Za prgišče prestiža

Sreda, 16. september 2009

Razprava o resoluciji Evropskega parlamenta o evropski zavesti in totalitarizmih je pričakovano razkrila in potrdila nesposobnost medsebojnega razumevanja in dogovarjanja v Državnem zboru, kadar gre za ideološke zadeve. Naši poslanci se glede tega ne le vedno znova skregajo, temveč tudi dokažejo, da hočejo biti skregani — saj drugače niti ne znajo funkcionirati. Če ne bi bili skregani, bi zapadli v resno krizo politične identitete.

Resolucija EP je jasna kot beli dan, predvsem pa neproblematična in korektna do te mere, da že meji na dezinficirano verzijo učbeniške zgodovine, s katero noben kolikor-toliko normalen homo politikus pri polni zavesti in zdravi pameti ne bi mogel biti nezadovoljen. Kaj torej našim poslancem ni jasno? V čem vidijo problem?

Poglejmo. V resoluciji med drugim piše: “(A.) ker se zgodovinarji strinjajo, da zgodovinskih dejstev ni mogoče razlagati povsem objektivno in ker ne obstajajo objektivna zgodovinska poročila; ker poklicni zgodovinarji ne glede na to uporabljajo znanstvena orodja za preučevanje preteklosti in poskušajo biti čim bolj nepristranski; (B.) ker noben politični organ ali politična stranka nima izključne pravice do razlage zgodovine in ker ti organi in stranke ne morejo trditi, da so objektivni; (C.) ker se uradnih političnih razlag zgodovinskih dejstev ne bi smelo vsiljevati z večinskimi odločitvami v parlamentih; ker parlament ne more sprejemati zakonodaje za preteklost; (K.) ker Evropa ne bo združena, če ne bo sposobna oblikovati enotnega pogleda na svojo zgodovino, če ne bo priznala nacizma, stalinizma ter fašističnih in komunističnih režimov kot skupne zapuščine in če ne bo izvedla poštenih in poglobljenih razprav o njihovih zločinih v prejšnjem stoletju; (L.) ker leta 2009 ponovno združena Evropa praznuje 20. obletnico razpada komunistične diktature v srednji in vzhodni Evropi in padca berlinskega zidu, kar bi morala biti priložnost za krepitev zavesti o preteklosti in priznanje vloge demokratičnih pobud državljanov, kot tudi spodbuda za krepitev občutka skupnosti in združenosti.”

Neobremenjen človek bo v teh deklarativno dobronamernih, pozitivno posplošenih in nenazadnje poštenih besedah prepoznal diskurz, ki je s svojo odločno previdnostjo — da ne rečem z ekumenizmom — namenjen prav takim nepoboljšljivim naslovnikom, kakršni so slovenski poslanci (in večina njihovih volilcev). Tak človek bi si tudi mislil, da se je med 2. svetovno vojno in po njej drugje v Evropi dogajalo še kaj hujšega kot v Sloveniji in da so tam tudi posledice, ki jih je to pustilo na ljudeh, temu primerno hujše. Ampak ne: če kje, se okrog tega skregajo v Sloveniji! Vsaka država je medvojno in povojno obdobje preživela specifično — toda po mnenju slovenskih poslancev je svojo zgodovino najbolj specifično in najbolj travmatično preživljala Slovenija!

Resnici na ljubo je treba pripomniti, da se glede teh zadev ne sprenevedajo vsi poslanci enako. Predvsem se sprenevedajo vladne stranke. Po zaslugi koalicije vemo, da niso te deklaracije potrjevali v nobeni članici EU v parlamentu, temveč so jo le v treh bolj ali manj neobvezno obravnavali. Dobro. A če bi že hoteli opozoriti na to famozno slovensko specifiko, ne bi bilo nič narobe, če bi bila Slovenija izjema, v kateri bi DZ resolucijo obravnaval in izrazil svoje strinjanje z njo. Koalicije ne bi nič stalo — ampak res, prav nič: razen patološkega političnega prestiža —, če bi sprejela predlog SDS in SLS, da jo podprejo.

To se ni moglo zgoditi. Namesto tega so v zlaganem duhu modernih, kvazikozmopolitskih evrodemokratov, ki gledajo v prihodnost in jim je 2. svetovna vojna zadnja briga, resolucijo le nonšalantno vzeli na znanje, zraven pa spuščali floskule, ki jih poslušamo od leta 1950. Recimo Anderlič, ki je rekel, da v LDS “ne bodo nikoli dovolili spreobračanja zgodovine”. Ah, ta komsomolec! Ali uradno stališče SD: “brez pomislekov” obsojajo totalitarne zločine, ne morejo se strinjati, “da so bile zgodovinske okoliščine v vseh državah enake”. Kaj res? Kje pa je to kdo zapisal? Potrč pa je moral pohiteti z izjavo, da Tita “ne bi želel proglasiti za diktatorja”, ter z modrijansko zadržanostjo in konstruktivno kritičnostjo do bivšega režima — ki ga je pomagal soustvarjati, za kar smo mu dosmrtno hvaležni — naštel vse, kar je bilo v Jugoslaviji dobrega. Kot da bi DZ s podporo resoluciji karkoli zanikal?!

Po drugi strani pa mi tudi ni všeč, da je opozicija obstruirala sprejetje tako imenovanega vojnega zakona. Lahko bi ga bili sprejeli, saj ni slab. Vendar jim tega ne morem zameriti v tej meri, kot zamerim koaliciji. Politika je daj-dam: zakaj pa bi se SDS obnašala spravljivo, če se nespravljivo obnašajo SD-LDS? To je začaran krog, za katerega pa je v dani situaciji pač odgovorna koalicija.

Zato ne čudi, da je jezni Janša te dni spet potegnil od nekod citat: “Laž je nesmrtna duša komunizma,” je zafilozofiral. Zlagal se sicer ni — je pa seveda za stare in mlade komuniste stvar debate in dokazovanja v naslednjih desetletjih, koliko je bilo v njem tudi resnice.

Dnevnikov Objektiv, 12. 9. 2009

  • Share/Bookmark
 

Objavljeno v Sreda, 16. September, 2009 ob 00:13 v kategoriji Dnevnik 2004-, Kolumne.
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback.

70 komentarjev na “Za prgišče prestiža”

  1. Pris Pris pravi:

    Res ne razumem, zakaj je ta resolucija tak bavbav. :???:

    http://pris.blog.siol.net/2009/09/06/deklaracija-o-resoluciji

  2. Tibor Jablonsky pravi:

    Če se je kdaj SDS obnašala spravljivo….? O tem ni govora. Žal, že velikokrat povedano, poveličevanje domobranstva NI in ne bo pot k spravi, prav tako ne k političnemu dialogu.

