Bandiera roza

Sreda, 5. maj 2010

Zakaj so levičarji tako popularni? Naj kar takoj postrežem z odgovorom: saj v bistvu niso — samo ljudje jim verjamejo, da zastopajo tiste edine prave, “žlahtne”, večne, sprejemljive politične vrednote.

Pred kratkim sem v avtu ves raztresen poslušal radijsko oddajo, v kateri je tekla beseda o vlogi intelektualcev v današnji družbi. Ujel sem ravno toliko vsebine, da sem dojel, da sta bila povabljena k debati samo dva sogovornika — in eden je bil bolj ortodoksen levičar od drugega. Verjetno to sploh ni debata, če o neki temi razpravlja le nekaj podobno mislečih ljudi ali zaradi mene tudi ducat. Je pa značilno za slovenske medije — zlasti za takšne, ki se trudijo z vsebinskim, kulturnim, prosvetiteljskim poslanstvom —, da imajo raje kot polemiko nasprotujočih si mnenj ponarejeno ekumenično debato, kjer strokovnjaki opisujejo problem iz raznih zornih kotov, ne pa vrednostnih aspektov. V slovenskih medijih velja, da temeljitost odtehta pluralizem. Pluralizma — v tem smislu ne toliko političnega, temveč predvsem pluralizma kot različnosti mnenj — pa niti ne rabimo, domnevno, saj so nekatere družbene reči pač tako samoumevne, da jih levičarske fiksne ideje povsem zadovoljivo pojasnijo. Vse, kar še rabimo, je malo globine.

Le nekaj dni pozneje pa sem prebral kolumno raziskovalke, ki sem jo slišal govoriti na radiu. Tema je bila radikalna: antifašizem. Avtorica, ki je doktorirala na temo “konca neoliberalne ideologije”, je med drugim zapisala: “Zdaj, ko se vračata gospodarska kriza tridesetih let in fašizem štiridesetih let prejšnjega stoletja, se zaslepljujemo, da so krvav osvobodilni boj enkrat za vselej že izbojevali naši dedje in babice.”
Kaj je hotela s tem povedati? Da je današnja finančna kriza enaka kot tista pred sedemdesetimi leti? In predvsem, kateri fašizem se vrača? (Glede na to, da prva antifašistična gibanja datira v čas, ko fašizma samega še dolgo ni bilo, ga lahko seveda poljubno postavlja tudi v sedanjost.) Kdo so po njenem današnji fašisti? (Ugibam, ker jih ne specificira.) Hudobni neoliberalni ekonomisti? Bilderbergovci? Ameriška administracija? (Morda celo sedanja, kaj šele prejšnja.) EU? Vlada Republike Slovenije? Ali nemara opozicija? Tajkuni? Predsedniki uprav? Nadzorni sveti? Uredništvo Financ?

In potem še dan upora proti okupatorju: “[ta] je iz leta v leto bolj oddaljen od veličine, ki jo ima za našo skupno zgodovino, in zlorabljen za nacionalistično retoriko, s hujskaštvom o patriotizmu in samozavednosti slovenstva. Zlorabljajo ga tisti, ki ga potrebujejo zlorabljenega, nemočnega, nevidnega, predelanega. In zlorabljajo ga tudi tisti, ki vsem le ‘dobro hočejo’. Fašizem se poraja prav v teh naivnih dobronamernostih — ko želi nekdo drugim ‘pomagati’ tako, kot sam misli, da je prav. In te druge tudi prisili, da verjamejo, da jim bo ‘pomagal’. Kako preprosto in iz dneva v dan ti dobronamerni fašizmi vznikajo danes.”

Na živce mi gre to otročje nakladanje alla bandiera rossa, to opletanje s fašizmom, to zmerjanje vseh, ki mislijo drugače (ali celo tistih, ki se vzdržijo mnenja). Zakaj so levičarji tako jezni na ves svet? Tega ne razumem. Malo več veselja do življenja, prosim. Ker kako dobro se v resnici godi v Sloveniji levičarjem! Celo ortodoksnim! Ljudje s takimi absurdnimi in zaletavimi stališči bi v normalnih kulturnih okoljih veljali za popolne marginalce, ki so lahko veseli, če jim ne brišejo spletnih komentarjev. V Sloveniji pa imajo kolumne v mainstream časopisih in jih vabijo v debate na nacionalni radio! No, saj jih potem slišijo tudi od svojih: vedno se namreč najdejo še bolj ortdoksni, ki njih same zmerjajo, da so kot kolumnisti “na fašistoidni poziciji” (komentar na spletni strani kolumne).

Nedavno sem (v taistem mainstream časopisu) bral tudi velik intervju, kakršnega si sicer prislužijo le redki pomembneži — četudi ne vedno zasluženo —, z naslednjim levičarjem. Naslov? Malenkost, samo še eno obče mesto več iz levičarskega arzenala intelektualnih puhlic: “Temeljna značilnost fašizma je vedno gospostvo normalnosti”. No, človeka predstavljajo kot “nepoboljšljivega skeptika in neusmiljenega analitika novega krasnega sveta, ki se nam je v vsej svoji veličini odprl po osamosvojitvi”.

Pri levičarski nepoboljšljivosti in neusmiljenosti je problem vedno v poenostavljanju in samoumevnosti: “gospostvo” in “normalnost” sta vedno razpoložljivi pejorativni oznaki, iz katerih lahko levi intelektualec izpelje karkoli, celo “fašizem”. In če je pri tem “nepoboljšljiv” in “neusmiljen” — kar nima zveze s skepticizmom in analitičnim duhom —, pa ima pri roki tudi totalitarno aluzijo na “krasni novi svet”, s katerim lahko v kali zatre misel na vsak politični ali družbeni napredek, pri katerem ni sodeloval.
Naj omenim še en levi intervju. Izid nove publikacije je vedno dogodek, zato še tem bolj nestrpno pričakujemo, koga si bo uredništvo izbralo za prvi intervju, s katerim bo nakazalo svojo vrednostno orientacijo. Ko smo nazadnje nekaj takega dočakali, so naredili manifestativen intervju s starim levičarjem, verjetno enim prominentnejših in popularnejših s (pop) kulturne scene, čeprav obenem tudi enim bolj okostenelih v svoji ideološkosti. “Levega žlahtnega populizma pa od nikoder”, se je glasil naslov.

