Za hipodrom folka

Nedelja, 16. avgust 2009

Da v Sloveniji še ni bilo velikega pop ali rock koncerta megazvezde — govorim o redkih res globalnih in aktualnih prvoligaših, ki so sposobni na stadion privabiti od 60.000 obiskovalcev navzgor —, je bil doslej minoren kuriozum. Zadnji teden pa je zadeva postala resnejša in depresivnejša. Ko je kazalo, da bomo le dočakali svoj veliki pop trenutek, je bil Madonnin koncert tik pred zdajci odpovedan. Za nameček pa so U2 ne dlje kot v Zagrebu le nekaj dni pozneje odigrali dva koncerta pred več kot 120.000 ljudmi!

Po skenslanem koncertu je lahko biti pameten. A če dobro premislimo, lahko najdemo prav vse razloge, zakaj Madonna v Ljubljani ni imela šans.

Ljubljana je mesto, kjer ljudje ne marajo neobveznega mednarodnega popa, kakršnega je delala in ga še dela Madonna. Ljubljana je mesto, kjer ljudje od tujega popa pričakujejo več kot masovno poplesavanje na stadionu. Gola zabava sta kvečjemu domači in balkanski pop — če ni to eno in isto —, ki pa sta že kot glasba večinoma na primitivnejšem nivoju.

Od solidne glasbe skratka v Ljubljani pričakujejo naslednje: da bo kitarski rock, ki je dejansko ali namišljeno uporništvo, pa še za žur je dober; da bo jazz, ki je intelektualizem v dobrem in slabem, pa še pametnejši od drugih izpademo; da bo etno, kar je to politično korektno, pa še v ušesa sede; da bo alter, ker je to čarobna palčka kreativnosti, pa še drugačni izpademo; da bo magari punk, ker je to bistvo vsega, pa še nostalgija včasih paše.

Hrvaški mediji so sredi dramaturško stopnjevanega U2 stampeda  nekaj dni pred koncertoma poročali o odpovedi Madonninega v Ljubljani drugače kot slovenski — vendar so ga do takrat, roko na srce, tudi bolj promovirali. Slovenski mediji se za Madonno niso kaj prida menili, razen kolikor so špekulirali, ali koncert bo ali ne. A kakorkoli: po hrvaških navedbah je bilo za koncert v Stožicah prodanih le 7000 vstopnic. Ta številka se mi zdi bolj verjetna kot tista, ki jo je promotor koncerta navajal v Sloveniji: skoraj 27.000?

Velike atrakcije, med katere spadajo tako Madonna kot U2, rabijo za razprodan koncert — ali kaj šele turnejo — več ljudi, kot pa imajo res ortodoksnih privržencev. Publika niso samo fani, ki ne bi niti v sanjah zamudili njihovega nastopa; so tudi navadni firbci in žurerji; ljudje, ki bi si radi naredili zanimiv večer ali pokazali otrokom, kako to zgleda; družbe prijateljev, ki grejo enkrat na koncert namesto na večerjo. Začnem lahko pri sebi: dva tedna pred koncertom še nisem bil prepričan, ali se mi sploh ljubi na Madonno. Saj nisem ravno fan. Sem sploh kdaj bil? Saj ne rečem, ampak … Tako imenovani sindrom Stonesov v mestu, ki polni stadione povsod po svetu — češ: “Stonesi igrajo tako rekoč pri nas doma, jaz pa ne bom šel? Kaj je narobe z mano?” — v Ljubljani ne deluje.

Je Ljubljana premajhna? Je Slovenija premajhna? Nikakor ne — ne v demografskem smislu, na vsak način pa v kulturnem. Premalo je takih Slovencev, ki niso recimo Madonnini fani, pa bi na koncert vseeno šli iz radovednosti ali želje po zabavi. Povprečen Slovenec, rojen med letoma 1941 in 1991 — mislim tak, ki mu pop glasba v živo ni tuja —, ne bo šel na Madonno, ker to ni njegova glasba. Povprečnemu Slovencu ne bo prišlo na misel, da bi za en večer suspendiral svoje (indoktrinirane) glasbene preference in šel poslušat Madonno samo zato, ker bi se pa pri tem mogoče le zabaval, ker pa le ni neka zadnja glasbena brezveznica in ker slučajno nastopa ravno v Ljubljani.

Začnimo seštevati. Na Madonno bi šlo bistveno premalo tistih, ki so v Križankah abonirani na Nicka Cavea ali Gilberta Gila (če omenim le dva tipično “ljubljanska” koncerta); premalo tistih, ki se v Cankarjevem domu ali na Jazz festivalu redno udeležujejo koncertov avantgardnega jazza ali, na drugi strani in skorajda masovno, latino žurov v okviru Poletnega festivala. Naprej: mislite, da bi na Madonno šla omembe vredna količina privržencev etno popa, ki so kuhani in pečeni na Drugi Godbi? Ne verjamem. Mongolsko grleno petje, židovski klezmer ali senegalska tolkala so po v Ljubljani veljavni teoriji nezdružljiva ne le z Madonno, temveč celo z nekajurnim poslušanjem Madonne v živo. Še: ali morda mislite, da bi šli na Madonno tisti, ki sicer čemijo v Rogu in na Metelkovi? To bi šele bilo naivno pričakovati!

Vsi ti glasbeni predalčki skupaj morda samo v Ljubljani štejejo za en hipodrom folka — a na Madonno bi jih šlo le par odstotkov. Poskusimo torej še s kakšno demografsko, ne glasbeno definirano skupino, recimo s študentarijo, ki se rada zabava in je številčna. Ah, to ni njihova ideja razvedrila. Njihova ideja je verjetno Big Foot Mama na Gospodarcu, kjer se ga lahko pošteno ulijejo!

Pri vsem skupaj pa je najbolj smešno to, da so tudi vsi zgoraj našteti frustrirani, ker v Sloveniji še nikoli ni nastopila megazvezda. Tak koncert bi sicer podobno godil njihovemu nacionalnemu ponosu, kot so Hrvati z U2 double billom ta teden proslavili največjo zmago po Oluji — vendar za to ne bi žrtvovali svojih glasbenih principov.

Z glasbo ni heca. V Ljubljani že ne.

Dnevnikov Objektiv, 14. 8. 2009

  • Share/Bookmark
 

Objavljeno v Nedelja, 16. Avgust, 2009 ob 10:28 v kategoriji Dnevnik 2004-, Kolumne.
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback.