    Titov režim je, hočeš-nočeš, bil diktatura (neograničeno trajenje mandata) in temu se ne sme oporekati, ne glede na to kako dobro se je nekdo imel v njem.

    Sicer pa je tvoj tekst navadna pronicujoča kozlarija, ki se od desničarsko propagandih populizmov razlikuje po tem, da je bistvo zavito v tančico “boli me kurac” in “nadideološkega” pogleda na svet. Pa ni. Sprijazni se.

  3. nimiy pravi:

    bedarija so v prvi vrsti take resolucije. ti evropski birokrati se delajo pametne po dolgem in počez, mimogrede pa se jim dogajajo srebrenice.

  4. nevenka nevenka pravi:

    Zavest se regulira z resolucijo?

  5. Maša Tomažič pravi:

    Do sprave v Sloveniji bo prišlo brez vsakršnega političnega napora okoli leta 2050. Stavimo?

  6. Rafael pravi:

    Srebernica je rezultat diktature komunizma.

  7. NoMercy pravi:

    do kakršnegakoli soglasja o preteklosti (WW” +/- par let) bo prišlo šele, ko bo VSAKA parlamentarna stranka znala našteti 3 DOBRE lastnosti vsake druge parlamentarne stranke.
    Do takrat se bodo pa pač s krepelci prepričevali.

    Toliko o desničarjih, njihovi krščanskosti, nastavljanju lic in odpuščanju grehov :(

  8. ametist pravi:

    Veliko pisati, veliko brati in nič razmišljati, to je večina hotenj naših komentatorjev. Kar nočem slišati ,sem pač za tisto gluh in kar nočem videti sem pač takrat slep. Kar tako naprej do sprave, če jo bomo slučajno učakali.

  9. mustang pravi:

    @Tibor Jablonsky, dej link kjer SDS poveličuje domobranstvo. Če je možno, nej bo povezan s tole deklaracijo. Da vidmo, kako so te barabe probale resolucijo s tem dopolnit. Marko, za tekst pa kapo dol!

  10. Igor pravi:

    Resolucija JE problematična ravno zaradi točk A, B in C. Zakaj? Zato ker, vsaj pri nas, vsako šolsko leto izdajamo nove učbenike in v njih piše tisto, kar je všeč oblastniški opciji, saj so razni sveti morali potrditi vsebino učbenika. Ti “strokovni” sveti se pa polnijo s člani na podlagi političnih odločitev oblasti. Torej oblast (katerakoli) vsiljuje svoje ideološke predstave o zgodovini

  11. kinkitone kinkitone pravi:

    Jaz sem za naše.

  12. Robert pravi:

    Kolumna je popolnoma zadela, zadel je pa tudi Cukjati, ki je povedal, da je naš parlament spet zamudil eno priložnost, da se vsaj načelno, malce katarzira in spravi to temo z dnevnega reda. Na lep način bi lahko vsaj omrtvičili bolečo rano, ki se je ne da kar izrezati in se je ne bo nikoli dalo. Ne gre več za nekakšno spravo, to je že passe, zdaj gre za nacionalno higieno in tudi komunisti bi lahko izkoristili priliko, ki jo je dejansko ponudil EU parlament. Če bi se na hodniku prej pametno zmenili, bi lahko, brez razprave, potrdili tisto, kar so dobili iz Bruslja. Zadeva bi v tem primeru zavzela 5% medijskega prostora, kot ga je sicer in mi za to morda še vedeli ne bi.
    Če je desnica še trmasta je pa levica že otročja.

  13. ElQ pravi:

    @Tibor Jablonsky – imaš težave z abecedo in prepoznavanjem črk?

    Če bi napisal NSi bi ti morda še kdo verjel :(

  14. nimiy pravi:

    rafael,

    ja, ravno toliko ko je rezultat turških vpadov v srednjem veku.

  15. NoMercy pravi:

    itak da ne bo šlo s kakršnokoli resolucijo.
    Levi ne poznajo odpuščanja grehov
    desni se pa ne znajo opravičiti.

  16. ruševec pravi:

    @Maša Tomažič: Če v roku nekaj let ne bo prišlo do sprave, potem do nje ne bo prišlo tudi leta 2050. Staviš? Pomisli, samo na to, kako priročno se je kregati okrog Trubarja in Cerkve.

  17. Benjamin pravi:

    Sprenevedaš se Marko.
    Tudi tebi je kristalno jasno, da je sprejetje resolucije v politični fuknciji desnice. Da v našem primeru ne gre za resolucijo kot tako, ampak za obračun z levico.

    Saj veš tisto: . . . na toliko in toliko let podlage!

  18. nevenka nevenka pravi:

    Marko, te lahko prosim, da bi blog 1tastarga zaščitil pred političnimi pamfleti BRANKO STOJKOVIĆ – ŠTITa , ki grdo izrablja blog našega pokojnega blogerja?

  19. angel pravi:

    Predpostavljam, da so vsi komentatorji bili rojeni po letu 1945, torej po vojni.
    Vsi so bili vzgojeni v duhu zmagovalcev, torej partizanov.
    Poznajo samo eno zgodovino, samo eno moralo.
    Zanesljivo lahko trdim, da imajo oprane možgane in da se v evropski demokraciji ne morejo znajti.
    Za njih je predaleč meja med Francijo in Nemčijo, kjer je stoletje tekla reka krvi in kjer leže kosti molijonov.
    Po tako krutem davku, sta si naroda segla v roke in se pomirila. Pomirila sta se lahko, ker sta za osnovo vzela etiko, ki je daleč od politične demagogije, s katero so prežeti pisci komentarjev na Crnkovičev članek.
    S takšnimi stališči seveda sprave še ne bo tako kmalu in narod bo razcepljen. Pred vsem razcepljenost ustvarja sedanja vladna koalicija, ki je iz gozdov privlekla resnične in maškarirane partizane, ki ne znajo drugega kot sejati mržnjo v svoji egoistični drži.
    Če so že sami pohabljeni od potvorjene zgodovine, bi se lahko vzdržali in prizanesli vsaj potomcem. Žal jih mržnja in egoizem sili v to, da delajo sami iz sebe mite.
    Tako postajajo iz leta v leto partizanske bitke bolj zmagovite in vloga partizanov nenadomestljiva.
    Pa jih sprašujem. kako lahko živi 400.000.000 Evropejcev zelo podobno, kot peščica Slovencev, pa nikjer niso imeli partizanov, ki bi jih osvobodili?

