Tako zgleda luzer

Četrtek, 11. september 2008

Ni mi všeč, da Pahor zadnje čase ne nosi kravat. Zdi se mi zgrešeno tako v političnem kot v modnem smislu. Kar naprej se otepa očitkov, da ni dovolj kompetenten in energičen za morebitno vodenje vlade, potem pa se še sam zavestno odpoveduje političnemu japi power imidžu. Je mar že prestar? Se ima sam za prestarega? Ali mar misli, da so obleke, srajce in kravate za hiperurejene mlade japije, ki patruljirajo po centru z aktovkami, da se jih kar ustrašiš, nazadnje pa jih izdajo oglati čevlji? Od koga hoče biti Pahor drugačen in zakaj? Kakšno vrednoto mu predstavlja nestereotipnost, da jo zamenjuje za brezhibno podobo urejenega moškega v perfektno zlikani srajci, dobri temni obleki in primerni kravati? Ker kaj govori kravata, če ne tega, da z moškim, ki jo nosi, ni šale? (Razen če gledamo Erjavčeve orjaške vozle za obešanje, ki sami zase govorijo: “It’s a joke. I’m a joke.”) In sploh, modno gledano, kakšna je to nestereotipnost, da nosiš obleke in srajce — kravatne srajce, če še niste opazili —, ne pa tudi kravat?

Pahorjevo opuščanje kravat je napačen mesidž, ki govori volilcem tole: “Nekaj mi manjka.”

Pahor-2

To fotografijo sem zgrožen posnel te dni. Kako si je lahko dovolil, da se takšen pojavi na predvolilnem plakatu? Kako si je dovolil fotograf, da ga je tako posnel? Kako je takšno fotko spustila skozi agencija? Kako jo je spustil skozi njegov ožji okrog svetovalcev in strankarskih kolegov? Nekako bi še razumel, da je v duhu SD, da njen predsednik nastopi v modri srajci, srajci v barvi spranega indiga, ki pač spominja na barvo delavskih kombinezonov. Že prav, srajco te barve rad obleče tudi kak bankir ali borznik, a ta si vsaj nadene okovratni dopupak. Ampak da mu potem pomodrijo oči, da bi ja pasale k srajci, to je pa že premium blue neodgovornost za spremembo genskega materiala! (No, kaj pravzaprav paše k čemu? Kaj je bilo prej: oči ali srajca?) In če že omenjam znameniti Adobejev softver, bi rekel tudi to, da so mu po mojem zmanjšali spodnjo čeljust. Čeprav imam dizajnerje na sumu, da so mu brado v bistvu hoteli poudariti v stilu Billa Clintona, ki je v trenutkih moralne ali politične vzhičenosti rad potisnil brado naprej in za spoznanje zavihal spodnjo ustnico navzgor, da bi molče povedal: “I’m so good/proud/great, so help me God.”

Šalo na stran. Katastrofa tega plakata je v tem — poleg že omenjenih očitkov —, da se Pahor drži kislo, kot da je pravkar izgubil volitve. (Mogoče pa jih je res?) Tako se bo po mojem držal 21. septembra zvečer, če bo izgubil oz. dosegel slab rezultat. Saj veste, kakšen je: pri Zrncu in Bozovičarju je prekipeval od veselja in neomajno napovedoval zmago, zdaj pa je ves skrušen, ker mu slabo kaže. Na sliki je Pahor, ki bo moško prenesel neuspeh in hitro čestital Janši. Pri tem se bo držal nekoliko kislo, vendar bo ohranil sled nasmeška, da bi odvrnil sume, da je prizadet in da nasprotniku ne privošči zmage. Morda je na tej fotografiji tudi sled odgovornosti, s katero bi nas rad prepričal, da ga volimo, vendar je ta definitivno v senci človeka, ki nas je s svojo utrujeno faco znal bolje prepričati v karkoli že.

  • Share/Bookmark
 

Objavljeno v Četrtek, 11. September, 2008 ob 00:09 v kategoriji Po defaultu ZNB.
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback.

161 komentarjev na “Tako zgleda luzer”

  1. Nordstar pravi:

    Vse to, kar si napisal, se je tudi meni motalo po glavi, ko sem videl ta plakat. Kot bi imel kumaro v riti, pa še pogled je usmerjen navzdol. Torej nam ne gleda v oči, niti ne navzgor ali naprej v svetlo bodočnost. Vendar dvomim, da je to posledica nepremišljenosti oz. šlamparija. Je preveč drago plačal svetovalca za kampanijo. Bomo videli, kaj bo na koncu.

  2. Dajana Dajana pravi:

    Ta plakat mu bo prinesel še dodatne minus točke.

  3. Iztok pravi:

    Z zapisanim se strinjam samo glede farbanja roženic…Vse ostalo se mi zdijo le namišljene kaprice posameznikovega percepiranja teh “simbolov”. Moja osebna je ravno ta, da mi katerakoli oseba že, brez ktavate deluje veliko bolj priljudno, sproščeno, nezategnjeno…Ste morda videli JJ ali ostale (predvsem desne) pajace na plakatih? Groza na vseh področjih – fotografskem,stilskem,simbolnem…

  4. Dajana Dajana pravi:

    Se strinjam z Iztokom. Estetsko so ti plakati… :( (( Pa kaj še vedno živimo v socializmu? :evil: Da ne govorim o pritlehnih igrah… :( ((

  5. Iztok pravi:

    Dajana…Če je tako in tako očitno je, se socrealizem megli predvsem še v glavah “pomladnih” volilnih trategov. Sem imel letos priložnost sodelovati pri eni od kampanj in sedaj vem, kako ta strankarski folk razmišlja in dobre zamisli zmaliči na velikost kokošjih možganov.
    SD plakati in spoti so po mojem mnenju v primerjavi z ostalimi na kar visoki estetski ravni. Pa ni nujno, da bi jih zaradi tega volil.

  6. abdullah pravi:

    če je pa betežen, že tko se poti po kraglcu, kaj bi bilo šele, če bi imel kravato.

  7. me_ pravi:

    Kar se Pahorja tiče izgleda na plakatu paše mi bit v ozadju(ker se tam počuti “varno”) in nisem pripravljen oz. zmožen prevzet take odgovornosti in je sedaj na žalost 2 late, da bi se umaknil, ker bi izpadel navaden pussy,evo to je moje mišljenje….Se mi zdijo pa SDS-ovi naravnost ostudni, ker igrajo na tako nizke karte, da je to enostavno neverjetno….Zajeli so enostavno vse elemente(mlada družina,upokojenca- žena in mož,parček,…) ki sporočajo samo eno-mi smo veseli in srečni in jeeeej kok se mamo fino,saj nam nič ne manjka,uglavnem nam je oh in sploh krasno-totalno FAKE in nerealno!A ste opazil use te nasmejane obraze, to žarečo srečo iz njihovih oči….Pa kje so vsi te SREČNI Slovenci?!?Jaz jih ne vidim v mojem vsakdanjem življenju….V bistvu so vsi bolj ali manj nezadovoljni, depresivni, nesrečni, zlobni, žalostni…Kje so patrioti?!?Ni jih….Kje je pripadnost (tista ta prava), ni je…Žalostno, res žalostno…

  8. vranika pravi:

    Preveč mlačen je, vse je u izzy.

    …. smo pa sredi mesarskega klanja, on pa kot da pazi, da ga ne bi zadela kapljica krvi. Počasi ga že sumim, da ima z Janšo plan, da se odreže čimslabše. Oba sta mi nekam stiki.

  9. vranika pravi:

    Oba sta totalno poblairila.

  10. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Eh, čisto okej slika. Malo zaskrbljen je, to pa drži. No ja, le kdo ne bi bil ob takem sranju, ki se dogaja.

  11. nevenka nevenka pravi:

    Pahorjeva fotografija je popolnoma skladna s sporočilom, ki je pripisan. Pogled ima lepo usmerjen naprej, v očeh so poudarili jasnino, kar bi težko rekli, da se da poudariti na kateremkoli drugem politiku. Načeloma sem zagovornik osebnega sloga in k Pahorju se mi je vedno zdelo, da sodi kravata, morda je to res sporočilo, da je človek, ki je pripravljen na spremembe. In točno to potrebujemo. Meni se njegova podoba niti slučajno ne zdi luzerska.
    Malo več truda bo moral, oziroma bi že moral, vložiti v retoriko, ki pa je včasih prebleda. Vsekakor bi mu prav prišle “udarne” ideje in trdni odgovori na grehe, ki mu jih servirajo iz preteklosti….
    Tako kot vsakemu politiku. Ker je ta igra pač umazana.

  12. chef chef pravi:

    Po mojem kravate ne nosi zato, da bi se prikupil mulariji. lovenski mulariji grejo kravate na živce, ker so otroci proletarcev.

    Opazil sem pa samo kisel ksiht, bizarno vesoljskih oči ne, verjetno zato, ker skušam jumbo plakate ne gledati. Zanimivo je namreč, da ne opazim niti punc, ki delajo reklamo za modrce. Enostavno jih ne jebem.

  13. Rado Rado pravi:

    Pahorja
    sicer ne mislim volit, a na tem plakatu ne ne izgleda kisel. Bolj ga dojemam, kot stvarnega, prav nič po sili “pocukranega”, kot so drugi kandidati. s svojimi filmskimi nasmeški.

  14. Rak pravi:

    Pahor je končno spoznal, da je postal luzer zaradi intrig iz njegovega zaledja. Dela napako za napako. Tudi zgoraj omenjena je med njimi. Ampak tako je, ko opaziš, da so te lastni nategnili. In zdaj se rešuje. Tudi bilka prav pride. Meni osebno je čisto simpatičen, z vsemi svojimi pomanjkljivostmi. Veliko škodo si je napravil, ko ni sprejel kandidature za predsednika države, tudi jaz bi ga volili. Za državni zbor ga ne bom. Zaradi onih iz ozadja.
    Bi mu pa svetoval, naj se sprijazni z volilnim rezultatom, potem pa metlo v roke. Tisto najbolj grobo, industrijsko, in za vse čase pomede z odpadniki, naj se že enkrat skompostirajo. Če mu to ne uspe, naj razcepi stranko in povede s seboj napredne, pošteno misleče in ustanovi novo stranko resničnih socialdemokratskih vrednot. Kratkoročno bo to korak nazaj za tri naprej. Dobro tudi za Slovenijo.