92 komentarjev na “Za hipodrom folka”

  1. Didi pravi:

    Gartner se bo stopil od sreče, ko bo to prebral.

  2. simons pravi:

    Nekaj sigurno je na tem.

  3. nevenka nevenka pravi:

    Res je, se popolnoma strinjam. Imamo specifičen okus.
    In to, da je nekdo zvezda za nas ni dovolj. Smo pač zahtevnejši. Po eni strani hvala bogu.
    Mi pa, tako kot praviš, ni čisto vseeno, da je koncert propadel. Predvsem mi je to znak slabe poslovnosti.
    Ljubljanja je blizu Evrope, pa bi lahko velik del poslušalcev prišel iz tujine. Koncert je bil prodajan na zelo slab način. Pa še nekaj se mi zdi, jaz nimam navade kupovati karte mesec dni pred dogodkom. Zadnji teden verjetno, ko bi bila res prepričana, da koncert bo. Eko.
    Morda bi pa šla firbcat. Tako pa ne bom nikoli izvedela.

  4. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Podpišem do zadnje pikice. Napisal si še bolje kot jaz. Kapo dol.

  5. 1tujec 1tujec pravi:

    Tukaj ne gre za Ljubljano, ampak za celotno Slovenijo, pa še kaj zraven …

    Meni nekatere od Madonninih pesmi gredo v uho, mi pa na kraj pameti ne pade, da bi jo poslušal v živo za ceno 200 € 100 m vstran od odra … Vsaka glasba je za kaj dobra, Madonnina je za radio in klubsko sceno, koncerti v živo pa, ne hvala.

    Moje mnenje, za katerega pa menim, da ga deli kar nekaj Slovencev. In v tem ni nič slabega.

  6. Rado pravi:

    Kaj je pravzaprav “biti na koncertu mega zvezde”?
    En velik happening?
    Je sladostrastje, ki ga ni moč izpustiti?
    Koliko je življenje tistih, ki ne hodijo na takšne koncerte revnejše od udeležencev?
    Hm?

  7. nevenka nevenka pravi:

    Le kako ti je uspelo napisati bolje kot Gartnerju?
    I wonder… ;-) Si šel na kak tečaj?

  8. Maša Tomažič pravi:

    Luštno napisano, razen nelogičnega (v)stavka (lapsusa?): “Povprečen Slovenec, rojen med letoma 1941 in 1991 — mislim tak, ki mu pop glasba v živo ni tuja —, ne bo šel na Madonno, ker to ni njegova glasba.”

    Letniki 70′ + so med drugim odraščali (tudi) z Madonno… Papa don’t preach se mi je vsedla denimo v dno duše ravno v mojem najbolj senzibilnem času :)

  9. bojan pravi:

    Si se mogoče vprašal, če folka dejansko Madonna ne zanima, ker je že “prežvečena” stara in nezanimiva?

    Tako kot večina ljudi ki jih poznam – U2? ja, takoj, ni problema, Madona? ne, na živce mi gre, neumna muzika, ne mislim dajat 70€ za nekaj kar mi gre na salamo!!!!

  10. mgerencer pravi:

    Ne moreš pričakovati, da bo nekdo za svoj firbec plačal 100 evrov. Če pa je to bil del računice, potem pa bog pomagaj!

  11. sanjac pravi:

    No ja…jaz recimo nisem šla zato, ker so bile vstopnice predrage za to, da bi ”šla malo pogledat”. Sem tiste bankovce raje namenila za nekaj, kar mi je res všeč, ne pa za happening, na katerem je ”dobro biti”… Žal za oboje ne znese.
    Res; popredalčkani smo, in to nikakor ne drži samo za našo malo državo. Ampak obenem verjamem, da če bi bila vstopnica dostopnejša, bi bilo tudi firbcev iz drugih predalčkov bistveno več.

    @1tujec: se popolnoma strinjam. Da ne govorimo o tem, kako mora šele izgledati (in se slišati) koncert iz bolj oddaljenega prostora za rajo…stran vržen denar.

  12. ah pravi:

    Madonna je čist kul,

    AMPAK

    je tako prežvečena, da nikakor ne bi šel na koncert.

  13. Žogca pravi:

    Pri vsem skupaj pa je najbolj smešno to, da so tudi vsi zgoraj našteti frustrirani, ker v Sloveniji še nikoli ni nastopila megazvezda.
    ——————–
    Pa še mnogi drugi so zaradi tega frustrirani. A če bi prišlo do velikega koncerta, vstopnic ne bi kupili.

    Moje mnenje je, da Slovenec raje da denar za pozlačeno kljuko, žaluzije, novo posodo, za koncerte pač ne. Sodim po tem, koliko zavijanja z očmi je, ko jaz rečem – sem bila na tem in tem koncertu, karta 35 evrov, na tem in tem, karta 32 evrov, na tem in tem … Pa so to v bistvu poceni karte, ampak Slovencem se zdi to stran vržen denar. Kako potem pričakovati, da bodo množično metali za karte po 100 evrov? In ja, za poln hipodrom, na primer, bi to morali početi množično.

  14. dare dare pravi:

    Ja, dobra analiza, kaj naj drugega rečem. Ampak , kljub vsemu mi malo čudno deluje ugotovitev, da ne gremo na Madonin koncert zaradi kulturne majhnosti. O marička madona …. zaradi česa šele ne grem nikoli c CD (oziroma sem bil tam šele dvakrat v lajfu!) ali v filharmonijo. Mislim, kaj pa je to za ena reč … Madona !
    Ja, pretiravam. Hotel sem samo omeniti, da je tak koncert za večino relativno še kar draga zadeva in vsaj zase vem, da si bom takšne podvige privoščil le za glasbene veličine, ki mi bo zanje jasno zakaj to sploh so !! lp

  15. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    V tem tekstu sem se omejil na kulturne oz. glasbene preference. Slovenska varčnost pa je seveda poglavje zase – mogoče celo dominanten postranski razlog.

    Res, ko berem nekatere komentarje, dobim občutek, da je Slovenija med najrevnejšimi državami na svetu.

  16. mark pravi:

    Med najrevnejšimi…, seveda smo smo, samo ne v finančnem smislu, mi smo hudo revni nekje drugje! Se pa kar strinjam s povedanim in tudi komentarji

  17. štulič pravi:

    haha po naslovnici sodeč, sem mislil, da se ga je, res kje, za hipodrom jih nabralo!?

