Javno pismo Jonasu
Četrtek, 20. november 2008Jonas me v zadnjem postu (spet) izziva z iPhonom — češ, ali bom že enkrat vrgel stran tisto svojo nokio.
Komentiral sem takole:
Jonas, ne zajebavaj. Razen da bi omedleval nad dejstvom, da je iPhone tako lep in smart — OK, in da ima touchscreen —, nimam prav nobenega razloga, da bi stran vrgel svojo zvesto, staro Nokio E90. Ti se kar pogovarjaj s svojim telefonom, potem pa pol ure čakaj, da najde stran, ker nima HSDPA povezave. Ha-ha-ha. Ali pa pojdi nekam, kjer ni wlana, pa se skonektaj na laptopu prek iPhona. He-he, ne moreš — ker je po pretencioznem mnenju iPhone-userjev že telefon sam dovolj zmogljiv (in vidljiv) računalnik, a ne?
In ko bojo naslednje leto prišle na trg nokie s touchscreenom in akceleratorjem, se bom pa jaz smejal tebi. Smejal se bom Jobsu, ki mu bojo spizdili idejo in jo naredili res uporabno. Jobs je novi Gates, iPhone so novi Windowsi.
On pa je odgovoril:
Hehe, moral sem. Se spomniš, ko sem pred časom razglasil iPhone za črno škatlo, ki jo softver lahko spremeni v karkoli? Googlov programček je odličen primer za to, poleg tisočih programčkov za en dolar v iTunes App Store.
Nokia čez leto dni ne bo imela niti približno česa podobnega kot Apple (ki bo čez leto dni že bog ve kje). Da vidiš Nokio takrat kot zmagovalca, je meni neverjetna uganka. Tak intelekt, pa taka kratkovidnost!
Ko sem kopiral Jonasov zgornji komentar v Ecto, je bil zadnji stavek o kratkovidnosti še tam. Pozneje ga je očitno zbrisal, da mu ne bi kaj zameril. Ah, Jonas! Zamerim kvečjemu to, da si ga zbrisal. Imel že namreč napisan tale stavek, ki se mi je zelo posrečil in se mu ne bi rad odpovedal:
Ko tehnologija pride tako daleč, da postanemo osebni — ja, potem me pa res začne zanimati!
Kar zadeva telefone, gre med nama z Jonasom za nesporazum. Ne da se ne bi imela za kaj kregati, ampak v bistvu je problem že v tem, da sva si diametralno različna kot userja. Meni moja nokia služi za povsem druge zadeve kot Jonasu njegov iPhone. Ali natančneje: četudi telefon uporabljava za iste zadeve, ga uporabljava vsak na svoj način. Zato je zanj dober iPhone, zame pa Nokia E90 Communicator.

Ampak namen tega spisa ni v tem, da bi bil za vsako ceno spravljiv kot kakšen koalicijski politik.
Jonasu in vsemu svetu naj razložim, da bi si zelo želel imeti in uporabljati iPhone, če bi mi le bolj ustrezal. Moja kritičnost do iPhona torej izvira iz frustracije, ker ga ne morem uporabljati — ker pač dajem prednost funkcionalnosti kot pa emocijam, ki pri uporabi tehničnih naprav ni zanemarljiva.
Moja pripomba, da je Jobs novi Bill Gates, iPhone pa novi Windowsi, izvira iz mnenja, da se mi zdi bolj verjetno, da bo Nokia v okviru Serije 60 v bližnji prihodnosti inkorporirala — no, prav: bom rekel kopirala — in izničila vse tiste prednosti, ki jih iPhone v primerjavi z njo nesporno ima, kot pa da bo Apple inkorporiral prednosti, ki jih imajo nokie pred iPhonom. iPhone je sprožil revolucijo, ki pa je ne bo težko posnemati in preseči.
Lahko pa se seveda motim. Morda je catch v tem, da nas telefoni navajajo na to, da jih uporabljamo za določene zadeve in na določene načine, ne pa da si mi sami izbiramo telefone, ki nam domnevno ustrezajo?
Zato na Jonasa naslavljam javni poziv, da me spreobrne k iPhonu. Morda pa je to res telefon zame?