  15. alcessa pravi:

    Ma ne: ravno obratno je. Borut je ugotovil, da se zadosten del slovenskega naroda takoj postavi za politika z napadeno integriteto (“J”) in se je odločil s svojim videzom sugerirati, da je tudi on eno takšno ubogo bitje (“B”), ki ga nihče ne mara in vsi samo grdo govorijo o njem (“nima kravate”) … Kdor se mora boriti proti zlem podtikovanjem in dokazovati, da ni roka, ki bi tresla stolček premjeja, itak nima časa za kravato, ker gre za veliko pomembnejše zadeve.

  16. miran pravi:

    Ampak resnici na ljubo, na plakatu izgleda, kakor bi se ravno napil mlekca.

  17. Vlado pravi:

    Mene pa ta plakat, odkar sem ga prvič opazil par dni nazaj, nezaustavljivo spominja na katalog za Neckermann. Vsaj po barvah.

    Kar se rezultata na volitvah tiče, sem enkrat v komentarju na tem blogu že napisal nekaj v smislu, da se je Pahor ustrelil v nogo, ko je v stranko sprejel Ropa in Cvikla. (če me spomin ne vara, smo včasih cvikl rekli zadrgi na hlačah)

  18. Nataša Nataša pravi:

    Borut definitivno šteje električne ovce pred spanjem. Še Mr. Data izgleda bolj človeški. :lol:

  19. rokg. rokg. pravi:

    Če bi bil pa še blond …

  20. Dajana Dajana pravi:

    @Rak: Jaz bi tudi njega volila, če bi kandidiral za predsednika države. ;) Takrat sem bila šokirana, da ni. :( Mislim, da dela napako za napako (nekje sem brala, da je SD najel za volilno kampanjo svetovalca, ki ga je odpustila Hillary Clinton). Kakorkoli… meni je on od politikov daleč najbolj simpatičen, a ker ni v pravi stranki in zaradi ozadja, kot ti praviš, bom volila Janšo. ;)

  21. kofi kofi pravi:

    Če je kdo “zgrešen” na teh predvolilnih plakatih, je to Šrot! Sicer pa bi takšne oziroma podobne pripombe lahko našel pri vseh teh klovnih, ki nas gledajo, kako stojimo v v kolonah in pizdimo čez našo cestno infrastrukturo….

  22. Jasna pravi:

    Ah, tako mi je všeč! Lep je kot slika. Šarmiral bi tudi drevo. Ižareva pozitivno energijo, ne izgleda pozer, tako krasen je, in ima nekaj tistega v sebi. Borut je tako kul, facainpol, supersimpatičen. Ni vzvišen, umišljen, tako človeški je.. Škoda, da v stranki ima vse tiste nesposobne stare face.
    Kravata, praviš? Pred seboj imam sliko Sashe Barona Coena v kravati in resni obleki pa je vseeno, če ga pogledaš v obraz nikoli ne bi rekla: “z njim ni šale”. Za mene je Benicio Del Toro definicija pravega moškega z kravato ali brez. No, še nekaj jih je: Javier Bardem, Johnny Deep, Jake Gyllenhaal, Mark Wahlberg in Heath Ledger. Ni važno kaj imajo na sebi, ker ižarevajo.

  23. direktni pravi:

    Marko, meni osebno pa se zdi, da se Pahor ne drži kislo, pač stvar osebne interpretacije. Bolj mi deluje zaskrbljeno, morda nad tem, kar se zadnja štiri leta dogaja na Šentflorjanskem. In kaj praviš na plakate največje koalicijske stranke, ko poleg kandidata / kandidatke poleg pozira še “veliki vodja.” Da se ve, kdo je šef, kdo pa podložnik …

  24. Dajana Dajana pravi:

    Tukaj je ena Pahorjeva slika, ki je meni sprejemljiva:
    http://www.vecer.si/vecer2003/podatki/2007/01/20/slike/online_173629-300.jpg

    Sem iskala sliko, kjer se mu vidijo zobje, pa ne obstaja. :shock: Zobje morajo biti seveda brezhibni. Tisti, ki jim je delal kampanjo, je naredil veliko napako. Človek se mora na sliki smejati! Ni treba, da se smeje od uh do uh, temveč mora imeti simpatičen, samozavesten izraz, seveda pa spet ne nadut. Človek mora dati videz pozitivnosti, upanja v srečno prihodnost, ne pa v še več muk, preglavic, skrbi, ki ga čakajo. :( Ljudje smo siti životarjenja! :evil:

  25. Dinozaver pravi:

    Kravatarji so vsi isti. Ampak slovenčki smo ultrakonformisti in imamo radi toplo zavetje uniformnosti. Večja kot je neprepoznavnost, večje je zaupanje. Zato verjetno tudi ženske pri nas nimajo kaj prida možnosti v visoki politiki: ne nosijo kravat in oblek. Pahorjev slog oblačenja je polovičarski, kar sploh ni zaupanja vredno. Moj glas bi šel kandidatu v spodnji majici. Ali kandidatki v lateksu.

  26. nimiy nimiy pravi:

    pahor bo verjetno res luzer teh volitev. zagotovo pa ne zaradi kravate, ampak nekega, meni nerazumljivega, načina razmišljanja povprečnega slovenca, ki očitno pada na janša šou.

    kar se pa kravate tiče je to zame vedno bil simbol konservatizma ter dokaz črednega nagona pri ljudeh. in se strinjam. pahorjev mesidž je res “nekaj mi manjka”. manjka mu pa ta mentaliteta, da bo s tem, ko si bo nase obesil kravato postal nekdo drug, predvsem pa nekaj več. moč kravate je zgolj v neki socialni psihozi množice. in v tem oziru zame ni luzer, ampak ravno nasprotno.

    in glede na to, da si mac fan te lahko spomnim tudi na to, da steve jobs tudi ne nosi kravate. oziroma, če se spomniš tistih mac vs. pc reklam, je pc tisti nesofisticiran ter dolgočasen osebek, ki nosi kravato, medtem ko je seveda mac brez nje. think different!

  27. Marko Crnkovič pravi:

    Ha-ha-ha, Nimiy, dobro si me nasmejal! Ampak če sva že pri tem, Pahorjev polivičarski imidž, ta njegova nekravatnost, je po mojem poenostavljena izpeljava imidža, kakršnega fura Jobs. Evroposlanec in kandidat za mandatarja vendar ni multimilijonarski geek in guru! Sicer pa, če bi paradiral v kavbojkah in pulijih, bi sigurno boljše izgledal. Da ne govorim o tem, da je kontradiktoren. Po drugi strani namreč vozi katrco! Halo? Kakšna demagogija! Tako kot tisto fičo pred leti!

  28. Aja pravi:

    Kakšno sporočilo nosi Pahorjevo opuščanje kravat?
    Nisem barbika, nisem maneken, nisem samovšečen, politik sem, preprost človek, poslušajte me, ne gledat kaj imam oblečeno.

    Nad plakatom sem bila tudi sama prvi hip presenečena, ampak, hej, nedvomno so dosegli kar so hoteli: ljudje plakat vidijo in se o njem pogovarjajo, razmišljajo, se sprašujejo.
    Če bi se neumno smejčkal, ga sigurno ne bi nihče opazil, hej, tudi te kolumne ne bi bilo.

    Jasna, tebe mam pa čedalje rajši, midve ga bova volili, a ne, pa nej se ti nevoščljivi moški še tako zmrdujejo ; )

    Glede seznama pravih moških se definitivno strinjam s prvim imenon: Benicio del Toro

    sam mal sem bla šokirana, a si gledala film z lanskega leta, Things we lost in fire, zgledalo je, kot da si je dal operirati svoje značilne podočnjake, kar na jok mi je šlo, pravi moški ne hodijo na plastične operacije, a misliš da se motim, da so ga sam preveč napudrali?

  29. zvezdica zaspanka pravi:

    Plakatu manjka predvsem neka pozitivna energija, malo veselja in več “žara” kandidata…….Odsotnost kravate me ne moti. Po drugi strani pa je Katarina K. na plakatu ravno prav nasmejana….. samo malo boljši make up bi ji morali narediti…….. Drugih pa itak človek še opazi ne.

  30. alcessa pravi:

    Je pa zato finski zunanji minister pravi bonbonček – v kavbojkah…

  31. andreja pravi:

    Če prav razumem, si za opcijo JJ, ne morem verjet za takšnega intelektualca, z vsem spoštovanjem

  32. GReen street hool pravi:

    mja Crnkovič, dobro plakat ni bogvekaj, po drugi strani pa avatar- tvoja slika tud ni . Tko da- nevem a je tvoj luzer detektor pokvarjen ali pa samo ne zazna tistega, ki ga uporablja.
    Ob drugem pogledu plakata in tretjem tvojega avatarja ugotavljam da sta si z Pahorjem pravzaprav zelo podobna-naključje, družina?

  33. Jasna pravi:

    Aja: Ne varjamem, da se Benicio Del Toro sekira zaradi gub, podočnjakov ter dlak na prsih. Meni so všeč v anti – Beckham tipi oz. retroseksualci. Zdi se kot, da metroseksualci odhajajo počasi v ropotarnico zgodovine. Njega bi volila takoj, samo …no mogoče ga bom res, ker je človeški.

    Dajana: ti bi se morala preseliti v LA. Tam vsi imajo snežno bele zobe, sproščeni so, porjaveli in se smejijo za vsako figo tudi, če jim pokažeš prst. In vseposod naokoli diši po kešu.

    Ta famozni Steve Jobs je bil obiralec jabolk. Ampak interface mu je le speljal Microsoft in ga naredil masovnim.