  18. nimiy nimiy pravi:

    po moje je narobe, da se posplošuje. se popolnoma strinjam, da je bil problem predvsem v tem, da je izostal tisti del občinstva, ki se ga ne more šteti kot madonine oboževalce, ampak po moje se je treba vprašat ali je morda problem v tem primeru madona kot taka in ne to, da smo pač slovenci taki, da bi kategorično bojkotirali vsak koncert, ki ne bi bil povsem po našem glasbenem okusu. jaz ne verjamem, da obstaja band, ki bi lahko samo z die hard oboževalci v sloveniji napolnil kakšno hako tivoli, kaj šele kaj večjega. tako da to dejstvo je v vsakem primeru prisotno.

    jaz recimo na madono ali pa MJ niti pod razno ne bi šel, pa četudi mi koncert organizirajo pred hišo in mi dajo vstopnico zastonj. sem se pa recimo v petek brez problemov peljal 270km do zagreba in nazaj, da sem videl U2, katerih nikoli v življenju nisem poslušal, tako da sem poznal 1/3 pesmi, ki so jih na koncertu izvedli. res, da sem imel tam karto zastonj, ampak strošek je vseeno bil tam okoli 35€, da o tem, da sem na cesti preživel približno 7 ur niti ne zgubljam besed. za madono pa se mi ne bi dalo it sedet niti na lasten vrt, ki ga itak nimam. pa na metallico sem recimo šel pred leti za bežigrad, pa čeprav jih spet nisem poslušal. in tudi me bo težko kdo prepričal, da je bilo na tistem koncertu 23.000 ortodoksnih oboževalcev. kvečjemu kakih 10.000, pa še to je pretirano, a koncert je vseeno uspel. madoni in MJ pač ne.

  19. Maradona pravi:

    Marko Crnković = Iztok Gartner 2 oziroma oba spočeta ob “kakšnem močno halucinogenem tripu” :D

  20. Žogca pravi:

    Daleč od tega, da bi bili najrevnejši, samo prioritete so drugje. Primer. Ženska na parkirišču pred Intersparom stopi iz ganc novega golfa s celim kupom dodatne opreme. Vemo, koliko to stane. Ima petcentimetrski narastek, mastne lase, razcepljene. Frizerja ni videla že sto let. Ko pogledaš čevlje, veš, da so stari kot zemlja. Oblečena je kot zadnji revež. Ima pa golfa. To je ta slovenska mentaliteta. Meni zelo tuja. Bi si zrihtala frizuro, lepo oblekla, kupila nove čevlje in se z deset let starim polotom peljala na koncert. Ampak ne, to se njej ne vidi na pravi način.

  21. aha pravi:

    Žogca

    ta ženska, ki si jo opisala ma tega golfa na lizing …

    Prioritete so lahko tudi mesečne položnice, šolske potrebščine, garderoba, obutev, tistih nekaj dni dopusta in še in še

    in ja

    veliko folka je revnega.

  22. Vanja pravi:

    eh bravo, končno…iti na koncert Madone samo zato, ker se je Madona iz svoje veličine končno spustila in bi celo odkoncertirala v naši mali državici. Madona kot pojem nekega uspešnega glasbenega marketinga…svaka čast in respect amapk jaz potrošništva pač ne ponotranjim. ko jebe staro Madono,že kot mlada je bila povprečna v vseh pogledih..od izgleda do glasbegnega talenta (je pa super plesalka) in samo nadpovprečno ambiciozna in zagnana…mene bolj impresionira Esma Redžepova. Ali Glibert Gil. Ali nek Marko iz Dolnje vasi. morda pa Slovenci le nismo takšne ovce.

  23. Tečnstrdesc pravi:

    Pozabljamo, da Slovenci še kako obiskujemo velike koncerte in festivale po celi evropi. Sam menim, da ne gre samo za zgoraj navedene razloge za propad velikih koncertov pri nas, kakor tudi za veliko nezaupanje v organizacijo in izvedbo koncertov, s čimer imamo precej izkušenj iz štadiona in Hale Tivoli. Ako gremo v bližnji Milano, na Dunaj, Minhen ali v Budimpešto pa se z gotovostjo izognemo žalostnemu ozvočenju, šlampasti organizaciji in povprečnim izvedbam.

  24. Tomica Tomica pravi:

    Hja, sem že aprila dvomil po pogovorih z nekaterimi drugimi ljudmi, ki najemajo glasbenike za nastope v Sloveniji http://tomica.blog.siol.net/2009/04/06/madonna-bo/
    Za Madonno v Sloveniji ni (bilo realne) računice, še posebej pri njeni ceni, ki je – če se prav spomnim lanskoletnih črnogorskih podatkov – okoli 5 mio USD. Ne strinjam pa se, da slovenski mediji tega niso napovedovali; imaš recimo julijsko naslovnico City Magazine, ki je bila njena, plus ogromno člankov (tudi v “tvojem” Dnevniku).
    Težava je sam izvajalec in status; mesijanski Bono je vseeno s svojimi posnel več dobrih albumov, kot je Madonna imela komadov. Brez MTV-ja bi bila še manjša, kot je. Nasploh pa že ogromno let ni izdala hita (kaj šele serije hitov), pa tudi njen spektakl je bolj plesnega kot glasbenega značaja; v plesu pa je konkurenca povsem drugačna.
    PS Največja hrvaška zmaga po Oluji ni en ali dva koncerta v ZG, ampak tretje mesto s SP v nogometu 1998 ;)

  25. Hay pravi:

    Marko Crnkovič, ti bi moral biti dramatik.

    Znanstveniki bi tvojo teorijo že v osnovi zavrgli, zakaj svoje zaključke gradiš na ustvarjanju fiktivnih ali v najboljšem primeru posplošenih skupin, vmes pa vzpostavljaš povezave, ki lahko na pamet pridejo samo kakšnemu pisatelju s preveč domišlije.

    Če pa bi kot novinar dejansko malo bolj raziskal stvari, pa bi videl, da za Madonno nasplošno ne vlada kakšen poseben interes oz. so njeni koncerti geografsko tako prenasičeni, da povpraševanje nikakor ne presega ponudbe. Še več, Madonna je do sedaj uspela razprodati samo koncert na Švedskem!

