FB je brez veze
Sobota, 15. maj 2010Malo prej sem se odjavil s Facebooka.
Facebook je največja neumnost, kar so si jih kdaj izmislili na internetu. Zuckerbergovo prefriganost, s katero je omamil stotine milijonov ljudi po vsem svetu, je sicer možno ceniti kot dobro poslovno potezo, vendar se tega več ne grem. Ker če je kaj izguba časa, potem je to komuniciranje na Facebooku.
Pa saj v bistvu sploh nisem komuniciral. Komaj kaj. Že nekaj časa ne več. Sicer sem ažurno in avtomatično – in ne manj absurdno – potrjeval prošnje za prijateljstva in se pri tem spraševal, zakaj to vendar delam. Kdo hudiča so ljudje, ki bi radi bili moji prijatelji (čeprav se večinoma sploh še nismo srečali)? In zakaj se sam strinjam s povabili, da bi bil prijatelj z ljudmi, ki jih večinoma ne le nisem še nikoli videl, ampak jih tudi ne poznam? Kaj šele, da bi me zanimali: njihovih profilov skoraj nikoli nisem bral.
Na Facebook sem se prijavil že pred kakšnim letom ali dvema, iz čiste radovednosti. Potem se s tem sploh nisem ukvarjal – dokler nisem opazil, da imam na Facebooku nekakšne fane. V nadaljevanju sem si jeseni omislil iPhone, na katerem izpade bolj zabavno skoraj vse, kar lahko človek dela na internetu. Tako sem začel – čeprav se mi je že takrat zdelo neprimerno bolj dolgočasno od Twitterja.
Prijateljev že dolgo nisem štel. Pa da ne bo pomote, saj jih nisem imel veliko: na pamet rečeno med sto in dvesto.
V življenju imam malo prijateljev, malo pravih, dobrih, najboljših prijateljev. V bistvu samo tri. Eden je iz leta 1977, drugi iz začetka osemdesetih, tretji iz sredine. Zdaj pa naj bi kar tja v en dan sprejemal prošnje za prijateljstva od iks-ipsilonov?
Vsem potrjenim Facebook prijateljem se zahvaljujem za izkazano zaupanje in opravičujem za grobo in nenadno prekinitev naše nesmrtne virtualne zveze.
Moja odločitev nima nobene zveze z backlashem proti Facebooku, ki je prav zadnje tedne spet enkrat eskaliral. Seveda si nisem delal nobenih utvar glede njihovih monetizacijskih ambicij. Toda po drugi strani moram tudi priznati, da me za svojo zasebnost ne skrbi oz. me na Facebooku ni skrbelo. Nisem si pomišljal izdati tistega o sebi, kar sem pripravljen izdati na drugačne načine in ob drugih priložnostih.
Me veseli, da je to storil tudi Jonas. Pravzaprav mi je on dal spodbudo. O tem sem že nekaj dni razmišljal in sproti pozabljal.
Skratka, te epizode je zdaj konec.
Objavljeno v Sobota, 15. Maj, 2010 ob 23:04 v kategoriji Po defaultu ZNB.
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback.
65 komentarjev na “FB je brez veze”
Komentiraj
Za pisanje komentarjev morate biti prijavljeni.
16. Maj 2010 ob 14:00
Bingo
Sedaj pa preostalih 499.999 slovenskih lolekov v jok in na drevo
Pa seveda nikoli več dol
16. Maj 2010 ob 14:11
“Kdo hudiča so ljudje, ki bi radi bili moji prijatelji (čeprav se večinoma sploh še nismo srečali)? In zakaj se sam strinjam s povabili, da bi bil prijatelj z ljudmi, ki jih večinoma ne le nisem še nikoli videl, ampak jih tudi ne poznam?”
Meni tudi to ni jasno. Jaz sicer imam profil, ampak samo zato, ker gor spremljam pisanje nekaj ljudi o nekem področju, ki me zelo zanima. In potem sodelujem tudi v debatah, se so mi zanimive. Ker mi ni do druženja, ker mi ni do iskanja novih znancev, ker mi ni do obnavljanja stikov s tistimi, od katerih me je življenje že odneslo, se mi ni zdelo potrebno, da bi v profilu imela pravo ime in priimek, in sem si dala fejk ime in priimek. Preverila sem in oseba s takšnim imenom in priimkom v Sloveniji ne obstaja. Ampak!!! Vsak dan dobim po deset, dvajset prošenj za prijateljstvo. Od ljudi, ki imajo po tisoč, dva tisoč, tri tisoč prijateljev. Kaj je namen tega početja, mi ne bo nikoli jasno. Seveda jih ne potrjujem.
