonas lahko tretira kot izpeljanka imena Jonah … ni pa izvorna. No, v vsakem primeru lepo ime.

    Danes bi sinu dala ime Patrik. Na tem imenu mi je všeč vse, od pomena do zvena. To ime ima zelo dobro vibracijo in zdi se mi, da imajo Patriki več sreče kot pameti, kar nikoli ne škodi … hehe …

  75. david.pelko david.pelko pravi:

    Simona! In kdaj bomo pa tebi lahko čestitali?

  76. david.pelko david.pelko pravi:

    In prosim za odgovor brez kletvic! Hvala :)

  77. mica mica pravi:

    MC, počasi mi postajaš všeč.
    Očitno ti nekatere stvari uspevajo
    :-)
    Nekako imam občutek, da si ob vsakem naslednjem naraščaju bolj ponosen in bolj blag….
    Nazadnje bom še verjela, da si bil ti tisti, ki je Nini vse skupaj predlagal…?

  78. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @david.pelko:
    Vem ne. Verjetnost pa ni velika, da kdaj. In pojma nimam, zakaj bi si kdo tako zelo želel doživet dan, ko bi porabil pet sekund za čestitko, da si že vnaprej obtežuje možgančke z mislimi na moje hipotetično potomstvo.

    Pizda, mi gre na živce, če me kdo prosi, naj ne preklinjam. Kot bi me prosil ravno obratno.

  79. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Simona: Nič ne bi bilo narobe, če bi se kdaj ugriznila v jezik, ko vidiš, da te provocirajo.

  80. Dajana Dajana pravi:

    Slavoj, Izidor, Gašper…

  81. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @MC:
    Res je. Zmernost ni moja čednost. Nabijam do nezavesti ali pa poniknem … mislim … obležim za nekaj časa v nezavesti … hehe …

  82. david.pelko david.pelko pravi:

    UF, pa saj nisem hotel biti zloben! Res NE!

  83. david.pelko david.pelko pravi:

    Sicer pa, manj kot o tem razmišljaš, prej se ti zgodi. Ko pride čas, se stvari zgodijo kar naenkrat, just like that!

    No ja, priznam, da sem te malo bockal :)

  84. Simon Simon pravi:

    Vsekakor čestitke za pogum in vztrajnost. Predvsem Nini, malo pa tudi tebi. Glede velikega imena pa ne dvomim, da ga bo sin znal narediti. Ime samo njega ne bo naredilo. Sicer pa upam, da se Cerar ne moti. Pri nas se je.

  85. fritz fritz pravi:

    Čestitam!
    Glede imena je pa tako:
    Jonas je tržna znamka, kot si sam ugotovil, zato upam, da ne boš imel še ene hčerke, ker ima možnost dobiti ime Mercedes.
    Sicer pa je pomembno le, da je vama všeč!

  86. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @david.pelko:
    Tole bockanje ti najlaže odpustim od vsega do zdaj … zato sploh ni panike.

    Jaz nič ne razmišljam o tem, zgodi se mi pa tudi ne … hmmm … mogoče se mi pa ne zgodi tudi zato, ker mi ni do tega, da bi se mi zgodilo. Kaj praviš??? A v tvojem svetu obstaja ta možnost, gospod Freud … mislim … pardon … Pelko?!

  87. david.pelko david.pelko pravi:

    Simona. Ker živiš samo v sedanjem času in ker preteklost in prihodnost ne obstajata, ne moreš vedeti, kaj se ti BO zgodilo.

    Tako da, spomnim se zelo dobro, da sem na otroke gledal kot na naravno katastrofo, če bi se meni zgodila, seveda! Potem pa se je pojavila ena ljubka Ljubljančanka in sem bil pečen. Iz tistega telebana, ki mu ni bilo kaj posebej mar za otroke, sem postal Oči!

    Mislim, nekaj mi pravi, da bo tudi pri tebi to nepričakovano in iznenada. Dopuščam možnost seveda, da se motim, ampak ne verjamem v to možnost.

    Če boš odgovarjala, brez preklinjanja prosim :)

  88. david.pelko david.pelko pravi:

    Aja, Freuda sploh nisem bral veliko. Bolj mi leži C.G. Jung! Freud je velikokrat mimo usekal!

  89. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @david.pelko:
    Ja … saj sem zapisala stavek na začetku komentarja “Vem ne.” Ampak to predvsem iz razloga, ker nič ne moremo 100% vedeti. Nič. Sojenje po sebi vsakega posameznika mi ni referenca. Ljudje smo različni. In marsikdo bi pač po svoji izkušnji povedal tudi drugačno štorijo od tvoje. Jaz sem pa jaz! In nekaj malega se pa že poznam, a ne?!! In telebanstvo, ki mu ni mar za otroke, nima nobene veze s tem, kar se tiče mene. Biti nekomu mar za otroke in želeti si imeti svojega otroka namreč sploh nista nujno povezana pojma. In nekdo, ki obožuje svojega otroka, sploh ni nujno nek otrokoljubec na splošno. Lahko ima rad samo svojega otroka … kot svoj avto, hišo … Možnosti je pač več. Psihe so barvite.

    Ženske smo tudi različne med seboj. Tega moški večinoma nočejo razumet in preveč pametujejo o ženskah itak … precej manj pa poslušajo. Odločitev moškega za otroka se tudi razlikuje občutkom odločitve ženske in tudi stopnja nujne odgovornosti in želje po otroku ni enako dosojena moškemu kot ženski. Že po naravnem ustroju, družbenem pa tudi nikoli ne bo mogla bit, pa če se še tako približamo enakopravnosti. Enakopravno je lahko samo razumevanje razlik in usklajevanje interesov v najbolj razumno koristnem smislu.

    Ženske smo različne tudi med seboj. Resnično nekatere niso prav nič materinske v svojem bitu in resnično ne čutijo za osebno izpolnitev imeti potomca in niti malo jim ni do razbeženja ob pogledu do dojenčka na primer. Nula. Kot frigidnica ne občuti poželenja, če se na glavo postavi. Obstaja pa problem. Ženska, ki ni materinskega formata ima v družbi po mojem mnenju še slabši status, kar se naklonjenosti tiče, od pedrov. Resnično tako mislim. Zato se veliko žensk prav nafura v otroke, ker jih je strah samote in nenaklonjene klime na sploh in ker tudi ne morejo obdržat tipa, ki bi ga rade obdržale, če nimajo otroka. In potem so blazno nevrotične in histerične slabe matere pač. Ubogi otrok. Kot ponavadi. Ker prikrivajo in niti sebi ne upajo priznat, da niso te baže pač. Na drugi strani seveda s strani družbe uživajo enormno podporo in usmiljenje ženske, ki na primer otrok ne morejo imet in si jih še toliko bolj želijo, da okrog tega manjka delajo tak halo, kot da jih svet brez njihovega lastnega potomca nič ne potrebuje. Moški so vzhičeni in polni sočutja nad tem silnim materinskim gonom, ki pa pravzaprav v tako skrajnem kontekstu tudi ni prav nič plemenito. Ampak to je že druga tematika.