  20. Igor pravi:

    @ 19. angel, zanimivo, da pa ravno Janez Janša (kot voditelj opozicije) nima opranih možganov. Odgovor na vprašanje pa je, zaradi Rdeče armade.

  21. angel pravi:

    Igor!
    Ponovno sem pregledal pisce pripomb na crnkovičev članek in med njimi nisem zasledil Janeza Janše, zato sklepam, da se moja ugotovitev ne nanaša na njega!
    Raje pa bi videl odgovor, kako živi 400.000.000 Evropejcev, ki jih niso osvobodili partizani in ki jim ni šolanja zagotovil tovariš Tito?

  22. NoMercy pravi:

    @19 angel: samo nekdo, ki nima možganov lahko pomisli, da ima kdo drugi oprane.
    ————-
    Vsaj v (F) so imeli partizane in DeGaule je podpiral njih in oni njega. Ni pa DeGaule podpiral kvizlingov, kolaborantov … sodelavcev z okupatorjem.
    (BG) itak niso imeli okupacije kot take.
    (E) so imeli takrat ravno opravka s Frankom, ki je sam predal oblast kralju.
    (D) so opravili sami s sabo.
    (S) niso imeli vojne in okupatorjev
    (A) so bili itak nemški
    ….
    (I) so svoja zgodba
    ———-
    Koliko jih še ostane od tvojih 400M ??
    In ja, takšnega sranja, kot ga je imela Juga res ni imel NIHČE!!!

  23. NoMercy pravi:

    @ angel: odpuščam ti, saj vem, da ne veš kaj delaš :P

  24. Marko Crnkovič pravi:

    Lord, have mercy on NoMercy!

  25. angel pravi:

    Mercy! Ni mi treba odpuščati.
    Vem le to, da nikjer v Evropi ne prirejajo tedenskih maškerad, ki se jih udeležujejo najvidnejši predstavniki države in hvalijo revolucijo, ki je prinesla ropanje in gorje, ki je tendirala k popolni pripojitvi k neki tuji državi, Sovjetski zvezi, ki je sicer opustila to namero zaradi nečimrnosti gizdalinskega diktatorja, ki je bankrotiral državo, sicer šele po svoji smrti in ki je neslavno končala z razpadom in krvavo morijo.
    Podrepniki diktatorja in aktivisti neuspešnega režima, so se nato večkrat preleviili in se še sedaj skrivajo, saj je UDBA še vedno tabu, vladajo še sedaj tej ubogi državi, ki je že drugič pred zlomom.
    To, kar se danse dogaja v Gorenju, se je pred dvajsetimi leti dogajalo v TAMu, Litostroju in povsod v Sloveniji.
    Prihajao dnevi, ko bo rdeča falanga dobila res strah v kosti.
    Prvi bo odletel farizej Semolič.
    Pred odhodom naj sporoči ubogim delavcem svojo plačo in jim naj sporoči, da ga oni plačujejo.
    Dragi Mercy, z mojimi možgani je vse v redu, bojim pa se, da jih večina podrpnikov tako imenovanih SD nima.
    Kmalu bo prišlo do streznitve.

  26. NoMercy pravi:

    @ 24 MC: the Lord NoMercy has no mercy for garbage!!
    ————-
    @ 25 angel: življenje ni tisti čuft (mešanica različnega mesa) ki ga je pojedel JJ v JNA arestu!!.
    Mešati lastnišvo, idiotizem delavcev, sindikalizem, UDBO (ki, je naredila Gorenje!!!m, Moro, Krko, Lek, Adrijo, TAM … ) … je — mah, ni ne žive ne mrtve stvari, ki bi mi zamerila, če jo dam za primerjavo, zato reskiram tplutonstvom (po najbolj oddaljenem planetu od Sonca).
    Da je v ZZZS ratalo kot je, je čisto normalno: raja je ogromno pridobila gleda na carstvo. Primerljivo je bilo v Jugi po WW2.
    Poizkusi si odgovoriti na enostavno vprašanje:
    ZAKAJ je prišlo do vseh svinjarij po WW2!!?
    Podvprašanje: ZAKAJ so šli fantje in punce v gmajno??!
    Namig za odgovor: ker so jih do maja 1941 JEBAL v MOZEK. In po WW2 so si s tako zjebanim mozgom dali duško (kar sicer ni čedno, je pa razumljivo!! če so te deložirali, ker nisi plačeval najemnine, pufov, … ki si jih dobil pri banki katere (so)lastnik je bil tvoj do včerajšnji delodajalec).
    Verjamei, da ljudje ne gredo pod smreko ležati niti v dežju niti v snegu – še v lepem vremenu ne za par tednov, mesecev, let – kar tako, ker je to ekološko!!)

  27. angel pravi:

    Mercy!
    Prvič, partizanstvo je bilo zasnovano na bolševistični revoluciji.
    To dejstvo je prezrto, saj ljudje mislijo, da INFORMBIROJA ni bilo.
    Pred INFORMBIROJEM je Jugoslavija s Titom na čelu hodila po sovjetski poti, torej po Stalinovi poti. In kar je bilo dovoljeno Stalinu, je bilo dovoljeno tudi oprodi Titu.
    Stalin je pobijal svoje ljudi in to na milijone, Tito pač toliko manj, ker je bilo Jugoslovanov toliko manj.
    O napredku pa toliko:
    Jugoslavija je bila pred vojno povprečna evropska država, s konvertibilno valuto in kljub vsemu razvito demokracijo, o čemer priča strankarsko življenj. Prepovedana pa je bila komunistična partia, ki je bila teroristična organizacija s Titom na čelu. Ta ni le izvajal diverzije nad kapitalisti, temveč je ovajal komuniste, ki mu jih je prijatelj Stalin v SZ pobijal ali v milejših primerih hranil v gulagih Sibirije.
    Po VV2 pa je Juga začela zaostajati in je zaostala do te mer, da je za razliko držav gnilega kapitalizma bankrotirala. Spomnimo se ukrepov Milke Planinc. Ta se ni mogla izvleči iz brezna titovih dolgov.
    Res pa je, da je v Jugi le bil dosežen napredek, vendar le v primeru, če primerjamo Jugo 39 z recimo Jugo 80.alio 90.
    Te statistike poznaš, ker so te tako učili, primerjaj pa Avstijo, ali Nemčijo, ali Francijo itd leta 39 z letom 80 in naredi primerjavo z Jugo, pa boš videl, da napredek Juge ni epohalen. Ko odšteješ še njene dolgove, darila in reparacije, pa prideš do katastrogfalnega stanja. Potem si izperi šampon, se strezni in ugotovil boš, da je socializem na sovjetski način zabloda.
    Če pa pomisliš. da po 20 letih samostojne Slovenije še vedno vlada komunistična kamarila, lahko uvidiš, da smo na pragu drugega poloma.