To me napeljuje na še eno obče mesto: kadar levičar — slovenski, seveda — omenja desnico, ne pozabi pripomniti, da je nasprotni politični pol sicer dobrodošel, češ, saj smo demokrati, kajneda, dopuščajmo različna mnenja, he-he, vendar s pripombo, da si želijo “žlahtno” desnico. Tudi Kučan je že večkrat omenil “žlahtno desnico”. Citirani primer pa samo dokazuje, da se je ta nesramnost razširila na vse eventualne (četudi neobstoječe) nasprotnike: ti naj bodo “žlahtni”, da nas bodo vredni, ali pa jih naj ne bo. Ampak kakšna je to sintagma? Kakšna bi morala biti po njihovem — poudarjam: po njihovem! — desnica, da bi si zaslužila oznako “žlahtna”? Ali si pod to oznako predstavljajo benigne priletne možakarje v sivih črtastih oblekah, kakršni se sprehajajo po hodnikih britanskih torijcev in si mrmrajo v brado aristokratska gesla iz časa kraljice Viktorije? Domnevam, da so ameriški konservativci, nasprotniki Obamove zdravstvene reforme in podporniki svobodnega nošenja orožja, po njihovih kriterijih pač le fašisti.

Kakšna desnica bi bila skratka sprejemljiva za slovensko levico? Najbrž vsaka, samo da ne bi bila takšna kot sedanja vladna opozicija (ali vsaj del opozicije).

Sanje o “žlahtni desnici” so še tem bolj perverzne, če pomislimo, kje pa je dandanes kakšna realna žlahtnost pri levici sami!

Da so levičarji v slovenskih medijih tako popularni, je seveda posledica desetletij življenja v socializmu, deloma pa tudi predosamosvojitvenih civilnodružbenih gibanj. Ta so bila učinkovita in očitno tudi pozitivna, a nenačelna in oportunistična koalicija vseh, ki pa se je z realizacijo zastavljenih političnih programov do danes razcepila in diskreditirala. Zgodilo se je najhujše, kar se je lahko zgodilo: eni so se odrekli svojim stališčem, drugi pa se niso. Toda oboji so ostali v bistvu levičarji. Prvi so postali politična in gospodarska elita, drugi pa intelektualna margina. In tako kot je večji del elite družbeno izpraznjen, je tudi večina intelektualcev nevredna svojega imena. Skupno pa jim je eno: bodisi deklarativno ali po intimnem prepričanju so levičarji.

Glede na slovensko polpreteklo zgodovino je logično, da je na vidnih, če že ne odločevalskih položajih po defaultu več levičarjev kot pa desničarjev (ali konservativcev ali liberalcev, z neo- ali brez) — a nikakor ne toliko več, kot bi lahko sklepali po njihovi medijski prezenci. Dejstvo je namreč, da so predstavniki levice medijem veliko bliže kot pa desnice, ker se z njimi lažje in raje identificirajo — kar je v Sloveniji kdo ve zakaj pogoj, da mediji sploh mnenjsko funkcionirajo. Zdaj že postana (in od samega začetka napačno zastavljena) debata o politični (ne)uravnoteženosti medijskega prostora preprosto izvira iz tega, da so nedeljski, nežlahtni, nereflektirani levičarji — levičarji kar tako, levičarji “po srcu” — najglasnejši tudi med navidez politično neopredeljenimi in nepristranskimi, za kakršne se mediji imajo. Zgoraj omenjeni intervjuvanec to imenuje “elementarno družbeni etični čut”.

Da, dragi Watson. Dokler boste desničarje razglašali za brezčutneže, preveč glasnih levičarjev pač ne bomo resno jemali.

Sobotna priloga Dela, 30. 4. 2010

  • Share/Bookmark
 

Objavljeno v Sreda, 5. Maj, 2010 ob 23:13 v kategoriji Kolumne, Sobotna 2010–.
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback.

68 komentarjev na “Bandiera roza”

  1. Rado Rado pravi:

    Malo več pa bi lahko zapisal o “žlahtni desnici”,
    ker dobro veš v čem je pravzaprav bistvo.

    Desnica, ki jo bolj ali manj pooseblja in vodi Janša, je desnica revolucionarnega značaja, je desnica, ki poziva na boj, ki poziva na ulice. Je desnica nezmožna normalne komunikacije. V vsem vidi zaroto. Ne verjame v institucije države. Janša, 2008 dvom v volilni rezultat, ki kliče II. Republiko, ki dvomi v Varuha človekovih pravic, v Kosovo komisijo, dvomi v Računsko sodišče (primer Podobnik) permanentni dvom v Ustavno sodišče, etc., etc. (edino tožilstvu še zaupa – kakšno naključje)

    Ne sekiraj torej Crni za levico. Se bodo že sami znašli. Ali pa tudi ne. Poskrbi raje za svoje – za žlahtno desnico. Ali pa ti morebiti že obstoječa ustreza?

  2. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Moji ne obstajajo.

  3. Žogca pravi:

    “Zakaj so levičarji tako jezni na ves svet?”

    Zanimivo, meni se desničarji ne zdijo nič manj jezni. Si jih videl včeraj pred parlamentom? Ne jezni, besni so bili.

  4. Žogca pravi:

    “Desnica, ki jo bolj ali manj pooseblja in vodi Janša”

    Paradoks, sori. Socialdemokratka stranka desnica?

  5. marš na drini marš na drini pravi:

    “(Glede na to, da prva antifašistična gibanja datira v čas, ko fašizma samega še dolgo ni bilo, ga lahko seveda poljubno postavlja tudi v sedanjost.)”

    pojem fašizma sociologi ali pa na splošno vsi znanstveni profili, ki se ukvarjajo z družbo, že dolgo ne razumejo zgolj kot asociacijo na musolinija in hitlerja, ampak pojem fašizma razumejo kot določene družbene principe delovanja in vzpostavljanja razmerij (kot tudi ideje kot take), ki so seveda obstajali tako pred mussolinijem kot se pojavljali tudi po koncu druge svetovne vojne in se seveda v različnih časovnih obdobjih tudi različno manifestirali.

    tako da ja, če fašizem razumemo na nivoju osnovnošolskega učbenika, potem imaš seveda prav, ampak bi ti namesto cinizma vseeno predlagal, da omenjeno avtorico raje vprašaš za kakšen spisek literature na to temo.

  6. Rado Rado pravi:

    Crni,
    ne govorim o “tvojih”, kot o stranki, ampak o “tvojih”, kot o drži zmerne konservativnosti /nalašč nisem uporabil žlahtnosti/.
    Vem, da se izogibaš replikam. A če si pošten, boš moral priznati, da na slovenskem “trgu” tvoje konservativnosti ne boš našel. Torej je imel Kučan prav ***/kakršnikoli so že bili njegovi nameni/.
    Slovenija potrebuje žlahtno desnico!
    Še najbolj jo je poosebljal Arhar, a kaj ko je tako politično nespreten.

    *** He, he,
    dati Kučanu prav? Raje luknjo v koleno! Kajne?

  7. Marko Crnkovič pravi:

    Da ni mojih, pomeni tudi to, da lahko dam prav komurkoli, če ima prav.

  8. jesis jesis pravi:

    Največji problem je to, da gre za Slovence in Slovenke.

    Med njimi je vedno kraljeval “Car Prepir” pa naj je šlo za 10 centimetrov neke s plevelom preraščene gozdne potke ali za politiko.