Jonas, zrihtaj mi prosim nekje en iPhone (3G, seveda) za kakšnih štirinajst dni, da ga vsestransko preizkusim. Nekaj sem jih doslej samo potežkal v dlani, na hitro preizkusil nekaj aplikacij in nastavitev, ampak to mi še zdaleč ni moglo dati pravega občutka. Vse, kar vem o iPhonu, vem iz teorije in iz prepirov s tabo in še kakšnim (običajno manj kompetentnim) fanom. Če se bo obnesel, če mi bo dobro služil, če me bo prevzel, bom to javno priznal in napisal in ga kupil po — khm, khm — pošteni ceni in vrgel stran svojo staro nokio. In ti boš moj tutor.
Ti jaz zrihtam E90? Ne verjamem, da bi si to želel. Saj ga ne bi znal uporabljati.
He-he, moral sem.
Objavljeno v Četrtek, 20. November, 2008 ob 22:13 v kategoriji Po defaultu ZNB.
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback.






20. November 2008 ob 22:24
“Vsako tele ima svoje vesele”
20. November 2008 ob 22:28
Moj penis je daljši od vajinih.
20. November 2008 ob 22:35
uporabljas email klient od nokie? se ti kaj sesuva?
cemu leva tipka za nov sms ko pa imas prvo bliznjico za imenik? ali ni hitreje napisati noc sms ce direktno poisces osebo in potem das sen sms?
meni je e 90 kul, mika me e71, ker je manjsa, ampak mislim, da so tipke premajhne, tako da ostajam pri e90.
lp
hudirudi
20. November 2008 ob 22:53
ko gres enkrat stran od nokie, ne gres vec nazaj. isto ko gres stran od symbian.
jaz sem sel na blackberry, ne zamenjam ga za nic drugega.curve je tako lustna in prakticna mejhna skatla, push mail je vrhunski, js sm cist srečen z njim.
20. November 2008 ob 23:04
Hudi: Mail dela kot švicarska ura. No, finska ura.
Mesidže sem navajen pošiljat iz sporočil, ne iz imenika, tako da šele potem vnesem prejemnika.
Tudi mene mika E71, ampak samo zato, ker je tako tanka. Včasih imam poln kufer tega mojega cegla. Ne vem pa, kako bi se spet navadil na en (majhen) ekran.
Jaka: BB sucks. Mogoče je lahko všeč tistim, ki niso nikoli uporabljali S60.
20. November 2008 ob 23:05
Boys and toys… Dougčasss tole brat, blog zgleda že kot reklamna stran Appla!!
21. November 2008 ob 00:56
Joj, težko ga zrihtam, še sam sem moral ponj v Trst. Lahko se pa zmeniva, da telefona preprosto za teden ali dva zamenjava.
Tale tvoj zapis je pa seveda žebljico usekal po glavici, “da sva si diametralno različna kot userja,” je najbrž ključ vsega.
21. November 2008 ob 02:03
iPhone 3G HSDPA ima in tudi njegovo 3G povezavo se da enostavno delit z računalnikom preko wi-fi s programom PDAnet. Potrebuješ pa jailbrejkan telefon, potem aplikacije postanejo šele zanimive.
21. November 2008 ob 04:43
a) oba gospoda dobivata denar od omenjenih podjetij, kar je res bedno.
b) oba gospoda ne dobivata denarja od omenjenih podjetij, kar je res bedno.
21. November 2008 ob 05:47
The truth?
21. November 2008 ob 06:02
Ali dela funkcija Autocomplete v Quicksheet? (ko tipkaš besedilo v celico v tabeli, v kateri že imaš nekaj drugih besed, ti samodejno vpiše že vneseno besedo na isto črko)
Hvala za odgovor.
21. November 2008 ob 09:15
Jaz mam Nokio N82 in se poserjem na iPhone!
Je pa bila pred časom v Delu dobra recenzija iPhona oz. primerjava z Nokio in se iPhonu pač pozna, da se Apple prej ni ukvarjal s telefoni. Nokia je zakon
21. November 2008 ob 10:58
Mi na vasi imamo pred vaško gostilno še govorilnico, in je prav priročna sedaj na zimo, ko greš ven na čik.