    Me pa zanima kako bi ti v svoji domišljiskem svetu razčlenil dejstvo, da so zaradi podobnih razlogov kot v Sloveniji (premalo prodanih kart), lani v Madridu prav tako odpovedali koncert….

    Madrižani… 7% procentov jih posluša samo glasbo, kjer so uporabljene kastanjete….

    Slovenci nismo prav nič posebni. Še eden izmed koncertov v liniji Madonnih koncertev, ki je propadel… Pa kaj potem, naj se ona zamisli, če je morda njena glasba še sploh atraktivna, njeni managerji z logisti vred pa naj špekularijo z migracijskimi ocenami…

  26. Rado pravi:

    Madona se nima kaj za zamisliti.
    Ona je svoje naredila.
    Zdaj le še lovi denar iz minulega dela.

    Z ozirom na njeno resnično glasbeno kvaliteto, je v proporcu naredila še več pompa, kot sam veliki kralj, Michael Jackson.
    Nima si kaj očitati.

  27. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tomica, za glasbenega poznavalca, glede Madonne, zelo čudno pojmuješ kaj pomeni imeti hit.

  28. Dushlaudn pravi:

    Radoslav kar 2x, Reboljke pa ni. Dolina čudes.

  29. Pris Pris pravi:

    @Hay:
    Potem te podatki niso pravi?

  30. Tomica pravi:

    Iztok – od Ray Of Light ni nič hitoidnega naredila, razen pogodbo z Live Nation podpisala, s katero je na globalni turneji. Sicer pa se je pravi javil, da bo komu “čudno” govoril…

  31. aha pravi:

    čudak je reku čudaku da čudn govori

  32. Tomica pravi:

    :) in potem je vse čudno bilo… zdaj pa nazaj na Madonno, 2 čudaka nisva vredna, da pokvariva blog o kraljici popa

  33. Kokica pravi:

    ne… trije čudaki, ker tomica je čudn za dva gartnerja

  34. NoMercy pravi:

    Tale MC analiza se mora ponderirati s koeficientom 0,25 – torej drži za eno četrtino => za nepismene.
    20.08.2009 je v sredo, na vrhu počitnic!! pa še vlakov iz drugih delov ni nihče objavil, da bi bili!!
    Madono lahko občudujejo le še tidti v “predjamskih gradovih”.
    Ob dejstvu, da te policaji jebejo že zato ker si živ pa itak samo tisti, ki mora in indijoti gredo zvečer na cesto. Se ga raje na mrtvo nacukam pred ekranom in gledam clipe.
    Skratka: organizatorjem je uspel popoln dizaster, da koncera NI.
    Osebno pa itak ne hodim niti k maši ob ponedeljkih – je preveč ljudi, niti z avto na cesto, če pričakujem, da bom stopil na zamašek pirovske steklenice.

  35. NoMercy pravi:

    aja pa še tole:
    po pisanju MC_a se v LJ itak dogaja manj, kot pa v vaški gostilni s prsato kelnarco za šankom
    Jonas Ž se je celo odselil na obalo in raje gleda morje
    ….
    aja, A. Košak nekaj opleta, pa mi ni jasno, da npr. kolturni hram sodi na obrobje mesta ob obvoznico, da lahko kmetje pridemo občudovat, kar smo z davki plačali.
    dr. Mencinger pa je že davno razložil: LJ nima šans, da postane Mesto, ker njeni prebivalci za konec tedna hodijo domov na kmete na spodobno hrano

  36. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tomica, če želiš, ti naštejem vsaj 10 velikih hitov od Madonne v zadnjih letih, se pravi hitov, ki so osvajali prva mesta in se prodajali za med ter vrteli sto na uro?

    In ja, če po tvoje njena nova muska ni kul, še ne pomeni da ni bila hit.

    Tvoje ocene so zelo pavšalne in se za nekoga, ki se ima za glasbenega eksperta, ne spodobijo.

    Če neke scene ne spremljaš, še ne pomeni, da ni hitov v njej.

  37. Žogca pravi:

    Žogca ta ženska, ki si jo opisala ma tega golfa na lizing …
    ————————
    Ne pravim, da ne, ampak z obroki za lizing, s tem denarjem, bi lahko uredila sebe, kajne? Lizing ali ne, zadevo plačaš.

  38. kobilica kobilica pravi:

    Mick Jagger resno razmišlja,
    da Stonsi v Ljubljani nikoli ne bodo igrali…

    pa ne samo on….Bono ima podobne poglede, M.J. je itak umrl

    Dylan sploh ne ve za Ljubljano, kdo bi še bil….Luis Armstrong….ne ta je tut že mrtev—–

    Paul Mc Cartney/on pa bi z The Beatles….sam kaj….ko sta že dva pod rušo….

    aaaaaaaaa…Sidharta…toooooo…sam ti ne štejejo ker so naši…..

  39. nimiy nimiy pravi:

    @kobilica,

    dylan je v ljubljani nastopil leta 1991.

  40. blitz blitz pravi:

    Oh, joj, kako smo pri taki zadevi vsi po vrsti pametni. Pri tem pa vsi samo na debelo blefiramo… Neovrgljivo je le dejstvo, da zares velikih pop ali rock v Sloveniji ne uspe organizirati nikomur. Propadlemu Jacksonu pred leti je torej sledila še sama Madonna.

    Ali Markovi argumenti držijo, je težko soditi. Gotovo je res, da morajo iti na tovrstne koncerte poleg die hard fanov tudi firbci, a takih Madonna, kot kaže, ne zna privabiti, vsaj ne v Ljubljani. Vprašanje pa je, zakaj? Tudi na nekaj sto slovenskih avtobusih, ki peljejo na Stonese, Pink Floyde, Robbiea Williamsa, Bossa ali AC/DC k sosedom,ali v München, najbrž niso samo die hard fani. A zdi se, da Slovenci koncerte povezujemo z obveznim nomadskih pridihom. Če sodim po sebi – v času bivanja na Dunaju in v Münchnu sem si ogledal tam manj koncertov, kot si jih ogledam zdaj, ob tem, da sem tam imel do njih 5min vožnje, tukaj pa tudi do 4 ure. Zame je koncert že v navadi kot doživetje, za katerega se je treba potruditi.