    Nekoč davno v Kraljevini SHS kje bilo znano reklo: “2 Slovenca, 3 stranke!”

    In “rdeči vs črni” je več kot rodovitna zemlja za to.

    Po drugi strani pa s tem političnim teatrom za plebejce in raznimi aferami, jamami, rovi … dovolj dobro skrivajo svoje grabežljive igre v zakulisju gospodarstva. Tako eni kot drugi.

    Samo, da te zadeve plebejcem seveda ne padejo na kraj pameti in raje pljuvajo po eni ali drugi opciji, saj se to bolje bere – razen ko gre za plačane pisce tipa Dežman&Co. To vrsto razumem – od nečesa je pač treba živeti, in če je človek ničla kot zgodovinar ali kolumnist, potem posega po tovrstnih temah.

  9. Rak pravi:

    Tole zmerjanje ali označevanje nasprotnikov levice s fašizmom (fašisti) se mi zdi podobno prepirom med vaškimi babnicami, česar sem bil deležen v mladost na vasi. Ko je eni zmanjkalo argumentov, je drugi enostavno očitala, da je kurba. Namen je bil dosežen, kdo bi potlej “kurbo”, ki sploh ni imela načina in možnosti, da se obtožbe opere, sploh še spoštoval.
    Sicer si pa o vzrokih stanja “levizma” pri nas odlično povzel v sami uvodni ugotovitvi, jaz bi dodal samo še k besedi ljudje pridevnik naivni

  10. Dajana pravi:

    Rak: :lol:

  11. NoMercy pravi:

    končno je pa MC napisal nekaj s čimer se o njem strinjam: “Moji ne obstajajo” :)
    Zato pa strelja kozle podolgem, počez, naokoli in še okoli ovinka – ker pojma nima o čemerkoli, ker niti on nima koga niti ni od nikogar – skratka MC je izgubljenček (loser, faliranec).
    Pač ovca, ki jo lahko obrije vsakdo tudi pozimi :)

  12. vaba pravi:

    Od levice je povsod po Evropi ostal samo segmet vplivne družbene podskupine, ki se v politiki obnaša kot naš Desus. Levica, so državni uradniki, mediska in estradna srenja, skratka to so takoimenovani BOBO-ji (buržuazni boemi) ali kaviar levica. Levica ensotvno ni več državotvorna politična opcija, je le branik privligiranih slojev, ki formirajo javno menje in se borijo za pridobljene pravice (službe ali družbeni vpliv). To so sodobni puritanci, ki skrbijo, da se večinama družbenih tem okarakterizira kot tabu teme, ki se čutijo poklicane, da moralizirajo in stigmatizirajo vse vprek . Levica je enostavno en velik mlinski kamen ,ki ga ima celotna Evropa obešenega okrog vratu.

  13. nevenka nevenka pravi:

    Tudi z desne nič žlahtnega.

  14. Haiku pravi:

    Hja, kar nekaj o levičarjih napisanega je res, škoda samo, da ni napisane še kaj o desničarjih, ki so tudi v prekleto žalostnem stanju.
    G. Crnkoviča razumem, ko pravi, da ni njegovih, oz, da se ne uvršča na nobeno stran, čeprav kritizira večinoma samo levico, torej le ni čisto neopredeljen.

    No, roko na srce, v Sloveniji prave levice niti nimamo, vsaj takšne ne, ki bi se borila za pravice delavcev s čim več kot oguljenimi floskulami, in figo v žepu. Desnica ima sicer nekaj dobrih idej, vendar jo pesti podobna težava kot levico, namreč popolno pomanjkanje kulturnega in strpnega dialoga, z levico pač obe delita enak program – širjenje paranoje in poglabljanje sovraštva med ljudmi.

  15. R pravi:

    “Moji ne obstajajo.” in “Da ni mojih, pomeni tudi to, da lahko dam prav komurkoli, če ima prav.” sta drzni izjavi. Odslej te bom bolj temeljito in pozorno spremljal, če to drži, če zate velja “walk the talk”. Če si tega resnično sposoben, da to ni samo neka poza, to zelo cenim. Mislim, da je to v novinarstvu tržna niša. Jaz sem lačen takih člankov, ki grajajo, kar je grajanja vredno, in hvalijo, kar je hvale vredno; pri katerih ni pomembno, kdo je nekaj storil, ampak kaj je nekdo storil.

  16. Marko Crnkovič pravi:

    R: Seveda je tržna niša. Od tega jaz živim.

  17. Forestina pravi:

    Crni je najdu temo :)

  18. nevenka nevenka pravi:

    Najdu, najdu…. in vsula se bosta AMP in vaba. Z vso svojo žlahtnostjo.

  19. NoMercy pravi:

    le kakšno je “življenje” mrhovinarja :)

  20. chef chef pravi:

    Ni boljšega kot da te enkrat zmerjajo z desničarjem in drugič z levičarjem. Res pa je, da ne moreš postat predsednik države (Bučar).

  21. smoger pravi:

    @MC: ‘Da ni mojih, pomeni tudi to, da lahko dam prav komurkoli, če ima prav.’

    Wind algorithm.

    @R:’Če si tega resnično sposoben, da to ni samo neka poza, to zelo cenim. Mislim, da je to v novinarstvu tržna niša. Jaz sem lačen takih člankov, ki grajajo, kar je grajanja vredno, in hvalijo, kar je hvale vredno; pri katerih ni pomembno, kdo je nekaj storil, ampak kaj je nekdo storil.’ OPTIMIST
    :lol:

    wind algorithm = tržna niša = $ = (politic) populism

  22. hxc pravi:

    “Najdu, najdu…. in vsula se bosta AMP in vaba. Z vso svojo žlahtnostjo”
    ali povedano drugače dva strahopetna brezjajčna kretena, ki si svojih nezanimivih, prežvečenih, večkrat izbljuvanih in ponovno zaužitih gnijočih laži ne bi upala nikoli v RL reči osebi v obraz.

  23. Robert pravi:

    Po več-letnih prizadevanjih ugotavljam, da sem v političnem smislu verjetno barvno slep. In to iz preprostega razloga, ker čedalje težje ločim politično levico od desnice.
    Premoženje razprodajajo eni in drugi, ceste na kredit gradijo eni in drugi, škandale in koruptivnost očitajo eni drugim in, neverjetno, eni in drugi so bili nekoč skupaj v nekih šolah, partijah ali celo familijah …
    Debata o L+D me spominja na vprašanje ali je splet koristen ali ne? Možen odgovor – je in ni. Pri politiki pa podobno – kar pač ta trenutek pride prav.
    Kdo mi na primer lahko pove kakšne barve politika je zafurala Grčijo in kakšne tista, ki je združila Evropo, Nemčijo ali osamosvojila Slovenijo ali recimo, katere barve politika noče dati delavcem višjih plač in upokojencem višjih penzij? In če hočete še, katera politika na primer pri nas, ne gradi cest ali ne napove zdravstvene reforme?
    Današnja politika je menedžerska in poslovodska. Nihče je ne rabi več za ideologijo, kar L&D, dejansko je. Politika je postala del družbenega sistema, javne mašine in mora preprosto svoje oddelati. Nihče nima več časa in potrpljenja, da bi čakal na ideološka izhodišča ali vizijo. To je ostalo nekje v prejšnjem stoletju in shiralo. Današnji politiki so ali operativci ali pa le komentatorji.