  28. NoMercy pravi:

    @ 27 angel: bolje nebi mogel pobrkljati (glede na naslov bloga in opis v njem) tudi, če bi na koncu Očenaša rekel: Alah je velik.
    Ne zagovarjam kaj je bilo prav, kaj bi lahko bilo drugače … zgodovino pa poznam ZELO dobro – sem kar nekaj prebral, pa tudi let imam 50+, kar pomeni, da sem kar kaj tudi doživel. In tudi moja družina je plačala kar velik davek v WW2 – vsem stranem.
    Medklic: koliko pa so ga “najebali” generali, kralji, predsedniki za žrtve SVOJIH, ki so jih poslali preko luže leta 1944 – kao pobijati nemce (pa ZDA in UK/GB niso imeli kaj dosti resnih vzrokov za to???) – kakšen “*izem” pa je to ??!
    Tema je resolucija EU parlamenta.
    In ja, ta resolucija, tako kot je predlagana se v SVN obravnava drugače kot v vsej Evropi levo od Berlinskega zidu. Prav tako je resolucija “nesrečna” do poljakov, čehov, slovakov, madžarov, romunov, bolgarov, litvancev, estoncev, … (desno od Berlinskega zidu), ker so jih ZDA, UK/GB, F pahnili v naročje ZZZS!!!
    Sorry, življenje ni samo černo in belo niti samo oglato in okroglo. In obsojati nekaj / nekoga, kjer si bil “zraven” in si to omogočil je mimosunek.
    Drugi medklic: takoj po prevzemu oblasti leta 1936 je AH dal pobiti veliko komunistov!! – dobrih nemcev!!

  29. Vanja pravi:

    Nevenka, kaj je 1tastar umrl?

  30. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Saj res, Nevenka, mi lahko pojasniš, za kaj gre glede 1tastarga in tega Stojkoviča?

  31. Janez pravi:

    Resolucija je za naše komuniste problem, ker še vedno mislijo, da je komunizem boljši od fašizma. Ali celo, da sploh ni slab in je dober. V srčiki vsega tega komuniziranja pa je, da bi eni radi do smrti zelo dobro živeli in nič delali.

  32. jan pravi:

    Po branju teh odgovorov je videno ,da je tudi med temi ki odgovarjajo na Markovo pisanje kar precej nekako zadrtih,kateri imajo samo svojo resnico,da bi malo pogledali čez plot kaj se drugje dogaja,daje na vidiku drugačna Evropa,Evropa sožitja med narodi,naši mogočniki niso dojeli tega pisanja se lahko sramujejo,so pokazali lice in jih je lahko tudi sram

  33. milena pravi:

    Pred tednom sem bila v Belgiji in z nekaterimi tamkajšnjimi razumniki smo se pogovarjali prav o tem problemu.
    Enostavno niso mogli razumeti, ZAKAJ se Slovenci tako krčevito oklepamo komunizma, ki je preostalem civiliziranem svetu nagnal toliko praktičnega strahu (pa tudi groze in trpljenja) v kosti….
    Skozi njihove oči je bil pogled na naše zaplankarsko majhnost in vse ostalo, česar se krčevito oklepamo v tem primeru, še bolj grotesken….
    :-(

  34. angel pravi:

    Mercy!
    Podučevati o resoluciji me ni treba, ker sem sam dobro videl, da je kakršna koli njena popularizacija za vladajočo koalicijo neprimerna, Saj na neki način obtožuje pripadnike koalicije, ki so zaslepljeni na eni strani, na drugi strani pa dobro poučeni z vsemi lumparijami komunizma. Od teh lumparij prav dobro živijo, ko prodajajo meglo neukemu narodu, katreremu so oprali možgane in ga sprofilirali v posobno podvrsto človeštva, kot jo je želel Hitler s svojimi untermenči.
    Vse kar sem napisal, kot kritiko komunizma drži.
    Moti me nenehno ponavljanje nekakšne teze, da je v Titovi Jugi bilo vse v najlepšem redu in da so takrat ljudje živeli bolje, kot danes.
    Osnovne zablode takšnega razmišljanja pa slone na dejstvih:
    partizani so pod vodstvom komunistov- politkomisarjev vodili boljševistično vstajo.
    S pomočjo Rdeče armade so prebili Sremsko fronto in odprli pot boljševizaciji Juge.
    Po vzoru Kobe si je tudi Tito privoščil pokole in čiščenje svojih nasprotnikov. Seveda si ni umazal roke sam, temveč je za to imel pri roki armado ljudi, ki so brezglavo pobijali, morili, plenili in počeli vsemogoče svinjarije.
    Sedaj se ti eksekutorji tega nočejo spomniti, še več, zagovarjajo svoja dejanja in lažejo. Tipični predstavnik teh amoralnežev je Janez Stanovnik, predsednik Zveze borcev. Kakršen vodja, takšna armada in dokler bo on predsedoval Zvezi borcev, bo moj odnos do te organizacije negativen in tistih nekaj še živečih čalnov bo bolj morilcev, kot klenih partizanov, saj pristajao na to, da jih vodi takšna izkrivljena oseba.
    Podobni kot Stanovnik pa imajo svoje potomce, ki stopajo po poti svojih prednikov, ki so zagrešili zločine v revoluciji in jih prav tako zagovarjajo.
    Ker se sprenevedajo imajo po mojem oprane možgane.
    Po bolševizaciji Juge in Slovenije, ki je dobesedno hlapčevsko in izdajalsko prodala naše narode Rusom, pa sledi razkol z informbirojem in Titova zgodovina je to obdobje temeljito očistila.tako , da se danes ne govori več o tem, da so partizani želeli, da Juga in tudi Slovenija postane del Sovjetske zveze, kot ena od sovjetskih republik. Ali je sovjetizacija osvoboditev, ali novo hlapčevstvo, razgledani Mercy?
    In potem sledi gospodarski rzvoj z znatno pomočjo Amerike in ne Sovjetske zveze!
    Pa potem reparacije iz Nemčije. Obilne so bile, Tito je zarčunal tudi tiste žrtve, ki jih je dal sam pobiti!
    Ko tudi to ni napolnilo državno malho, je odprl meje in gastarbajterji so postali dobra molzna krava, saj jih je miljon zaslužilo toliko, kot pet v Jugi. Pa je spet bil denar za nadaljnje fešete.
    Ko še to ni zadostovalo, so sledili krediti in končno finančni polom, za njim pa kruta vojna in kalnje.
    Resolucija opozarja na takšne zadeve in jih obsoja.
    Slovenski parlament s komunistično nastrojeno koalicijo pa ideološko zavrača tak dokument in nas vrača v obdobje ideoloških vojn.
    Namesto dveh, smo vse od osvoboditve naredili samo en korak in to v obdobju, ko je postavljal temelje danšnje države in moralno platformo pokvarjeni LDS, saj je od 20 let vladal petnajst. Po mojem prepričanju smo tik pred zlomom, kakršnega nam je uprizorila v Jugi Milka Planinc. Tokrat bo to storil naš Borut.