    V tako možnost torej po mojem mnenju ti ne verjameš približno tako močno, kot verjetno ne verjameš v homoseksualnost drugače, kot da gre za nekaj zgolj vedenjsko deviantnega. Menim, da na žensko, ki si ne želi svojih otrok, gledaš kot na težko verjeten defekt. Na moškega pa že ne tako zelo. Je bolj sprejemljivo. Še posebej glede na dejstvo, da se moški, očetje ali ne, itak na veliko, tudi vsak dan, dobivajo na pivcu, hodijo na fuzbal … hmmm … ženska brez familije je pa že bolj v riti lahko, če ni nadpovprečno družabna, iznajdljiva in karizmatična. Moški se namreč hodijo v peskovnik igrat, deklic ne vabijo radi zraven, ker se imajo tako radi, punce pa doma gledajo filme in čakajo, da pridejo domov. Pa otroke pedenajo … hmmm … dovolj imajo dela. Kdaj gredo na kavico s sodelavko. Praznik.

    V zadnji oddaji As ti tud not padu je Svetlana Makarovič fasala vprašanje, ali ima sploh kaj prijateljev. Zakaj neki bi kdo koga v oddaji kaj takega vprašal. Si kdaj slišal, da bi katerega koli samskega moškega z otroci ali brez vprašali kjer koli kaj takega??? Od kod sploh inspiracija za takšno vprašanje?? Verjetno zato, ker se ljudem zdi verjetno nedojemljivo, da ima ženska brez otrok, kaj šele samska in brez otrok, sploh kakšnega prijatelja na tem planetu. Da ima sploh kaj počet v življenju. Takih vprašanj ne faše niti noben bojda tako diskriminiran gej.

    Zato, prosim, prišparaj mi nejevero v meje verjetnosti, ker sem na to temo še posebej šarf in se zelo trudim bit prijazna.

  90. david.pelko david.pelko pravi:

    Svetlana Makarovič je velika umetnica in meni zelo ljuba, vsega spoštovanja vredna oseba. In prav obožujem njena dela. In dolg jezik seveda :) Nikoli ne bom pozabil njenega prispevka v sobotni prilogi Dela (zdaj:Šrota), ko je opisovala prigodo, kako umetnik bije svoj boj ko pleza na goro, medtem ko na drugi strani gore na vrh pelje cesta. In potem se na gori sreča umetnik in ti, ki so se pripeljali z avtomobilom….. (verjetno poznaš ta tekst)

    In nič mi ni bilo bolj všeč (kaj češ, takšen pač sem), ko je nazijala našo tedanjo kulturno ministrico Andrejo RIHTER z zabitim pamžem. :)

    Kar se homoseksualcev tiče, se včasih počutim, kot da smo heteroseksualci že kot neki fosili, se mi zdi, da je danes ta homoseksualnost že toliko IN,……. brez veze. Jaz še vedno mislim, da ne obstaja gen za homoseksualnost, to je neumnost.

    O debati žensk brez otrok se ne bi vtikal, niti ne vem, da obstajajo take težave. Nisem še naletel na kaj takega. Imam celo v družini primer, ko je sorodnica stara 37 let in še nima otrok (življenjska sopotnica mojega brata), pa ne zaznam nekih takih zadev. No ja, moja družina ni referenčni primer, saj vem :)

    Če boš odgovarjala, prosim brez preklinjanja :)

  91. david.pelko david.pelko pravi:

    Simona pravi: ……Menim, da na žensko, ki si ne želi svojih otrok, gledaš kot na težko verjeten defekt. Na moškega pa že ne tako zelo. Je bolj sprejemljivo. Še posebej glede na dejstvo, da se moški, očetje ali ne, itak na veliko, tudi vsak dan, dobivajo na….. To mi gre pri tebi na živce, ker v tekstih pišeš, kaj misliš, da jaz mislim.

    Prosim piši, kaj ti misliš, kaj jaz mislim, ti bom že natipkal :)
    Na zelo zvit način polagaš svoje ugotovitve (ki v mojem primeru nikoli niso točne) o osebi, s katero razpravljaš v eter, kot gotovo dejstvo. Zelo pritlehno in malce politično. Saj nismo v parlamentu, kjer bi z prefinjeno retoriko ljudem metali pesek v oči.

    Jaz imam rad čiste besede. Piši o sebi, svojih razmišljanjih in ne tem, kako bi po tvojem, naj jaz mislil o tebi ali nekem problemu. Bo šlo? :)

    Če boš odgovarjala, prosim brez preklinjanja :)

  92. pepi pravi:

    Crni, izkazal si se kot pravi seronja in ritkica. Kar briši, briši ; očitno ti je neumnost in poniževanje zavito v celofan ljubše od malo bolj sočnega izražanja.

  93. Vanja pravi:

    ti bi ji že pokazal kaj je to dec, ne de res pepi?

  94. Vanja pravi:

    by the way, zakaj je ime Taras kao lepo ampak zveni preveč Rusko? Aja, Rusko ni zadost fino1? No potem naj bo pa Hans. Ali pa James! Zakaj avstrijski Slovani nimajo nobenga ponosa?

  95. XXX pravi:

    @Crni
    hmm nova garnitura je Oskar, Jonas… naslednji bo Viktor? Sicer pa čestitam :) .

    @Simona
    sorry ampak ti si res totalno zmešano bitje.

  96. Mihelič pravi:

    Čestitam za pogum, da si se vrge v zobe slovenskemu narodu z objavo imena svojega drugega nerojenega sina!

  97. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    XXX: Ne, Viktor pa ne pride v poštev.

    Mihelič: Saj sem vajen česa hujšega. Tokrat se vendar večina strinja, pa še čestitke prejemam!

  98. Miran pravi:

    JASNA, jaz emaila ne bom objavil na blogu. Dovoljujem, da ti ga da Marko.
    Note dobiš, pa še zaigrat ti pridem, če seveda želiš.

  99. Nick pravi:

    Čestitk se vnaprej NE izreka in se jih seveda niti NE sprejema, za pričakovane otroke sploh NE. Ni veliko drugače, kot če bi izrekali sožalje svojcem nekoga s hudo boleznijo.

    Ime Jonas pa je seveda čisto OK in samo po sebi ne implicira nič.

  100. Nick pravi:

    Aja, še en predlog malo za hec ali pa tudi ne: Josip

  101. ABDC pravi:

    dajana pa katarina sta težki.