Hvala ti Telekom.
21. November 2008 ob 11:26
dobr de mata familje pa tolk cajta da debatirata o tooooooooolk pomembnih stvareh
21. November 2008 ob 11:30
vsaka Nokia lahko zbrca vsakega iPhona ob vsakem trenutku, more Apple se mal kilometrine nabrat v izdelavi telefonov, da se bo lahko primerjal.
21. November 2008 ob 11:36
@katja: hmmm.. s tem pa se ne strinjam.. povej mi konkretno kater primer lahko poseka iphona? in zakaj?
mogoce ti bom celo verjel.. edina stvar, ki bo konkurencna iphonu bo storm.. touchscreen, copy paste, moznost dodatne baterije, dodatne spominske kartice in se boljsi fotko..
nokia je naredila napako ko je ukinila bb push mail
21. November 2008 ob 11:40
Poizkusite še novega E66. Telefon, ki mu nimaš kaj očitati, uporaben, zmogljiv in lep. Torej lahko zadovolji tudi diametralno nasprotne uporabnike, hehehehe….
21. November 2008 ob 11:51
@had: Glede na splošne odzive ob lansiranju iPhonea so njegovi uporabniki očitno okuženi s potrebo po hvaljenju in propagiranju. Zadeva je definitivno over-hyped, ker pa se pri nas ne dobi, so iPhoneovci še dodatno nagnjeni k elitiziranju. Profil je jasen - tako v delovnem okolju kot v siceršnji družbi imam nekaj applovih navdušencev, ki vsako najmanjšo priložnost izkoristijo za povzdigovanje iNevemčesa. Podobne odzive dobivam tudi od drugod. Tega pri uporabnikih drugih proizvajalcev nisem zaznal v tolikšni meri, še posebej pa ne v zadnjem času.
Če ti produkt ustreza, potem super, ampak tole čezmerno hvaljenje in prepričevanje pa tudi že preseda, sploh ker ima tudi iPhone nekatere očitne pomanjkljivosti in še zdaleč ni popoln.
21. November 2008 ob 11:51
Apple dela krasne igrače in Jobs je marketinški bog, ki mu uspeva prodati nam te precenjene izdelke. Tudi sam imam mekico in sem z njo čisto zadovoljen, to pa je tudi vse. Tudi ko postaneš lastnik iPhonea ti vse kar z njim počneš postane samoumevno, če pa si mona pa še zviška gledaš na vse ostalo. Sam imam Nokio s Symbianom in sem z njo zadovoljen, pred tem sem imel Palma in sem bil še bolj zadovoljen, če pa bi imel iPhonea bi se tudi najbrž privadil na dvoročno upravljanje in packanje po ekranu.
21. November 2008 ob 11:52
Jaz pa Jonasa samo to prosim, da vodi Milijonarja spet
Sicer pa Nokia rox, jo mam že od nekdaj, pa jo bom vedno mel.
Lp
21. November 2008 ob 11:52
mislim da tile applovci živijo v svoji lastni zmoti. čeprav ima mac sox več popravkov kot vista v enem letu skupaj, si še vedno nočejo priznat da so in bodo za microsoftom, in to forever. kaj pa čarajo s svojim softwareom na telefonih, lahko nokia ravno tako; ne gre je podcenjevat.
21. November 2008 ob 11:58
Včasih so bili eni za Marlboro drugi za Rothmans, Davidoff, danes so pač eni za iPhone, Nokio, drugi za Ericsson. Tudi škatlice so približno enako velike …
Še en boj neoprijemljivih blagovnih znamk, brez bistvenih (!) stvarnih razlik. Ljudje-otroci pač rabimo igrače in medsebojno postavljanje, da nam misli ne odtavajo na kaj neprijetno stvarnega … kupim in stavim na htc
21. November 2008 ob 12:02
to nima smisla. malo je ljudi, ki bi se zavedli dejanske potrebe in funcionalnosti. moja povsem subjektivna ocena je, da je (meni) vse razen iphona povsem neuporabno. zakaj? praktičen razlog. imam lopataste roke. iphone lahko upravlja lopatasta roka. lahko tipka smse z eno roko. lahko kliče in drka na splošno ves iphone. z eno roko. in močnimi prsti. izredno praktično. iphone je revolucija, ki se jo povzema ali posnema. kar naj se. ker je praktična in uporabna. fertik maša. pri vseh gađetlike telefonih, kar sem jih imel in tudi pretestiral mu noben za moje potrebe ne seže do kolen. za vse ostalo pa obstaja izraz fanboy. ergo.