  24. K&K pravi:

    ja, tista raziskovalka je pa taprava ;)

    njeni podvigi so:

    - uzorpatorka kurilnice za neke brezdelneže z imenom po ruski vodki

    - junaška nastavljalka kot živi ščit v bran diktatorju sadamu.

    žal, ampak med ušesi neurejena kura :(

  25. Sphodros Rufipes Sphodros Rufipes pravi:

    Prodajanje levo-desnega koncepta je limanica za dementna mazohistična trupla, s katerimi lahko manipulira že vsaka sapica iz ust maničnih dežurnih alfa ideologov, ki zadovoljujejo svoje potentne plešave terciarne spolne užitke.

    Ljudi in koncepte je treba ločevati kvečjemu po tem, ali so ali niso etični, srčni, razumni, človekoljubni, strahopetni, leni, pohlepni, požrešni, zavistni, podjetni, spretni, čustveni, …

  26. David pravi:

    Ti daš prav predvsem svojemu žepu. V tvojem primeru je velikokrat tako. Prevečkrat.

  27. Jack pravi:

    “Zakaj so levičarji tako popularni?” Mogoče za to, ker si niti v skrajnem primeru ne predstavljam, da bi npr. volil NSDAP pardon SDS ali pa kakšno farško stranko… Sploh pa ne po zadnjih izpadih v parlamentu na temo družinskega zakonika, kjer so pokazali prav vse nijanse črne barve…
    Res pa je, da v Sloveniji ni nič tako kot bi moralo biti – levica je v bistvu desnica in obratno oz. vsi so kao na sredi pa v resnici niso. Kr neki.
    Kar se pa tiče žlahtne desnice, si jo pa mogoče predstavljam kot kakšne nemške krščanarje ali pa angleške konzervativce…

  28. alcessa pravi:

    Jack, nek Švicar je v nekem dobrem talkshowu nemške “krščanarje” imenoval krščanske socialdemokrate – po mojem je imel prav. Ker je socialna demokracija eden od polov levice, bi človek lahko bil žleht in rekel: nemški krščanarji so žlahtna desnica zato, ker so socialdemokrati.

    Vendar osebno ne verjamem, da obstajajo zapisa vredne žlahtne levice in desnice … Obstaja pa (v Nemčiji) en kup levih in desnih tematik in kdor prvi pride, jih prvi zasede. Druga varianta: kdor je na vladi, prvi izbira. V Nemčiji niti Zeleni niso prava levica…

  29. vaba pravi:

    V krizi nista ne levica in ne desnica. V krizi smo mi davkoplačevalci, ki nimamo pravne države in plačujemo za ta fevdalni kaos s tremi presedniki vlade v državi največ prispevkov na svetu od svojega dela.
    Nobene suše strank ni ne na desnici, niti na levici. Volivci na desnici so povedali, da imajo dosti eno stranko, ker od drughih ni bilo uresničeniih obljub in pričakovanj. To je sporočilo volivcev, ne pa neka suša. Strank je preveč, vse se prerivajo za državni denar, upravljanje države je pa katatsrofalno. Ljudje končno iz afere Barišević razumejo, da se je zgodila ugrabitev države s strani odvetniškega lobija.

  30. maja pravi:

    No, jaz bi kar rada odgovor na dve vprašanji, čist simpl:
    - kdo danes zastopa ” tiste edine prave, “žlahtne”, večne, sprejemljive politične vrednote” ?
    a) levica
    b) desnica

    in
    Kje so normalna kulturna okolja?
    Ker, vau, če so bi pa jaz tud rada tam živela….

  31. maja pravi:

    Aja, pa itak še osnovno vprašanje, za 10:
    Kdo je danes levica in kdo desnica?

  32. vaba pravi:

    Samo desnica, ki pretežno ustvarja vrednost, je naravni poltikus. Levica, ki je pretežno zajedalski konstrukt, ji seveda v okviru družbene upravičenosti in legitimnosti zato seveda ne more parirati. Zanimivo, da nekomunistični doktorji znanosti tega ne vedo.

  33. Rado Rado pravi:

    “Samo desnica, ki pretežno ustvarja vrednost, je naravni poltikus.”

    Tale je pa naravnost iz predšolskega učnega programa.
    :-)
    Kapital ustvarja novo vrednost, be_o. In le levica, ali desnica!

    ***
    Še dobro da si anonimen Vaba – sicer bi zdajle bil rdeč do ušes!

  34. vaba pravi:

    (33) Zelo enostavno, če imaš na oblasti levičarje. Osnovi izvor pomanjkanja dela in novo ustvarjene vrednosti v socializmu, in to imamo v Sloveniji (ponovno) od leta 1992, je v njegovem administrativnem onemogočanju. Zakaj je to tako pomembno? Zato, ker je treba vedeti, da je administrativno onemogočanje vsega in vsakogar, ki ne spada v njožji krog vodstva levice, edina kreacija, ki jo je levica sposobna izpeljati. Levica z administriranjem in arbitriranje trga stoji in pade. Razumljivo, da potem ali ničesar ni ali pa je drastično predrago. Uvajanje trga zato za levico pomeni razbijanje sistema lastne eksistence. Levica namreč živi od domnevnega pozitivnega upravljanja z riziki, ki jih kapitalizem kao povzroča, njena nacistična propaganda pa ji omogoča penetracijo tega kao problema in rešitve preko vseh normalnih meja.

    Zato je edina sreča, ki nas je v Sloveniji doletela ta, da je nastopila svetovna kriza, ki je domačo konstatno krizo, katero je levica desetletja povzročala, tako eksponirala, da se država ne more več pobrati. Očitno je, da bo treba začeti povsem na novo in predvsem drugače.

  35. dean pravi:

    Najbolj desničarska je ludmila novak. Kaj tako zarukano kmetavzarskega in nazadnjaškega zlepa ne najdeš – in evropska poslanka !? Groza ! Tam pri hudi jami bi pa s peterletom najraje s paveličevo sliko demonstrirala ob poklanih ustaših! Sramota!

  36. nov dan, nova klobasa pravi:

    Slovenija je ruralna država. Od vedno. Ta delavsko-izobraženska laž ne more trajati v nedogled. Narod si mora nehati lagati (oz. pljuvati v obraz, kot pravi stara ljudska pesem) in se scela vrniti k svojim koreninam – na zemljo. Plug morata držati levica in desnica, sicer zašajta. Slabo preorana njiva ne obrodi in usta bodo kruha lačna.