  102. Jasna pravi:

    Nick: Se strinjam. Jaz mu nisem čestitala, ravno zaradi tega….ah, saj ni res. Kje si ti? Lahko bi rekla, da sem te pogrešala. Misliš, da je to možno tako virtualno? Kaj pa ime Daniel (Craig, Day Lewis).

    Miran: Zakaj ne? Ja, Miran jaz padam na tiste, ki mi kaj zaigrajo. Na neki žurki mi je en važič, briljantno zaigral in se zvijal po pianinu kot zmešan, Sweet Home Alabama.( Blitz, to je tudi tvoja himna, samo namesto Alabama ti dej Slovenia, jaz bom dala Croatia). Verjetno v vseh teh tipih vidim svojega fotra, ki ga pogrešam. To bi mi znala sigurno razložiti Simona, ali pa Pelko, če je že bral Junga?

  103. Jasna pravi:

    David Pelko: Nekaterim ženskam enostavno ne pašejo otroci. V bistvu zraven nekaterih žensk si sploh otrok ne predstavljam. To so: Josipa Lisac, Jožica Brodarič, moja draga prijateljica Jerca Šantej (umetnica), Svetlana Makarovič…še se jih bom verjetno spomnila.

  104. Dajana Dajana pravi:

    http://www.youtube.com/watch?v=RHsDa9_HSlA

    Jasna. Seveda, svojega očeta. Vsi ga iščemo. In vsi si želimo domov. Sweet home ???

  105. Margareta pravi:

    Čestitke.

    Kaj pa Ernest?

  106. Dajana Dajana pravi:

    Nekaterim ženskam ne pašejo otroci? Dokler jih ne dobijo. ;)
    Če jih pa nikoli ne morejo dobiti, potem je pa res kriza. Jaz sem tudi mislila, da meni ne pašejo otroci. Dokler ni moja sestra dobila otroka… Poglej, kako mi paše moj otrok na prvi sliki:
    http://www.dajana.si/zenska-sredi-stiridesetih/

  107. Jasna pravi:

    Dej no, Mihelič obravnavaš ga kot gladiatora v areni, ki ga bodo vsak čas raztrgale divje živali. A tebi je to pogumno dejanje? Kaj se mu lahko zgodi, če objavi to kar je objavil. Čisto nič! Ne bo letel tako kot Pipan. Samo kakšna oboževalka si bo mislila svoje, čimveč Crnkovičevih genov bo hodilo po svetu, svet bo lepši…

  108. pepi pravi:

    Pozabila si omeniti tudi jezne feministke. Čeprav ostaja odprto vprašanje, kdo bi sploh želel prikavsniti zadirčno brkato babnico. K Svetlani Makarović pa pašejo otroci- hrustljavo zapečeni na krožniku.

  109. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Margareta: Ernest je v redu ime, ampak to bi že bil Wilde-overload. Saj veš, Oscar Wilde: The Importance of Being Ernest …

  110. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Pa še malo preveč retro.

  111. Jasna pravi:

    Dajana, pa kaj mi delaš? Slozico brišem iz oči

  112. Spasky pravi:

    Večji avto bo treba kupit :) , čestitam!

  113. Jasna pravi:

    Dajana: Tako je bilo. Samo, da ta mulc ni izvadil celega sola v piko. Moj pijanist je bil naravnost briljanten in kul, važen ravno tako kot ta mulc.
    http://www.youtube.com/watch?v=_Gn-uO7PZQs

  114. Anja pravi:

    Meni sta tako Oskar kot Jonas grozni imeni. Sploh Jonas Crnkovič. OMG!

  115. Nataša Nataša pravi:

    Zakaj zavraga vsi povezujejo brkate ženske s feminizmom?! Jaz imam brke, pa nisem feministka!

  116. EFGH pravi:

    Jonas, ja tudi jaz imam, čeprav ga osebno ne poznam, ambivalenten odnos do njega, po eni strani mi gre na živce, pa tisti njegovi prispevki, ko oboževalci doživljajo neopisljive izbruhe sreče in smeha, meni pa so čisto mimo, po drugi strani mi pa nekaj pravi, da se pod “grobo” lupino skriva mehka sredica..In potem ti najbrž tudi ime sede v srce.

  117. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Spasky: Hvala za čestitke. Dobro, da si me spomnil na problem prevoza. Moj kvazilimuzinski, napol karavanski nosorog bi načeloma moral zadoščat za dva mala potnika na zadnjih sedežih (Oskar na večjem, Jonas v lupinci), ampak me vseeno skrbi, ker so isofixi na levi in desni strani in bi Nina ali Liza morala sedet na sredini, kar najbrž ni najbolj praktično pri vstopu in izstopu. Ne predstavljam pa si, da zadaj ne bi bilo odraslega, ki bi delal red. Že zdaj je štala, kadar se Oskar na vsaki malo daljši relaciji naveliča stolčka. Se to res ne da rešit brez enoprostorca? Pa se bo moralo! Kaj jaz vem, družine z dvema majhnima otrokoma preživijo tudi v cliotu, a ne? Pa tudi v fičotih so preživele…

  118. beatnik pravi:

    haha, Nataša, carka.

  119. pet-in-g-seks pet-in-g-seks pravi:

    marku čestitke.
    jonasa pa bi itak morali klonirat’, da bi bilo življenje v sloveniji lepše. predvsem pa bolj zanimivo.

  120. Nick pravi:

    Marku čestitke … za kaj že?

  121. Spasky pravi:

    Le enoprostorca ne… :)
    Večinoma SUV-ov oziroma terencev že kar imajo v ponudbi tretjo vrsto, oziroma 7 sedežev, tako da bi bilo dosti platza še za kakšen naraščaj… ;)
    Se pa strinjam, da smo zmeraj bolj razvajeni, po drugi strani pa spet, če lahko, zakaj ne?
    Sem zašel preveč off, sorry…

  122. Matija pravi:

    Si pomisli na ime BOŠKO?

    Menda bo popularno.

  123. Dajana Dajana pravi:

    @pet-in-g-seks: Vau, tukaj bi lahko delal kdo analizo, kdo se je najgloblje nekam zaril. Velja tudi za had-a in podobne. Jonasa bi bilo treba klonirati? Bog nas tega reši. Naj raje obišče svojo mamo v domu.

    @Matija: :)

  124. štulič pravi:

    Oskar je edinstveno in neponovljivo ime! Ne Jonas no! H primku odtehta nekaj, kar vsebuje črko R. Tugomir, Črtomir, Ernest, Božidar, Marko, Branimir… sploh pa v zgodnji nosečnosti tudi ultrazvok po_fali! (preverjeno). Lahko, da bo punči?! ;)

  125. Nick pravi:

    @štulič
    R obvezno tudi v imenu, če je v priimku? Kaj pa vem, za moje pojme to ni pomembno. Naj pa bi se ime in priimek na nek način ujela, tudi izgovorno, in Jonas Crnkovič je v tem pogledu primerno. Od tvojih naštetih je glede tega Ernest še najmanj sprejemljiv, pa itak je izpadel.