  34. nimiy nimiy pravi:

    marko,

    težko sicer sodim, ker osebno ne poznam niti pahorja, še manj pa jobsa. ampak kljub temu dopuščam možnost, da pač preprosto nosita svoj stil, torej to, kar jima paše, sproščeno pač, ne da bi hotela s tem karkoli posebnega povedati. mislim da to pove o človeku več (v pozitivnem smislu) kot pa to, da mu nekateri glede tega očitajo.

    in pahor je s to svojo katrco ravno toliko kontradiktoren kot je jobs, sicer ne vem če je še, bil vsa tista leta, ko je delal za 1$ na leto. skratka, zgolj v praksi dokazuje, kaj je zanj pomembno in kaj ni. to, da se vozi v katrci ga očitno ne moti. kot ni motilo jobsa da dela za 1$, čeprav bi mu pripadali milijoni.

    in na koncu koncev pahor napoveduje spremembe. a ni potemtakem smiselno, da se te spremembe, ta drugačnost izkazuje tudi navzven?

  35. Tanja pravi:

    OK, to še razumem, da nekdo voli Janšo, zaradi Janše, da ga voli, zato, ker je v ta pravi stranki… Priznam, čeprav sem po prepričanju čista levičarka, kar ne pomeni, da podpiram tudi slovensko levico, da je JJ trenutno najbliže liku predsednika, če gledamo predsednika, kot pojavo samo in pustimo ob strani vsa dejanja, zdrahe, paranoje…in njegovo stranko.

    Zame so vsi predvolilni plakati obupni, sploh ne razumem, da lahko nekdo, ki se s tem profesionalno ukvarja, ustvari tak poden. Kaj je to – slogan SLS – Gremo v akcijo! LDS – Pridruži se prihodnosti!
    In Marko, če ste tako objektiven in nepristranski novinar, komentirajte tudi akcije ostalih. Saj ni važno, v dobrem ali slabem. Takole si privoščiti nekoga, ki je ožji kandidat za mandatarja in to še 2 tedna pred volitvami, to pa res ne gre.

  36. Marko Crnkovič pravi:

    Tanja: Janše gotovo ne bom volil, prej Pahorja. V bistvu to pišem zato, ker sem jezen, da mu gre pred volitvami tako slabo.

  37. sakir sakir pravi:

    Nekako mi njegov odpeti videz daje vtis sindikalnih borcev, ki jim kravata pomeni zatirajočo oblast kapitalistov in se zato sami, svobodni in odpeti, ter namigujoče nezadušljivi sprehajajo naokoli.

    Tona socializma, katerega dediščino in “ponos” ter zmožnost delovanja nosi tudi SD. Srajca pa, poudarja njegove modre “učke”.

  38. Tanja pravi:

    Marko: oprostite, res nisem hotela napeljevati na to, kako ste opredeljeni. To je pač pravica vsakega posameznika, zaenkrat še svobodna. Moje pisanje je bilo malo ironično, ko je že toliko govora o objektivnosti, odgovornosti, krivdi… Tudi jaz sem jezna, pa ne za to, ker gre Pahorju in še komu drugemu, ki mu ne bi bilo treba, slabo. Za to so si sami krivi. Luzerji so vsi po vrsti, luzerji so tudi ljudje, ki so ovce, novinarji, ker nič do konca ne raziščejo, to, da so opredeljeni me sploh ne moti. Vsak ima neke življenjska nazore, ki so lahko bližje eni ali drugi opciji, ampak to ne sme pomeniti (to velja za vsakogar), da jih ta ali oni lahko manipulira do onemoglosti. Meni je vse tako pesimistično, da mi bolj ne more bit, pa naj zmaga kdorkoli že.

  39. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Marko, Pahorju ne gre slabo, Janši gre preveč dobro.

    Dajana, sram te bodi.

  40. jst pravi:

    tudi jaz sem bil nekoliko presenečen nad volilnim plakatom SD-ja. Ampak me to ni prepričalo da jih ne bi volil :)
    me pa spominja plakat LDS-a na reklamo za kako antiage kremo :D

    lp

  41. miran pravi:

    Meni se pa zdi, da je Pahorju do tega, da je tudi na plakatih všeč moškim.

  42. dost flanca pravi:

    ljudje drgače gledamo na reči. jaz bom za Pahorja volil ravno zaradi te njegove nove pojavnosti. tako da si, Marko, zapisal tisto, kar velja zate, ne pa nujno, da drugi tudi tako mislijo

  43. Robert L. Tuva pravi:

    Ah, Marko Crnkovič premišljuje, kar bi SD ravno rada spremenila: nič ni narobe z urejenim človekom brez kravate, saj je lepo oblečen, higiensko neoporečen, jaz ne vidim ničesar spornega, če nima kravate, se mi zdi še celo lepa in pogumna gesta. Kdor se sramuje tega, je njegov problem. Sam pozdravljam.

  44. GReen street hool pravi:

    “Tanja: Janše gotovo ne bom volil, prej Pahorja. V bistvu to pišem zato, ker sem jezen, da mu gre pred volitvami tako slabo.”
    ja bravo in zdej si z tem dosegu kaj da mu gre boljše?

  45. Robert L. Tuva pravi:

    Spomnim se Ježkove pesmi, mislim da “Ljubezen naj gre vedno v cvet”:

    Danes pa ojej!
    mladi rod poglej –
    na randi gre kar brez kravate.

    Dejansko je šel Samo v Vesni na randi v obleki s kravato. Hotel sem reči, da so časovne spremembe očitne. Če na tem valu jezdi tak postaven človek, kot je Borut Pahor, ni nič narobe. Seveda ima MC-konzervativec s tem probleme, nič novega. :)

  46. GReen street hool pravi:

    MC-”konzervativni japi” okej Tuva zdej si me pa spravu v smeh :D
    kolk je to stvarno pa seveda ne vem. :)

  47. maja pravi:

    Sej so itak vsi, ki svoje face dajo na plakat, al pa na kakšno naslovnico pofotošopirani, tako da je vse skupaj že prav tragikomično. In sploh ne vem čemu to služi, naj natisnejo na plakate svoje konkretne programe. Najbolj se pa seveda obruka sam fotograf, če ne zna več ene normalne fotke brez Adoba skupaj spravit.
    BTW o imidžu politikov grejo pa men najbolj na živce zavihani rokavi na srajcah – od Pahorja do Obame in Busha. ….kao “ej jaz bom pa res neki naredu za vas…” bjaki.

  48. PiPi pravi:

    @maja: mogoce pa vse, ki zavestno dojemajo “anomalije” stvar odbija, ostale pa podzavestno nevede neznansko privlaci :)

    .::PiPi::.

  49. pepi pravi:

    Jebeš kravato. Pahorju manjka verodostojnost že v nastopu.

  50. Janez pravi:

    Barbika mi sicer ne sede, fotka pa se mi ne zdi zgrešena.
    Sorči Crni samo večji luzer izgledaš ti, na sliki zgoraj desno. Pa še to: Pred poletjem sem te videl, kako se zjutraj premikaš po svoji ulici. Izgled je bil bolj bogi – luzerski. Verjetno je bila noč na-porna

  51. Kolenkišta pravi:

    Moja prva misel, ko sem zagledal ta plakat je bila: Nekdo je bil dejansko plačan za tale portret? Katastrofa!

  52. Ka pravi:

    Jap, jaz se tudi vedno čudim, kak so sfotošopirani. Itak se povsod pojavljajo in ker na TV npr. niso, potem na plakatih zgledajo neki drugi. V čem je finta?

    Kdaj bomo pa Katarinco in njen “girl next door” plakat z vihravimi lasmi obdelali? Taka punčka zgleda…

  53. D'Aaddario pravi:

    Verjetno hoče, da bi ljudje njegov imidž dojemali kot kar se da ljudskega.

  54. Aja pravi:

    ” … Janše gotovo ne bom volil, prej Pahorja… ”

    Saj sem vedela, da imaš srce na pravi strani,

    tako nekako kot je (približno) rekel Andrej Marušič v dnevniku v sobotni prilogi Dela

    Srce imam na levi, tam kamor tudi anatomsko spada.

  55. mica mica pravi:

    mimogrede:
    kaj pa dejan kaloh?
    nenadoma ni več tako vznesen nad stranko, za katero naj bi kandidiral?
    Mimogrede: Danes sem opazila, da je Kranj še zmeraj poln njegovih plakatov?
    S kakšnim ponaredkom iz domačega kopirca je oni dan strašil po parlamentu Peče?
    svašta.
    Če bo šlo tole nategovanje državljanov z nenehnimi lažmi, bo šel narod na cesto.
    Komentarji, ki jih poslušam na terenu, niso ravno prisrčni…..

  56. knitter pravi:

    Pahor ne verjame vase še od časa svojega cincanju okoli predsedniške kandidature. Sicer pa, kako bi lahko verjel vase, ko pa je prazna lupina brez vsebine, ki se bo sesedla kot človeško telo, potem ko ga izsesajo rastlinski tatovi teles. Janšistična transformacija je na višku in janšistični duh časa melje vse pred sabo. Pahor je volitve izgubil že pred meseci in kredibilnost si lahko reši le še z izjavo, da mu pet minut fitnesa pomeni več kot usoda države Slovenije. No, morda je pa res samo hudo bolan.

  57. Blitz pravi:

    direktni, tudi jaz sem opazil, da na nekaterih plakatih SDS ob kandidatu pozira še veliki vodja. Ideja pa ni nova – pobral jo je od SD na zadnjih županskih volitvah v Ljubljani – tam je Pahor pomagal nabirati točke vnaprej poraženi Simšičevi. Da je bila zadeva še bolj absurdna, je na mnogih plakatih bil samo Pahor. Ki sploh ni kandidiral.

    sicer se strinjam z Markovo kritiko plakatov, mislim pa, da je njihova vloga minorna. Pahor si zmage ne zapravlja s plakati, ampak s slabo formo na soočenjih in tudi nasploh v predvolilni kampanji – za slabo formo pa je seveda kriva napačna strategija, ki so mu jo vsilili. Preprosto povedano – on je fejst dečko, prijaznež in združevalec, od njega pa so zahtevali, da deluje nesramno in izključujoče – tega on preprosto ne zna in ne zmore.