21. November 2008 ob 12:19
Jonas: Uf, seveda, sploh nisem pomislil, da nimaš kje zrihtat, ker iPhona in uradnega zastopnika v Sloveniji pač ni. Zamenjava? Hmmm… Še enkrat razmisli, ali si pripravljen teden ali dva uporabljat telefon, ki se ti zdi mim. Jaz bi že preživel brez E90 - sploh pa na iPhonu -, ampak da se ne bi tebi utrgalo že po dveh dneh? Sicer pa ja, dajva. Načeloma sicer ne bi nikomur in iz nobenega razloga posodil telefona, niti za zamenjavo, ampak zate in za iPhone sem to pripravljen storiti. Ma kaj pripravljen - želim si to storiti!
21. November 2008 ob 12:21
jonas po novem letu pride nokia 8500 xpressmusic touch pa boš vidu kaj je nokia ne pa ta iphon.nokie so najboljši mobiteli na svetu.
21. November 2008 ob 12:22
Tom: Ja, ravno včeraj sem študiral E66. Možno, da je to to. Zgleda nek napredek oz. presežek nad ostalimi, tako v smislu S60, ki je malo izboljšana, kot s senzorjem gibanja. Mobitel jo je menda imel v ponudbi Povezani za 1€, ampak sem zamudil, baje je šla takoj. Sicer jo še imajo za cca. 250€, ampak glede na to, da sem v zadnjem letu zapravil več kot 1K€ (za dve E90), si je ne smem privoščit.
21. November 2008 ob 12:24
sicer OT, ampak vseeno: g. Crnkovič, zakaj je foto dneva na blogosu že pol leta isti? A je foto pol-letja? Ali ste slepi? Zadnje vprašanje je retorično, zato odgovor nanj ni potreben.
Lep pozdrav
21. November 2008 ob 12:24
GSH: Foto dneva že pol leta dela Anka Bulovec. Ne vem, kaj ste gledali.
21. November 2008 ob 12:30
Važno da vi niste odgovorni urednik. :rolleyes:
21. November 2008 ob 12:30
Imel sem E90 in to en cel mesec. Kljub temu, da so mi v navodilih za uporabo čestitali za nakup vrhuneskega aparata, se je zgodilo to, da niso bile vse 4 nogice v isti ravnini, zato ga je bilo nemogoče uporabljati, npr. na mizi. Iz zvočnika je pokalo, notranji “yostick” je pa že imel invaliden desni “gumb”. Za videotelefonijo je bilo treba imeti odprt telefon, itd… Ta cegu sem prodal in sem si nabavil HTCja P3600, ki so bila samo še večja jetra. N95 8GB je bil telefon, ki sem ga še najdlje imel v 10.-ih letih. Po nakupu Iphonea 3G sem se ga znebil.
Kljub temu imam doma še vedno Nokio E61, če crkne Iphone.
V glavnem, Nokia ni slaba, slabi so telefoni na našem trgu. Iphone pa ni bil namenjen na naš trg, pa je iz dobrega “materiala”.
21. November 2008 ob 12:35
Tale debata ima domet tiste Laško vs. Union… GSM-patrioti pač….
21. November 2008 ob 12:42
Ko sem iskal nadomestek za 9300i, je mi prvo padel v oči E61i, zdaj pa sem zadovoljen lastnik E71.
Zelo priporočam! E90 sem imel na testiranju, vendar je res konkretno večji od 9300i in zato odpreti telefon z QWERTY tipkovnico, ki pa jo moram imeti…
LP
21. November 2008 ob 12:49
s spostovanjem do jonasa
iphone ne glede na vse, dosega v najboljsem primeru 1 % svetovnega trznega deleza.