    @Jasna
    heloooooooooouuuuu
    Veš, ne prepoznam te vedno, ko se pojaviš, ker po slovensko pišeš že tako dobro (kadar hočeš, seveda :) Missed you too ;)

    Pri Sweet Home … pa Alabame ne moreš zamenjati s Slovenijo, no go. Domicelj je to prepesnil v Moj dom je Ljubljana.

  126. Romario pravi:

    Nisem preveril, takole preko palca, se mi zdi še redkejše ime kot Jonas, Joras.

  127. had pravi:

    @dajana: “kdo se je najgloblje nekam zaril. Velja tudi za had-a in podobne”

    a se ti res zdi, da je tvoja skrb, kaj in komu jaz rinem kam??? ali pa si poklicana za to, da bos povedala, kdo lahko in kdo ne sme tega poceti???

  128. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Dajana: Ni ti treba skrivati svoje averzije do Jonasa, ampak lahko se vseeno brzdaš z neprimernimi izjavami.

    Štulič: Glede črke R v imenu obstajajo kontradiktorne teorije. Imam prijatelja, ki bi R v imenih najraje prepovedal. (Needless to say, sam ga nima ne v imenu ne v priimku.) R je res trda in prominentna črka, ki jih nima smisla kopičiti. Ampak moja teorija je, da če se človek enkrat piše Crnkovič, potem je vseeno, ali ima kak R več ali manj ali sploh ne še v imenu. Slišal sem že tudi pripombe, da Oskar Crnkovič zveni zelo ostro. Možno, ampak zaradi tega ni prav nič manj prijazen softy. Kakorkoli, Jonas zveni načeloma bolj mehko, čeprav tudi malo sikajoče. Ampak če bi človek upošteval še vse te fonetične aspekte, potem bi dajali otroku imena NN ali XY.

    Joras je priimek in ga tudi preveč kot takega dojemam. Če že – to je bil samo preblisk –, bi bilo v redu ime Yorrick (iz Hamleta in posledično Tristrama Shandyja). Vendar se tu ne bi dalo izogniti dejstvu, da je ime neločljivo povezano s pridevnikom “ubogi”.

    In če sem že pri tem, imam prijatelje, ki so prvorojeni hčerki dali ime Urška, drugorojenega sina pa so poimenovali Yannick (as in Noah). To je zelo zabavno, ne bi pa sam eksperimentiral v to smer. Yannickov priimek je pri tem za nameček ortodoksno slovenski s celo množico šumnikov.

  129. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    PS: Zahvaljujoč Statistiku (komentar št.70) smo lahko ugotovili, da je Jonasov v Sloveniji 26, Oskarjev pa 506.

  130. imeninavoljo imeninavoljo pravi:

    Čestitke in enega zdravega otročaja želim.

    @Nick
    Ko nekdo objavi, da bo postal oče/mama, mislim, da so čestitke na mestu.
    Sploh danes, ko se marsikdo muči s tem, da bi mu naraščaj sploh uspelo “ustvariti” in ko se v podganji dirki marsikdo za to sploh ne odloča, ker se zaveda, da za otroka itak ne bo imel časa.

  131. chef chef pravi:

    Moj foter je Yorrick, ampak poslovenjeno v Jorik.

    Grozno. Upam, da ne bo videl kaj sem napisal :)

  132. Dajana Dajana pravi:

    Crni: Averzije do Jonasa imam ravno toliko kot do tebe, had-a ali kogarkoli drugega. Odvisno od tega, koliko je nekdo sposoben sprejeti ali oddati komunikacijo. Jonasu pa bi povedala to na njegovem zadnjem postu, če me ne bi banal (je pa to misel, ki sem jo napisala povedal nekdo drug, če ga ni izbrisal).

    Kaj je primerno in neprimerno? Kdo to določa? Zakaj praviš, da je Miran neprimeren, david pelko ne obstaja, Simona pa lahko kvanta kolikor hoče?… Vsak človek ima svojo individulnost- a neka merila bi morala biti za vso skupnost.

  133. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @david. pelko:
    Moja poanta ni bila v tem, da bi klepetkala o Svetlani Makarovič kot umetnici in publicistki (ja, ja … ta zapis je bil replika na Prešernovo nagrado, ki jo je zavrnila zaradi duhovnika, ki jo je dobil, ker je razveselil cerkveno srenjo s freskami v Vatikanu …). Za primer sem jo dala pač zato, ker gre za tematiki primerno javno osebnost, ki jo oba zagotovo poznava. Drugih primerov pač ne morem omenjat, ker nimava skupnih znancev, vsaj ne da bi vedela. Zato je spet omenjanje nekih tvojih sorodnikov, katerih življenje jaz ne poznam nič, totalno mimo. Tudi, kaj si ti opazil ali ne opazil, ni zanimivo, ker malo ljudi sploh kaj opazuje in temu primerno opazi. Kaj konkretno ti opaziš in koliko sploh opazuješ, bi mi pa moral izkazovat preko argumentov. In ti se zagotovo ne morejo začet z “Pri ženi mojega bratranca pa nisem opazil nič …”

    Makarovičevo sem omenila izključno zaradi profila ženske glede na kontekst dialoga, poanta pa je bila izključno v vprašanju znotraj oddaje As ti tud not padu, s čimer sem dokazovala tezo, kako si ljudje samo po sebi umevno razlagajo življenje ženske brez otrok in moža za razliko od enako kategoriziranih moških.

    Jaz ne verjamem pri gejih niti, da je gensko, niti da ni gensko, ker pač ni dokazano. Predvsem je zanimivo, zakaj neki bi bilo sploh pomembno ali je gensko ali ni. A če ni gensko, pa človek nima pravice do dostojanstvenega svojega načina življenja, kakršen mu najbolj ustreza, brez da bi se vanj spotikali osebki, ki se jih nič ne tiče način življenja drugega.

    Skratka … replike so zanimive samo, če se vežejo na vsebino in tvoje jamranje, kaj ti polagam v usta, je poplnoma odveč, saj lahko na vse odgovoriš in zavrneš moje izraženo sklepanje.

    Zato tale klepet, ki je zavil izven naslovljene tematike, prekinjam in se opravičujem za smetenje …

    @pepi:
    Brezjajčnik in ritkica si samo ti. Ko se boš pa podpisal in celo nalepil slikco ter nas razveseljeval ves jajčen in pogumen s primitivnimi izrazi, ki jih imenuješ sočnost, se bomo pa odločali, ali si pogumen ali si samo eden izmed milijonih retardiranih primitivcev, ki se pasejo po netu.