    A tovrstna argumentacija seveda ne zdrži. Sploh, ker kakšni domači abervezniki, kot denimo Plestenjak, Magnifico ali nekoč Simona Weiss zlahka napolnijo izbrana prizorišča, je pa res, da imajo razen srednjega, drugo in drugačno občinstvo. Morda pa je kavelj treba iskati v dejstvu, da ne Jackson pred leti, ne zdaj Madonna, nista ravno na vrhuncu slave in moči. Madonnini največji hiti so namreč kar nekaj let oddaljeni in glede na svoj vse prej kot dolg rok uporabe pač niso več v ušesih množic. Pa še sama “nebrezmadežna” se je iz mladega kosa mesa spremenila v eno samo kito, ki že dolgo ne privlači več brhkega mesa željnih množic. Naj mi oprostijo vsi fani – strinjam se, da je gospa glede na svoje talente naredila ogromno, ampak njena muzika je vedno bila in je zgolj pofl.

    In na koncu je morda res tudi, da so naši organizatorji nesposobni organizirati tako velike koncerte. Še vedno pa ostane odprto vprašanje, ali je v Ljubljani možno narediti zares ogromen koncert – ne bomo vedeli, če ne bomo enkrat poizkusili z zares velikimi in tudi dobrimi – denimo U2, Pink Floyd ali Boss.

    Sicer pa, če se prav spomnim, so pred leti, takrat še na bežigrajskem stadionu, že prirejali zelo dobro obiskane koncerte (Joe Cocker, Kelly Family, Metallica), torej se najbrž da.

    Je pa pri takih kolos koncertih vedno vprašanje, kdo je sploh ciljna publika – sam sem obiskal nekaj takih koncertov (Pink Floyd, Rolling Stones, Bon Jovi) in moram reči, da name ne naredijo nobenega vtisa, saj nastopajoči sploh ne morejo navezati pristnega stika s publiko, razen morda z jokajočimi smrkljami v prvih vrstah, ki itak ne vedo, za kaj gre. Tako se jaz raje peljem nekaj ur na koncert v zabačen klub, kot pa na sosednji stadion.

    “…Začnem lahko pri sebi: dva tedna pred koncertom še nisem bil prepričan, ali se mi sploh ljubi na Madonno. Saj nisem ravno fan…” – Za božjo voljo, marko, zakaj bi pa sploh šel? Nisi fan, veš, da gospa ne ponujajo niti vrhunskih glasbenih užitkov, v njenem spremljevalnem bandu ne igra nobena glasbena ikona, dobiš le spektakel naspidiranih plesalcev – ampak za ta denar lahko pelješ vso družino na balet in v cirkus, pa boš videl boljši ples in atraktivnejše akrobacije. Ne, tega res ne razumem.

  41. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Armstrong pa še kakšnih dvajset let prej, če se ne motim.

  42. nočni.metulj pravi:

    kobilica …Dylan ne ve za Ljubljano? ..hm mogoče res ne, ampak nastopal je pa že v Lj in nafilal ne samo Halo Tivoli , ampak tudi stadion za Bežigradom.

    Paul Mc Cartney ziher ne bo hodu v Slovenijo, razen če ga bo prijel, da bi nalomu unga, k je ljubimkal z njegovo bivšo Heather Mills

    Še največ šans imamo, če verjamemo Zokiju, ki je zadnjič neki obljubljal, da ko bo stadion končan, da bo prpelu eno res znano skupino…in je omenil Rolinge..

    Jaz osebno ne hodim na koncerte, kjer je že vnaprej jasno, da bo pevec telovadil na odru zadaj bo pa play back.

  43. janez pravi:

    Mularija kaj govorite da še ni bilo v Ljubljani mega zvezde
    jaz osebno sem bil na koncertu v hali Ray Charles ,Tina Turner,
    Blod, Swet and Tears ,ki so bili takrat IN.
    Ne pa kot Madonna ,ki je že malo scufana.Na žalost,se takozvane mega zvezde ne zavedajo kdaj je treba nehat.Tisti ki so bili njeni največi fani ,so verjetno sedaj stari 30-40 let poskušajo vzgajat in preživet svoje otroke v času krize,ne pa da bi hodil na njen koncert Nostalgija v teh letih še ni tako prisotna.
    Na žalost je že tako ,z mano ,z starimi avtomobili ,ali pa z Madonno naj še tako dobro zgladaš si pač star.Edina prednost ki jo imamo pred mladimi je modrost.Te pa menangerji Madonne in naši organizatorji koncerta pač nimajo.

  44. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Iztok, ti res nič ne razumeš. Na velikih koncertih naredi svoje tudi množica. Mene to fascinira. It always did. Ampak res mora biti masa. Stadion ali zelo velika dvorana, večja od Križank ali Tivolija. Nekajkrat sem to doživel. Dylan (Dunaj ‘81, 20k ljudi), Dire Straits (Zagreb ‘82, 30k), Prince (München ‘88, 80k), Bowie (Zagreb ‘90, 50k), NIN, RHCP (Woodstock ‘94, 300k), Rolling Stones (Zeltweg ‘95, 90k), U2 (Sarajevo ‘97, 50k), mogoče še kaj. Premalo, saj vem, ker se mi ne ljubi prav zelo okrog voziti na koncerte, pa še sledim slabo. Žal mi je, da so mi večkrat nekako ušli Floydi. Da o Led Zeppelin ne govorim.

    Zato pa sem bil na Deep Purplih (Izola ‘96, 2k). ;-)

    Pa saj ne gre samo za koncerte. Podobno fascinantna je bila proslava (parada) ob 200-letnici francoske revolucije (Pariz ‘89, 2M) ali 50-letnici konca II. svetovne vojne (London ‘95, 200k). In po drugi strani to tudi nima direktne veze s tem, ali sem fan ali ne. Užival sem tudi (celo) na Kelly Family (Ljubljana ‘98, 35k) in na Siddharti (‘03, 25k).

    Nočni Metulj: Macca je že bil v Ljubljani. S Heather Mills je obiskal njenega bivšega fanta.

  45. Mr. Mojo Mr. Mojo pravi:

    @Marko:
    Majhen popravek: Dire Straits so bili v Zagrebu leta ‘83, ne ‘82.
    Številka 30.000 se mi zdi precej velikodušna, če ne pretirana. Res je bil fantastičen koncert in res se je nabralo kar dost ljudi, vendar je štadion Zagreba relativno majhen, neke hude gužve pa ni bilo. Prej bi se strinjal s to oceno, če bi bila takšna gostota folka v Maksimiru. Bilo je pa zanimivo gledati štadionski koncert brez video walla. Na srečo so neki dobri ljudje zraven mene imeli s sabo gledališki daljnogled viška.