Nokia vemo, da je ta cifra recimo 40x večja.
RnD appla za mobilne telefone je manjsi od nokie. Za nekajkrat. Ogromno manjsi. In ne, nimajo takih genialcev, da bi delali recimo 10x bolje. V bistvu se genialnost appla zelo hitro “pogrunta”, ko recimo hočemo na OS X isto miškino odzivnost kot na windowsih. Skoraj nemogoče, torej genialnost fail. In da ne govorim o MMS podpori na iphone, ki razen SMIL creatorja in playerja ni v resnici nič. In Applu tu ni ratalo ne eno ne drugo…. In teh applovih cvetk je polno. Ne glede na dobre reči.
Torej glede prihodnosti, če smo resnično malce ziheraški, apple nima šans oz. bo zelo optimistično gledano prevzemal delež samo smart telefonov (okoli 5% max svetovno), ker pa ima poleg nokie vsaj se enega zelo hudega tekmovalca : RIM.
iPhone je kul telefon. A primerljiva nokia, je v resnici boljša. Ne glede na manjek kar precej kul faktorjev, ki pa razen early adopterjev nimajo resnične uporabne “skupine” ljudi.
21. November 2008 ob 12:53
@ had:
Nokia vs. iPhone
21. November 2008 ob 13:01
Prava disertacija o zmožnosti vaših NADTELEFONOV. Ej fantje, kje so lepi časi, ko je bil telefon še telefon. No potem gre pa tip na dva pira, pa ne zna zmnožit koliko staneta skupaj, če je eden 1,80. nič nisem starmoden, ampak stvari se berejo malce osladno.
21. November 2008 ob 13:06
Zanimiva percepcija časa: foto dneva je že pol leta enaka. kontradikcija, anyone?
21. November 2008 ob 13:07
@mr.mojo: lool
@pris: tudi s tem se strinjam.. ima prednosti in slabosti, kar sem tudi sam ze opozoril.. in definitivno ni popoln telefon, kot se prikazuje..
in tudi to, da so apple uporabniki veliko bolj lojalni do produktov kot ostali, povsem drzi.. in zato apple ne daje milijone v oglase, ker jim to ni potrebno..
in da se podkrepim izjavo andraza:
Tržni delež BlackBerrya med pametnimi telefoni v ZDA presega 44% http://tinyurl.com/6c7a7y
oz. je njegov delež 10% med mobilnimi telefoni, iPhone pa ima 1% delež http://tinyurl.com/65s2n6
21. November 2008 ob 13:09
bravo openhearted
vsaka čast za ta komentar
21. November 2008 ob 13:16
Prešnji teden sem malo zaflanirala po Zagrebu, in videla ljudi kako čakajo v vrstah pred trgovinami z mobilniki. Čakale so tete, nosečnice, mladina, tipčki, poslovneži… skratka vse sorte ljudi. Vsi bi radi iPhone. Ampak Marko ni - vsi.
Vrgel boš stran Nokio? Oh, ne pliz! Meni jo podari in, ko bom stara jo bom prodala na dražbi tako kot Felicija ali Milena ( katera že?) Kafkina pisma.
21. November 2008 ob 13:37
Dober telfon.
21. November 2008 ob 13:42
v svojem življenju sem že čez prstke pretipkal mnogo telefonov, zato se sploh ne sekiram kaj imam zdaj, važn je da lahk nahit maile prečekiram in sms naklofam in pa seveda da se kj s kom na enostavn način pomenim.
sicer mi je bil do zdaj najbolši hp ipaq, dj je že kr star kakšni 2 leti in ga imam samo za GPS v avtu, bil je res najboljši od mojih telefonov.
zdajšnji telefon je znamke LG in mu nič ne fali
glede iphona pa tako:
preprosto mi ni zanimiv, enako je z macbooki, precenjeni do amena
za enak sistem daš dost manj denarja če kupiš kak hp al pa toshibo…
os so pa najbolš linuxi, sem novopečen uporabnik linuxov in sem jako zadovoljen, microsoft da ne omenjam, apple pa ni dost za microsoftom (prznam da manjkrat vidiš error :D)
LP
21. November 2008 ob 13:45
dej, dej,ha-ha, meni se še gsm ne da uporabljat, applesi so pa itak v riti.