16. Maj 2010 ob 16:06
domnevam, da MC tudi nikoli ni imel papirnate knjige prijateljev, kamor smo si pisali otročarije v osnovni šoli


kavelj je bil, da je bil to pač najlepši zvezek. po možnosti z zaponko in ključavnico
Ampak takšne stvari so za ljudi, ki jim je vsaj na nivoju “kaki si kaj” mar za druge ljudi
Osebkom MC vrste pa mame dajo klobaso okoli vratu, da se vsaj vaška ščeneta družijo z njimi
16. Maj 2010 ob 18:46
A na blogosu bi imel odprt račun, če te ne bi plačali?
Ker ne pričakujem odgovora ti bom povedal, kar jaz mislim.
NE
17. Maj 2010 ob 02:17
Fejsbuk je neumen. Lepo, da si prišel do tega.
Je v prvi vrsti try hard (gor loudaš sličice, iščeš, dodajaš ljudi ipd.).
Je fosilna verzija “social clicks”, ki se pojavljajo že v bolanih praznih glavah osnovnošolcev … Kot: mi smo slabši od normalnih, vsi zbrani skupaj smo enako slabi, zato smo od pametnejših boljši ker trepljamo en drugega po rami.
Ljudje z nizkim IQ-jem ne bodo nikoli šli na višji nivo od osnovnošolcev, le bolj prefinjeno se skrivajo ta dejstva.
Normalni se sicer ujamejo v past zaradi kvantitete folka, zato je populacija normalnih kar zajetna, vendar dlje kot si gor, bolj te mine biti gor prisoten redno, ker vidiš kako je večina folka bednega in zadrtega. Tiste, ki niso bedni, pa itak vedno srečaš v živo in nisi kaj dosti na izgubi brez redne uporabe fejsbuka in rednega informiranja, kdo je s kom.
Fejsbuk vleče iz ljudi osebne komercialne podatke (aplikacije, ki jih imajo drugi tvoji tvoji frendi tudi to omogočajo).
Ga nimam, če je potrebno omenit …
17. Maj 2010 ob 09:40
Nebi se mogel strinjati bolj z napisanim člankom. FB je totalna bedarija za ljudi brez idej, ki cel dan voayersko berejo kaj delajo drugi.
17. Maj 2010 ob 10:51
O likvidaciji mojega accounta ze tudi sam razmisljam kar nekaj casa. Pravzaprav moram priznati, da se sam sebi cudim, da ga se nisem. Zgleda, da clovek na nek primitiven nacin postane hlapec oziroma odvisnik od FB-ja. Ujel sem se, da n-krat dnevno klikam in pregledujem, ce je kaksno novo obvestilo … pateticno. Ko clovek zacne potem malo razmisljati o svojih FB aktivnostih, postane presenecen nad svojo neumnostjo. Sedaj, ko sem prebral se tale tvoj zapis, pa sem se dokoncno odlocil, da se ga spravim likvidirati takoj sedaj! Twitterja pa tudi jaz ne dam. Bi bilo bolje, da bi ljudje malo vec osebno komunicirali.
17. Maj 2010 ob 10:54
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
17. Maj 2010 ob 10:56
fb je ok. samo, kot vsako virtualno stvar, je ni pametno preveč resno jemat. Ravnotako tviterja, ki je v svojem bistvu še precej bolj butast od fb.
17. Maj 2010 ob 11:03
O, ne, Twitter je pa kul.
17. Maj 2010 ob 11:21
@MC:
Bravo!
En prijatelj mi je razglagal, da se v bistvu nikoli ni moč popolnoma odjaviti. Profil ostane v nekem zamrznjenem stanju….
Anyone?
Zdi se mi, da sem eden redkih, ki nima (in ni nikoli ustvaril) profila na FB.
17. Maj 2010 ob 11:23
Mene je tisti članek v Guadrianu (?) dokončno prepričal.
17. Maj 2010 ob 11:23
ups… The Guardianu
17. Maj 2010 ob 11:24
Bojim se, da “deaktiviranje računa” ni dovolj. Pred kratkim sem bral tekst o “trajnem izbrisu”, pa ga ne najdem.