  35. nevenka nevenka pravi:

    Marko, tale Stojkovič uporablja blog preminulega 1tastarga za svoje politične agitacije. Nič ne komentira, ampak objavlja na blogu svoje vsebine, kot, da je to njegov blog. Saj IMA svojega.
    Strašno grdo se mi zdi zlorabljati bloge pokojnikov. Neokusno do skrajnosti. Ne morem pomagati, meni se to naravnost gabi.

  36. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    1tastar je umrl?! Kakorkoli, ali lahko pošlješ kak link ali kako drugače razložiš, za kaj gre? Jaz na http://1tastar.blog.siol.net/ vidim samo to, da je bila zadnja objava 10.1.2009.

  37. Vanja pravi:

    hahahah angel, tvoj spomin je kratkotrajen.nazadnje bo res izpadlo tako…pod Janšo smo cveteli in se imeli tako lepo, Pahor je pa vse zajebal. čeravno medlega Pahorja-izdajalca, res ne maram, mi je smešen čredni spomin kratke narave. seveda bo Pahor vse zajebal, to da se je kradlo po dolgem in počez (pogooglaj Igorja Laha, drugega najbogateješega Slovenclja kako je pokradel vse od malih delničarjev, do bank do družbene lastnine), in to se je počelo vseh dvajset let od kar smo samostojni, pa ti bo jasno, da se je ta ladja morala potopiti. še dolgo je trajal ta družbeni kapital iz socializma, ki so ga potem kradli razno razni “podjetniki”. ker med našo osamosvojitvijo nimamo nič za pokazati, nobene uspešne firme, ki bi kar naenkrat vzcvetela, cugrunt jih je šlo pa 80% (uspešnih firm v svetovnem smislu)in jah pa še svetovna recesija je. seveda pa je vse zajebal Pahor, ker je pač narobe barve, za nekega politično klerikalnega obsedenca angela.

  38. nevenka nevenka pravi:

    Marko, zadnji prispevek 1tastarga je bil res Bio-brez besed.
    V šestem komentarju tega bloga je njegov prijatelj kalejdoskop
    obvestil nas, bralce, o žalostnem dejstvu, da se je 1tastar po daljši bolezni za vedno poslovil. Ta nadlega od Stojkoviča pa obeša svoje prispevke redno na prispevek Mleko :-(
    Brez vsakega spoštovanja. Pa sem mu celo napisala, da ni v redu, pa nič ne zaleže.

  39. NoMercy pravi:

    @ 33 milena: aja, a dej no, da se belgijci zmrdujejo nad nami??
    Ja kdaj so pa oni imeli kakšno spremembo v svojem sistemu / državi?? Še pred štetjem!!

    @ 34 angel: v bistvu gre za to, da en politična opcija ne razume, da je sprememba sistema (aka revolucija) bila. Še manj pa ta opcija hoče sprejeti dejstvo, da jo je sama zakuhala, ker je pač pred WW2 kolaborirala z velikimi lastniki kapitala pa še sama “izkoriščala” lastno rajo preko sprejemljivega.
    Da o kulturnem nasiltvu (I) na rajo ne govorimo prav veliko.
    ————————–
    In potem je vrag pač ušel iz “svetilke”.
    In to je trajalo za eno generacijo.
    1991 pa pač nismo imeli proti-revolucije ampak le spremembo sistema / režima za katerega smo bili 96%!!
    In to je naša zgodovina. To je, kar nas je kar nekaj preživelo in še živimo.
    In nihče ne poveličuje Režima Juge kot takšnega, pač pa velik del prebivalstva ugotavlja, da se je sicer vozil v 101_kah, imel pa je (družbeno) stanovanje, šel je lahko na dopust, otroci v kolonije … in najbolj bistveno: sosed ni bil tako hudičevo bogatejši od njega.
    —————————-
    pod črto: za SVN je ta Resolucija eno samo podžiganje, prilivanje olja na ogenj, netenje strasti in postavljanje nazaj v okope.
    Po domače: gre za izzivanje.

  40. Rado Rado pravi:

    Vsem tistim, ki ste polni srda zoper predsednika ZB, povem da slišim prav malo pravih argumentov zoper njega. Vse skupaj izzveni zgolj kot ideološko odklanjanje.

    Bi pa priporočal
    vsem, ki ga lahkotno napadate, poslušajte vsaj prve štiri minute (tu navajajo njegove reference) tega pogovora:

    http://www.vest.si/
    “Večer Patricka Vlačiča z Janezom Stanovnikom”

    Videli boste, da gre za spoštovanega človeka, ki je v svetovnih organizacijah opravljal delo, kot še noben Slovenec dosedaj.

  41. angel pravi:

    Marcy!
    V pojasnilu postavljaš napačna stališča in s tem pokažeš, da si do kraja indoktriniran in da imaš oprane možgane, kar je plod socialistične revolucije. Takšen in s takšnimi stališči pač nisi zrel za Evropo.
    Med vojno je bila Sovjetska revolucija, katere edini cilj je zasesti oblast in vzpostaviti sovjetski komunizem ne glede na sredstva in ne glede na žrtve. Avtor takšne teorije je Lenin. To je izvedel v Rusiji. Prakso pa je izpopolnil in nadaljeval Koba.
    V Jugoslaviji je imel dobre učence in izvrstne mojstre terorja s Titom na čelu.
    Po sporu, se je Tito distanciral od Rusov, zadržal pa je prakso. In ta je v Sloveniji aktualna še danes.
    Med sto najpomembnejšimi ljudmi jih je 90% komunistične provinjence, saj jim je na oblasti lepo. Pripovedujejo pravljice o poštenem komunizmu, čeravno so doživeli gospodarski in moralni zlom Juge in čeravno jim vsak dan servirajo svinjarije, ki so jih počeli njihovi predhodniki.