21. November 2008 ob 13:51
Jaz imam pa od vseh telefonov prav z Nokio najslabše izkušnje. In je nikoli več ne kupim.
21. November 2008 ob 13:53
GSH - fotka ni ista. Pred pol leta je bila gor druga fotka iz povezave na Anko. Toliko o slepoti…
lep petek
21. November 2008 ob 14:02
Nama še vedno stoji.
21. November 2008 ob 14:02
Mamlazu, duhovit si. A ti dam piškot?
21. November 2008 ob 14:04
Preskusite raje samsung omnio, namesto da se pogovarjate o teh zastarelih telefonih
21. November 2008 ob 14:05
GSH - Samo če je pasji. Drugih ne maram.
21. November 2008 ob 14:08
Kaksna beda od bede.
Oba brezveznika sta popolna tehnicna laika.
in potem se gresta prepucavati v javnosti. Komaj znata telefon prizgat,pa se gresta rugat.
Bljak
21. November 2008 ob 14:10
Mamlazek, če boš sedel in dal taco dobiš celo dva
21. November 2008 ob 14:10
Woof! Woof! (sedim s taco v lufti)
Cookie now! Please… Pretty please?
21. November 2008 ob 14:16
Drgač sta pa oba aparata za kurac.
SE G900i je nartabolš. Ko na vrsto prideš. Ker, karkoli pritisneš zamjavka, da je zaseden.
21. November 2008 ob 14:21
Mamlazek, pridi do merkatorja v domžalah. Jih boš požru celo škatlo. bring your appetite
21. November 2008 ob 14:21
Hehe…samo poglej tale e90. Kot, da bi imel cigel vsak dan s sabo. Prav podobna je tistim starim regljam (malo je tanjsa pa cromiran okvir okoli displaya). Da ne omenjam pocasnost symbian os napram os x v iphonu. Pa tudi nalaganje programckov in njih kolicina je na iphonu dalec naprej od nokie. Pa se display je vecji na iphonu pa lepse zgleda pa igre pa ipod…..Sama organizacija dogodkov in koledarja je v navezi os x in iphon prava milina. OK z visto se to tudi pri ms-ju to popravlja ampak to tak cez palec 4 leta pozneje. Oni omnio pa je lep na oko softwarsko pa pravi crap (windows mobile pac).
21. November 2008 ob 14:25
A Lukatu je blo pa treba mal reklame narest?
21. November 2008 ob 14:28
GSH - sosedovi imajo preveč E-jev. A lahko pred Hardija?
I allways bring my appetite with me. Kako bi drugače napolnil žakelj od 100kg.
21. November 2008 ob 14:39
Marko poiskusi Motorolo V8 ! saj gledaš filme a ne?
Pravzarav me zanima kateri TVpriporočaš .
ali kupiti PANASONIC TH 42PV80 -plasma (akcija Jager)
ali 37LG5000 lcd (akcija SIOL ali telekom)
vpraši še Jonasa
lp brad
21. November 2008 ob 14:40
Mamlazek: Ti kar pridi do merkatorja, tule ti prilagam link, da se ne boš zgubil.
http://www.najdi.si/search_maps.jsp?q=cesta+talcev+4+dom%C5%BEale&tab=maps&o=0
21. November 2008 ob 14:48
No… Kje si zdaj GSH?
Čakam tle pred merkurtorjem lačen v PM. I want my kukizzz.
21. November 2008 ob 14:52
CURVE JE ZAKON !
PRIHAJA STOOOOOOOOOOOOOOOORM.