17. Maj 2010 ob 11:25
Misliš Grauniadu?
17. Maj 2010 ob 11:30
‘The Grauniad is a nickname for the UK national newpaper, the Guardian, because of a now ill-founded reputation for typos. The name was given to it by the satirical magazine Private Eye. The Guardian newspaper earned its reputation for lots of misprints in the days of hot-metal printing when it was published in Manchester (it was originally called the Manchester Guardian), and the editions that appeared in London were very early editions brought down by train, before all the errors had been spotted.’
vir: urbandictionary.com
Ja.
Torej obstaja tipka…’Delete 4ever’. Zanimivo.
17. Maj 2010 ob 12:32
Crnkovič se torej večkrat zbriše s fb-ja.
glej njegovo izjavo proti koncu prvega stolpca (neposredno pred vprašanjem) na str. 3 blogorole, ki jo je sam objavil tu:
http://crnkovic.blog.siol.net/2008/12/24/ulica-blogorole/
17. Maj 2010 ob 12:54
“Bojim se, da “deaktiviranje računa” ni dovolj. Pred kratkim sem bral tekst o “trajnem izbrisu”, pa ga ne najdem.”
to dela pa “apple izkušnja”, ko potem njegovi uporabniki še google ne znajo uporabljat več.
http://www.wikihow.com/Permanently-Delete-a-Facebook-Account
17. Maj 2010 ob 17:42
@smoger:
“Zdi se mi, da sem eden redkih, ki nima (in ni nikoli ustvaril) profila na FB.”
Smo redkost, ja, kar veliko pove o vsesplošnem stanju stvari.
Bi me pa lahko kdo poskušal prepričat, v čem naj bi bila višja vrednost in smiselnost Twitterja. Ker pubertetniška izjava MC, da je pač kul, me kvečjemu še dodatno prepriča v obratno. Namesto da neki namišljeni prijatelji pričakujejo, da izgubljaš čas s potrjevanjem njihovega domnevnega obstoja, moraš preko tvitanja zapadat celo v kretenoidne small talk klepetke.
17. Maj 2010 ob 19:00
ojej … sine, odpuščam jim – res ne vedo kaj delajo

– itak je to najlepše izgubljanje časa tako, da drugi ne opazijo kako se sam v sebi režiš, zgleda pa, kot, da nekaj blazno pomembnega delaš
pa kdo hudiča še misli, da je nekaj, kjer se prijaviš brezplačno vredno več kor osnovna pisemčka tipa: ti, oni me je pa zadnjič pogledal – a misliš, da sem mu všeč
Z mojimi komentarji na SIOL_u vred
17. Maj 2010 ob 19:26
Jaz sem enkrat že zbrisala račun in ga nato ponovno odprla. Drugič so potem bili neki problemi s prijavljanjem in nisem mogla takoj priti nazaj noter, ampak ko se me končno “spustili”, sem videla, da je vse še točno tako, kot je bilo, ko sem ga “zbrisala” (itak sem že prej posamezno zbrisala večino podatkov, le en par skupin sem pustila).
Če se prav spomnim, so me ob “brisanju” opozorili, da se drugič ne bom več mogla prijaviti z istim mejlom in/ali imenom (zato sem drugič potem nekaj spreminjala mejl), ampak takrat nisem imela namena it nazaj, zato nisem bila preveč pozorna.
17. Maj 2010 ob 19:44
A Čivkač je pa kul?
Neverjetno!
17. Maj 2010 ob 20:39
no ja, ne mores sinfat cez FB in hkrat bit na tviterju:) pot kettle itd.
mimogrede, najbolj mnozicen sport worldwide je tenis:)
17. Maj 2010 ob 21:10
FB je lahko funkcionalen vsaj za reklamo ali predstavitev česar koli že, čivkač, kot je chef duhovito označil, je pa res za zabijanje cajta small talkovcev. Torej bi lahko rekli, da FB za Crnija nudi preveč konstruktivne možnosti, da bi se mu zdel kul.
Je pa FB oduren v svojem pralnomožganskem čredništvu, ker ga večina uporablja le za filing blagodejnega čredništva. Tako daleč gre celo, da se oblikujejo razne aktivistične podpisniške mreže, ki pač po defoltu izključujejo možnost udeležbe, če hipotetičen podpisnik ni na FB. Kot virtualna “partija”.