  42. angel pravi:

    No Mercy!
    Oproščam se zaradi napačno napisanega imena. Glede na kritiko, ki jo izražam, pa se mi zdi, da bi ti bilo všeč, če se ne bi nanašala na tebe.
    To priložnost pa koristim tudi za to, da v krog ideoloških opranoglavcev vključim še Vanjo, ki ugotavlja, da Pahor ne zna vladati, za kar je kriv Janez Janša in moj klerikalni duh. Ugotavljam, da je Janez Janša rešitelj komunistične nevlade, saj je za vse kriv. Malo je vlad na svetu, ki imajo takšno maskoto.

  43. Vanja pravi:

    To priložnost pa koristim tudi za to, da v krog ideoloških “opranoglavcev vključim še Vanjo, ki ugotavlja, da Pahor ne zna vladati, za kar je kriv Janez Janša in moj klerikalni duh. Ugotavljam, da je Janez Janša rešitelj komunistične nevlade, saj je za vse kriv. Malo je vlad na svetu, ki imajo takšno maskoto.”

    angel, poleg kratkoročnega spomina si tudi funkcionalno nepismen, zatorej se vzdrži oznanjaja svojega mnenja o politični situaciji v Sloveniji, ker očitno nisi pravi naslov. Vsaj neke osnove mora človek imeti, preden začne vehemetno trositi neka svoja prepričanja.

  44. Jasna pravi:

    Marko: Kakšne veze ima zdaj ta “ceglc” o katerem pišeš? Kaj pa nam lahko on pomaga, ko nekatere države EU sploh niso razčistile s fašizmom in ga imajo celo kot stranko na državni ravni ( Fini je stranko neofašistov preoblekel v desnosredinsko), Španija se ni znebila Franca vse od sedemdesetih in je pravo leglo fašizma, v Avstriji tudi niso razčistili?
    In v vseh teh točkah, ki si jih naštel kje je tukaj Cerkev? In kako sta lahko fašizem in socijalizem enaka, ko pa je Cerkev s lahkoto sprejela fašizem, komunizma pa ne? In kaj je najbolj tragično od fašizma se ni nikoli ogradila.
    Po tej logiki je tudi Slovenija fašistična pa saj je okoli 50% zagovornikov domobranstva, ki so prisegli fašistom? No jaz to tako razumem.
    In Janša je že zadosti pameten, da se ne bo glede tega opredeljeval.

  45. Rado Rado pravi:

    Jasna,

    bojim se da boš ostala brez pravega odgovora. V takšnih situacijah – ko dregneš v njegovo konservativno, desno, držo – Marko običajno “mrkne”, ali pa odgovori s kakšno enozložnico.

  46. Marko Crnkovič pravi:

    Jasna, brez zamere, ampak ti si ful neumna.

  47. Marko Crnkovič Marko Crnkovič pravi:

    Nevenka: Smo ukrepali. SiOL je izbrisal Štitove komentarje in zaklenil pokojnikov blog za nadaljne komentarje. Hvala za opozorilo.

  48. Jasna pravi:

    Vem, zato imam tebe rada.

  49. nevenka nevenka pravi:

    Hvala, Marko.

  50. Jasna pravi:

    …in, ker si resen gospod v srednijh letih ti beseda ful sploh ne paše.

    …in važno je da je zate dr. Grega Tomc pameten in piše pametne članke v SP. Kaj je on že dokazoval v doktorski disertaciji, da so punkerji iz garaže enaki simfoničnem orkestru? : ) hahahahahaha

  51. miran pravi:

    Slovenci bi radi iz sedanjosti in prihodnosti naredili resnico o preteklosti.
    Tako je pač, ko je instant interes prevelik, da bi zmogli kaj resnejšega.

  52. NoMercy pravi:

    @ 41 angel:
    Sine, tudi tokrat mu ŠE odpuščam, ker RES ne ve kaj dela. Ampak tokrat zadnjič. Potem pa ga pošlji v pekel, ker že malo goriva primankuje.

  53. nevenka nevenka pravi:

    Milena, pri nas se nihče ne oklepa komunizma, če bi se jaz lahko, bi se ga takoj. Njegova ideja je veliko, veliko pred časom.

    Še se bomo mučili v kapitalizmu z 60% procentnimi bolniškimi nadomestili, v službo bomo hodili še pet let po smrti itd….

    Socializem je v nekem trenutku pomenil upanje za večino ljudi izčrpanih od kapitalizma. V času “družbene lastnine” so pač ustvarjali veliko več osebne lastnine kot jo ta, isti sloj ljudi proporcionalno na standard v družbi, lahko ustvari danes. Če bi bil takrat sistem samo malo bolj natančno reguliran v odnosu proizvedeno:potrošeno, tudi inflacije ne bi bilo. A je zmagal “liberalni kapitalistični vidik” ali po domače požrešnost, ki je na nekih drugih osnovah in v drugih okolljih prosperiral drugače.Na tuj račun , seveda. Mi pa smo se zadolževali. Preveč.

    Dežele, ki so imele kolonialistično pridobljeno bogastvo, so živele drugače, ker so imele oderuško nagrabljen kapital.

    Mi smo bili pretežno agrarna dežela z nekaj industrije v mestih. Ni bilo ustrezne gospodarske rasti za časa kapitalizma in nas je kriza v tridesetih letih ravno tako zatolkla, niso imeli krize samo Nemci. Ljudje so odhajali s tebuhom za kruhom v Ameriko.
    Zato so bili ustvarjeni pogoji za revolucijo. In večina slovenskih revežev se je identificirala z upanjem, ki so ga videli v njej. Ti ljudje se ne bodo nikoli odtrgali od tega kar je bilo boljšega v socializmu v primerjavi s kapitalizmom. Kaj je v tem tako težko razumeti?
    A to, kar se dogaja danes, ti je neznansko všeč. Si to hotela povedati?

  54. NoMercy pravi:

    @ 53 nevenka: twelve points. MKOW :P
    ———————-
    Za revolucijo pa so bili krivi lastniki kajž, delodajalci in njihovi biriči, ki so si privoščili vsako deklino iz nekategoriziranega družbenega sloja za rit in joške šlatat. Če pa jih je njen brat / oče / jebec, znanec … le postrani pogledal med nedeljsko mašo so pa cele familije letele iz kajž, služb … še tista deklina.
    Aja, pa pankrt, ki so ga tako naflikali je sčasoma zrasel in se vprašal, zakaj imam njegov po_brat/sestra polno rit on pa prazno.
    In, ko župnik ni več imel odgovorov na to zakaj je enim slabo in utemeljitve, da je to božja volja nihče ni več kupil, je šlo pa za skrajševanje glav, redidtribucijo premoženja in sredstev …
    Tako da, se je dobro vprašati: le zakaj je kdo, ki razen pufa nima nič skrajšal koga, ki ima vse za glavo

  55. samokodela samokodela pravi:

    Ja res se bi lahko zmenili glede te resolucije!!
    Desnica potem levici ne bi mogla več očitat nerazčiščene preteklosti, pa levica s tem ne bi niti slučajno v celoti obsojala komunističnega obdobja.
    Obsojene bi bile le problematične zadeve, kot je napisano v resoluciji, vse kar je bilo v tem obdobju dobrega pa ostane nedotaknjeno!!