BB
ps. pa se vi menite naprej………
21. November 2008 ob 14:54
Mamlazek, ni te, si prepričan da se nisi zgubil? Piškoti te čakajo.
http://www.najdi.si/search_maps.jsp?q=cesta+talcev+4+dom%C5%BEale&tab=maps&o=0
21. November 2008 ob 15:02
Nokia morda ima res nekajkrat večji r&d od Appla. Pa applovi genialci tudi ne delajo 10x boljše. Ima pa Apple eno stvar, ki je nima noben drug “player” v tem polju in to je OS X, oz. bolje rečeno CocoaTouch API, ki je v bistvu okleščen API od Mac OS X-a oz. še prej NextStepa. In tega “asseta” se Apple drži kot pijanec plota odkar je Jobs prišel nazaj k Applu. Za razliko od ostalih firm, ki nekaj časa furajo Symbian, pol Javo, pol probajo malo z Linuxom … kot da ne bi imeli nobene dolgoročne strategije. Developent environment za iPhone je vključen v XCode, tako da je nekdo, ki je kadarkoli programiral za Mac OS X v zelo kratkem cajtu “doma” tudi pri programiranju za iPhone.
Centraliziran AppStore, kakorkoli ga vsi po vrsti šimfajo (čeprav se mi zdi, da večina ljudi, ki ima kaj za povedat na to temo niti nima pojma za kaj točno se gre) samo zaključuje celoten ekosistem. Če ti pa kaj ni všeč pa imaš še vedo opcijo jailbreakanja.
Mogoče bi bilo bolje, če Apple iPhona sploh ne bi tako poimenoval.
Bi se mogoče vsaj znebil primerjav z ostalimi telefoni, ki so dejansko samo telefoni, ki imajo še dodano “nekaj” zraven. iPhone je tako kot je Jonas dejal “črna škatla, ki jo softver lahko spremeni v karkoli” in je “nekaj” kar ima zraven še telefon. Sam vidim iPhone le kot prvega izmed multitouch gadgetov, ki bodo prišli iz Appla v naslednjih letih. Vsi bodo laufali OS X oz. neko njegovo variacijo.
Glede MMS in ostalih stvari, ki mu manjkajo je pa tako:
Prvi iMac tudi ni imel floppyja, serijskega porta, scsi porta …, imel pa je ekskluzivno USB, ko je bilo na tržišču perifernih naprav za ta standard toliko, da si jih lahko preštel na prste ene roke . Kaj uporabljamo po 10-ih letih? Včasih je enostavno treba narediti čistko.
21. November 2008 ob 15:15
glede MMS: dvomim da bo apple sfural to, da nihce MMSa ne bo uporabljal. Sploh ce upostevamo, da je, presenetljivo, MMS v vzponu.
in glede na info bo apple MMS v prihodnosti native supportal.
btw dvomim da je tukej bila odlocitev kot pri floppy. Hudo dvomim.
21. November 2008 ob 15:50
Nisem prepričan, da bo Nokia tako uspešno kopirala iPhone, kot to že nekaj časa počenja [htc](http://www.htc.com/www/product/touch3g/specification.html).
21. November 2008 ob 15:56
Poleg tega pa je HTC-jev Touch Diamond postal “European Smart Phone” in dobil EISA Award za Best Product za 2008-2009
http://www.eisa.eu/eisa/awards/2008-2009
21. November 2008 ob 17:27
iphone je popolnoma neuporaven v avtu kar je zadosten razlog da ga ne kupim nikoli več v življenju
21. November 2008 ob 18:21
Klemen, v povezavi s Parrotom dela odlično.
21. November 2008 ob 18:50
Predlagam da oba enkrat probata delat oz. uporabljat blackberry-a. Je po mojem boljši od nokie in iPhona.
21. November 2008 ob 19:49
Ponavljam: BB sux!
21. November 2008 ob 21:05
Marko, predlagam da ostanes na telefonu Nokia, telefon je zame zgolj telefon in meni je recimo iPhone kot telefon enostavno prevelik, da bi ga po zepih vlacil … za vse ostalo si pa lahko omislis bistveno cenejsega, ampak enako zmogljivega ( ce odmislis fotic) iPod touch 2nd gen.
.::PiPi::.
21. November 2008 ob 21:05
[...] glavnem, to žalost so ponudili našim otrokom za lahko noč. Nimam kaj dodati. Ko sem videl, javno pismo Jonasu, sem se že naivno razveselil, da ga bo sam presvetli Crnkovič pozval, naj se skine s termina za [...]