    @Tomica: če bi bil strošek za Madonno res 5 mio USD, bi po podatkih, ki jih je Pris linkal z Wikipedije, odpadlo kar precej koncertov. Hmmm… Philadelphia, Atlantic City, Atlanta… po 13.000 folka in po 2-3 mio USD bruto. Nekako se mi ne izide.

    Kakorkoli, na Madonno ne bi šel niti pod razno. Imena, ki jih je Marko naštel v zadnjem postu – Dylan, Dire Straits, Prince, Bowie, RHCP, Rolling Stones, U2 – se mi zdijo bistveno privlačnejša (čeprav sem videl samo Dire Straitse in Princea). Večinoma gre za neke mainstream popish acte, ki bi jih morda res šel pofirbcat, in pri katerih bi nemara lahko slišal kaj takega, kar bi me zanimalo z glasbene plati. Madonna se mi v primerjavi z njimi zdi daleč pod pragom zanimanja, in si ne predstavljam, kaj bi bil ta faktor, ki bi me spravil na koncert.

    Mimogrede, veliko bolj me je prizadela odpoved Diddleyevega koncerta leta 2005.

    Bo Diddley > Madonna

  46. Mr. Mojo Mr. Mojo pravi:

    Mimogrede, izbrskal sem karto iz arhiva (kdo bi si mislil, da še ni preperela…):
    Dire Straits, Zagreb

  47. Dante pravi:

    Saj se z zapisom da strinjati, ampak je pa zelo ozsko gledano – tipično samo Ljubljana in njene kaprice.

    Kot, da je bil koncert samo za Ljubljančane in odvisen od njihovih muh.

  48. Tomica pravi:

    @Mr. Mojo – http://www.barinfo.co.me/Arhiva_vijesti/13.01.2008.html Tole je prvi, ki mi je uletel, ni pa bil edini. Možno je, da ima za ameriški del turneje drugačen deal/interese kot za ostanek sveta. Pri Američanih nič nenavadnega.

    @Iztok: Daj, naštej 10 Madonninih hitov v zadnjih desetih letih, če se že tako širokoustiš. Ali pa 9, ker ti bom prišepnil Music (z Ali G.-jem v spotu, ki vseeno ni bil posebej velik hit).

  49. Dante pravi:

    @Tomica

    Iztok misli, da vse kar vrtijo na MTV velik hit.

  50. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ni panike:

    Ray of Light, Frozen, The Power of Good-Bye, Substitute for Love, Music, Don’t Tell Me, American Pie, Hollywood, Die Another Day, Hung Up, Get Together, Jump, Sorry in seveda 4 Minutes, Me Against the Music, The Beat Goes On ter Give it To me.

    To so hiti, dragi kolega. No ja, razen če ti pod hit šteješ le največji hit določenega leta, kar bi bilo seveda nepošteno in strašno pavšalno ocenjevanje.

    Če želiš ti pa naštejem še vsaj dvajset hitov od dvajset let nazaj. Pri Madonni pa je to res lahko, saj ima več Top 10 hitov od Presleyja in Jacksona skupaj.

    In da ne pozabim, Ray of Light se je samo v ZDA prodal v štirih milijonih, Music po svetu v enajstih milijonih, American Life je bil 32. najbolje prodajal album na svetu leta 2003, Confessions on a Dance Floor je njen šesti number one album na Billboardu, pesem Hung Up pa je kraljevala na prvem mestu v kar 45 državah, kar je rekord vseh rekordov. No ja, turneja, ki je album spremljala, je bila najbolj uspešna turneja kake pevke tistega časa, dobila pa je tudi Grammyja. Hard Candy je bil številka ena v 39. državah, po prodaji pa se je uvrstil na deveto mesto vseh albumov na svetu. Turneja Sticky and Sweet Tour, ki album spremlja, pa je Madoni v žep samo v ZDA vrgla celih 280 milijonov dolarjev, kar je absolutni rekord za katerokoli pevko.

    Brez zamere, če so tole tebi podatki o pevki, ki zadnjih deset let ni naredila ničesar, ti lahko rečem samo, da nimaš pojma o Madonni.

  51. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Marko, ne razumem kaj si mi hotel povedati in na osnovi česa si mi to sploh povedal.

  52. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Dante, je zate hit to, kar na MTVju ne vrtijo?

  53. End pravi:

    “Marko, ne razumem kaj si mi hotel povedati in na osnovi česa si mi to sploh povedal.”

    Kakšno presenečenje.

  54. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Iztok: “[…] moram reči, da [stadionski koncerti] name ne naredijo nobenega vtisa, saj nastopajoči sploh ne morejo navezati pristnega stika s publiko, razen morda z jokajočimi smrkljami v prvih vrstah, ki itak ne vedo, za kaj gre. Tako se jaz raje peljem nekaj ur na koncert v zabačen klub, kot pa na sosednji stadion.”

    Na to se je moja pripomba nanašala. Na kaj neki bi se drugega?

  55. nevenka nevenka pravi:

    Meni so koncerti na stadionih tudi neprijetni.
    Še najlepše sem jih doživela v Hali Tivoli. To je zame že zeloooo veliko ljudi. In daleč najbolj sem uživala na Joe Cockerju.

  56. Tomica pravi:

    @Gartner – izbor tvojih “hitov” vse pove. Lepo si prepisal iz Wikipedie, čestitke… Raje nimam pojma o Madonni, kot o ničemer ;)

  57. nevenka nevenka pravi:

    Zadnji Madonin “hit”, ki sem ga opazila je bil Frozen.

  58. Tomica pravi:

    Pa še nekaj, glede tvojega izraza ‘kolega’ – glede na to, da nisva skupaj študirala ali delala, ne vem, zakaj ga uporabljaš. Ti nisi moj kolega, jaz si svoje izbiram z okusom…

  59. simm simm pravi:

    Pa še ena zanimivost kar tako, ko je že govora o novih golfih.