  56. sandiv pravi:

    Moje, upam da neodvisno mnenje je sledeče:-
    -Posplošitev mnenja o II. svetovni vojni je nemogoče (Štajerska)
    -Primer 1: moj dedek je kot kovač moral redno hoditi na delo (proizvodnja vagonov in lokomotiv-ex Boris Kidrič). Klub temu so imeli na vrtu izkopan bunker, kjer so se skrivali partizani
    -Primer 2:moj(pokojni) znanec, je bil prisilno vpoklican v nemško vojsko (Rusija). Ob prvem dopustu je odšel v partizane. Rekel je, da če bi vedel, kaj vse ga čaka v partizanih, bi se obesil na prvo hruško
    - Primer 3: moj(pokojni)sorodnik, je bil prisilno vpoklican v nemško vojsko (Rusija). Ko je bilo vojne konec, je bil na Poljanah, kjer so morali razorožiti na tisoče ustašev in četnikov. Angleži so se delali norca iz njihovih uniform, saj so bili oblečeni kot reveži. Ko je pričakoval odhod domov, so ga poslali kot oficirja v JNA za dve leti v Vojvodino.
    -Primer 4: moj stric je kot Primorec pobegnil pred fašizmom na Štajersko. Med vojno je nekdo izdal njegovega brata in so ga ubili. Dolgo ga je hodil čakat, a je leta pobegnil.
    Vsi so zatrdili, da som vedeli kaj pomeni boj proti nemškemu okupatorju, o komunistih niso imeli pojma.
    Moj primer:
    Med 20.julijem 1991 in 20.avgustom 1991 sem preživel nemirne dogodke kot rezervist v policijskih enotah . Nikoli nisem imel niti najmanjšega dvoma ali je to potrebno ali ne. Danes imam status vojnega veterana, a se mi zdi da je absurdno primerjati naše izkušnje s partizanskimi borci.
    Zgodba pa je v bistvu zelo podobna: ali bomo nekoč opsovani kot izdajalci, ker smo bili na napačni strani???

  57. dahvor pravi:

    …u blizini ivancne gorice je bil povozen mlad medvedek…kaj bo medvedka storila … medvedek je mel tudi brata in ta ni hotel sam zivet…zato skocil je pod neznano vozilo … Ljudi smo, nismo zivotinje … in medo odhlacal je med jagode…skrivnost je kdo je bil voznik in ali je bil pijan … kaj storila bo medvedka je se vedno neznanka.

  58. dahvor pravi:

    …takrat, ko so polizaji v rezervo sli, sem moral od 7 do 24 delat, ker so mi vse zaposlene pobrali, njim so poleg mene se oni dobro jih placali…meni pa nic dali…casi so bli glih taki kot danes … udbovske firme in stranke udbe so se spet v tezavah znajdle … da se Markotu argenticu ne tezim…sem prebral, da Knjiznice v Kranu se vedno ni … udbovci znanja ne nucajo…je pa dobro, da smo vsi iz Strazisca pri Kranju se odselili, ker so se zobarja zgubili … sem vedu, da dobro se ne bo izslo, kakrsnega smo takrat…davno…imeli.

  59. dahvor pravi:

    …in moralo bi Slovence skrbet, koliko se vsako noc, nesrec po modernih-novih-strokovnih cestah … dogodi…sigurno je vec skode kot od dima cigaretnega.

  60. angel pravi:

    Očitno opisovanje zgodovinskih dejstev nekaterim ne zaleže in ostajajo na svojih okopih indoktriniranega komunizma.
    Nič hudega, saj smo vendar v pluralni državi.
    Da pa imam najverjetneje bolj prav jaz in ne moji nasprotniki kaže sledeča ilustracija:
    Štajk v Gorenju zaradi nevzdržnih razmer ni organiziral Semolič in njegovi komunistični sindikati, temveč so se morali delavci sami organizirati in prisiliti novopečene kapitaliste, ki se vsi pridušajo, da so za socialo in delavski razred v to, da popravijo plače.
    Sedaj pa dejstva:
    Semolič je večni sindikalni funkcionar še iz časov, ko je vse vzvode v družbi imela v rokah partija s tov. Kučanom na čelu.
    Kljub poraznim dohodkom in neverjetnemu izkoriščanju naš Dušan ni našel motiva, za generalni štrajk, ki bi vlado prisilil sprejeti resne ukrepe, ki bi povzpetniškim falotom pristrigli peruti.
    Tako piha v isti rog, kot slabo prebarvani komunistični ministri, ki jim je delavstva mar le toliko, da jih volijo in jim dovolijo vladati.
    V kapitalističnih družbah, so sindikati v oporo delavcem in silijo kapitaliste, da odvežejo mošnjičke in dajo delavcem trinajsto plačo, dodatek za dopust, najrazličnejše bonitete, s katerimi je možno preživeti.
    Pri nas pa sindikati skrbijo, da ne bi prišlo do protestov, svinajarije svojih takjkunskih pajdašev pa opravičujejo s svetovno krizo.
    Škandal ob protestu murinih delavcev v Ljubljani pa lahko gre v anale, ko je Semolič delil Internacionalo in jo skupaj z ubogimi dalavkami prepeval ob prisotnosti maškeradnega Kučana.
    To je dogodek za anale.

  61. angel pravi:

    Prejšnji prispevek nima sicer nič skupnega z izhodiščno temo o resoluciji.
    Prikazuje pa mentiteo vladajoče klike, ki pač ne more iz svoje kože in ji je poštenje deveta skrb.

  62. hxc pravi:

    OT, namenjenu Administratorju bloga: gartyfarty.blog.siol.net
    Glede na dejansko retardiranost ADMINISTRATORJA bloga http://gartyfarty.blog.siol.net (ne lika, ki ga impersonira) naj mu pojasnim še eno stvar: Objavljanje ip naslova samo po sebi ni kaznivo, medtem ko objavljanje osebnih podatkov je. Koristilo ti bo če se boš o dotični temi pozanimal, v izogib kazenskemu pregonu.
    http://www.ip-rs.si/pogosta-vprasanja/varstvo-osebnih-podatkov/
    veliko uspeha še naprej :D

  63. blitz blitz pravi:

    nevenka, “…Še se bomo mučili v kapitalizmu z 60% procentnimi bolniškimi nadomestili, v službo bomo hodili še pet let po smrti itd…. …”

    Motiš se, v kapitalizmu, v katerem sem živel, so bolniška nadomestila 100%. Pa je njihov kapitalizem veliko bolj pravi kapitalizem od našega. Mi še nismo v kapitalizmu, ampak v prehodu iz socializma v fevdalizem.