    @XXX:
    Dokaži! Jaz ti lahko takoj argumentirano dokažem, da je tvoj komentar namenjen meni lahko rezultat samo primitivnega komentatorja, katerega komentarji nimajo nobene vsbinske vrednosti.

  134. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Dajana: To ni tako preprosto. Obstajajo stvari, ki si jih lahko privoščijo vsi, in stvari, ki si jih ne sme privoščiti nihče. Obstajajo pa tudi stvari, ki si jih nekateri lahko privoščijo, drugi pa ne. Tistim, ki si jih lahko privoščijo, daje to pravico njihova individualnost. Nismo si vsi enaki.

    Josip Vidmar je napisal: Če sveti Avguštin reče, da Bog je, preprost ateist pa, da ga ni, potem verjamem svetemu Avguštinu. Če pa Nietzsche reče, da Boga ni, preprost vernik pa, da je, potem verjamem Nietzscheju. To sem že enkrat nekje citiral, ampak zapomni(te) si to že enkrat!

    In ja, Miran zna biti neprimeren, Simona pa lahko kvanta, kolikor hoče. Pelko pa je približno toliko resničen kot tvoji reptili.

  135. Miran pravi:

    Marko, nisem veliko bral zapisov. V čem naj bi bil jaz neprimeren, ob dejstvu, da si psihotično zagledan vase. Zato pa biješ boj, ki se vedno klavrno konča. Vem več kot ti misliš in se lahko pogovarjava na različnih nivojih.

  136. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Miran: Če se mi kdaj ne ljubi s tabo debatirat, to ni zato, ker bi te podcenjeval. Samo vsaka tema me pač ne zanima. Ali pa mi ni všeč tvoj ton. To pravico pa že imam, a ne, da nisem kadarkoli komurkoli na razpolago?

  137. pepi pravi:

    Svetlana Makarovič je vsega spoštovanja vredna umetnica. Vendar pa se ji je od let sovraženja otrok in moških naredila prav svinjska pleša na betici. Upam, da se to ne primeri tebi Simona.

  138. Dajana Dajana pravi:

    Hm, ja Crni, na svojem blogu pač to lahko počneš. Ampak samo na svojem blogu. Nekateri ljudje so nam pač bolj simpatični, drugi manj. Jaz vem samo to, da imamo vsi enake možnosti, nimamo pa vsi enako dozo poguma. Jaz si možnost komunikacije enostavno vzamem – tam, kjer jo pač hočem imeti. Druga stvar je, če tisti človek na mojo komunikacijo reagira in kako.

    @Miran: Jaz sem tudi psihotično zagledana vase, ampak jaz vem, da potrebujem tudi druge ljudi za soobstoj. In zanimivo pri tem masovnem bloganju je, da smo tako odvisni od tega, kaj je nekdo, ki ga sploh ne poznaš (OK. Crnija sem videla v živo, 99% drugih ljudi pa ne in pojma nimam, kako izgledajo) rekel o nas. In cel dan prežimo za temi škatlami in čakamo, če bo nekdo odgovoril na to, kar smo rekli in kaj bo… To je psihotično. Bljak. Že ugašam.

    Pa lep dan vsem! ;)

  139. pepi pravi:

    P.s: Slika bo odločala o tvoji sodbi mene kot primitivca? Preberi kaj za sabo preden oddaš komentar. V kvaziostrojezični epilepsiji večkrat narediš kakec.

  140. Ferko pravi:

    @Danaja: se mi ne da brat nebuloz tvojih! Ampak – imena za otroka nočeš izdat, ker ga “šparaš zase”, dva posta prej pa pišeš, da si proti seksu … WTF?!?

    @Crni: Hihi … Jonas … tako kot Jonas Žnidaršič … :) ))

  141. Miran pravi:

    Dejana, meni bloganje pomeni igra in počitek, medtem, ko delam kaj iz svoje štimunge. Ne vzamem bloga prekleto resno, čeprav sem v obdobju, ko sem vsebolj zvedav in mi tudi kakšna obrobna zadeva pusti pomembno sporočilo.
    Je pa res, da sem po naravi angažiran. Morda preveč. To me včasih stane mirnejšega življenja.
    Vsebolj pa postajam človek, ki ne mislim iz svoje kože. To se ne da, razen potrebnih korektur, ki pa me v osnovi ne spremenijo.

  142. mhoc pravi:

    Temu, kar piše Vidmar, se v logiki reče argument avtoritete. Lepo ga ponazori tale vic:

    “Sem slišal, da si umrl.”
    - “Ne bo držalo, saj vidiš, da sem živ.”
    - “Nemogoče. Človek, ki mi je to povedal, je veliko bolj zanesljiv od tebe!”

    Glede izbire enoprostorca pa tole:)
    http://www.youtube.com/watch?v=dT-BggEQMSg

  143. Tomac pravi:

    Super! …samo, da “paše k priimku”(???!!!?) je pa huda utvara…

  144. david.pelko david.pelko pravi:

    Dajana, da dopolnim Crnkovičevo velemisel: in kljub neobstoju je David Pelko še vseeno bolj grozen in strašljiv kot reptili.

  145. Stric Bedanc Stric Bedanc pravi:

    128. # Marko Crnkovič pravi:
    4. junij 2008 ob 14:29
    To je zelo zabavno, ne bi pa sam eksperimentiral v to smer. Yannickov priimek je pri tem za nameček ortodoksno slovenski s celo množico šumnikov.

    Ah, daj no Marko, šumniki so samo štirje, kaj pa je to kaj takega. Še polovico priimka ne zavzamejo :mrgreen:

    [včasih res paše kako interno takole javno pritisnit]

  146. vranika pravi:

    ZA ZDRAVE OTROKE IN ČEBELE:
    SOVRAŽNIK:

    Pa pojdimo na izobraževanje v spomin Čebelici Maji:

    Neonicotinoids

    1.) imidacloprid

    CONFIDOR GAUCHO MERIT ADMIRE LEDGEND PRAVADO ENCORE PREMISE CONNECT EVIDENCE LEVERAGE MURALLA PROVADO TRIMAX ADVANTAGE

    2.) thiamethoxam

    ACTARA PLATINUM CRUISER HELIX CENTRIC FLAGSHIP ADAGE MENRIDIAN

    3.) clothianidin

    PONCHO TITAN CLUCH BELAY ARENA

    4.) thiacloprid
    ALANTO BARIARD BISCAYA CALYPSO MONARCA PROTEUS

  147. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @pepi:
    Na Svetlani sicer nisem opazila pleše, čeprav je že v letih, ko kakšno bolj opazeno razredčenje las ni nič nenavadnega. Je pa izjemno nenavadno, da sovražniku otrok uspe spisat toliko prepričljivih pravljic in lutkovnih igric za otroke, ki se prištevajo med najbolj popularne in kategorično razprodane skozi leta in leta. Še bolj znaimivo je, da je sovražnik otrok, za razliko od neštetih mater, najbolj glasen pri zagovoru materinskega doma, od koder so matere v stiski z otroci podile same elegantne familije, ki so vreščale:”Mi smo za svoje otroke poskrbeli, teh pa ne rabimo prenašat v bližini!” Še bolj zanimive so razne zgodbice izpod prstov sovražnice otrok … na primer tista o lačnem fantku, ki bolšči v gomile sladkarij, ki jih mama zavija svojemu otroku, malemu razcapančku pa ne ponudi niti piškota.