    V Zagrebu sem bil na U2 s svojim osebnim avtom. Na poti domov smo se gužvali po Zagrebu kakšno uro. Vozni park udeležencev je bil v povprečju krepko nad 10 let stare kible, brez dodatne opreme in lisičjih repov na antenah! Sem pomislil, da bi v Ljubljani take publike nabrali komaj za četrtino zagrebške, he he …
    Socialno srednji sloj je v naši deželi skoraj izginil!

  60. kobilica kobilica pravi:

    ….baje pride na nov ljubljanski stadion prav poseben gost. Bo imel koncert ob otvoritvi. Zadeva bo zelo poceni, še štroma ne potrebuje,
    sam akustika pa mora bit….. bo igral pa iz postonjske jame pa ga bodo hologramsko prenašali…..pa bo….

    http://www.youtube.com/watch?v=9g592I-p-dc&feature=PlayList&p=05DE3D5022FE9E9E&index=0

  61. Marko Crnkovič pravi:

    Kobilica: Za trenutek sem pomislil, da bo Janković zrihtal Michaela Jacksona.

  62. štulič pravi:

    Na masovko greš, če ti izvajalec glasbeno nekaj pomeni in ti pričara zvok, kot U2 prejšnjo nedeljo. Perfekcija zvoka in vibracije. Škoda, ker ne hodite več, niti prekosotelsko!

    Mr Crnkovič, z dolžno distanco ampak zgornjo izjavo ni navedel Gartner ampak whitte_rocker blitz! ;)

    Ma ne more gartner biti deležen vse arogance, no!

  63. nočni metulj pravi:

    Mah, ko tkole razmišljam o muski, ki jo sama poslušam sem prepričana, da bi lahko nafilal Stožice, tudi z žensko pevko. Babico Tino bi šli ziher gledat tudi tisti, ki niso glih rockerji tudi Celine Dion bi ziher privabila ogromno folka. Mogoče pa nismo “država s tradicijo organizacije koncertov velikih zvezd”, mogoče bi morali razmišljati, kot so razmišljali v Črni gori, ko so zavestno šli v sponzorstvo, nakup koncerta, ki je bil potem izveden s sprejemljivo ceno vstopnic.

    MC…vem, da sta bila bivša golobčka Mc Cartney skupaj na Bledu, samo…no mogoče pa imaš ti boljše insajderske informacije od mene :)

  64. štulič pravi:

    @nočni metulj. Tina je že v Nemčiji razprodana, Celine D. je kakor vem, v Las Vegiumusu abonirana… Kdo pa še od punc Madonno posluša :roll: … mogoče te instrumentaliscice al’ pa Pink?

  65. nočni metulj pravi:

    Štulič…jaz osebno bi šla ne glede na to, ali bi bil stadion, dvorana ali pa samo bife, poslušat še Shanio Twain, pa Emmylou Harris ( za njo že leta nadlegujem nekoga, da bi šla v Nashville ), pa mogoče Ano Gabriel, ker vem, da bi s seboj zagotovo pripeljala kakšno dobro skupino Mariachijev, me mika tudi Christina Aguilera in trenutno si vrtim Leono Lewis ( komad Run je zagotovo hit mojega poletja ), no za zadnji dve imam še čas :)

  66. rembrand pravi:

    MC odljično. res je… preveč smo popredalčkani in preveč smo nepopi… in hkrati najbrž vseeno premajhni…

  67. štulič pravi:

    Nu! Jaz si želim Patty Smith v Križankah! :)

  68. štulič pravi:

    hm pa mogoče Ano Gabriel v CD?!

  69. Putka pravi:

    IZTOK GARTNER pravi:
    Podpišem do zadnje pikice. Napisal si še bolje kot jaz. Kapo dol.

    A ha ha ha, priceless. :D Crnkovič je napisal “še bolje” kot internetni retardist in blogerski pavliha Gartner. Neverjetno, res.

  70. madonna pravi:

    Kolk ste bedni vsi skupi.

  71. vaba pravi:

    ..še en mandat za don Zokija pa bodo U2 v Ljubljani in sicer kot predskupina Lepe Brene, hahhah

  72. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Marko, kje za vraga sem zapisal ta tekst?

    Tomica, ne gre za izbor mojih hitov, gre za dejstvo, da so to hiti in za podatke, ki še kako držijo. Torej, Madonna je še vedno zelo popularna in uspešna, a ti tega očitno ne veš. Namesto nesramnega tona predlagam opravičilo o neznanju ali pa dejstva, da nimam prav. Magari prepisana iz wikipedije.

  73. Tomica pravi:

    Gartner – Kakšno dejstvo? Pa kaj blefiraš o “popularnosti in uspešnosti”? Kje ti živiš???

    Na tvoje glasbene ocene in mnenja se ravno ne ozrem, pač lahko tupiš, kar hočeš in tistim, ki te berejo. Ampak si hudimano slab blefer, pa še netalentiran povrh.

    Glede nesramnega tona pa ti kopiram tvoje navedke:

    “Tvoje ocene so zelo pavšalne in se za nekoga, ki se ima za glasbenega eksperta, ne spodobijo.

    Če neke scene ne spremljaš, še ne pomeni, da ni hitov v njej.”

    Od kod pa tebi kompetenca, da me ocenjuješ? Mogoče si ekspert za vse, kamor trznejo tvoje možganske celice. Pa o znanju najprej pometi pred svojim pragom, ti ekspert za filme, ki si diplomiral v copy-modify-paste tekstih pod Štefančičevimi kritikami na Mladininem sajtu. To tvoje burkaštvo je precej brez okusa in niti zabaven več nisi, če si sploh kdaj bil.

    Priporočam ti, da tukaj nehava debato med nama za vse večne čase. Zdaj deklarirano in nedvomno veš, kaj si mislim o tebi.

    Opravičilo? Daj se strezni.

  74. aha pravi:

    Tomica, opravičilo bi bilo čisto na mestu. In od Gartnerja tudi. Ker težita.

    Od začetka sta samo čudn zgledala, zdej nč več ne zgledata.

  75. Highlander pravi:

    že spet ta šuljić

  76. Highlander pravi:

    Sicer pa je madonna izpeta.

  77. Tomica pravi:

    Končno se v eni stvari celo s Highlanderjem strinjava (76.)

    Ja, opravičujem se vsem bralcem tega bloga, da težim. Ne bom več… na to temo.

  78. neznan pravi:

    Stadionski koncert pop stare babe v državi starcev pač ne more uspeti. Še izvirna Beltinška banda bi bolj “zažgala” …

  79. kobilica kobilica pravi:

    Marko Crnkovič…. glede na debate, ki so se razvile glede muzike,
    mislim da nisem s svojim predlogom nič zgrešil….