Za blogerje je pa veliko dobrega naredil. Večina tistih, ki je z blogi zgolj dren zganjala, ker so v bistvu samo iskali morebitne nove frende, so spokali v virtualno partijo. Fajn.
18. Maj 2010 ob 08:12
http://www.youtube.com/watch?v=zf_RW6F92oA
18. Maj 2010 ob 09:55
No, tudi Twitter je funkcionalen za reklamo in žal je samo vprašanje časa, kdaj bom vsaj s poslovnega vidika prisoten tudi tam – ampak nikoli pa ne kot Matej Zalar. Se pa strinjam, da je Twitter za posameznika podobno zabijanje časa kot Facebook. Čeprav je seveda lahko tudi odlična promocija – za športnike in za tiste, ki so slavni, ker so slavni (kot se je nekoč odlično izrazil MC).
Blogosfera se je pa od Facebooka naprej res precej normalizirala.
18. Maj 2010 ob 11:46
Meni se totalno žvižga za FB in Twitter.
Rada imam svojo zasebnost in ozek krog ljudi s katerimi imam, će se le da čim bolj kvalitetna razmerja.
Kar se odprtosti svetu tiče, pa bi rada, da bi bilo prepoznavno in dostopno moje delo, drugega nič.
18. Maj 2010 ob 11:47
najvecja neumnost je izjava, da je FB brez veze. Argumentacije pa nobene.
Facebook je izredno zanimiv produkt, gledano sociolosko, tehnološko, marketinsko, in kot tak ocitno aplikabilen za cel svet. Torej v bistvu precej genialen. Dejstvo pa je, da ni za vsakega in da ima dolocene grde lastnosti. A vehementno opletati z zvezo ali brez nje, brez argumentacije, je, pazite, brez veze.
18. Maj 2010 ob 12:20
Koliko je SIOL plačal za to genialno razsvetljitev človeštva

——————
od kakšnega dijaka, ki zna sprogramirati kaj več kot pa MC napisati na blog in prilepiti kakšen muvi ali pa slikco pa pričakujem, da bo MC_a brcnil v piščal, ko ga bo srečal mestu
Tehnično in tehnološko je FB pač zelo razvita SW oprema. Glede na to, da pa ga uporablja staro in mlado pa je očitno tudi izjemno posrečeno “uporabniško” prijazen.
18. Maj 2010 ob 13:05
To je v redu, da si se odjavu, my friend
))
Neki si danes naredu.
18. Maj 2010 ob 13:16
ofak. Fuck FB.
18. Maj 2010 ob 13:38
FB brezvezen, twitter še dosti bolj. Neke stvari bi morali nekaterim z zakonom prepovedat.
18. Maj 2010 ob 13:44
@chef:
Bi mi lahko vsaj približno okvirno pojasnil, kako se na twitterju lahko tudi promovira kar koli? In kakšna je bistvena razlika od funkcioniranja in učinkovitosti FB? V smislu kaj je bolje za kaj, med furanjem zabijanja časa za small talk in oglaševanjem?
18. Maj 2010 ob 13:46
@chef:
Še to … ker ne strinjam se, da bi bil FB najboljša promocija za tiste, ki so slavni, ker so slavni. Ja, tudi to. Ampak lahko je dober, ker pač nič ne stane in slabše ne more bit od niča, tudi za tiste, ki dejansko nekaj promovirajo, kar počnejo.
18. Maj 2010 ob 14:55
@Marko: Verjamem, da je tebi osebno FB brez veze. Ker si te ne morem zamisliti, kako visiš gor ves dan, igraš FarmVille ali se ukvarjaš z aplikacijami. Tisti pojem ‘prijatelja’, ki ga uporablja FB, pa sam jemljem kot ’stik’ ali ‘kontakt’ – in med njimi so tudi moji prijatelji med kopico drugih ljudi.
Glede zasebnosti – če je res zasebno, se pač ne objavlja na netu, ne zgolj na FB. Kakor se kdo počuti; eni gladko in brez predsodkov objavljajo slike svojih otrok na netu, drugi ne, Kakor se kdo počuti…
@Simona: To, da nič ne stane, ne drži povsem. Vzame čas – če malo ali dosti, pa je odvisno od posameznika.