  58. Dajana » Zakaj imajo ljudje občutek, da je politika kurba? pravi:

    [...] tudi za politična mi je očital, da me mora biti sram, ker sem pri Crniju rekla, da ne bom volila luzerja Pahorja, temveč Janšo. In včeraj zvečer gledam Dnevnik in slišim Dejana Kaloha kako [...]

  59. frjn pravi:

    ….s kravato ali brez, iz oči se mu prebere, ne me volit imam polne gate dreka, ne znam ne upam naj bo šef kdo drug…lepo vas prosim, a ta modrooki bo vodil slovensko politiko…upam da ne.

  60. mitja pravi:

    Jao, s čim se ljudje danes ukvarjajo. Mah, pustite lakoto, vojne, slabe plače, tajkune, klientelizem, korupcije… vse kar resnično šteje je to, če človek nosi kravato ali ne… Crnkovič, nimaš nobenega boljšega dela?

  61. ciny pravi:

    kravate so neumnost… pomenijo čisto nič, čeprav mnogokateri drekec misli, da nosijo neko hudo sporočilo v sebi… še najbolj smiselne so v striptiz klubih

  62. Mare pravi:

    Crnkovič, sebe poglej, kakšen si in kakšne srajce nosiš.

  63. Peter pravi:

    Zgrožen si bil?? Eni mate pa res velik časa…

  64. simonarebolj simonarebolj pravi:

    No, pa da povem še nekaj o svojih občutkih, menjih in uravnoteženosti.

    Najprej sem se začudila ob prvem stavku v zadnji sobotni kolumni DO, da nisi preveč navdušen nad predsednikom vlade, vendar pa se seveda držiš korektne naravnanosti in ga ne boš šimfal za vsako ceno. Lepo. In potem seveda spišeš svoj pogled o neprofesionalnosti oddaje o Patrii z vidika uravnoteženosti in posledične prepričljivosti. Okej.

    Ampak nikdar nisem opazila, da v svojih kolumnah ne bi bil naklonjen Janši, obratno pa definitivno. WTF se gre zdaj Crni, si rečem! Kakšen droben fižolček, ki ni bil močan niti za en mali prdec, si že navrgel, sicer pa so sledili hvalospevi. Vrhunec hvalospeva je bila kolumna, kjer Janšo oklicuješ za pravičnika, celo fanatičnega borca za pravico in zadevo še okrancljaš, kako privlačen naj bi bil ženskam. Seveda to storiš na način, kot da te to čudi, kar je še toliko bolj prefinjena hvala v nebesa, še toliko bolj, ker je pač Pahor veljal za ljubljenca ženskih pogledov. Postavil si torej konkurenco še na modni pisti. Ljubko. Nekdo, ki okliče nekoga za pravičnika, težko poudari, da mu sicer ni naklonjen, saj se večje naklonjenosti pokazat sploh ne da. Zato si ta uvodni stavek razlagam zgolj kot vsiljeno uravnoteženost, ki ji sledi seveda spet obravnava samo vidika afere, ki gre Janši v prid.

    Nalednji tvoj prispevek pa je že namenjen Pahorju. Kjer po dolgem in počez kurcaš plakat. Spet prefinjeno apeliraš na fotografe, stiliste itd., češ, saj ne, da bi mislil, da je Pahor vsega kriv, pa vendar vse skupaj zgolj uporabiš za poniževanje Pahorja. Zakaj?

    “Katastrofa tega plakata je v tem — poleg že omenjenih očitkov —, da se Pahor drži kislo, kot da je pravkar izgubil volitve. (Mogoče pa jih je res?) Tako se bo po mojem držal 21. septembra zvečer, če bo izgubil oz. dosegel slab rezultat. Saj veste, kakšen je: pri Zrncu in Bozovičarju je prekipeval od veselja in neomajno napovedoval zmago, zdaj pa je ves skrušen, ker mu slabo kaže. Na sliki je Pahor, ki bo moško prenesel neuspeh in hitro čestital Janši. Pri tem se bo držal nekoliko kislo, vendar bo ohranil sled nasmeška, da bi odvrnil sume, da je prizadet in da nasprotniku ne privošči zmage. Morda je na tej fotografiji tudi sled odgovornosti, s katero bi nas rad prepričal, da ga volimo, vendar je ta definitivno v senci človeka, ki nas je s svojo utrujeno faco znal bolje prepričati v karkoli že.”

    Viš, tale odstavek je v zvezi s samim spljuvanim plakatom popolnoma nepotreben in zelo zelo jasno sesuvaški. Predvsem pa ni sledu o uravnoteženosti, saj se ne lotiš nobenega drugega plakata v primerjavi. Je Janšev odličen? Se reži na njem kot pohana piška? Nič ni narobe z izkazom mnenja, da je plakat zanič, je pa evidentno in moteče, da to uporabiš za propagando, da je Pahor luzer, kar vstaviš celo v naslov … da se prime podzavesti, al’ kaj?! Hecno je tudi, da ponovno očitaš nastop pri Bizovičarju. Seveda si se dvakratnemu obisku Janše v Na zdravje popolnoma izognil. Za razlog si mi takrat navedel, da oddaje nisi gledal! Drugi razlog pa, da se ti ne zdi tako sporno, ker Janša tam ni igral v nobenih skečih. Zelo za lase privlečeno. Razvedrilna oddaja je razvedrilna oddaja z veliko publike! In As ti tudi padu je bolj liberalno navdahnjena, Na zdravje pa pač desničarska, razlika je samo v tem, da je As ti tud not padu gostil tudi Peterleta. Naval polkatanca in izgon drugovrstnih oddaj na nacionalki je bil namreč programski prelom po izvolitvi te vlade. In smo že pri ubogih harmonikarjih, ki nikomur nič nočejo, grdi intelektualci jim pa hočejo škodit. Tudi o tem si pisal. Ja, ja … Nima veze s politiko. O, pa jo ima! In osebno ne dvomim niti najmanj, da se Crnkovič tega ne bi zavedal. Saj ga imam za brihtno osebo!

    Tvoji teksti logično in vsekakor niso vsebinsko prozorni v opredelitvi. So dovolj prefinjeno skonceptuirani in dozirani v cilju, da povprečnemu bralcu vse skupaj lahko celo morda izzveni nepristransko, še posebej če pozablja na prejšnje prispevke, vendar pa … Je ravno to bistvo tvoje “kampanje”! Imaš vso pravico. Seveda! Ampak … vodiš “zasebno kampanjo” za Janšo in pika. Po koščkih, s selekcijo obravnave znotraj tematike in zgolj navidezno nepristranskostjo, ki nam jo celo kdaj kar sam napoveš, pri čemer “kampanja” še toliko bolj žge. Diplomatsko, zvito? Ne vem. Mogoče bi pa moral v politiko … na parket diplomacije, Marko! Ali pa sploh ni potrebe. To veš ti sam najbolje.

  65. miran pravi:

    Pa nihče ne vidi, da je Pahor na sliki Mona Lizičen?
    Skoraj bi rekel, da je to slika in ne fotografija.
    Fant je narcis, ni kaj!

  66. vrabec pravi:

    Tebi je pa res samo embalaža pomembna. Počakajmo do volitev. Presnečen boš!

  67. ametist pravi:

    Nisem prebral vseh komentarjev. Temu članku bi dodal to, da po velikih plakatih, katere najdeš skoro na vsakem vogalu , ali križišču, Pahor in kompani mora zmagati. Gdo bo pa stroške kril če ne zmaga?

  68. Janez pravi:

    Sem presenečen! Marko se zanima za modo! Je že sloraj poznavalec.

  69. Berg pravi:

    Res ga je strah. Slovenski strah pred uspehom. Bolj so blizu volitve, vecja rit je. Se sam sebi ne verjame.
    Si resnici na ljubo tudi ne more verjeti, ce je pa lutka starih sefov. On je ena sama poza ze od nekdaj.

  70. možakar pravi:

    Pri Pahorju igra glavno vlogo samo embalaža in lepe učke. Je pa sin totalitarnega sistema, katerega sicer ni nihče obsodil, čeprav pa vsi vemo, da je bil zgrešen… Sem ga občutil na svoji koži!

  71. MARKO pravi:

    Stari komunist v novih časih. Že v očeh ( preveč izrazito popravljeno) se mu vidi da nima šans, deluje kot da bi prosil za moj glas….blak , fej , fuj….

  72. Goričan pravi:

    Strinjam se, da ne more biti vsem všeč…a tudi naslov ”Tako zgleda luzer” pove vse o blogu tistega, ki ga je pisal….

  73. Fuga pravi:

    Ja, toliko ga moraš srat, da sebi ne škoduješ, kar velja za SD, Lipo in LDS in ostale podobne. Moram reč, da je Pahor imel v prejšnjih mandatih z “združeno listo” tudi že boljše mandatne možnosti, a so ga pokopali iz lastne stranke ko so potem okronali Drnovška. Predsednik se jim je čisto sfižil, kar pomeni da stranke sedajšnje opozicije nimajo popolnoma pospravljeno v lastnih vrstah. Sicer pa se sistem: “oblast za vsako ceno” ali “cilj posvečuje sredstva”, vedno obrne proti izvajalcu.

  74. Jasna pravi:

    Slovensko porno igralko La Toyo nihče ni spraševal ( inDirekt) ali bi šla s Crnkovičem, spraševali pa so jo ali bi šla z Pahorjem.
    Kravatarji so simbol pohlevnosti in črednega nagona. Ob tem zapisu so se mi porodila v mislih gesla:
    S kravato okoli vratu, uspeh na pol zagotovljen.
    S kravatarji v svetlo prihodnost.
    S kravatarji back to the future.
    Pa to z brado res pretiravaš. Toliko pa poznam Pahorja, da vem, da je brada njegova. Mar ti to ne vidiš?

  75. Miha pravi:

    Takoj mi je padel v oči nov stil, ki je delo ameriških svetovalcev. S tem naj bi poudaril ljudskost, delavski človek, nekomprimitiran, ni kravatar povezan s tajkuni. Vendar je Borut na kravato zelo navezan. Brez nje se ne počuti dobro, kar se vidi tudi po nastopih na soočenjih. Vsekakor pa se oseba, ki si da na avtomobil tablico 007 (James Bond) ne počuti dobro v delavskem kombinezonu.