    Mislim, da nimaš ravno prave slike o sovražnicah otrok, bistvo tako preprosto pač res ni, naj bo floskula še tako zdrsana … Je pa res, da ne mara podivjanih, razvajenih žleht otrok in njihovih blesavih staršev, ki pač vzgajajo bodočo odraslo drhal. Dvomim tudi, da poznaš Svetlanino intimno življenje tako dobro, da bi lahko presojal, za kaj živi, kot živi, ker je očitno, da ne poznaš niti, kako in s kom je živela svojo ljubezen. Razen če so po tvojem mnenju sovražnice moških pač vse, ki se ne vržejo na hrbet komur koli že, ki je pač pri roki, da jih le ne bo kakšen pepi označil za sovražnico moških. Hej, dragi pepi, veliko sovražnic moških imaš pred nosom, poročene in pečene … Ampak pepčkom to spoznanje ne kapne dovolj zgodaj.

    In sploh je zanimiva tvoja teza o plešavosti. Pišeš morda znanstveno študijo o povezanosti plešavosti in sovraštva do otrok? Glede na to, da plešavost množično in tudi že zelo zgodaj doleti predvsem moške, si verjetno v prvem poglavju prišel do fascinantne ugotovitve, da je ogromen odstotek moških sovražnikov otrok. Zanimivo! Pošlji mi to izjemno raziskavo, prosim. Dobrega smeha se nikoli ne branim.

    In ne, slika ne definira nujno primitivca, pač pa podpis in slika identificira vsakogar. Si res tako zabit, da nisi razumel tistega preprostega stavka???

  148. jonas jonas pravi:

    @Dajana

    > Jonasu pa bi povedala to na njegovem zadnjem postu, če me ne bi banal

    Nič ne vem o kakšnem banu, o čem govoriš? Ne spomnim se, da bi kdajkoli storil kaj podobnega niti sploh nimam ban liste.

    To bo najbrž neka pomota, ali ti pa miška ne dela prav.

  149. anka anka pravi:

    Iskrene čestitke!
    Jonas se mi zdi zelo lepo ime, kar se pa asociacij tiče … ob mojem imenu nihče ne pomisli na Paul Anko (to se mi je dogajalo le v 80′), ali Anko Senčar recimo. Mogoče starejše generacije, kje je ime Anka veliko bolj pogosto, v mlajši generaciji pa je ime tako redko, da sem že skoraj unikatna. Mene vsi kličejo le po imenu, zato navijam za Jonasa.
    Lahko bi bil pa Kekec … a?

  150. anka anka pravi:

    Največkrat ljudje pomislijo na Anko kleptomanko :-(

  151. Fritz pravi:

    @david.pelko
    Kdo, če bi kričal, bi me pa slišal med trumami angelov?
    A recimo, da bi me eden od njih kar na lepem objel:
    skoprnel bi ob njem, ki biva močneje.
    Kajti lepota je le strahotnega ravno še znosni začetek
    in občudujemo jo, ker se ji sploh ne zdi vredno, da bi nas pokončala.
    Vsak angel je strašen. Zato se pač potajim in pogoltnem vabljenje temnega joka.
    Ah, kdo nam pač more biti zavetje? Angeli ne,…
    /E.M.Rilke/

  152. Dean pravi:

    Komentarji da dol padeš, mater, enim se vam pa res da, … Marko, tebi in tvoji dragi pa iskrene ČESTITKE!! Meni je ime všeč, …

  153. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Fritz: Lepo, da si citiral Rilkeja. Sicer ne vidim veze z ničimer, ampak vseeno. BTW: R.M.R.

  154. Dajana Dajana pravi:

    @Miran: Imaš prav. Bloganja ne smeš vzeti resno. In vsekakor ne osebno!
    @Jonas: Na tvojem postu o BB-ju sem probala trikrat oddati moj pametni komentar pa ni šlo in sem si sveto obljubila, da se ne bom nikoli več poniževala pri Jonasu. Sicer pa sem ti vse povedala, kar sem ti hotela reči tu. In res ne čutim nobene averzije niti do tebe, niti do kogarkoli. :)
    @david.pelko: Moraš se naučiti, da se ljudje, ki se anonimno pogovarjajo po internetu, držijo nekih stereotipov, klišejev, ki jih imajo od prej. Mislim, da je MC čisto v redu fant, za moje pojme malo konzervativen, a saj obstajajo še slabši. ;)

    @Anka: Jaz sem dobila ime po pesmi, ki jo je pel Paul Anka. ;)

  155. untamle pravi:

    Jonas je kul ime. Če bi imel otroka bi ga mogoče poimenoval po Jonasu Ž., ker drugače ne vem kje bi dobil idejo za to ime. Veš, da bo otrok imel tvoje in materine gene, tako, da ni nobenih skrbi, da bi bil podoben Jonasu. Razen, če si bo tega sam želel.. čez toliko let, malo verjetno. Pač je treba prepoznavnost bolj redkih imen znanih osebnosti vzeti v zakup. Prijatelji in znanci bodo njegovo ime jemali povsem samoumevno, seveda se bo pa našel kdo, ki ga bo povezal z Jonasom. Čez 20 let (brez zamere Jonas), ga pač z Jonasom Ž. po vsej verjetnosti ne bo nihče povezoval.

    lp

  156. untamle pravi:

    *ali pa ga bo. Nočem reči, da je Jonas Ž. končal s čimerkoli. On sam najbolj ve.

  157. anka pravi:

    Dajana: heh, to ni nič. :roll: Jaz sem ime dobila po naši ljudski ‘Lepa Anka kolo vodi’. Lepa sem, kolo znam pa tudi vozit. :mrgreen:

  158. anka pravi:

    Oprosti šefe, že pokam s svojo deponijo :mrgreen: v pozno spomladanskem času že močno zaudarja.