18. Maj 2010 ob 15:10
Tomica: Na FB so mi najbolj šle na živce tiste rožice pa srčki pa ne vem kakšne oslarije, ki ti jih pošiljajo. To me je dejansko asociralo na spominsko knjigo, ki jo je nekdo zgoraj omenil. (O, ja, seveda sem jo imel.)
Sicer pa tudi jaz trenutno intenzivno in navdušeno sejem/žanjem, kupujem/prodajam, gradim itd. na We Rule na iPhonu.
Nočem imet stikov s prijatelji (resničnimi) na FB, ker pazim, da se moje življenje za računalnikom ne bi preveč razlikovalo od resničnega.
18. Maj 2010 ob 16:50
@Simona: Niti okvirno se ne bom trudil pojasnjevat, to pa zato, ker nimam pojma. O pozitivnih plateh tega sranja so mi poročali strokovnjaki za marketing. Ki so pa itak lumpi in se bolestno navdušujejo nad vsakim drekom, ki pomeni, da lahko nekomu zlezejo še globlje v rit. Enkrat si želim kaj napisat o teh ljudeh, pa si ne upam, ker sem preveč odvisen od njih, haha. Dlje od klevetanja ob pivu ne pridem.
Mene Twitter ne moti toliko zato, ker nočem, da vsi vejo, kdaj sem na cesti opazil pasji drek. Saj sporočaš samo tisto, kar hočeš. Mene bi motilo, da bi dejansko moral brat, kaj se dogaja drugim. BMK. In isto velja za FB – objavljaš pač kar ti paše. Da bi moral gledat traparije kot so rožice in srčki … za to sem pa prestar že vsaj petnajst let.
18. Maj 2010 ob 20:00
@Tomica:
To mi je jasno, da vzame čas … in to za prazen brezvsebinski drek … hehe … Zato me pa ni tam, da bi potrjevala namišljene prijatelje. Tako se mi pa ne kisa. In kaj berem??? Da še z nekimi srčki morijo???? Jaz bi že emotikone po blogih ukinila.
@chef:
Okej … hahaha … Ker zaenkrat, kolikor sem pokukala v čare fejsbuka (ne zaradi sebe, ampak zaradi nekega dela in pač drobca oglaševalske nujnosti) nima twitter enake možnosti oziroma ne tako dobre možnosti za oglaševanje. Je bolj četar pač o klobasi na mizi in dreku na cesti, ja ,,,
18. Maj 2010 ob 20:35
Kaj MC_u ni brez veze:
Nekdanje urejanje razgledov
Pisanje kolumn
Sprehanje otrok njegovih žensk
Biti senca Ž_ju v IT tehnologiji
Smučanje v tujini
??? a sem kaj pozabil ???
18. Maj 2010 ob 21:44
Fejsbuk je dober za fuk – tam se najde še pa še samotnih pičk, ki se nalepijo recimo, naj napišem kot primer, da v profilu napišeš da ti je všeč Čehov alpa Almodovarjevi filmi, pa maš že par prjatlc, ob primernem kratkotrajnem tvezenju in nakladanju, pripravljenih tudi za fuk, jebi ga…
19. Maj 2010 ob 21:36
Žal se ne morem strinjati.
Sam Facebook uporabljam dnevno. Na njem vidim kaj se dogaja s prijatelji,, kje so bili (nalagajo/mo slike), menimo se za veliko dogodkov. Povabilo na rojstne dneve, žurke, koncerte, različne razstave lahko objaviš, osebno kontaktiraš itd itd. Človek bi rekel, da lahko to tudi osebno narediš, ampak če imaš prijatelje ki so recimo v tujini, in te zanima kaj je z njimi, je Facebook odlična stvar za stike.
Je pa odvisno od osebe. Facebook ponuja tudi “slabe” stvari, recimo: Človek hitro prevečkrat pogleda na FB, če je kakšen novi Notification, stran je narejena tako da je vedno kaj mamljivo za kliknit in ti ob neekonomičnem ravnanju s časom veliko tega pobere, na FB so stvari ki so glupe do konva in še dlje (npr. lahko si fan of the group named : Mrzim kad serem, pa govno upadne u školjku, pa me voda poprskne po guzici. Sick!
Jaz imam 50 prijateljev. Tiste o katerih me zanima. Ogromno sem jih že ignoriral. Serjejo tebi po strani, v bistvu pa nobenega ne zanima kako je s kom.
Mislim da je lahko s samodisciplino perfektna stran.