  76. dare pravi:

    pa sem te imel za dobrega blogerja.. shame on me.. a zdej zato ker nima kravate je pa luzer? lahko bi rekel da ima svoj stil, da ti osebno pac ta stil ne odgovarja, da pa napises da je luzer ob takem casu, je pa zame res obzalovanja vredno.. bod rajs tih ce ze nimas kej pametnega za povedat, clovek kot si ti bi pa to res lahko ze vedu..

    bravo mitja, bravo mare

  77. EmilP pravi:

    A ti pa nosiš kravato… LUZER EN, kadar te vidim po mestu se mi zagabi in raje stran pogledam..

  78. Sebastijan pravi:

    STRINJAM SE.
    Kravata je del celote. Vodil bom državo, ne štale (čeprav ne bom povsem trdil).
    Človeška neumnost in arogantnost ne pozna meja.
    Kako pa bi zgledal zdravnik v udobnih čevljih? Oni morajo nosti cokle, ker pripadajo klanu, ki je malo pod bogom. Ampak medicinske sestre morajo imeti predpisano obutev.
    No Pahor, ti pa moraš nositi kravato, poslanec iz LDS (Aleš Gulič) pa se mora sploh oblečt, ker me je sram, če ga vidi kdo iz tujine.
    Ni vse kaj imaš v glavi, štos je v tem, kako to prezentiraš. Dober primer je Microsoft.
    Lep pozdrav.

  79. Kritik pravi:

    Na tej sliki Pahor sporoča: “Gumba ne znam zapeti, torej tudi vlade ne znam voditi. Nisem pravi za mandatarja.”

  80. Darja Hughes pravi:

    Glej ga vraga! Ali ni to tisti Marko, ki je pred meseci jasno in glasno zapisal, da bo v naslednjih volitvah volil Pahorja? O tem, da si se že trdno odločil, si rekel zaradi takšnih in drugačnih razlogov.
    Saj pomanjkljiva obleka in sporni stil vendar ne moreta biti razlog za your change of mind? (Domnevam namreč, da si si premislil)
    Sicer pa, ja, (ne glede na zgornje) prvič, ko sem ugledala tale plakat, mi je prišel na misel popolnoma isti stavek…. (čeprav priznam, da do kravate niti nisem prišla). In prav čakala sem, da bo to opazil še kod drug. Kako srep polged, negotov, prezirljiv – in celo sarkastično neiskren je njegov nasmeh! takoj sem pomislila : ta slika govori o luzerju. Morda je bil fotograf podkupljen o SDS? :)

  81. blue73 pravi:

    @možakar: Pahor naj bi bil sin totalitarnega sistema? Pa ne se hecat s takimi. Skoraj vsem na sceni bi z lažjim srcem lahko očital nekaj takega (se oproščam vsem naturaliziranim Argentincem:). Kakor pa teče razprava oz. predvolilne marnje, bom verjetno volil kakšno stranko za čisto pitno vodo ali kaj podobnega. Bom naredil še najmanj škode.

    @marko: Pahor ga je usral že s tem, ko je že pred enim letom napovedoval, kakšno vlado bo sestavil. Potem pa še bled nastop proti Janši, kjer bi ga moral z lahkoto sesuti (glede na kile masla, ki jih ima Janezek na pleši). Plakat je pa res mračnjaški (bolj janševski).

  82. Dam pravi:

    ma saj kravate so popolnoma OUT…ne ga srat , kravate rabijo sam za obesit nekoga za jajca…

  83. Darja Hughes pravi:

    Aja, da je luzer, to pa mislim itak – s kravato ali brez..

  84. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Simona, ne preizkušaj moje potrpežljivosti. Tista kolumna o Janševem všečnosti ženskam in pravičništvu da je bila hvalospev? Pa saj nisi normalna! In kaj govoričiš o uravnoteženosti? A sem jaz RTV ali kaj? Janševi, Jelinčičevi, Šrotovi plakati me ne zanimajo. Zgražam se nad Pahorjevimi plakati, ker od njega pričakujem – bojim se, da zaman –, da bo premagal Janšo. Tudi nisem navdušen nad plakati Zaresa, ker od njih pričakujem, da bojo premagali Janšo – zgledajo pa tako, da jih ne bo dojel (če jih bo sploh opazil) nihče razen ljubljanskih intelektualcev iz centra in dizajnerjev. Za to gre.

    Noben fanatik še ni štekal mojih tekstov in izborov tem in ti nisi nič drugačna.

  85. Luka pravi:

    Tko ti bom reku. Nism prav politično opredeljen a politiko spremljam. Nevem kako lahko trdiš, da je pahor izgubil volitve?….če stranka ki ima le 1% ali 2% manj kot zmagovalna, je to poraženka,sploh preden se volitve udejanijo, kaj pa potem še 6-7 drugih strank pod njo? pa o tem s kravato, je vidno da določeni ki se z blogerjem strinjate, živite v svetu z malo problemi, kajti če vam kravata na osebi pomeni boljšo in primernejšo osebo, potem mislim da bi Gulič moral spati na cesti pa se pred kamerami skrivat, da se nebi ljudje kot vi potem zgražali nad politiki. pa poglejte si procente na prejšnjih volitvah, ter poglejte kdo je najbolj napredoval…LP

  86. rush pravi:

    s cim se folk ukvarja… a politik nosi kravato… jesus… popcorn populacija

  87. Sladki pravi:

    Še eno malenkost bi omenil. Imam kolegico, ki dela na radijski postaji (kje ni pomembno) in se je v teh dneh dogovarjala za intervjuje s predsedniki strank. Ko je poklicala k Pahorju v SD, se je oglasila neka po glasu sodeč mladenka, ki je mirno povedala, da ima g. Pahor medijske nastope že splanirane, in da nadaljnih pojavljanj NE planirajo. Halo? Kakorkoli dolgo, pa čeprav na radiu, ki ni ravno televizija, tako rekoč brezplačno reklamo, bi odpovedali? Če bi Pahor vedel…

  88. eritrocitus pravi:

    Torej, gospod Crnkovič, kaj pa če nas ta vizualizacija niti ne zanima pretirano in da vaše obračanje besed ne pove nič o vsebini tega človeka, ki mu očitate neverodostojnost brez kravate? Lepe modre oči, ampak brez vsebine zbledijo in se povesijo. Kampanja in razni svetovalci so pač stvar stranke, medtem ko je vaša “nepristranskost in objektivnost” nekoliko votla, ker ne poveste “in medias res”. Jaz osebno ne dam bogve koliko na zunanjo šminko; bolj je pomembna notranja polnost.

  89. Jasna pravi:

    Marko: Simona te ne čuti, to se vidi iz aviona. Jaz pa te čutim vem kaj hočeš povedati, rada pa zezam. Zgrozila sem se nad njenim zapisom.

  90. mayozi mayozi pravi:

    Tudi jaz se kar ustrašim tega plakata. Še vse bi bilo v redu, če mu ne bi polikali VSEH obraznih gub, tako zelo očitno. V televizijskem oglasu pa je zguban kot nek buldog ali bolje tisti naguban-what’s-his-name-pes. Cela kampanja je zgrešena. Televizijski nastopi neprepričljivi. Ne ratuje človeku…

  91. someone pravi:

    boli mene kko je on na plakatu važn je da je v resnici car in velika legenda Slovenije … tko k Jelinčič pa Janša

  92. Mesalec pravi:

    Mora pa človek imeti res nezanimivo življenje, da mu politika postane zanimiva ;)

  93. Vanja pravi:

    Jasna tudi jaz ga začutim, ravnokar me je prijelo, da bi odgovorila klicu narave….pridem takoj…….

  94. david.pelko david.pelko pravi:

    Pahor meni deluje spravljivo in mislim, da je dober človek in bi lahko bil dober politik, vendar so ljudje, ki vlečejo niti v njegovem ozadju na “slabem” glasu. Posledično zaradi tega tudi on.

    BTW, a ste že videli TV-spot SLS-a? Če je tale plakat Boruta Pahorja slab, je ta TV spot milo rečeno – GROZLJIVKA!

  95. elroy pravi:

    pripravljaš rezervne položaje?

  96. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Pelko: Se strinjam, spot za SLS zgleda kot scena iz Return of the Living Dead.

  97. Trak pravi:

    Crni spet sikaš, in sikaš in siketaš. Zbudi se.

  98. Katarina pravi:

    Hjoj, zelo sem razočarana. Nad plakatom. S Pahorjem. Se strinjam. Drži se kot en kup nesreče. Niti malo prepričljivo.
    Itak že nekaj časa zgublja glasove, ker on nima karizme, nobene pozitivne energije, totalna pasiva in nima veze ali ima kravato ali ne.

  99. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @MC:
    Ne preizkušam tvoje potrpežljivosti. Že vem, da lahko fašem, ampak računam na drugo plat tvoje medalje, za katero menim, da obstaja, in jo cenim pri tebi. Ni pa nujno, da jo spustiš na plano, če se ti ne zdi koristno. To pa preizkušam … priznam … Ampak gre na dolgi rok … hehe …

    Ja, seveda … tisto je bil hvalospev. Kakor koli obrneš. Vse napake so bile zgolj izpeljanka iz pravičništva. Kaj lepšega. Janša se spotakne in rahlo oslepi, ampak, pazite malo, ker je tako obseden s pravičništvom …. hehe … Vse gospodinje in pometači so popadali na rit od ginjenosti. Take napake imamo radi. Še raje imamo, da nekdo omeni, kako bo volil Pahorja, potem ga pa kategorično sesuva v imenu (selektivnih) spoznanj. To je zame samo predvolilna taktika, ker ni nič drugače z njim, kot je bilo, samo afere so se nabile.