    čist ena taka neškodljiva bio varianta, stala bi pa ravno tolko, kot koncert Majkola Đeksona, okrog katerga te je prešinilo…..

    no, zdaj pa k resnim stvarem…

    a kdo ve, kdaj pride v Ljubljano spet kaj Fredy Mercury…baje bi rad zapel tisto…..čak kero je že reku….aja …tole….

    http://www.youtube.com/watch?v=LIB2UeKNFPI&feature=related

    baje ne bo nič računo…..bo zastonj….

  80. blitz blitz pravi:

    Marko, ti vređaš :wink: sicer pa hvala za odgovor, čeprav sumim, da si bil malo pod gasom, ko si bral komentarje. Fair enough – čeprav sem nekoliko presenečen, da individualista kot najbrž si, tako fascinirajo množice.

    Mene množice čisto nič ne fascinirajo, še zlasti pa ne na koncertu kakšnega dobrega glasbenika. Ker če pridem jaz uživati, rad vidim uživajoče face tudi okoli sebe – zgolj firbci pa samo varijo vzdušje …. :wink:

    No, Floydi so kar dobro funkcionirali pred stotisočglavo množico, ker Gilmour itak ne komunicira veliko vizuelno, temveč zgolj z glasbo. Stonesi pa so odradili profesionalno in nič več. Na monitorju lahko njihove izsušene frise gledam tudi doma.

  81. nočni.metulj pravi:

    Kobilica…Fredi se je vrnil pred kratkim iz nebes direktno na Zbiljsko noč, no sicer se je res postaral, malo je zlezel skupaj , trebušček ima tudi že skoraj tak, kot bi bil v enem 5-7 mesecu nosečnosti, pa še glas mu tudi malo peša….ja zamudil si ga, žal :)

    http://www.youtube.com/watch?v=rna3Z99JhxE

  82. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tomica, pa kaj je s tabo, sem ti stopil na žulj, ker sem ti povedal dejstva, ki jih očitno ne veš? Saj niso moje izmišljotine, ampak preverjeni in svetovno znani fakti, ki si jih nisem zmislil sam.

    Prav ne morem verjeti, da ti naštejem dejstva o Madonni, ti pa še vedno tupiš dalje in jih prodajaš kot moje nakladanje ter postaneš nesramen in primitiven kot mali deček, ki so mu vzeli liziko.

    Priznaj, da si se zmotil in se ne smeši še naprej.

  83. barni pravi:

    hahaha, dej ga gartner, zmelji smešnega dečka brez lizike

  84. kobilica kobilica pravi:

    nočni metulj …… TEGA SI PA NE ODPUSTIM…..da sem zamudil ta spektakel… :)

  85. IGy Poop pravi:

    Saj niso moje izmišljotine, ampak preverjeni in svetovno znani fakti, ki si jih nisem zmislil sam.
    Prav ne morem verjeti, da ti naštejem dejstva o Madonni, ti pa še vedno tupiš dalje in jih prodajaš kot moje nakladanje ter postaneš nesramen in primitiven kot mali deček, ki so mu vzeli liziko.

    Filmski “damjan murko” in blogerski “fredi miler” strikes again. :D Res neprecenljivo. Gartner kot ponavadi v svoji deluziji “priljubljenega blogerja” gromoglasno neumnost “podkrepi” s še večjo neumnostjo in slednjo potem prodaja kot “argument”, ki naj bi koga dokončno prepričal. Gartner, piši še naprej svoje patetične prispevke o svojem idolu, plastičnem pedofilu Michaelu Jacksonu — na svojem blogu, namenjenemu ne posebej brihtnim 12-letnicam — resne debate o glasbi in še čem pa raje prepusti drugim, ker prav zares nisi duhovit ali celo izviren, ampak samo še nadležen.

  86. NoMercy pravi:

    eh, koliko enega kao intelektualnega nakladanja in kakanja.
    Dejstvo je, da se je 7k folka zmotilo in je ostalih 43k (od pričakovanih 50k+) imelo prav in niso kupili karte.
    Simpl kot prežganka.
    Glede na moč številk niti ni več vprašanje zakaj ni bilo prodanih 50k kart, ampak: kateri marginalci (po MC_jevo: nule) so kupili karte :P
    Kdo vse pa bi kupil karto, če BI bilo nevam kaj … je pa tako kot z BI-seksualci: saj BI, pa nimajo niti s čim niti s kom :P

  87. Dante pravi:

    Gartner je pač medijska oseba, “multipraktik” wannabe.

    Iz nič hoče postati prepoznaven. Na koncu pa ostane slaba kopija raznih Marcelov, Jonasov….

    To pa, da se z njim tukaj bodete je pa ravno voda na njegov mlin. Saj on to potrebuje.

    Drugače je pa vsakumur jasno, da je navaden blefer….

  88. čist tko pravi:

    Se da komu preštet, koliko blogov je neonesnaženih od tega kretena iz celja? BTW, g. Crnkovič: iskrene čestitke, da ste to napisali celo bolje od nekega Iztoka Gratnerja. Le kako vam je to uspelo?

  89. vlkišef pravi:

    jah,ne vem,ne zdi se mi da je utemeljil dovolj z preverjenimi in svetovno znanimi fakti

  90. Blaireau pravi:

    Hahaha, Iztok Gartner, tisti Iztok Gartner, ki je na svojem blogu neštetokrat iz otročje trme kljuboval komentatorjem, ki so mu podajali dejstva o sto in eni reči (se še kdo spomni njegovih debilizmov o The Killers?) zdaj Tomici očita isto stvar.

    Gartner je kot internetni troll, le še bolj neumen. Hrani se s pozornostjo, bodisi pozitivno ali negativno. Izginil bo le, če ga odslej ignoriramo.

  91. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Sem kdaj zanikal prodajo njihovih albumov in dejal, da niso naredili ničesar?

  92. IZTOK faking GARTNER » Nekaj kratkih in sladkih pravi:

    [...] blogu Marka Crnkoviča se je pri objavi o koncertu Madonne oglasil tudi hišni bloger Tomica in mi posolil pamet, da Madonna zadnjih deset let ni naredila [...]

Komentiraj

Za pisanje komentarjev morate biti prijavljeni.