LP
20. Maj 2010 ob 18:59
http://www.quitfacebookday.com/
20. Maj 2010 ob 19:07
Še malo smeha:
http://www.mojvideo.com/uporabnik/jacko/slike/najbolj-butasti-statusi-na-facebooku/7517
21. Maj 2010 ob 01:50
Marko, srčke, ptičke in borove gozdičke se da izklopiti. Tudi vse kar te moti. FB je lahko Twiitter, Twitter pa ne more biti FB.
Morda se ti bo zdelo neumno, ampak FB je dejansko postala slovenska trzna in marketinska nisa, s katero nekateri zelo dobro sluzijo. Tudi po par tisoc evrov na mesec. Kako? Poslji mi e-mail, pa ti povem.
21. Maj 2010 ob 01:52
[...] Za narodov blogor » Objave » FB je brez veze [...]
21. Maj 2010 ob 17:26
@MC:Provokativno?
Iztok Gartner
Provokotivno razmišljanje na glas.
21. Maj 2010 ob 18:28
Na FB so mi najbolj šle na živce tiste rožice pa srčki pa ne vem kakšne oslarije, ki ti jih pošiljajo.
ojej … “kvaliteta FB izkušnje” (da se izrazim kar najbolj nemarno) je seveda odvisna od tega, kakšne frende človek ima.
tvoji frendi so seveda podobni tebi. povej mi, kakšne frende maš, in povem ti, kakšen si.
kaj potem reči o človeku, ki ima za frende tiste ubožce (na duhu in sicer), ki pošiljajo srčke in rožice in igrajo farmville?
24. Maj 2010 ob 19:59
Smoger, saj provokativno ni problem. Za razmišljanje pa mora biti človek opremljen.
25. Maj 2010 ob 20:06
IN ZEJ SI TI TIP???
26. Maj 2010 ob 14:28
OK, ampak Simona: čemu potem čvekanje z neznanci na blogu? Da o lepljenju smeškov in drekcev prekcev raje ne bi.
19. November 2010 ob 13:54
ma na facebooku je itak bolši od tveterja al tega deka paš kr to je kr neki res pa je da mi lohko mal bolš organiziral facebook
27. November 2010 ob 10:13
VSAK MU JE NEKI BOL VSEC!!!!!!!!
16. December 2010 ob 15:35
facebook je prou carski!najbolša stvar na netu!(-:
17. December 2010 ob 08:13
Uggs on sale boots are such a popular boots over the Eurasia, and is now blowing a fashion wind in the world. The originality, credibility and super-luxurious comfort will make you crazy. As the weather gets colder and colder, there are many UGGs boots on sale for people. It is the best shoes for the cold winters.
17. December 2010 ob 09:24
se popolnoma strinjam. FB je najbolj neumna stvar kar se jih je kdaj pojavilo na internetu
13. Januar 2011 ob 10:18
meni je pa facebook zakon
15. Januar 2011 ob 16:14
In moje razmišljanje o tem, objavljeno na FB:
“In imaš kar naenkrat 1000 prijateljev, in kaj potem?” Tole je odlomek iz pogovora, ki sem ga mimogrede ujela na poti iz Golovca.
Najverjetneje je tisti fant govoril o Facebooku in tole vprašanje se mi je včeraj zasidralo v glavi. Ja, in kaj potem?
V zadnjih dveh letih, odkar sem svoje podatke pisateljice in osebnosti dala na vpogled, se mi je zgodilo to, da se mi je javilo precej ljudi, katerih drugače definitivno ne bi ponovno odkrila! Dalje: pisalo mi je kar nekaj ljudi, s katerimi sem navezala zelo dobre stike, pa čeprav nekaj izmed teh osebno še vedno ne poznam! Dejstvo je, da človeka nikakor ni potrebno več osebno poznati, da bi dobre misli, želje, nasveti in celo konkretna pomoč, lahko prihajali. Tudi sama se trudim, da kakšen utrinek pade tudi iz moje strani.
Zaključek: kar se mene tiče, prijatelji že zdavnaj niso samo ljudje, ki jih poznamo že celo večnost ali celo od otroštva. Prijateljev je več vrst in za nekatere od teh se vezi spletajo drugače. In če zaupaš in se ne odmikaš zgolj vase in v lastno varnost, lahko napleteš celo mrežo stikov, ki te podpirajo, bodrijo in pomagajo. In kontra.