    Seveda nisi RTV, zato ti ni treba bit uravnotežen. Vendar si blizu RTVju, ki je vse prej kot uravnotežena. Mora bit, pa fašemo kakšno zgodbico o Britney Spears in kopijah. Mimogrede, ko se že zanimaš za papirnato propagando … si opazil v soočenjih mahanje z SDS pahljačami? Evo! Se sprašujem, ali je sds publika s pahljačami načrtno vedno nameščena tja, kamor sega kamera na publiko, ko govorijo gosti, ki pač tam stojijo. Danes si je eden celo skoraj zlomil roko, ko se ni prav nič divje pahljal, ampak se noro stegoval, da bo še ena pahljača več v kadru. So plačani, da delajo take bebce iz sebe?

    No, kakor koli. Tebi uravnotežen ni Treba bit … je pa problem, ker si govoril o prepričljivosti kot posledici uravnoteženosti. To pa velja tudi za kolumnista. Moje pripombe so torej bolj pripombe na prepričljivost in ne nujo, da bi uravnotežen moral bit.

    Plakatov nisem videla. Nobenih. Ali pa jih nisem registrirala. No, ko si pa zdaj za mimogrede popljuval še Zaresovega in spot SLS, pa priznaj, da je Zaresov spot dober ali pa vsaj najboljši. Kaj praviš?

    Da bi bil namen tele tvoje kolumne upanje v zmago Pahorja, zelo dvomim. Mislim, da bi potem spisal drugače. Pobruhal plakat in izrazil upanje, da popravijo tovrstne reklamne pristope. Vendar o tem ni ne duha ne sluha. Ravno obratno. Zadevo si uporabil celo za to, da si ga še dodatno oklical za luzerja, spomnil na nastop v razvedrilni oddaji, kar si že neuravnoteženo označil za nezaslišano, in sploh. Da je temu tako, kažejo tudi komentarji. Kot vidiš si silno zadovoljil sralce po Pahorju. Vsi veselo pljuvajo po njegovih očeh in zadevo kar speljujejo še na lastnosti, ki z enim plakatom veze nimajo. Po telebajskasto pač. Medtem ko se levo naravnanim zdi tvoja poteza s to kolumno poceni šikanacija. Torej krepiš šikaniranje Pahorja … ostali plakati te pa ne zanimajo, praviš. Pardon! Še Zaresov te malo zanima … in si ga seveda popljuval.

    Oba veva, da je povprečje telebansko in se da z ljudmi hudo žonglirat. Zato tudi oba razumeva, kdaj je nek plakat preintelektualen. In SDS se zaveda, da ima oblast, ker je akumulirala folk, ki ne šteka niti “Zaresovega plakata”, v prenesenem pomenu. Tak folk si zato lahko celo misli, da si resno najprej nameraval volit Pahorja … zdaj, oh, zdaj se pa spreobračaš. Come on?! Malo slalomiraš sem in tja … nikomur se ne bi preveč zameril, najmanj se boš pa zameril ta pravemu na koncu!!! In ta bo nosil kravato. Hudo zategnjeno. V kolumnah sicer ti je srce bolj bilo za kravato že vseskozi, samo malo nesigurnosti je bilo vmes, ko je Pahorju kazalo dobro. Volitve so itak tajne. Svašta se lahko gremo. Politika je povsod.

    Da se razumeva … s tem ni nič narobe. Tvoja politična naklonjenost me najmanj moti in se me ne tiče … da pišeš, kar ti paše, magari neuravnoteženo, je povsem tvoja stvar. Zanima me, kaj napišeš pač in vedno se sprašujem, zakaj. Moti me samo predstavljanje in razni uvodniki, ki naj bi napovedovali posebno nepristranskost. Pa ni tako pač. Nočem bit krivična, ampak kot vidiš, sem to kuhala v sebi in se nisem oglasila. Da ne bi bila morda celo krivična. S tem plakatom si mi pa pač razhajcal pritisk.

    In ne vem, kaj si mislil s tem, da sem fanatik? Pa mislim, da tudi zaenkrat ne bom dobila iskrenega odgovora, ampak nekaj povsem drugega … hehe …

    @jasna:
    Ko si mi prišla surlat na blog nazadnje, si že dobila porcijo. Nehaj se blamirat in nehaj blamirat Crnkoviča s svojimi “čuti” … hehe …

    Kako pa čutim Markota jaz, prepusti izkaze in izraze kar meni. Vse, kar ti lahko rečem je, da prekleto čutim tebe. In babe, ki se slinijo nekemu tipu preko obglavjanja sobabnic, so se mi od nekdaj zdele patetične. Če bi bila tip, mi ob taki ne bi stopil niti s pomočjo bagra.

  100. Rado pravi:

    Komaj čakam Marko,
    da izvem, kam boš uvrstil Simonino pisanje. Ali med argumentirano kritiko, ali med poskus sesipanja blagovne znamke?

    Tokrat se meni zdi, da je njena argumentacija smiselna.

  101. Glade pravi:

    Meni je pa Pahor brez kravate všeč. Razlikuje se od do vratu zapetih, okravatenih in bolestno nasmejanih obrazov, ki zrejo vame s plakatov drugih strank.

    Tiste obleke, tiste kravate, tisti nenaravni nasmehi … Čemu, hudiča, se smejejo? Misli na poslansko plačo? Delujejo mi kot bedaki, ki bodo z nasmehom razrešili godljo, v kateri se nahaja naš pravni, birokratski in davčni sistem. Delujejo mi kot ljudje, ki jih slednje kaj dosti ne briga, jim je pa toplo pri srcu ob misli, da se bodo lahko delali pametne v parlamentu, da bodo lahko briljirali na TV, da si bodo pridobili nove zveze in koristi.

    Pahor ni polikan, ni nenaraven. Deluje kot človek, ki ve, s čim se bo spopadel. In ko bo treba storiti, kar je treba, se bo tega lotil resno in temeljito.

    Deluje kot nekdo, s komer bi se usedel za mizo, se mu potožil in dobil nazaj tudi pristen človeški odziv. Ne le politične puhlice.

    Ampak če so ljudem bolj pri srcu režeči se in tuleči kravatarji, bomo pač imeli režeče se in tuleče kravatarje.

  102. Gangrena pravi:

    Lej Glede luzerstva ne vem, samo tolk, da mu malo v bran stopim g. Crnkovič. Pahor je baje bolan. Pa da se ne bo kakšen orto desničar tuki najdu, pa začel pluvat po Pahorju, da je bolan v glavi. Baje ima resne zdravstvene težave. Ne vem od kje mi ta informacija, se pač ne spomnim, samo tudi jaz bi se bolj kislo držal, če bi imel kakšne resne zdravstvene težave. In povem vam, da me ne 100% za besedo prijet, ampak če je to res, potem ima pravico, da se kislo drži. Je pa po drugi strani tudi res, da se ne izpostavlja medijsko toliko kot bi se v predvolilnem času pač moral za liderja levice. In ponavljam – mogoče to sovpada z njegovo boleznijo.

  103. Rak pravi:

    @ aja – “…. Srce imam na levi, tam kamor tudi anatomsko spada.”

    Bi dodal: razum pa je v glavi, na vrhu.

  104. MihaM pravi:

    Marko, kako naj človek, ki je glasoval za Bajuka, oceni gentlemantsko kakega Karla Erjavca? Si sploh videl Desusov plakat v Kranju? Evo, poglej:
    http://nerazumem.blogspot.com/2008/09/predvolilni-plakat-stranke-desus-kranj.html

  105. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Miha: Ho-ho-ho! Če bi pa to prej videl … Genialno!

  106. Dajana Dajana pravi:

    ahahahahahahahahaha

  107. katarina pravi:

    Ljudje so zahojeni!
    To se bo pokazalo čez dva tedna, ko bodo vladi podaljšali mandat.

    Jaz se lahko tolažim s tem, da ne spadam med mentalno zaostale in nepismene slovenceljne, kakršni so tisti, ki sedijo tam v studiu (ali pa doma v naslonjaču pred tv-em) in mahajo z SDS zastavicami ter se smejijo pogovorom, katerih sploh ne razumejo. Da mi slabo rata, ko to gledam…

    Slovenci so preprosti ljudje, ki žal nimajo sposobnosti, da bi razumeli konstruktivne pogovore.

    Povprečnega slovenca se prepriča z besednimi zvezami kakršne je natrosil Marko v zgornjem sestavku.

    Bravo, Crnkoviču, dokazal si, kakšna primitivna, lahko obladljiva in zavrta nacija smo.

    Če ljudje sodijo Pahorja samo po tem, kako izgleda, potem s tem povejo še največ slabega o sebi, ne pa o njem.

    Mislim, helou, eni v komentarjih celo omenjajo, kako nezaslišano so mu zgladili gubice.

    Glavno, da se skrene pozornost od bistvenega..

  108. vlkišef pravi:

    no ja,vsaj ceno vemo,30k

  109. EFGH pravi:

    Kakšna b e d a. Crnkovič komentira, prosim lepo – forma je vse. “Zares” naj zmaga, ko pa ima vendar najlepše plakate in “kmetje slovenski” tega (razen peščice nadpovprečnih intelektualcev in estetov) po crnkovičevem mnenju očitno ne bodo opazili. To sporočilo je prava revščina. Dragi moji, politike glejte, občudujte lepoto nekaterih in se zgražajte nad grdostjo drugih, preslišite pa kaj govorijo, kako se mučijo in od njih švic šprica, ko morajo odgovarjati na konkretna vprašanja, saj je to v primeri s prej navedenim nepomembno. Naj se vam oči spočijejo na tej lepoti. To nam sporoča crnkovič s trona svoje intelektualne vzvišenosti in domnevne poklicanosti, da nas poučuje o čemerkoli že.
    Da pa bi objektivno ocenjevali rezultate dela, ha-ha, zakaj že?
    Saj se še spomnite kampanje glede lepih modrih kučanovih oči, pa mastnih naslovov v Jani??

  110. mayozi mayozi pravi:

    katarina, saj govora je zgolj o kampanji vsaj z moje strani in kritiki le-te, kaj pa veš, za koga se bom opredelila ali pa se bo kdo drug (hitro in po svoje si interpretiraš te komentarje)… Najlažje je pa o “slovenceljih” nakladat.