  159. Jasna pravi:

    Marko:kom134: Takšnih razprav o Bogu in filozofih pri tebi zelo pogrešam. Ko bi jih le bilo več.
    Ne strinjam, da David Pelko ne obstaja. Res pa je, da ni gladiator v areni tako kot si ti, anonimen je ampak vseeno obstaja. Zanimljivo je to, da je komentiral nekaj časa nazaj pod drugim nickom, pa sem čutila da je on.

    Nick: Če mi gre slovenščina je to tudi zaradi tebe. Mwaaa.

    Dajana: Dino Dvornik bi rekel: “Ti moš govorit protiv mene, protiv cilog svita, al’ neću, da ćujem išta, išta kontra Splita.” To Splita, nadomesti z Jonasom Ž. Torej ništa kontra Jonasa!

    Miran: Kaj je zdaj? A bom brez not?

  160. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Jasna: Pa ti delaš več napak v hrvaščini kot v slovenščini!

  161. Vanja pravi:

    to je v narečju dddddddd

  162. Jasna pravi:

    Kaj res? Ta komad je v pogovornem jeziku in dijalektu. Zdi se mi po posluhu, da Dino točno tako poje sicer ga že dolgo nisem poslušala. Kako naj bi bilo po tvoje?

  163. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    No, kolikor vem, v hrvaščini ni vejice pred da, ćujem pa se piše s trdim č.

  164. Mr. Mojo Mr. Mojo pravi:

    Napaka je samo ena: “ćujem” bi moralo biti “čujem”.

  165. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    V “neću, da” ni vejice.

  166. simonarebolj simonarebolj pravi:

    in “protiv” bi moralo bit “kontra” …

  167. beatnik pravi:

    kaj ni: …”ma neću da čujen ništa, ništa kontra Splita”?

  168. Mr. Mojo Mr. Mojo pravi:

    @Marko Crnković: res je za vejico, spregledal sem.
    @simonarebolj, beatnik: ne poznam izvirnika, gledal sem samo napake v napisanem besedilu (pa še to ne preveč pozorno, očitno).

  169. Dajana Dajana pravi:

    Prvoobtoženi 19-letni Ljubljančan Elvis Livadić se vztrajno brani z molkom.

  170. Jasna pravi:

    Mr.Mojo: Slišala sem, da imaš band. Je res? Kaj pa špilate?

    Marko. Res je, takšna sem kot Vojnovićevi čefurji iz Čefurji raus. Saj znam, če se potrudim. Hvala ti, zlat si!
    Beatnik, točno tako je.
    Bistvo je: O Jonasu vse dobro!

  171. Nick pravi:

    Glede prezgodnjih čestitk ne morem, da ne bi:

    “Sve je dobro što se dobro svrši” (pri čemer ima svrši seveda dva pomena).

    Jasna, correct me if I am wrong, please :) )

    Ja, in tudi jaz čestitam Marku:
    - za njuno odločitev o še enem otroku
    - za javno debato o otrocih in njihovih imenih

    Več čestitk pa septembra.

  172. Jasna pravi:

    Nick: ahhh… yes, yes, yes….wetttttt……:-)

  173. imeninavoljo imeninavoljo pravi:

    No NIck, saj znaš, če hočeš. :)

  174. markopigac pravi:

    Čestitke!

    Ž-ja pa lahko na koncu še nažicaš za botra C-ju :)

    Sigurno boš rabil novo otroško sobo, ker pa Ž ravnokar odganja mizarje in druge mojstre ker ni povsem zadovoljen z novo opremo.. :)

  175. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Krst? Ne hvala.

  176. 1tastar pravi:

    Namesto krsta mu lahko daš ime Jesus ;)

  177. štulič pravi:

    Pri Savici?
    Nu! Ravno to sem hotel povdariti. Nek’ slovanski pedigre priteče takšnemu priimku!?

  178. Fritz pravi:

    a, ja… RKC…
    torej, proti krstu, kot negiranje cerkve (institucije), ali proti krstu, kot upor proti veri?

    Rilke… ja, ja R kor Rainer se mi je zatipkal… veza je pa na davida, ki ga sicer ni, so pa njegovi komentarji včasih grozni, vendar kot posledica provokacij pa nastane včasih kar dobra debata…

  179. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Ne, nisem proti Cerkvi, samo veren nisem in zato ne bi.

  180. Dajana Dajana pravi:

    Črtomir, Svarun…

  181. Damjana pravi:

    Marko, čestitke za naraščaj..(a še eno muško, si sigurn)??

  182. Nick pravi:

    čaki mal .. .. .. . .. a pol je marko že rodil al kwa in kwa??

    p.s.
    ja, štuliću, verjetno res priteče direktno po savici

  183. Jasna pravi:

    Nick: Dobro obračaš besede.
    Ima komada koji pošize na pametne tipe. Malo znanja ja opasna stvar.
    (dobim točke za prilizovanje?)

  184. Saška pravi:

    Marko, čestitke za ime, Jonas je lepo ime.
    Mi smo našemu Jaki želeli dati ime Jon, a so se vsi po vrsti zgražali in na koncu smo klonili, se odločili za Jako in do zadnjega nikomur nisva niti črhnila o tem.
    Se mi ni zdelo potrebno, da vsi spet glasno razpravljajo o primernosti izbora.

    Prav tako čestitke za javno objavo. Ravno iz svoje izkušnje, kjer so komentirali le naši bližnji in prijatelji, cenim pogum tistih, ki svoj izbor tako javno oznanijo in pri njem vztrajajo kljub nekaterim grdim komentarjem.

    Čestitke pa tudi za sinčka. Zakaj ne bi SMELA čestitati? Ok, morda je res neprimerno 3 mesece vnaprej čestitati za rojstni dan npr. vsekakor pa ta stvar ni primerljiva z izjavljanjem sožalja, ko je nekdo smrtno bolan.

    Mi smo se za mojo nosečnost presneto namučili in ob spoznanju, da sem končno noseča, sem želela objeti ves svet. In bila seveda vesela vsake čestitke. Čestitke so bile namenjene “spočetju” – bitju, ki je še nerojeno … če hočete moji nosečnosti. In ko se je Jaka rodil, sem dobila novo dozo čestitk, ki so bile namenjene njegovemu “nultemu” rojstnemu dnevu … in čez eno leto za 1. rojstni dan itd.
    Čestitk ni nikoli preveč in nikoli niso prezgodnje, je tako Marko?

  185. Jasna pravi:

    Jon je lepo ime. Tako se imenuje Garfieldov gospodar. Skoraj bolj prikupno kot Jonas. Mogoče zaradi stripa. Maček Garfield, psiček Odie in gospodar Jon. Kako sem jih imela rada.

  186. Jasna pravi:

    Jon Voight. Nepozaben v Midnight Cowboy.Še en film, ki ga uvrstim med najboljše vseh časov pa glasbo iz filma tudi. To “najboljše vseh časov” sem pobrala od Marcela. Jon je Angelinin grozni oče.