  37. Dajana pravi:

    Vprašanje je samo, koliko časa bomo še zapravljali pod to kliko na oblasti. Ker z njimi bo šlo samo vedno slabše. Lahko bi že kakšen Kramberger vstal iz groba. ;)

  38. Dajana pravi:

    Poglejte, o čem govori Kramberger leta 1990 v svojem predvolilnem boju leta 1990

    http://www.youtube.com/watch?v=uesjhBnjFWM&feature=related

  39. Dajana pravi:

    Še nekaj o levici in desnici. Zadnje volitve so bile 22.9.08, na nedeljo, bila sem v Portorožu s svojim dragim. Pred tem sem volila Janšo. Izgubil je za las. Katarina Kresal je dobila 409 glasov. In postala notranja ministrica, ki seje strah in trepet! Kdo pa je levica in desnica… od kje vam ta delitev? Iz vojne, kjer so bili na eni strani partizani in na drugi domobranci in to še zdaj ni preseženo. Zakaj še vedno ni sprave? Ker smo imeli socializem, ki nas je s svojim enoumjem popolnoma prepariral. Sploh ne dovolimo ljudem, da razmišljajo drugače kot mi sami. Že zdavnaj ni nobene desnice ali levice več, temveč imajo vsi iste programe. Tudi pri aferi bulmastifi se je to pokazalo. Vpleteni so levi in desni, ne ve se več, kdo je na oblasti in kdo je v kakšni aferi, kdo pije, kdo plača. Tako kot je rekel Pahor – vsi v parlametu so pijani, vse je zmešano.

    Kako potem vedeti, katerega politika voliti? Tistega, ki je naredil najmanj grdobij, ki je “clean”. Kako naj vem, kdo je clean? Za Golobiča smo vedeli že pred volitvami, kakšen je, pa so ga vseeno volili, samo zato, ker so bili proti Janši. Potem pa ne volimo nikogar, ki je proti komu, temveč tistega, ki ima najboljši program!

    Najboljši je tisti, ki nič ne skriva, saj ne more ničesar izgubiti. KK nekaj skriva, to že vrabci čivkajo. Tale oblast, ki je trenutno gor, je šla že z figami v žepih gor. Ampak, kaj je sploh alternativa? To, da se ljudje nehajo obremenjevati s politiko, ki jim ne bo rešila problemov, dala več denarja, našla zaposlitev, našla partnerja itd… katere že probleme imajo. Ljudje rabijo mesijo, odrešitelja, saj gre za kolektivni obup nad to državo. In potem jim dajo zdravniki anti-depresivne tablete. Ali pa ljudje visijo 24 ur pred televizijo in čakajo in čakajo, da se jim nekaj “prikaže”. Ugasnimo televizijo, nehajmo se obremenjevati, kdo je na oblasti, saj tudi tisti, ki bo prišel na novo ne bo ne lev ne desen, ne tič ne miš. Kramberger je na žalost mrtev. :(

    Obeta se kolektivno čiščenje in kolektivna katarza slovenskega naroda. Še veliko huje bo, kot je bilo, še veliko večji pretresi bodo, kot je bila afera bulmastifi – to je bil samo vrh ledene gore. Zato, ker nekateri ljudje nočejo izpustiti tega, kar vedo, pa bi morali povedati. Zato, ker ne gremo s tokom in se ne brigamo za to, kaj delajo luzerji na oblasti. No, vsi niso luzerji, a v tej vladi jih je kar nekaj.

    Crni, kaj če bi pisal kdaj o čem drugem ne vedno o teh politikih, kar je v Sloveniji dolgočasna tema številka ena.

  40. kobilica kobilica pravi:

    ne levo,
    ne desno,

    v prazno

  41. Rado Rado pravi:

    “In postala notranja ministrica, ki seje strah in trepet!”
    Kakšen strah in trepet? O čem bluziš? Kdo neki se je boji? V naši ulici nihče.

    “Zakaj še vedno ni sprave?”
    Spravno dejanje je bila spravna maša v Kočevskem rogu 1990. Basta! Če kdo še vedno vleče stare stvari ven, je to zaradi njegovih ozkih interesov kulturnega boja.
    Niz vzrokov in posledic se pa vleče. Še vedno imam v spominu pokojnega Božiča, ki je prišel ven z idejo Titove ulice. A ta ideja ni nastala iz čistega miru. Bila je direkten odziv na podobno provokacijo iz strani SDS. In tako do onemoglosti . . .

    “Za Golobiča smo vedeli že pred volitvami, kakšen je, pa so ga vseeno volili, samo zato, ker so bili proti Janši…”
    He, he, zabavno in seveda neumno se mi zdi to “odstavljanje” neprijetnih politikov z druge strani. Golobiča bi odstavljali Janševci. Kresalovo pa Jelinčič in Žerjav!
    Traparija! Svoje vedno odstavljajo svoji in ne konkurenčne stranke!

    “Obeta se kolektivno čiščenje in kolektivna katarza slovenskega naroda.”
    A dej ga lomit? Je to po Nostradamusu? Se je Kralju Matjažu tam pod Peco, brada že ovila devetkrat okoli mize?

    “še veliko večji pretresi bodo, kot je bila afera bulmastifi – to je bil samo vrh ledene gore.”
    Torej se bo v kratkem izkazalo, da so zlorabljali tudi ovce in koze, ter tu in tam celo kakšno kravo ali konja?

    Precej replik preberem, a da bi nekdo v tako kratkem odstavku nanizal toliko traparij, to pa še ne! Talent nedvomno. Slovenija ima talent.

  42. Rak pravi:

    Dajana, tvoje mnenje ne bo sprejeto, jemlješ orožje za borbo med zakletimi apologeti, levimi in desnimi. Se pa strinjam z zapisanim.
    Če se spominjaš mojih predhodnih zapisov, gredo stvari točno v napovedano smer.
    Manjka samo še finale. :evil:

  43. Dajana pravi:

    Ja, no, Rak. Rado vedno (ampak vedno) odgovarja ma moje komentarje, da takih traparij še ni prebral. ;) Je pač rastel v socializmu. Kako pa naj tisti, ki je rasel v socializmu sploh sprejme dejstvo, da vsak človek razmišlja po svoje? To je nemogoče. Tako kot jaz razmišljam je prav in vsi ostali, ki trdite drugače, ste bebci. Zato pa je NEMOGOČE, da pride v Sloveniji so sprave. Nemogoče v takem duhu. Razen tega gre za prepir v družini. Stanovnik in ta drugi taglavni domobranec – nevemkakomujeime sta bratranca.

    Torej: žlahta strgana plahta – en sin komunist, drugi cerkven, pogovarjata se ne, ker sta skregana, če pa se že začneta pogovarjat, morata kričat en na drugega – to pa ne gre, ker se v naši družini (državi) ne bomo prepirali. Torej zatreti vsa čustva, vse travme in jih potisniti daleč nazaj – mama pa je sirota Jerica, ker ne ve, kako naj reče otrokoma, da ju ima oba enako rada, ne glede na prepričanje.