21. November 2008 ob 21:29
Kot otroka sta.
Žensk, avtomobilov, telefonov, računalnikov in ostalega sranja pač ne moremo objektivno ocenjevat, pa konec. Zguba časa.
22. November 2008 ob 02:03
>nikomur in iz nobenega razloga posodil telefona, niti za zamenjavo, >ampak zate in za iPhone sem to pripravljen storiti.
Eh, Marko, tak intelekt, pa taka kratkovidnost!;-)))
Jonas mora tebi posoditi svojega, ker ti ne more zrihtati drugega. Tebi pa tega ni treba, saj mu lahko zrihtaš drugega.
O.
22. November 2008 ob 13:45
kot otroci v peskovniku…
22. November 2008 ob 14:28
Marko, kaj pa kak HTC (men se zlo dopade Touch 3G)… http://www.htc.com/www/product/touch3g/overview.html , druga varianta je pa HTC Touch HD. Sam glede na to, da furajo windowse ti najbrž ne bi blo kul (majo pa še enga, ki fura googlov software). Jst sem za.
22. November 2008 ob 15:42
ravno pisem preko HTC touch PRO, navdusen do konca, Marko kar testiraj iphone, da bos videl potem kaj je stroj…HTC
22. November 2008 ob 19:19
Jaz bi raje imel THC…
22. November 2008 ob 20:01
…no,no… ko boste odrasli, boste pa presedlali na Sony Ericsson. Takrat se bom še jaz vključil v pogovor. Do takrt pa si lahkona netu kaj preberete o X1 Xperia.
22. November 2008 ob 23:26
X1 xperia (sem lastnik primerka), HTC (bil lastnik), Omnia (bil lastnik), I-phone (probal) vse to so telefoni za uporabnika, ki ne rabi telefona. Toliko o “telefonih”
23. November 2008 ob 18:41
BlackBerry Bold, pa .
25. November 2008 ob 10:01
tudi sam vedno bolj ugotavljam, da je skoraj boljse kot ne vem kateri smart phone majhen dober gsm plus laptop, ala 13 col, pa je idela no. tudi na e90 se ne da dolgo tipkat, na iphone se manj.
tako da mislim da bom kmalu na to presaltal..
lp hudirudi
25. November 2008 ob 19:44
http://4.bp.blogspot.com/_VnpZkc3GzxI/SNiXnODBwPI/AAAAAAAAB-4/aid-CjOQNg8/s1600-h/3310vsiphone3gld2.jpg
30. November 2008 ob 14:44
@Had - glede BB deleža v ZDA: tam na trgu tudi kraljujejo GM, Ford in podobne firme - pa vsi vemo, da so nemški in italijanski, seveda pa japonski avtomobili, “boljši”, kajne?
IPhone je fancy za videt, ampak - sori, tipkanje SMS-ov in podobnih stvari na zaslon, drgnjenje ekrana s prstom vsakič, kadar želim kaj narediti in podobne fore- gives me the creeps … not my cup of tea. Ampak zato še ne hvalim Nokije kot superiorne (ker je kolikor tolikor dognana) , kaj šele Sony Ericsson (ki v seriji cybershotov recimo vgrajuje res uporablja fotografsko logiko).
3. December 2008 ob 00:29
http://www.youtube.com/watch?v=mCkVCVTtmmU
3. December 2008 ob 10:24
ko bo nokia naredila se korak v smeri centralnega ala iTunes stora, potem so na dobri poti, do takrat pa je zgolj se en klon iPhona z razprseno aplikijado na netu
jim pa kot velik + stejem hard core tipkovnico.
.::PiPi::.
7. Januar 2009 ob 21:55
Marko, ce se ti bo kdaj zazdelo, da bi moral prejeti sms, pa ga nisi, se spomni na tale video - mojo N80 z lahkoto DoS-am sam sebi, probal 3x, pomaga pa zgolj factory restore, ni zajebancija!
http://www.youtube.com/watch?v=XIn75-TQc9Q
.::PiPi::.