  187. štulič pravi:

    @Nick?! Kako se po slovensko reče : “Šraufštuk” ? :?

    http://www.youtube.com/watch?v=ZicTSUXOlSg

  188. Nick pravi:

    ne vem, zakaj ravno mene vprašaš, ampak: primež

    zakaj si pa dal link, pa ne bom gruntal, ker se mi gnusi

  189. Dajana Dajana pravi:

    @Saška: :)

  190. bošti pravi:

    Zdravo, po mojem pravo ime izbereš, ko svojega otročka prvič zagledaš…

  191. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Marko, bo tretji sin Iztok Crnkovič?

  192. štulič pravi:

    @Nick. Ma s’m k’r rajtal, da bo neki v tem’ stili ! Sem pa gruntal, če nisi eden tistih, ki umrejo, še predno zaslišijo plotun!?

  193. Nick pravi:

    štulič, jasno vprašaj, kar te zanima, pa boš morda dobil odgovor

  194. štulič pravi:

    Jasno; bom vprašal šele takrat, ko bom menil, da je za to pravi čas!

    http://www.youtube.com/watch?v=-c5Zt3xaKSo

  195. Dajana pravi:

    Iztok: Tvoj pa Marcel? :)

  196. tnt pravi:

    Dajana, mene pa ime Theo vedno spomni na Huxtablove in njihovega istoimenskega malo bebavega, a prijetnega sina.

  197. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Dajana, ma ne, moj potem mora biti Marko :)
    Marko Gartner :)
    Ni slabo.

  198. droptinca pravi:

    A ni Žnidaršiču ime Joni?

  199. Dajana pravi:

    @tnt: V bistvu sem jaz hotela, da mu je ime Theodor – kar je v bistvu Božidar ;) , pa mi je rekel mož! Ne! Pri nas obstaja tista pesem:
    Der Theodor, der Theodor,
    Der steht bei uns im Fußballtor.
    Wie der Ball auch kommt,
    Wie der Schuß auch fällt,
    Der Theodor, der hält!

    No, pol sem pa rekla, OK, naj bo Theo. Moj Tamauček ima v vrtcu enga Teja (Tej – saj to je to ime, ane?).

    Ampak, Cosby show je zakon. Meni je padel v oči tisti nevidni prijatelj tiste tamale. A veš, da jih otroci RES imajo?

    @Iztok: Marko hahaha. Lahko bi bil Ivan po Ivanu Tavčarju? Ali Ivo?

    @Crni: Spomnila sem se še na nekaj lepih imen: Tilen, Erazem, Gorazd. Lahko bi bila Oskar in Erazem. ;)

    Pa še tole komentiranje me spominja na pravljico Špicparkelj. Poznaš?

  200. tondija pravi:

    osebno poznam le dva Jonasa, eden je Ž., drugi pa iz pesmi benda WEEZER: My name is Jonas, le da ga oni izgovarjajo kot “Džounas”, no to sicer pomeni tudi to, da je ime precej internacionalno.

  201. tondija pravi:

    osebno poznam le dva Jonasa, eden je Ž., drugi pa iz pesmi benda WEEZER: My name is Jonas, le da ga oni izgovarjajo kot “Džounas”, no to sicer pomeni, da je ime precej internacionalno, nima pa pesem posebne zveze s samim imenom, pač neki Jonas.

    http://youtube.com/watch?v=AbwI2-nJ0Tw&feature=related

  202. Aljosa pravi:

    Število moških z imenom JONAS : 26 (ali 0,0 % vseh moških)
    Med vsemi moškimi imeni je ime JONAS po pogostnosti uvrščeno na 1112. mesto.

    ——————————————————————————–
    Pregled po obdobjih rojstva
    Obdobje rojstva Število moških
    s tem imenom Delež moških s tem
    imenom od vseh moških Razvrstitev po
    pogostnosti
    do 1920 – - –
    1921-1940 – - –
    1941-1960 z z z
    1961-1970 z z z
    1971-1980 – - –
    1981-1990 6 0,0 % 570
    1991-2000 10 0,0 % 370
    2001-2006 z z z

    z – število imen je z vidika statistične zaupnosti premajhno za prikaz.

    ——————————————————————————–
    Pregled po statističnih regijah
    Statistična regija Število moških
    s tem imenom Delež moških s tem
    imenom od vseh moških Razvrstitev po
    pogostnosti
    POMURSKA – - –
    PODRAVSKA 5 0,0 % 785
    KOROŠKA z z z
    SAVINJSKA 3 0,0 % 1.053
    ZASAVSKA – - –
    SPODNJEPOSAVSKA z z z
    JUGOVZHODNA SLOVENIJA z z z
    OSREDNJESLOVENSKA 9 0,0 % 977
    GORENJSKA 3 0,0 % 982
    NOTRANJSKO-KRAŠKA – - –
    GORIŠKA z z z
    OBALNO-KRAŠKA z z z

    z – število imen je z vidika statistične zaupnosti premajhno za prikaz.

  203. Dajana » Siol in blogi pravi:

    [...] urednikovanja nad hišnimi blogi, se je na Blogresu hudoval nad anonimnostjo blogerjev in na svojem blogu piše celo o tem, kako bo ime njegovemu še nerojenemu [...]

  204. Dicky Hardy pravi:

    Dajana je agresivna, pa kaj zato…važn da se mi imamo fajn!

  205. Anceko pravi:

    Ahooooy!!!

    Tole stran sem nasla čisto po nesreči!!! Čez 5dni imam rok poroda…in že od 4meseca nosečnosti vem da bo najin sinko Jonas!!!

    Ime ki nama je noro vseč….redko in odbito a se vseeno normalno!!!
    Ljudje včasih res čudno pobulijo ko jim poveva…meni pa sploh ni jasno kaj je tukaj čudnega… najbols da je Janez in bo mir…ehhehh

    Ponosna bodoča starsa malega: Jonasa P. (Potočnjak) hehe

  206. navi128 pravi:

    Pozdrav!

    Tudi mi razmišljamo, da bi našega tretjega fantiča, ki je na poti, poimenovali Jonas. Doma imamo Jakoba in Jurija, pa nam ostala imena na J v izboru, kot sta Janez, Josip, Jonatan, niso čisto všeč in se bolj nagibamo k Jonasu.
    Marko in tudi Anceko, predvsem nas zanimajo izkušnje, kako so ljudje v okolici sprejeli to ime, otroci v vrtcu, saj že kot oba pred nami, že zdaj dobivamo komentarje, “A ja Jonas?
    Zakaj pa ne Jonas?
    LPN

Komentiraj

Za pisanje komentarjev morate biti prijavljeni.