17. Januar 2011 ob 05:23
The sneaker is made of corduroy, denim and suede louis vuitton shoes for women perf. You will definitely like this kick. replica louis vuitton belt The gucci shoes high top denim used in the wall of the extension cheap true religion jeans for men nozzle to the bottom of the upper wall. gucci belts on sale Search The perforated gucci shoes leather – perf nubuck used in the nose and part of the shoe heel. Velvet is the list of lace. Both eyes of sneakers are available in red with a big day finally Patta language. Language and investment for the start of curdoroys black shoes too. The shoe is on 28 November, will be published. I can not wait to get my hands on this cool kicks!
17. Januar 2011 ob 06:56
NBA is a magic word that associates with numerous dreams. As millions of people are going after NBA matches and NBA stars, they are going after what they wear. It is always said that when you love someone, you’ll love his or her dog. It is the same with the case. And NBA jerseys won’t let you down in the summer for they will make you feel the existence of your favorite NBA star all the time.
18. Januar 2011 ob 02:49
Skechers Shape Ups addresses all these needs. I don’t know if you’ve ever worn this particular brand, but their sizes are consistent, so once you know what size you wear in Skechers Shape ups Shoes, you can order them sight-unseen and know that they’ll fit and that you won’t have to “break them in.”SRR Running Shoes You put them on and go.
18. Januar 2011 ob 02:53
There are Reebok Easytone Shoes, and then there are walking shoes that claim to boost your muscle tone by just walking around in them. Reebok EasyTone is one line that promises to increase your muscle tone – in fact, they claim it’s like taking the gym with you just by wearing the Men’s Reebok Zigtech. With celebrities like Stacey Keibler and the Kardashians promoting the
18. Januar 2011 ob 08:25
The dissertation chapters should be perfectly composed by distinguished thesis service, when people want to present a writing talent. Thus, this is manifestly that you understand the right way to finish a superb issue referring to this topic. Thank you very much for distributing this.
UGG boots
21. Januar 2011 ob 03:25
Office 2010 With the release of the new Microsoft Office , many old users are regarding that the decoration is not the best feature. Furthermore, many are saying that they prefer the old classic Menus and toolbars from Microsoft Office 2007 . One of the chief complaints is that with the new ribbon, MS Office 2007 it is hard to find which Tab on the decoration has the part that you are looking for. There is no need to worry anymore, as a group of software developers have came up with a program just to get around this problem. MS Office 2010 All you have to do is by the software, establish it, and you are done! You’ll back to the classic Menus and toolbars that we all recollect from Microsoft Office 2010.
22. Januar 2011 ob 04:54
Many people wear the jeans through the year for it is practical. A person without a pair of Cheap True religion jeans was just like a sentence has no verb. All kinds of jeans are hot sell in the Cheap True religion jeans store online. Surely, you will find the one you love to such as seven jeans, diesel jeans, and skinny jeans, mens jeans and so on.
23. Januar 2011 ob 09:18
If your Riches are yours moncler outlet, why don’t you take them with you to the other world ?(Benjamin Franklin, American president)moncler usa Money is a good servant and a bad moncler sale master.(Francis Bacon, British philosopher)Money is like moncler down jackets muck, not good except it be spread.(Francis Bacon, British philosopher)No country, however rich, can afford the waste moncler down jacket of its human resources .(Franklin Roosevelt, American president)Sometimes one pays most down jacket moncler for the things one gets for nothing.(Albert Einstein, American scientist)A lifetime of moncler men jacket happiness ! No man alive could bear it ; it would be hell on mens moncler jacket earth.(G. Bernard Shaw,British dramatist)Happiness is form courage.(H. Jackson, British writer)Happy is the moncler jacket women man who is living by his hobby .(G. Bernard Shaw, British dramatist)Happiness womens moncler jackets lies not in the mere possession of money ; it lies in the joy of achievement, in the womens moncler jacket thrill of creative effort.(Franklin Roosevelt, American president)Human felicity is produced not so much by great moncler mens vest pieces of good fortune that seldom happen, as by little advantages that occur every moncler vest men day.(Benjamin Franklin,American president).Most folks are about as happy as they make up their moncler vest women minds to be.(Abraham Lincoln,American president)The secret of being miserable is to have leisure to bother about whether you are moncler long coat happy or not. (George Bernard Shaw, British dramatist)The supreme happiness of moncler sweater life is the conviction that we are loved.(Victor Hugo, French novelist) ZHC