    Rak, finale bo kmalu. Slovenski narod je travmatiziran do kosti in vse bo prišlo ven. Ampak problem bo samo pri tistih, ki nekaj skrivajo. Jaz ničesar ne skrivam, ker nič nimam in proti nikomur nimam nič. Naj Rado kokadaka na svojem kupu gnoja, jaz bom pa na svojem. ;)

  44. Rado Rado pravi:

    Demokratično načelo “da vsak človek razmišlja po svoje”, še ne more biti povod za vsesplošne ovacije, vsakič kadar človek odpre usta.

    Markotovo načelo:
    “6. Maj 2010 ob 08:02
    Da ni mojih, pomeni tudi to, da lahko dam prav komurkoli, če ima prav.”,
    vsekakor velja.

    Ti si takšne svobode ne dovoljuješ. Prisesano zagrizeno vztrajaš na pozicijah antirdečega in za argumente se ne zmeniš. Celo radiraš jih s svojega bloga, če slučajno kdo z argumenti demantira tvoje trditve. (Orwell, Ministrstvo resnice, Novorek).

    “Slovenski narod je travmatiziran do kosti ”
    Kdo konkrektno je travmatiziran? Najbrž tisti, ki kosti vlačijo na plano. Ostali smo se spravili že leta 1990. Ostale nas zanima sedanjost in prihodnost.

  45. Dajana pravi:

    Rado: V tvojih možganih obstajata samo dve luči rdeča (kar pomeni: stop – ne strinja se z mano) in zelena (strinja se z mano).

    Glede sprave: Sploh možna ni, dokler bodo komunisti oz. njihovi nasledniki (kako jim je že ime je popolnoma vseeno) na oblasti.

    Sprava v socialističnem sistemu (ali podobnem, kar je trenutno je, malo modificiran s tajkuni, ki imajo imena, prej se tega sploh vedelo ni, kam gre denar…), sploh ni možna. Vse države, ki so imele socializem imajo še vedno probleme z žrtvami druge svetovne vojne. Poljska šele zdaj rešuje Katinski gozd. Zakaj? Zato, ker socializem ne zna drugače razmišljati kot da satanizira vse, ki ne razmišljajo tako kot on.

    Ja, tebe sem enkrat izbrisala iz mojega bloga, ker si komentiral, da je to, da je socializem NAJSLABŠI možen od vseh možnih političnih sistemov, traparija. Tebe smatram kot spam, ker se stalno ponavljaš in smetiš. In to, da jaz ne vabim na moj blog tiste, ki mi pravijo, da pojma nimam, ne pomeni, da sem jaz Orwell, temveč si ti. Ampak tebi kaj razlagat je škoda časa in brezupen posel. Tako kot komurkoli, ki je ostal z možgani v socializmu. :(

  46. vaba pravi:

    Socializem je pot okoli riti v žep. Isto je s tranzciijo. Smisel tranzicije v vzhodni Evropi je v tem, da glavni akterji poskrbijo zase in vse ostalo, razen blebetanja v parlamentu, pustijo pri miru. Navidez stvari sicer gredo naprej, v resnici pa nazaj. Videz vara toliko časa, dokler ni vsem jasno, da je (v tujini) sposojen. Takrat je tudi konec vseh zgodb o uspehu. Bistvo dejstva, da je vsaka tranzicija neuspešna, tiči v tem, da nesposobnosti ne moreš tranzitirati v sposobnost, ampak nesposobnost lahko samo odpraviš. Za to pa ne rabiš tranzicije, ampak trg.

  47. vaba pravi:

    Če ocenjujemo, kdo bi lahko povedel v to smer, vidimo, da na levici ni nikogar, desnica sicer takega razvoja tudi ni željna, vendar pa bi se v njej dalo dobiti ljudi, ki bi to izvedli. Predvsem bi bilo potrebno skelniti dogovor s Cerkvijo, da preneha srati z enakimi metodami kot komunisti. Potem bi mogoče šlo.

  48. vaba pravi:

    Bistvo levičarja je, da ŽIVI od ‘urejanja’ tistih zadev za druge, katere bi v normalni državi ti isti ljudje morali sami urejati zase.

    Zato sta celotna ideologija in praksa levičarjev temu prilagojeni in levičarji ničesar ne naredijo v nasprotju z njima, saj bi ti pomenilo, spodkopavanje temeljev njihovega sistema. Ker je seveda jasno, da tako neracionalno zastavljen sistem, ne more dajati za vse in vsem, zase izven sistema izgradijo njegove obvodne dele, ki jih potem koristijo zgolj zase, v okviru vodstvene klike. Na promocijski ravni tak fašizem vodilne strukture izgleda, kot vožnja z golfom ali plačevanje kavic v službi, z lastnim drobižem, v praksi pa kot by-pass podjetja za praijatelje in zdravljenje v Švici. Kot je razvidno na tak ančin med Ljubljano in Montevideom ni nobene posebne razlike, ne glede na to, da v Ljubljani vlada golazen, ki je v WWII dobila, v Montevideu pa goalzen, ki je v WWII izgubila. Sistem je namreč isti….

  49. miran pravi:

    A tak si Marko, komentar št.7
    Si sposoben dati nasprotniku prav, če se mu posreči in pove nekaj s čemer se tudi ti strinjaš?

  50. miran pravi:

    Da še dopolnim. Da ni tvojih? Pa še kako so, samo se tega nočeš zavedati, ker se bojiš, da boš s tem izgubil nekakšno kredibilnost.

  51. vaba pravi:

    Levičarji razvoja ne morejo ukreniti, ker Ideja levičarjev za tako akcijo ni predvideva. Razvoj ni in more biti stvar levičarskih oslov in ne more biti delan po levičarskih receptih. Desnih receptov pa levičarji ne morejo sprejeti, saj bi jih to politično povsem degradiralo. Levičarska stoka namreč verjame, da se razvoj dogaja samo tam, kjer kapitalsitom (ali producentom sploh) dovolj vzamejo in to dajo njim.

    Zato preko distribucije levičarstvo nikoli ni šlo, akumulacija pa mu je povsem tuja. V takih pogojih pa je vsak razvoj nekaj povsem nemožnega. Vsak razvoj nameč temelji izključno na individualni kreaciji in ta kreacija mora biti stimulirana na vse mogoče načine, da od nje kaj pride tudi do drugih, sicer ne pride nič. To je tisto, česar komunajzerji ne vedo in ne morejo vedeti, če nočejo ukiniti sami sebe.

    Zato je vladavina levičarjev v času krize in nove globalizacije kot priprava popolnoma kastriranega moškega h fuku. Levičarji enostavno nimajo orodja s katerim bi, v smeri razvoja, lahko kaj naredili, če pa že kaj naredijo, niso več levičarji. Izbira pa taka…,

  52. nevenka nevenka pravi:

    Pa ti veš, da desničarjem bog pomaga, vaba?
    Pojma nimam kako mu uspeva biti tako selektiven.