  111. Jasna pravi:

    Hej, Simona veš kaj? Moram priznati, da sem vedno mislila za sebe, kako sem pametnejša od svojih vrstnic. Ampak, da zadnje čase mislim, da sem pametnejša od tebe je pa nekaj novega.
    Misliš, da Crnkoviču ni všeč, če kakšna misli, da je seksi. A s tem ga blamiram? Zdaj brez heca. Tisto kolumno “Zakaj se Janša zdi ženskam lep” res nisi skužila.

    Vanja: Mislila sem na tisti komad, ki tako gre: “Kako ga čutim, ko sem sama seboj.” Simona, da mi ne boš pizdila s slinjenjem, ker mislim na šnopc.

  112. Jasna pravi:

    Ne vem ali lahko dobra reklama proda slab izdelek? Meni se nekako zdi, da ne. Ampak v istem trenutku pomislim na Hitlerja. Imel je vrhunsko propagandno mašinerijo in odlične plakate..

    Predizborna kampanja je namenjena neodločnim. Ker ugovarjati takšne, ki so vse življenje zvesti eni opciji ne glede na vse, nima smisla. Če mi je neka stranka blizu in vidim kako nikakav spot ima takoj pomislim, da tudi za kaj bolj resnega niso sposobnai, če že za spot niso. Ne vem pa kaj si mislijo vsi pošteni ljudje, ki ne nosijo kravat o tem zapisu? Toliko v razmislek.

  113. EFGH pravi:

    Eni se pač ne ukvarjajo z videzom in formo, torej ne prepričujejo z lepimi slikicami in do nerazpoznavnosti retuširanimi facami, ampak d e l a j o. Meni se zdi brezvezno besedičenje o tem, čigav oglas je lepši. Na področju politike, pa tudi drugje. Jaz samo zaradi reklame ali lepe embalaže ne kupim ničesar.
    Cela ta situacija glede predvolilne godlje je že absurdna.

  114. Vanja pravi:

    Simona, Jasna je za Crnkoviča isto kot Marija iz Finske za Janšo. Norčuje se iz njega…tako subtilno..kot da je njegova fenica…za taglavne fore pa poskrbi objekt sam. In je za crknit smešno…samo ne zelo očitno. Slaba stvar takega subtilnega humorja je, da večina ljudi sploh en zašteka. Še posebej, če se zraven zezaš tudi iz samega sebe.

  115. rubinstein pravi:

    @alcessa, hvala za lik. Take rabimo, če jih že nimamo, pa vsaj za videt, kako naj zgleda današnji politik, zunanji minister. Da bi ga naš (naš, hi hi) Rupel vsaj malo posnemal.
    Pahorja se pa spomnim še iz srednje šole, je bil s spranimi kavbojkami in coklami lider v nekonvencionalnosti, pa so ga potem v megleni Ljubljani modno spridili. Takšna štimunga naj ne bi bila za resnega politika. Jak, nismo na Finskem, ampak v eni zahojeni..fak.

  116. GReen street h. pravi:

    Poceni, Marko, poceni je tole vseskupaj.
    Na žalost (ker so resnične) se moram strinjati z ugotovitvami Simone Rebolj.

  117. 1tastar pravi:

    Moj kandidat pa čisto drugače izgleda :

    http://1tastar.blog.siol.net/2008/09/12/moja-stranka-drugic/

  118. 1tastar pravi:

    Se ti ne zdi, da je oblečen naši oguljeni politiki primerno?

  119. Matic pravi:

    Ej Marko imam dve vprašanji zate. A je vsak, ki je mlajši od 35 in urejen ter v obleki japi, čeprav mu tako obleko narekuje kodeks podjetja? Kaj je narobe z oglatimi čevlji?

    Ne vem zakaj se vsi počutijo tako ogrožene ob mladih ljudeh z dobro službo.

  120. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Matic: Super, če ima mlad človek dobro službo. Tudi ne mislim, da je kaj narobe, če mu v službi predpisujejo dress code. (Če bi bilo po moje, bi ga predpisovali že v šolah.) Problem je samo v tem, da ta dress code ne prepoveduje oglatih čevljev. Pa grdih kravat najbrž tudi ne?

  121. črnavest pravi:

    Crnković pa modni ekspert,ajaj!
    Če že gre za nek modni stil, Pahor vsaj ne rabi priveskov v obliki raznih Uršk…JJ pa v stilu:the only thing that looks good on me is you…

  122. Enliter Namizo pravi:

    Lep je. Šarmiral bi tudi namizno svetilko.

  123. Košakec pravi:

    No ja, ne glede na to kaj si nekdo misli o Janši, je vsaj dokazal, da ima jajca in dobro bejbo, tale lolek, ki prosjači za glas na zretuširani sliki, pa spominja kvečjemu na nekompetentnega pozerja iz Žužemberga.

  124. channah channah pravi:

    Ker, res … konec koncev je najbolj važno, da ima Janša dobro bejbo. To pa pomeni, da ima jajca. In da jih vsak dan izprazni … Mmmm … Že goltam.

    Drugače pa … kdor obkrožuje na podlagi modrine oči ali širine kravate, je čisto vseeno ali trofne SD ali SDS na listku, saj razlika je samo v enem S-ju.

  125. Domobranec pravi:

    Crknović – kmetavzar si, izmeček slovenskega naroda. Crkni.

  126. Simon Says pravi:

    Strinjavši se z zapisom od prve do zanje črke, bom odgovoril zgolj na eno vprašanje:
    “Kaj je hotel pesnik povedati; zakaj Pahor ne nosi kravate?” – Očitno! Nagovarja desne volilce, ki ne marajo Hrvatov, govoreč: “Tudi jaz jih preziram, nisem kot Hrvat,” hehe. ;-)

    (Das Wort „Krawatte“ geht auf französisch „à la croate“ und französisch „cravate“ von deutsch (vor allem Österreich) „Krawåt“ einer mundartlichen Bezeichnung von „Kroate“ (kroatisch „Hrvat“) zurück. – http://de.wikipedia.org/wiki/Krawatte)

  127. Martin pravi:

    Yebe was pertzeptziya.

  128. channah channah pravi:

    Tole sliko sem prejle našla v časopisu. Je čist ista kot tvoja zgoraj, le so oči (in poglej poglej, tudi srajca) svetlejše. Vprašanje je samo še, v katerih bi se raje utopil. ;)

  129. channah channah pravi:

    Ker vidim, da link ne dela … mater moja nesposobnost! … še enkrat naslov: http://www.file.si/files/3uvvo7czmlof11tzc0hj.jpg

  130. M. Drković pravi:

    Torej je Crković plakat fotošopiral, da je modra njemu všečna – kot bi rekel Marko Crkovina – “barva delavskega kombinezona”..

  131. Košakec pravi:

    channah glede na prevzetno ime, slabo branje skozi vrstice tvojo in slikco, nikakor ne dvomim v sposobnosti tvojega požiralnika..

  132. dr. Onyx pravi:

    Na tej sliki ni samo v indigo delavski barvi srajca, ampak so tudi oči kandidata. Mislim da je imela v mislih te oči tudi poslanka Ema Irgel, ko je v parlamentu govorila o modrih očeh in kontaktnih lečah, potem pa jo je predsedujoči zbora javno okaral, da naj se drži teme zasedanja (Patria), kar jo je povsem šokiralo in je potrebovala nekaj sekund, da se je zbrala in dojela, da ima že prvi “rumen karton”.

  133. nevarnokorenjeizvesolja pravi:

    Kravata, z izjemo tega, da gre za ŠTRIK OKROG VRATU, nima nobene simbolike.

  134. lev pravi:

    Zelo očitna je manipulacija s sliko. Takih “krvavomodrih” oči Pahor nima! Še na tej “barbiki” so pustili normalne

    http://beta.finance-on.net/galerije/82/pahor%202.jpg

  135. blue73 pravi:

    @123.košakec: ne moreš biti resen, ko hvališ Janšo prav zaradi Urške! O.K., ljubezen ne pozna meja, ampak 18 let razlike je pa v večini primerov znak, da je nekaj v paru narobe. (ona išče očetovsko figuro, on nekaj čistega, naivnega- ja pa kaj še:) Moti me predvsem to, da je Janša eden trdih desničarjev, ki so jih polna usta moraliziranja (tudi cerkvenega), sam pa je javno že precej časa koruznik. Meni osebno je koruzništvo nekaj povsem normalnega, lepega in zdravega, klerikalnim puritancem pa niti približno. Prav ta dvotirnost me pa blazno moti.

  136. miran pravi:

    Dragi sopisci.
    Kakorkoli že, nekdo bo moral po volitvah sestaviti vlado.
    Lahko bi imeli v Sloveniji plemensko ureditev, pa žal ne bo šlo.
    Če pa že mora nekdo motati ljudstvo, naj ga vsaj tisti, ki je najmočnejši karakter. V dobrem in slabem.
    To je JANEZ JANŠA!
    Tudi zaradi tujine je pomembno, da ima Slovenija predsednika vlade, ki je karakter.
    Pahor je pač sladkor, ki se raztopi.

  137. blue73 pravi:

    @miran: raje imam blagega, strpnega in razgledanega predsednika vlade, kot pa “močnega”, avtoritativnega, nerazgledanega užaljenca, kot je Janez Janša. Smo pač v mirnodobnem obdobju (hvala bogu- če ima bog kaj pri tem).

  138. robinzon pravi:

    Lp,

    res ne vem kako se ti da pisati tako bedne in še enkrat bedne in še bolj bedne komentarje na vse možno… si večni nergač in dosadnjakovič.. nič ti ne paše nič ni prav..

    kaj znaš sam..verjetno nič…

    kako sploh da te kdo plačuje za take bedarije in bedatsoče??

  139. lev pravi:

    miran, veliko takih “močnih karakterjev” je že bilo v zgodovini … in še eden bo tam končal … slej ali prej

  140. ametist pravi:

    Škoda je vsega vašega časa za razprtije! Vsi na volitve, kateri smo mobilni in rezultati bodo povedali kako?!

  141. Aja pravi:

    Razlika med Urško Bačovnik in njenim izvoljencem je natanko 20 let, oba imata letos okroglo obletnico 30, 50.