  64. nevenka nevenka pravi:

    Da ne morda kar v sužnjelastništvo?

  65. blitz blitz pravi:

    nevenka, to pa ne gre, socializem vendar je sužnjelastništvo :wink:

    Saj mi ni do razprave, obregnil sem se le ob tvojih 60% bolniške, ki nima s kapitalizmom nič opraviti.

  66. Jasna pravi:

    Marko: Malo sem premislila in veš, da sem vesela, da sem neumna. Tebi, klub tvoji izobrazbi kar naj podtikajo gnila jajca in ti samo kimaj.

    Sem za to, da se obsodijo vsi totalitarni režimi ampak brez predznakov. Mori me ker pod nobeno točko ni klerikalizma. Moti me, ker se ideja komunizma enači s fašizmom, ki je že v korenini zlo. Ideja komunizma je plemenita, razvila se je iz upora in zatiranja. Sistem pa se je ponesrečil. Fašizem – vsi vemo zakaj se je razvil.

    Marko, kako si lahko tako slep? Kako ne vidiš v čemu je finta? Podtikajo nam neke listine samo zato, da bi zatrli idejo levičarstva in jo izenačili z fašizmon. Samo zato se gre. Bojijo ga se kot ZDA, ki se ga boji kot hudič križa.
    Kaj nam bodo listi in dekleracije? Mar preteklih 70 letih nismo vedeli kaj je vse to?
    In poglej našega velikega učitelja demokracije ZDA kako je podpiral diktature samo, da zatrejo demokratično izvoljeno oblast v Čilu ( Branko Soban zadnja SP).Ustoličili so Pinochea. Ko to ne vidiš? Človeku postane takoj jasno zakaj gre. Gre zato: prikazati levičarske idejo (komunizma) kot zlo. Takšni so kot ZDA.

    Preberi ne rtvslo.si povzetek iz Rodetovog intervjua Družini, kako je nestrpen do Aleša Guliča in njegove nove funkcije. In zakaj ateist ne bi mogel biti na funkciji za verska vprašanja? Edinole ateist je lahko objektiven teh vprašanj, ne pa kakšen farški ali pravoslavni. Cerkvi bi najbolj pasal feudalizem. Ne da se mi več, slabo mi je postalo ko sem v zadnjem La monde diplomatiqu prebrala naslovni članek Diktatura lobijev. Gabi se mi sistem, ki je naravnan samo zato, da ščiti velike v tem primeru zavarovalnice in ne tiste, ki jim nosijo denar.

    Ja, se strinjam obsoditi vse diktature (brez predznakov ) in še dodati klerikalizem. Največje diktatorske režime, je itak ustoličil naš veliki učitelj Stiček Sam. V Čilu že.

  67. nevenka nevenka pravi:

    blitz, veš zakaj poznaš drugačen kapitalizem, tak, ki plačuje 100%-na bolniška nadomestila?
    Zato, ker ko slovensko podjetje krepko preseže poslovne plane, zaposlenim v tem podjetju tuj lastnik zniža plače (po možnosti v imenu krize) potem pa “viške” s transfernimi cenami prelije v svoj žep in krpa svoje luknje.

    Kapitalizem ima vedno dve strani. Tisto, ki izkorišča in tisto, ki je izkoriščana. Menda ti ni treba biti Einstein, da pogruntaš na kateri strani je Slovenija. Slovenija dela za tujce, njej ostaja enostavna reprodukcija. Z njo je pa težko doseči domačo kapitalsko rast, šlo je le z izposojenim kapitalom, posebno v razcvetu zgolj tržne in finančne inovativnosti, ki delata samo prelokacije ustvarjenega, ne ustvarjata pa v resnici skoraj ničesar novega. A gospodarstvo, ki nima ustrezne kapitalske strukture lastniškega kapitala in sposojenega se mora zlomiti. To se je zgodilo tako na svetovni ravni, kot v naši ljubi deželici.

    In če se vrnem k osnovni temi bloga; ljudje se zavedajo situacije, tudi če je ne razumejo do potankosti. O tem malodušju je pisal Marko. Z manj malodušja, bi bili nekoliko manj obremenjeni s preteklostjo, ker bi bila prihodnost večji izziv.

  68. Rak pravi:

    Uf, ta novica o smrti 1tastarga me je pa res pretresla. Sem pa sumil, zaradi njegovega neoglašanja. Pa tako poseben je bil, meni tako blizu po letih, po nazorskih pogledih, po izkušnjah iz Juge….., pa znal je na poseben način povedati bistvo ali provokacijo. Lepo, Nevenka in Marko, da sta poskrbela za njegovo zaščito.

    Marko, glede članka pa se strinjam s tvojimi ugotovitvami. Vrag je to, da ko jih enkrat (parlamentarce) izvolimo in spoznamo, na njih ne moremo drugače vplivati kot z javno kritiko, ampak imajo debelo kožo, in kritike ne sprejemajo, običajno jo vrnejo kot lastnost tistega, ki to kritiko izraža. Bi rekel, pomagale bodo naslednje volitve, pa tudi ti ni pomoči, večina volilcev teh problemov ne razume, ogromno pa jih ima od takega stanja tudi osebno korist. Da o listah strank ne govorim, zagotavljajo kontinuiteto stanja.

  69. Jasna pravi:

    Marko: V zadnji Sobotni prilogi je pismo bralca Čedomira Deletića pod naslovom: Združitev spominov – prispodoba bojišča za evropsko identiteto. Ravno to sem ti hotela povedati (ko si mi rekel, da sem neumna) ampak se nisem znala izraziti. Obsojali naj bi družbeno politične ureditve? In zakaj ravno zdaj v tej krizi? Mogoče sem paranoična ampak zdi se mi…ah, pustimo saj sem ti že zgoraj napisala kaj se mi zdi.

    In Janšev intervju je zelo zabaven. Dobro si je privoščil novinarja, na glas sem se smejala. Bravo, Janša!

  70. IRENA pravi:

    DEJMO NAŠI !!!! DEJMO NAŠI !!!! DEJMO NAŠI !!!!
    :D :D:D

Komentiraj

Za pisanje komentarjev morate biti prijavljeni.