  53. vaba pravi:

    (52)Slovenski levičar je v bistvu še vedno rdeči klerikalec, le enega boga je zamenjal za drugega. Vzorci obnašanja pa so ostali isti. Zato jih Cerkev tudi obravnava kot heretike.

  54. vaba pravi:

    ….Tragikomika ideloškega spopada, na katerega je potem vezano vse živlejnje teh odvisnikov, pa je v tem, da obstoja Boga z enako verjetnostjo in vrednostjo ni mogoče ne dokazati in ne ovreči. Vendar teh subjektkov, ne na levi in ne na desni, to niti pretirano ne zanima. Važno je, da imajo svoje floskule in se jih lahko oprimejo. Kajti, gorje, če jih ne bi imeli. Na kaj bi se pa potem v živlejnju oprijeli, če o življenju, ki presega vsakodnevni horizont, pojma nimajo in ga nočejo imeti. Komunizem je sistem, ki človeka naredi svobodnega nasproti dolžnostim in nesvobodnega nasproti pravicam. Več desetleten tovrsten vpliv na ljudi povsem spači moralo družbe, njen odnos do učenja, dela, družinskega življenja in ostalih vrednot. Najhujša pohaba, ki izvira iz komunizma, pa je deformacija vrednotenja lastnine in življenja.

  55. Dajana pravi:

    Problem… največji problem levičarjev – tu mislim, na naše levičarje ne na zahodno evropske, kjer niso imeli socialističnega sistema (kjer so bili vsi levičarji – samo zato, ker so bili v partiji)… Torej problem levičarjev je… da lažejo. ;) To je bil že Marxov problem, da je delal na iluziji! Iluzija pa je, da smo lahko ljudje vsi enaki. To je dogma, religija, ki se je držijo levičarji. In to je ta strašna iluzija, na katero vedno pademo. :( Zaradi tega so ljudje tako zaslepljeni s socialističnim sistemom, s Titom itd. Zakaj socialistični sistem ne more delovati? Zato, ker je na oblasti samo ena partija, ki trobi, da so vsi ljudje enaki. To seveda samo govori, dela pa drugače, ljudje pa temu verjamejo. Da drugače dela, pa ljudje ne vedo, ker se o tem ne sme govoriti! Če pa kaj rečeš, te dajo v zapor! To je hipnoza! To je past. V resnici seveda ni tako. Nikoli in nikdar ni tako, da bi lahko bil en človek enak drugemu. Tudi, če so v socializmu dobili vsi službe in stanovanje in ni bil nobeden lačen. Ampak, naredili so nas v robote in v glavo so nam zlili lažno upanje, da bo v svetli prihodnosti tako, da bomo še bolj enaki in še več bomo imeli za jest. Zato se ljudje držijo te ideologije kot klopa. Ja, vsi smo bili enaki in vsi smo bili roboti in če je kdo čivknil drugače, je moral na Goli otok. Še zdaj je ljudi strah govoriti o Titu v javnosti – ali o katerikoli oblasti – no, kaj se je zgodilo v Ajdovščini, ko je Troha primerjal Pahorja z Hitlerjem – ljudje so mu rekli, naj bo tiho… v resnici pri nas ljudje še vedno ne upajo govoriti – ja, tu in tam na internetu anonimno že, ne pa v javnosti!

    http://www.politikis.si/?p=6842

    In tako je ta levica, ki je prišla iz partije… zdaj spet levica. V bistvu je desnica! Desnica (SDS, ki je povabila v njihove vrste dr.Sirca), pa je levica.

    Levica, ki je izšla iz partije, ki je bila dolgo v socialističnem sistemu ne more biti nikdar progresivna ali revolucionarna. Ko jaz pomislim na levico, pomislim na TIGR, pomislim na osemdeseta leta v Sloveniji, ko se je prebujala pomlad, Janša je bil čisti levičar. Vsi levičarji so bili (v kateremkoli sistemu) vedno na robu tega, da jih bodo zaprli ali pa zaprti. Tako kot Havel, tako kot Mandela. To so bili pravi levičarji… Ampak vsi ti levičarji, potem, ko enkrat pridejo na oblast… pač niso več levičarji. :)

    Treba je razlikovati levico v totalitarnem sistemu in resnično levico (ne tisto, ki se tolče po prsih, da je levica). Razen tega so ta imena: levo je enako napredno, desno je enako nazadnjaško… že zdavnaj zastarela. Pri nas so zastarela v osemdesetih letih, ko so bili tisti, ki so bili v ZSMS (uradna, režimska levica) – potem resnična levica. Ampak potem so vsi ti odigrali svoje revolucionarne vloge, ki so bile nujno potrebne in prišli na oblast (in zdaj niso več levica).

    Kakorkoli… levica/desnica – to so floskule iz drugega časa, že zdavnaj presežene. In naučite se na politika gledati po njegovih dejanjih, ne pa, kaj govori.

  56. vaba pravi:

    Najbolj noro v tej državi je to, da se je Efekt Janša sploh pojavil. Seveda tega efekta ne bi bilo, če slovenska levica pod Kučanovim vodstvom ne bi v začetku devetdesetih skelnila nekaj velikih dealov z dobršnim delom slovenskega naroda in ne samo z levičarji. Začelo se je z lansiranejm laži, da bo Demos pobral borčevske pokojnine, protiamerikanizmom, zamenjavo kapitala za delo, vedno večkjm zapiranjem države in vzpostavljanjem fašističnih odnosov. Skromno izobaženi ljudje s kmetavzerskih univerz takrat seveda niso videli čez plot in tudi niso hoteli videti, kajti tam bi jim povedali, da kljub temu, da imajo nekakšen papir o vedenju, njihovo znanje ni vredno piškavega lešnika. Tega pa seveda niso hoteli in so se raje držali doma in podpirali Kučanove experte.

    Razumljivo, da je bil tolar podlaga vsega tega sranja. In sedaj, ko tolarja več ni, sranje iz ozadja leze na dan in postaja efektivno sranje tega življenja. Da bi bila nesreča še večja, pa je na oblast prilezel še antiJanša . Zabitost dela tega naroda je totalna, zato Slovenija leze v vedno manj obvladujočo nestabilnost. Vse, kar voli levico, normalne razmere pravzaprav vidi kot Janšo . Pri teh norcih je torej Janša postal sinomim za normalnost, pred katero je treba pobegniti. Od tod ‘moč’ Pahorja. In že sedaj se ve, kakšna in kolikšnega veka je ta ‘moč’.