    Mislim, da Janša ni klerikalni puritanec, res pa ne razumem, zakaj se ne poroči, mogoče nekje v dnu duše meni, da si je ne zasluži, včasih se mi zdi, da ima nasploh slabo mnenje o sebi, slabo samopodobo – zakaj bi bil sicer tako razborit, tudi ko mu nihče nič noče –

    Miran, a ti bi mel pa rajš očeta, ki ti daje klofute, kot takega, ki se s tabo usede in ti poskuša reči razložit na lep način?

  142. pepi pravi:

    Miran je pač svetovljanska široka duša in pesnik – dokler mu nekdo pomotoma ne stopi na žulj. Potem pa z vso silo udari ven pritlehnost, samoljubje in janšeljubje.

  143. CRNKOVIĆ RAUS! pravi:

    Vse napredno misleče pozivamo, da ukinejo svoj blog na SIOL BLOGOSU in ga preselijo drugam. Na SIOL BLOGOSU naj ostane le gospod Marko Crrković in njegova ritolizniška golazen.

  144. 1tastar pravi:

    20 let razlike? Nič takega :!:

    Je sodnik vprašal: “Gospa priča, koliko pa ste stari?”

    -”Da pomislim. Ko mi je bilo 20 let, je bil moj mož star 40 let. Še enkrat toliko! Danes ima mož 60 let, torej sem stara natančno 30 let!”

  145. miran pravi:

    Fantje in dekleta!

    Vsa politična “elita” ve, da Pahor ni za mandatarja. Tudi v stranki SD vedo.
    “Levica” ga trenutno potrebuje za svoje namene. Menim, da se samo Pahor ne zaveda tega dovolj. Ker je zasvojen sam s sabo.

    In kako naj tak človek vlada?

    Janša ima kondicijo! To je tisto. Seveda je tudi brihten in pragmaik. Slednje predvsem odkar je premier.

    Kar se pa Urške tiče in poroke, se bosta že sama zmenila.Morda pa uživata bolj, kot kdo misli.

    Crnkovič, zakaj nisi pa ti zlezel tako visoko, da bi bil na vrhu in sedaj na plakatih?
    Očitno ti nekaj bistvenega manjka.

  146. channah channah pravi:

    @ Košakec: Zato se raje skrij v svoj brlog, da ne pojem še tebe.

  147. Aja pravi:

    Miran,
    kako pa kej ocenjuješ Jnanševo duševno zdravje, glede na vse te slone, ki letajo okrog njega?

  148. miran pravi:

    AJA moje mnenje je, da je Janša čustveno svoboden in duševno stabilen.
    Ni izključeno, da gre pri njem za nevrotične nianse, vendar ima stvari pod kontrolo in jih obvlada. Predvsem je kos samemu sebi in kot tak uspešen pri obvladovanju okolice.

    Da zmore je pač dokazal.

    Da pa uporablja tudi stranišče v lastne potrebe, je dejstvo.

  149. Aja pravi:

    Meni pa se zdi ravno obratno, da je z intrervjujem v Delu dokazal, da stvari nima pod kontrolo, zato sprašujem.

    Obnašal se je kot oblastnik, ki mu nihče nič ne more, ki se mu ni treba držati neke kulturne ravni komunikacije, ampak se v stilu njegovih jurišnikov odloči pokazat tem “komunajzarjem” kdo je gazda, in kaj se lahko počne z vsakim, ki se mu ne klanja z vso potrebno servilnostjo.

  150. miran pravi:

    Veš AJA, ljubiti pomeni ljubiti lastno predstavo o nekom.
    Tako je z vsakršnim mnenjem. Vedno ti je lastna predstava tista, ki ustvarja prepričanje v nekaj.

    Meni osebno predstavlja Janša neko trdnost in me niti malo ne utesnjuje.

    Brez strahu sem mu pripravljen tudi streči po stvareh s katerimi se ne strinjam.

    Problem pri Pahorju pa mi je v tem, da mi ne predstavlja tiste potrebne avtoritete, da bi ga cenil.

    Med spoštovati in ceniti je bistvena razlika.
    Cenim samo nekatere, spoštujem pa vse ljudi.

  151. Luka pravi:

    Njega … ceniš al spoštuješ?

  152. Aja pravi:

    Veš AJA, ljubiti pomeni ljubiti lastno predstavo o nekom.
    Tako je z vsakršnim mnenjem. Vedno ti je lastna predstava tista, ki ustvarja prepričanje v nekaj.

    Ja, seveda se strinjam, vsak človek je prekleto sam, drugega nikoli ne uzreš, dojameš, razumeš v vsej njegovi realnosti (ampak, hej, sej tudi samih sebe ne, kako bi šele druge)

    odnos do drugih je tesno prepleten z našimi projekcijami, večinoma komuniciramo prek vzorcev, le malo ljudem uspe v odraslost prenesti otroško zvedavost, živeti v sedanjem trenutku, vsakega človeka, vsako situacijo ugledati kot nekaj novega, neobremenjenega s prtljago, ki jih nosimo iz preteklosti

    zato imajo naše sodbe o nekom nemalokrat s to osebo zelo malo in več povejo o nas, ampak trudimo se biti objektivni

    ločiti osebo od njegovih dejanj, zanimalo me je mnenje o Janševem obnašanju med intervjujem v Dnevniku, seveda, ne v Delu (za Delo menda ni hotel dati intervjuja)

    Žal danes tu v Kopru ni pokazal kaj preveč trdnosti, brez volje, moči, energije (prav smilil se mi je – ampak vsak mora sprejeti posledice svojih dejanj) je prebral primorcem všečen govor

    Primorci bi si zaslužili za govornika Stanovnika (ki so mu ploskali, ko je prišel), ki bi govoril iz srca svoje besede, ne pa le igral spikerja, kot je to počel Janša.

  153. miran pravi:

    AJA, leta 1991 , ko je bila vojna v Sloveniji, je tovariš Stanovnik varno vedril v Ameriki.

    Če bi takrat zmagala Jugo-nomenklatura, je prav možno, da bi danes na proslavi v Kopru govoril tovariš Janez Stanovnik. Seveda obdan z jugoslovanskimi oficirji in v srbohrvaškem jeziku.
    Saj veš kako je to šlo: Drugovi i drugarice…

    Pač Stanovnik je pretekli čas. Ploskajo mu borci rojeni do leta 1928 in oni drugi borci, ki to niso nikdar bili. So pač dediči neke organizacije, ki pa ji tudi sam v nekaterih vrednostnih vzorcih, izrekam spoštovanje.

    Gotovo pa ne gre moje spoštovanje dedičem kot so: Kučan, Pahor, Rop, Cvikl.

    Pokojni Drnovšek je pa čisto druga zgodba. V mojih predstavah sta si z Janšo blizu.

  154. direktni pravi:

    Miran, dovoliš si pa kar precej, ko v nekih točkah enačiš Janeza Drnovška in amnezičnega plešca, ki mu do gležnjev ne seže, kar se človeških vrednot, intelekta in humanizma tiče. Ko pa je v igri pohlep, sprenevedanje, oportunizem in sovraštvo, potem pa je veliki vodja prvi, brez konkurence …

  155. miran pravi:

    Luka: Janšo tudi cenim.

    Direktni: Jaz sem bil v osebnem kontaktu in pogovoru z Drnovškom in z Janšo.
    Ne hvalim se s tem, povem le zato, da govorim na izkušnjah, ki pa so res izključno subjektivne narave.

  156. pepi pravi:

    Povej še kaj o izkušnjah objektivne narave.

  157. Komarko pravi:

    Pahorjev plakat me muči že nekaj časa in s tvojim postom sem se skoraj popolnoma strinjal, dokler nisem šel malo pogooglat za Pahorjevimi fotkami in ugotovil, da sploh ni fotogeničen.

    Katero koli fotko gledaš nekaj časa, te zagotovo začne motiti. Mislim, da so za ta plakat pač izbrali najboljšo – tisto z najmanj hibami. Njegova lepota je očitno višja prioriteta od prepričljivosti, zbadanje z Barbiko je očitno prineslo posledice.

    Na tej fotki Pahor izgleda razumen. Osebno mislim, da so v njegovem timu celo zadovoljni s plakatom, ker hoče Pahor že od vsega začetka šarmirat z razumnostjo. Tako kot je to počel Türk. Ampak Türk je zmagal zato, ker ni imel konkurence, Pahor pa jo zdaj ima. Zato je razumnost napačna taktika, moral bi udariti po mizi in s samozavestnim nasmehom napovedati gotov padec sedanje vlade.

    Ljudje volimo tistega, ki nam je najbolj simpatičen. Nasmeh je vedno bolj simpatičen od kislosti. Tudi jaz kolnem v vožnji čez mesto, kaj zaboga Pahorjevemu timu ni jasno. Izgubil bo, vsi bomo izgubili.

    V ZDA so 2x izvolili Busha, bomo pa še mi 2x Janšo, jebiga.

  158. balkanka pravi:

    Hej, Marko, luzer winns after all. ;)
    Komaj čakam na tvoj komentar o presenetljivem a pozitivnem rezultatu volitev.

  159. ametist pravi:

    @ Balkanka, ni odvisno od luzerja, ampak od več kot 45 let totalitarnosti v ranjki jugi. Pred svobodo me je žlahtnik pobaral, kaj mislim o trenutnem stanju? Kaj sem natolceval ne vem, vem pa, da mi je rekel za vprašalnik o istih reček, oz svetovnih nazorih na katere bi odgovarja jaz in nekdo enakih kvalitet oz.parametro iz zahodnje Evrope. Rekel je, da bi bila zagotovo ralika v odgovorih vsaj 70%. Danes to verjamem, takrat pa nisem. Moram pa pripomniti, da resnih oz. končnih rezultatov še ne vemo.

  160. Darja Hughes pravi:

    Na žalost je Pahor samo marioneta za celo gardo starih komunistov. Uboga Slovenija.

  161. ingi pravi:

    ja, zgleda zelo negotov in nepreprićljiv. slabo se nam obeta.

Komentiraj

Za pisanje komentarjev morate biti prijavljeni.