  57. Dajana pravi:

    Vaba: Pa zakaj greš na nož??? Vi ljudje, dajte se že malo sprostiti, no. Vse je v najlepšem redu. Socialistični sistem je bil obsojen na propad. Propadel bi, če bi bil Tito ali če ga ne bi bilo. Propadel bi, če bi bil Janša ali ne. Vojna pri nas je trajala samo deset dni (mislim na tisto 1991), ljudje se pa grizejo in grizejo, živi se bodo požrli. Problem je ravno v tej slovenski nekomunikativnosti in zagledanosti v avtoritete in pričakovanju, da bo nekdo na oblasti rešil njihove probleme. Kdo???? Oblast je zato, da zrihta ceste, da zrihta stanovanja, da podpisuje pogodbe z drugimi narodi, da zrihta zravstvo, šolstvo, da deluje trgovina, kot je treba. Oblast je nekaj popolnoma birokratičnega in zastarelega. Oblast nam ne bo rešila življenja in naših problemov. Mi sami moramo poskrbeti zase, za to, da se imamo čim bolje v naši koži!!!

    Da je bil Tito, da je Janša, da je Kučan itd. Vse to se je zgodilo že zdavnaj in to je naša preteklost. Če ne bi bil Tito, Janša in Kučan, bi bil pa Bito, Panša in Ručan. Ime ni pomembno! Dajmo se že enkrat s tem pomiriti in glejmo naprej. Oz. glejmo, da nam bo dobro tukaj in zdaj. In ne obešajmo se na politike, da nam bodo karkoli prinesli. Oni so zato tu, da zavarujejo svoje osebne sebične interese. Samo za to! In mi svoje. Vsi imamo sebične interese in to je nekaj najbolj normalnega! Vsak naj se briga za svoje zadeve, naj gleda, kaj bo naredil v svojem življenju dobrega in komu je pomagal. Ampak naj gleda predvsem nase! Pomagaj sam sebi in vse bo prišlo k tebi! ;) Ne pa da kažemo na prste na drugega, kar nima zveze z nami.

    Mater, tako smo obsedeni s temi politiki, kot da je to edina tema, ki jo imamo za razmišljanje. :(

    Pest stat, bi rekli Primorci. Moj cilj je imeti kmetijo in obdelovati zemljo, kot je rekla Klobasa nekje zgoraj in to so sanje skoraj vsakega Slovenca. Če pa bo takrat, ko bom jaz ta cilj uresničila na oblasti Janša ali Pahor ali Micka Kovačeva, mi je prav malo mar. Res. Meni je pomembno samo to, da lahko povem kar hočem in da me zaradi tega ne zaprejo in da mi ne padajo bombe na glavo. No, to pa je stvar, za katero mora skrbeti država. ;)

  58. kobilica kobilica pravi:

    aha, vidn da se še zmer tepete…..neč hudga…..

    ne se pustit motit……kr nadaljujte…..

    nasvidenje v naslednji vojni….

  59. Free Online Games pravi:

    I am a little Plutonion. But I know what it means to be Plutonion, as I have recently been an innocent victim of a pure Plutonion and her spite, battle for control, resentment and a lot more. It could have been anybody, but it was me. Just my luck.

  60. Mens uggs pravi:

    Mens uggs boots are suitable for various occasions, very practical, and always keep feet comfortable even after a long walk. The UGGs boots are designed for durability, comfort, and years of wear. So the UGGs boots will never be outdated. It is wise to get some UGGs boots on sale; it is cheap but with the high quality.

  61. CHEAP GUCCI SHOES pravi:

    Here is another collection of Nike Air Force gucci shoes for cheap louis vuitton scarves 1 store Bespoke Creations, 21 Mercer. Four models in this article featured: Stephen Lee, Jayson fake gucci shoes days Mr. cheap lv flats Alvia & Vik Singh. The series consists of a nice blend of textures and replica gucci belt materials such as elephants printed suede and premium leather. Vik Singh, the project is seam crosshair louis vuitton shoes on signs, which makes it unique and last? Others. Look at the four custom Store, 21 Mercer Street.
    Bespoke New Nike Air Force 1 – Stephen Lee New Nike Air Force Bespoke 1 – Jour Jayson Air Force, New Bespoke Nike 1 – 芦M. Alvia New Nike Air Force Bespoke 1 – Vik Singh Air Force New Nike 1 Bespoke top line

  62. Cheap basketball jerseys pravi:

    NBA is a magic word that associates with numerous dreams. As millions of people are going after NBA matches and NBA stars, they are going after what they wear. It is always said that when you love someone, you’ll love his or her dog. It is the same with the case. And Cheap basketball jerseys won’t let you down in the summer for they will make you feel the existence of your favorite NBA star all the time.

  63. Skechers Shape Ups pravi:

    Skechers Shape Ups addresses all these needs. I don’t know if you’ve ever worn this particular brand, but their sizes are consistent, so once you know what size you wear in Skechers Shape ups Shoes, you can order them sight-unseen and know that they’ll fit and that you won’t have to “break them in.”SRR Running Shoes You put them on and go.

  64. en's Reebok Zigtech pravi:

    There are Reebok Easytone Shoes, and then there are walking shoes that claim to boost your muscle tone by just walking around in them. Reebok EasyTone is one line that promises to increase your muscle tone – in fact, they claim it’s like taking the gym with you just by wearing the Men’s Reebok Zigtech. With celebrities like Stacey Keibler and the Kardashians promoting the

  65. UGG boots pravi:

    The dissertation chapters should be perfectly composed by distinguished thesis service, when people want to present a writing talent. Thus, this is manifestly that you understand the right way to finish a superb issue referring to this topic. Thank you very much for distributing this.
    UGG boots

  66. office 2010 pravi:

    Office 2010 With the release of the new Microsoft Office , many old users are regarding that the decoration is not the best feature. Furthermore, many are saying that they prefer the old classic Menus and toolbars from Microsoft Office 2007 . One of the chief complaints is that with the new ribbon, MS Office 2007 it is hard to find which Tab on the decoration has the part that you are looking for. There is no need to worry anymore, as a group of software developers have came up with a program just to get around this problem. MS Office 2010 All you have to do is by the software, establish it, and you are done! You’ll back to the classic Menus and toolbars that we all recollect from Microsoft Office 2010.

  67. Discount NFL jerseys pravi:

    If you wish alone official NFL jerseys, you should apprehend to pay more. Affairs an Authentic NFL jersey gives you a lot of options. If you admiration Authentic customized NFL jerseys, they acquiesce you to accomplish an alone jersey with your name and the amount of your choice, or you can actualize your own football jersey for any amateur in the NFL. These Discount NFL jerseys are custom ordered and will yield a little best to receive.

  68. Discount NFL jerseys pravi:

    The production of these Discount NFL jerseys is carried out in an absolutely regulated and slip free environment and the customer can be certain of the high grade quality. The appearance and touch of the cheap NFL jersey is similar to the original one! The Discount NFL jerseys are available in size 48, size 50, size 52 and size 54 and so on. Do not miss it, please!

Komentiraj

Za pisanje komentarjev morate biti prijavljeni.